Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

9,1
steffiedavids .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten weer! Vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Mezze waren top en de oesterzwam heel goed op smaak. Komen hier zeker terug!
Inez A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne sfeer en erg vriendelijke en persoonlijke bediening. Het (vegetarische) eten was erg lekker. Wij gingen geheel tevreden de deur uit. Dank!
J.M. A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was de eerste keer en mijn partner en ik zullen hier zeker weer komen.!
We kwamen later als afgesproken en even gebeld. Was geen probleem. Ontvangst was goed en toen we binnen
kwamen beviel het ons direct.
Personeel was vriendelijk en duidelijk. Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We kwamen onaangekondigd met z’n zevenen ipv zes.
Er werden meteen wat tafels aan elkaar geschoven en gedekt .
Voor de lastige vegetariër in ons gezelschap die geen paddestoelen wilde werd een overheerlijk alternatief uit de hoed getoverd. De jarige werd gefêteerd met vuurwerk en gezang en verder was alles heerlijk: zowel het eten als de wijn. Echt een aanrader !
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig plek! En goede porties, zat lekker vol! Prettige bediening. Fijne avond gehad en zou t restaurant zeker laten. Ben zo wie zo groot voorstander van hun missie.
L L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de zoveelste,keer, gingen mijn vriendinnen en ik zeer tevreden naar huis.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel verrassend onbekende voorgerechtjes héérlijk van smaak. Super zachte biefstuk en heel lekkere dorade. En de nagerechten om te smullen. Daarbij een zeer vriendelijke bediening. Dit is een héél sfeervol restaurant TOP ????
Ariadne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ik heb een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. De huiswijn is erg goed.
Het personeel was vriendelijk en voorkomend. De inrichting prettig en niet schreeuwerig.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De vissoep en de bio biefstuk waren erg lekker dus heerlijk gegeten en goede bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, erg gastvriendelijk????.Attent en vriendelijk gastvrij, goeie samenwerking in t team. Verrassende inrichting
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prettig restaurant. Het eten was heerlijk. Originele maar eenvoudige gerechten.De bediening was prettig en alert. Het scheelde misschien dat het niet heel erg druk was, maar we werden heel vlot bediend. Ik kan dit restaurant van harte aanraden.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten met ah actie - kokosijs met kruidnagel en ananas het verrassende toetje.
Met karafje granache waren we voor 50 euro klaar. We komen terug.
Albert-Frans A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een bijzonder prettige ervaring! Uitstekende verhouding prijs- / kwaliteit als ook een uitnemende gastheer en niet te vergeten, gastvrouw! Wij hopen in de nabije toekomst nog eens bij Freud te gast te mogen zijn!
AkdH D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Opnieuw een prettige ervaring bij dit restaurant. Ons gezelschap bestond uit een groep van 6 personen. Fles kraanwater gastvrij onmiddellijk op tafel. Prima voorgerecht met 3 schaaltjes om te delen. Lekker (frittata) en gezond! (Bonenschotel met amandelen en watermeloen/fèta). Hoofdgerecht: kabeljauw, bietjes en aardappelmousseline was heerlijk. Hetzelfde gold voor de biefstuk met gnocchi a la romana (gnocchi beste ooit!!)
Kaasplateau was redelijk, de crème brulée verrukkelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is bij dit restaurant zeer goed!
toki .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Als altijd fantastisch lekker eten, en als altijd vriendelijke en adequate bediening. Top restaurant, mijn favoriet en extra fijn: op loopafstand.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Samen met een vriend heerlijk gegeten met de AH-bon. Super gevarieerd en heel smakelijk voorgerecht, de biefstuk was precies naar onze (verschillende) wensen klaargemaakt en een bijzonder verrassend ananas-chili-dessert. Hele aardige en communicatieve serveerster die er alle aan deed om het ons naar de zin te maken.
Ingee .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, werd beleefd gevraagd of/wanneer we de volgende gang wilden. Goede wijnsuggestie bij onze gerechten. Kortom; aanrader!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zondagavond hier heerlijk gegeten via de AH-actie. Verrassende gerechten, aangename en snelle bediening. Sfeervolle strakke inrichting.
fransje P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was erg lekker, verfijnd van smaak, precies de juiste hoeveelheid.
De bediening erg aardig, meedenkend, spontaan.
Zeker om nog eens terug te komen
Jonvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Helemaal niks mis mee!
Goed, eerlijk, prima, lekker eten. Hele lieve bediening. Beetje nerveus en onzeker, maar dat zit 'm ook een beetje in de naam van het restaurant. Helemaal goed. Als je in de buurt bent, zeker gaan.