Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

toki .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Als altijd fantastisch lekker eten, en als altijd vriendelijke en adequate bediening. Top restaurant, mijn favoriet en extra fijn: op loopafstand.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Samen met een vriend heerlijk gegeten met de AH-bon. Super gevarieerd en heel smakelijk voorgerecht, de biefstuk was precies naar onze (verschillende) wensen klaargemaakt en een bijzonder verrassend ananas-chili-dessert. Hele aardige en communicatieve serveerster die er alle aan deed om het ons naar de zin te maken.
Ingee .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, werd beleefd gevraagd of/wanneer we de volgende gang wilden. Goede wijnsuggestie bij onze gerechten. Kortom; aanrader!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zondagavond hier heerlijk gegeten via de AH-actie. Verrassende gerechten, aangename en snelle bediening. Sfeervolle strakke inrichting.
fransje P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was erg lekker, verfijnd van smaak, precies de juiste hoeveelheid.
De bediening erg aardig, meedenkend, spontaan.
Zeker om nog eens terug te komen
Jonvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Helemaal niks mis mee!
Goed, eerlijk, prima, lekker eten. Hele lieve bediening. Beetje nerveus en onzeker, maar dat zit 'm ook een beetje in de naam van het restaurant. Helemaal goed. Als je in de buurt bent, zeker gaan.
g.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prettige sfeer heerlijk gegeten en zeer goede prijskwaliteit met ah actie
Prima granache
Prettige bediening.
Fijne avond gehad
lwboland B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voor de tweede keer in 4 weken bij Freud gegeten, en de ervaring is weer even positief!
Heerlijke wortel/kokossoep vooraf, kabeljauw met puree en bietjes en een lekker balsamicosausje en als dessert ananas-ijs met pittige kruiding. Vriendelijk, kalme en belangstellende bediening. Aanrader!
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We wisten van de speciale achtergrond van het personeel in dit restaurant. Dat in acht nemend werden we vriendelijk en adequaat bediend. Het eten was prima. De prijs-kwaliteit verhouding ronduit goed. We komen zeker nog een keer terug.
sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was van prima kwaliteit,alleen de bediening komt niet erg professioneel over,,er worden nog al wat vergissinkjes gemaakt, we bestelden 1glaasje wijn (zoete witte huiswijn) er werden 2 glazen (goed gevuld) gebracht en het was een droge wijn ,"we hebben niet anders", cola light was er niet terwijl die wel op de kaart stond,het 3e gangmenu stond wel op de afrekenbon, het werd meteen weer terug gedraait,en toen kregen we de goede nota, er loopt wel een manager (met een slordige spijkerbroek aan) rond die alles in de gaten houdt, al met al waren we niet geheel ontevreden, en was het een leuke ervaring.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met 4 personen gegeten op een donderdagavond. Heerlijk menu en een sfeervolle, rustige omgeving (geen muziek) om lekker bij te praten. Bediening erg vriendelijk. Een aanrader !!! Te GEK voor woorden.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten wederom bij Freud in een fijne ambiance! Tapwater en een welkomshapje stonden snel op tafel, wat echt een fijne ontvangst maakt. We waren met de ah restaurantactie, en konden ruimschoots kiezen. De wijnen waren ook lekker.
Nicolien Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten gegeten in het AH restaurantactie menu: ik wil nog wel 3x terugkomen om alle 4 hoofdgerechten uit te proberen :-). Heel verrassende combinaties, ik verklap niets, probeer het zelf uit! Een voor- en hoofdgerecht was voldoende qua portie. Maar... een van de toetjes was zo enorm lekker en verrassend van smaken (ananas, kokosijs met o.a. peper, kruidnagel) dat het de slagroom op de taart was!
Personeel was aardig en waren ook nieuwsgierig naar de klanten, waardoor je leuk in gesprek raakt. Bediening was supersnel en attent. Easy going met klasse, gewoon fijn.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten was weer te GEK voor woorden , en compliment voor Roberta!!
Waren hier voor de 2e keer, leuk AH menu , onze verschillende hoofdgerechten heerlijk.
Moeten snel maar eens terug naar deze GEKKE tent.
m-timmermans .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk eten, ontzettend vriendelijke/leuke bediening... kortom een aanrader voor iedereen die een leuk restaurant zoekt!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten in een relaxte en aangename sfeer. Wij komen zeker terug en dit was niet ons eerste bezoek!! Freud mag zeker blijven!!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten met de AH actie. Er was een vast voorgerecht van div. salades wat erg lekker en verzorgd was. Het hoofdgerecht en het dessert kon je kiezen van de kaart. We hebben hier prima gegeten. De bediening was erg vriendelijk.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk restaurant. Prachtig concept. Zoals Job Cohen al zei, je was wel gek als je er niet ging eten
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Rustige, vriendelijke sfeer. Bediening overlegde plezierig over snelheid van opdienen. Gerechten zorgvuldig bereid, goed gekruid met originele details. Nagerechten uit de kunst. Zeker voor herhaling vatbaar.
maartje V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik kom al regelmatig bij Freud, deze keer met de Restaurantactie geweest. Service was weer super! Altijd een vriendelijke en ontspannen sfeer. In dit restaurant heb je nooit het idee dat ze jouw tafel nog 3x willen bezetten die avond. Freud heeft een simpele kaart maar alles daarop wordt fantastisch klaar gemaakt. Het voorgerecht vind ik altijd geweldig.