Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1
Leeue .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Het eten bij Freud is altijd lekker, zo ook tweede kerstdag. Keuze uit vlees, vis, of vegetarisch en drie of vier gangen met uiterst betaalbare en goed gekozen wijnarrangement. Wat Freud boven de rest doet uitsteken is de bediening. Mensen met een psychiatrische achtergrond die volledig zichzelf zijn. Het is de puurheid van hun gastvrijheid die zorgt voor een uiterst ongedwongen sfeer. Een restaurant waar ook onze kinderen graag mee naartoe gaan. Tel daarbij de prachtige door Ronald Hooft ontworpen inrichting bij op en je weet waar je moet zijn. Nu en met kerst volgend jaar.
Belinda H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten met de bon van AH/Iens actie.
Geweldige bediening, vrolijk, aardig en zeer zorgzaam.
Erg gezellige entourage , je voelt je er gelijk thuis.
Ik was jarig en kreeg een mooi stukje vuurwerk in mijn dessert, Thanks!
Er was ook een hele grote groep van ongeveer 30 man, waar wij eigenlijk op de verlate friet na, niet veel van merkte.
Top!
Karolina T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten bij Freud. Driegangenmenu, zowel de biefstuk als vis van de dag waren heerlijk! Bediening was erg goed, fijne ambiance. Lekkere wijn. Wij komen zeker een keer terug.
Marjolijn W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
We hebben met de AH-spaaractie gegeten bij Freud. De meze waren bijzonder lekker, de zeebaars ook.
We vonden de mevrouw die ons bediende erg aardig en service-gericht.
Toen we naar buiten gingen kregen we een hand van een andere aardige meneer.
Het was een erg fijne avond!
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met de AH aanbieding met 4 personen gegeten bij Freud. 3 gangen diner, keuze mogelijkheden bij de hoofd en nagerechten. Goed gegeten voor een redelijke prijs. Biefstuk uitstekend gebakken (2 gaarheden gevraagd) en mals, vis (zeebaars) erg smaakvol en goed bereid. Heerlijke betaalbare huiswijn. De bediening is uiterst vriendelijk en vlot.
sophie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Echt heerlijk gegeten! Puur en volle smaak. En dat met een topbediening! Echt zo leuk! En een leuke plek:) Een aanrader voor iedereen!
TonG52 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Met AH-bon gegaan, daardoor speciaal menu. Maar niets te klagen over de kwaliteit. En al helemaal niet over de service, die is perfect. Goede akoestiek! (geen of zeer zachte muziek, geen last van andere gasten). Had er al eens eerder gegeten, toen ook zeer tevreden.
Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Tweede keer dat ik hier gegeten heb. En wederom zeer goeie vriendelijke bediening, met voldoende kennis van het eten. En het eten smaakte weer erg lekker. De meze's anders dan de vorige keer, maar net zo smakelijk. Net als het hoofdgerecht, een bio biefstuk met verse patat en sla, en dan als toetje een heerlijke appel vijgen kruimeltaart, goeie afsluiter van een gezellige avondje eten.
Oomen F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Klantvriendelijk. Goede sfeer. Goede kwaliteit-prijs verhouding! Prima om even vooraf aan een concert, theater of voorstelling te gaan eten.
Davy P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Mooie wijn spijs combinatie. Met name de chardonnay was voortreffelijk. Als hoofdgerecht vis gegeten , kortom heerlijk. Een hele vlotte bediening. Komen graag weer terug.
Ronneke Ronny R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Lekker gegeten. Maar niet verrasend
Een dame was super aardig!!! Krijgt een 10
Gezellige avond gehad!!
Niet voor herhaling vatbaar
Lydwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
De mezze waren bijzonder lekker. Het hoofdgerecht (vegetarisch) was prima, deed Ottolenghi-achtig aan. Het dessert vonden we niet zo bijzonder.
Al met al een gezellige avond, prima prijs-kwaliteit-verhouding.
smetsol .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten bij Freud. Het voorgerecht een Metze van allerlei hapjes was echt heel lekker en ook best uitgebreid. Het hoofdgerecht, wij hadden beiden de biefstuk was ook lekker en als toetje hadden we de citroenmousse en het kaasplankje tegen bijbetaling. Dit was beide heerlijk! De bediening was heel vriendelijk en niet opdringerig. Omdat ik slechthorend ben, hadden we om een rustige tafel gevraagd. Hier was echt rekening mee gehouden. De sfeer was goed en bijzonder. Wij gaan zeker nog eenkeer terug en kunnen het van harte aanbevelen.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Met z'n zessen gezellig aan de ronde tafel bij Freud. De bediening door Roberta was heel vriendelijk en correct en de gerechten (zeebaars met een krokant velletje, een kruidige risotto en drie verschillende groentegerechtjes of een sappige biefstuk in jus met rode en gele biet en frietjes) waren echt super lekker. Ook de huiswijnen smaakten prima. Het interieur is spannend, er is overal wat te zien. Absoluut een aanrader!
Kevin R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk gegeten; de mezzo als voor gerecht werd leuk gepresenteerd op verschillende schaaltjes, een lekkere smaakcombinatie Deze liet nog meer te wensen over. Wij hadden beide het eendmenu, wat echt super lekker was en in combinatie met heerlijk bijpassend wijntje. De akoestiek is bijzonder prettig en het restaurant is behaagelijk door zijn fantastische ambiance. Goede en vlotte bediening. Zeker de moeite voor een herhaling!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Heerlijk eten, neem vooral het menu, dat zit goed in elkaar, vriendelijk geprijst en perfecte bediening. Plezierige ambiance.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
De auberginekroketjes waren heerlijk. biefstuk en vis ook. alles was met zorg klaargemaakt. de bediening was een beetje langzaam.
Steek .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Met de Iens AH actie voor Freud gekozen, een gezellig en bijzonder ingericht restaurant. We hebben hier al vaker gegeten en iedere keer weer even lekker. De starter was Mezze Freud: aubergine kroketjes met dragon aioli, lauwwarme kikkererwtensalade en en crudité van verse erwten, blokjes aardappel, munt en lamsvlees. Stuk voor stuk heerlijk! Vervolgens hadden twee van ons de bio biefstuk, supermals, met huisgemaakte frites en twee, perfect klaargemaakte, zeebaars met een zeer smakelijke risotto.
Cheesecake en citroenmousse toe, een feestje!
Dit alles gecombineerd met een uitstekende service en vriendelijk personeel maakt dat dit een van onze favoriete restaurants blijft.
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Wat een verrassing dit restaurant! Wij hebben ons bezoek als een warm bad ervaren. Veel aandacht voor de klant en heerlijk eerlijk eten. Een aanrader.
AMJO .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Super eten! Bijzonder. Wij gaan zeker hier nog een keer eten. Ik was vooral onder de indruk van de attent bediening. Best zeldzaam in Amsterdam. ;)