Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, no nonsens, in een ontzettend gezellig en aardig restaurant. Voor mijn wat dove man een uitstekende omgeving!
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gisteren de verjaardag van zoon 22 gevierd met fijn diner in dit restaurant, kleine kaart met heerlijke Mezze vooraf, goede BIO biefstuk en erg lekkere toetjes! Smaakvolle inrichting, gezellig, nette bediening. Aanrader!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en werden op een eigen manier bediend door personeel dat echt zijn best doet. We hebben genoten.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol restaurant en heerlijk gegeten!????????
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was een prettige sfeer, vriendelijke bediening, betrokken en met humor. En heerlijk gegeten met een goed wijntje. De bediening stemde steeds het tempo van gerechten met ons af.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Originele en bijzonder lekkere gerechten. Ook nog eens gezond en verantwoord maar vooral heel lekker.
Warme, vriendelijke en kundige bediening. WIj gaan zeker al andere gerechten van de kaart nog eens proberen.
Ook erg leuk ingericht met tafels van twee, vier of ronde tafel. Een aanrader!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
leuke omgeving, aardig personeel, vlotte bediening!
wypma8 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Super bediend. Jammer dat er een hele grote groep aan twee lange tafels in het restaurant was. De sfeer is dan beduidend minder. We komen zeker terug!
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Als klant krijg je lieve aandacht, waar andere restaurants iets van kunnen leren. Ik kom er heel graag.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lekker eten in een bijzondere omgeving!
marijon L.
heerlijk gegeten!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig knus restaurant met zeer vriendelijke bediening
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat een fijne plek! Nu voor de tweede keer hier gegeten en dat was zeker niet de laatste keer! “Ik leef in mijn eigen wereldje maar dat ik o.k. ze kennen me hier”
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk verwelkomd, attente serveerster, een aanrader. Heerlijke gerechten, geen standaard, goed glas wijn en heerlijke koffie. We komen zeker nog een keer.
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Freud is een erg gezellig restaurant waar je je altijd op je gemakt voelt. De bediening is vriendelijk en de inrichting modern gezellig. Het eten is goed en verrassend.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben verrukkelijk gegeten. Het zag er ook allemaal heel mooi uit. De bediening was uitstekend. Kortom voor herhaling vatbaar.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten bij Freud. Zoals altijd eigenlijk!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Rustige sfeer als er niet teveel publiek is. Daarna wordt het wat lawaaieriger. Verlichting is dusdanig datl je ziet wat je eet, vriendelijke bediening en erg behulpzaam.
Jan-Willem O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een geweldig concept, een sociaal restaurant waar mensen met psychiatrische aandoening begeleid de kans krijgen een te werken/opleiding te doen. De sfeer is geweldig, met een fijne kleine kaart met goed bereidde gerechten en schappelijke prijzen. Een must visit voor iedereen!
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke bediening bij erg lekkere maaltijden in een leuke, informele sfeer.
Door de 'informaliteit' duurde het soms wat langer maar vervelend was dat niet omdat het zo gezellig is.