Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

9,1
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Freud is een erg gezellig restaurant waar je je altijd op je gemakt voelt. De bediening is vriendelijk en de inrichting modern gezellig. Het eten is goed en verrassend.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben verrukkelijk gegeten. Het zag er ook allemaal heel mooi uit. De bediening was uitstekend. Kortom voor herhaling vatbaar.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten bij Freud. Zoals altijd eigenlijk!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Rustige sfeer als er niet teveel publiek is. Daarna wordt het wat lawaaieriger. Verlichting is dusdanig datl je ziet wat je eet, vriendelijke bediening en erg behulpzaam.
Jan-Willem O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een geweldig concept, een sociaal restaurant waar mensen met psychiatrische aandoening begeleid de kans krijgen een te werken/opleiding te doen. De sfeer is geweldig, met een fijne kleine kaart met goed bereidde gerechten en schappelijke prijzen. Een must visit voor iedereen!
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke bediening bij erg lekkere maaltijden in een leuke, informele sfeer.
Door de 'informaliteit' duurde het soms wat langer maar vervelend was dat niet omdat het zo gezellig is.
henk L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het is een prima plaats om met familie iets te vieren. Lekker eten in een gezellige sfeer

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Cecile G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gevarieerd menu (ook vega), persoonlijke bediening, en lekkere wijn! Lekker rustig zodat je een goed gesprek kunt hebben met je tafeldame of heer. We komen zeker terug!!
dj V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
heel fijn en goed eten waren er voor de tweede keer goede bediening toppie !
Susanna V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Freud is uniek en ik ga zeker weer vaker
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten was lekker, de bediening was vriendelijk en behulpzaam, de ambiance in het restaurant is erg gezellig en kregen we een bon mee voor de volgende keer een gratis tweede hoofdgerecht. Een aanrader!
ida V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Voor de eerste keer bij Freud, lieve ontvangst en heerlijk eten. De biefstuk, we zeiden het meteen, beter dan bij de bekende biefstukkenbakker wiens naam met een L begint! Mooie bijgerechten. En dan nog een heerlijk nagerecht. We waren echt blij verrast en beslist van plan vaak terug te komen!
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Freud, de bediening was goed en vriendelijke, de inrichting bijzonder en origineel.
Kortom, een aanrader!
Kees Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ik vindt het een leuk restaurant met lekker eten en een beetje anders dan alle andere restaurants maar dat maakt het nou juist zo leuk.
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was buitengewoon goed, ik heb genoten van elke hap. Echt haute cuisine. De bediening was erg aardig en professioneel, en we kregen nog een leuke kortings actie mee voor de volgende keer. Aanrader!
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vind het een heerlijk en fijn restaurant!!! Het eten was weer top!!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Fijne sfeer, goed en lekker eten, leuke inrichting, lieve mensen in de bediening, prijs/kwaliteitverhouding prima.
Zowel de vegan ravioli als het lactosevrije gerecht met kabeljouw, maar ook de bio biefstuk waren erg lekker. Zo ook de drie verschillende nagerechten. Was weer een mooie avond bij Freud. Dit was de zesde keer dat ik er kwam. Was altijd goed en fijn.
Marcel U.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het menu is kort, maar goed gevarieerd. De kwaliteit van het eten is hoog en de bediening vriendelijk en attent. De muur van pallets is erg mooi. Enige minpunt is de roze muur, maar de juiste tafel verhelpt dat probleem snel.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wat leuk om weer terug te zijn bij Freud. Je merkt meteen dat je hier
in een bijzonder restaurant bent. De mensen die er werken zijn
bijzonder vriendelijk en recht voor zijn raap. Veel enthousiasme over
het eten dat ze serveren. De kaart is overzichtelijk. Ook voor
vegetariërs is er iets lekkers: geweldige oesterzwammen. De mezze
vooraf, drie kleine gerechtjes, zijn zeker aan te raden.
Gail H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eten is goed van smaak! Inrichting is leuk. Alleen service vond ik wat minder attent. Ik moest 2 keer vragen voor een karaf water, en ons voorgerecht kwam niet samen (eentje was vergeten door de keuken).