Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk restaurant. Prachtig concept. Zoals Job Cohen al zei, je was wel gek als je er niet ging eten
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Rustige, vriendelijke sfeer. Bediening overlegde plezierig over snelheid van opdienen. Gerechten zorgvuldig bereid, goed gekruid met originele details. Nagerechten uit de kunst. Zeker voor herhaling vatbaar.
mvdm86 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik kom al regelmatig bij Freud, deze keer met de Restaurantactie geweest. Service was weer super! Altijd een vriendelijke en ontspannen sfeer. In dit restaurant heb je nooit het idee dat ze jouw tafel nog 3x willen bezetten die avond. Freud heeft een simpele kaart maar alles daarop wordt fantastisch klaar gemaakt. Het voorgerecht vind ik altijd geweldig.
Ikbenloesje .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het niveau blijft hier behoorlijk constant, alles mooi vers en op beet. De bediening is meer dan hartelijk en goed. Blijvertje dus...
lwboland B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vanavond (4-8-2017) met 3 personen in restaurant Freud gegeten.
Mijn tafelgenoten namen mij mee ivm een vorige goede ervaring kort geleden.
Wel, die deel ik volledig! Heerlijk eten, mooi en verzorgd opgediend, toegewijde vriendelijke bediening, rustige sfeer. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Ik kom zeker terug!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
prettige plek met heerlijk en origineel eten. Wij waren hier met de albert heijn actie. Er is een vast voorgerecht van 3 heel lekkere gerechten, voor het hoofdgerecht konden wij kiezen uit 4 mogelijkheden, waaronder ook een vegetarische variant. Ook voor het nagerecht konden wij kiezen van de kaart. Wij vonden het een prima keuze en komen graag nog eens terug
Auke A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heel lekker gegeten en een bijzondere leuke avond. Persoonlijke aandacht van bijzondere mensen. En het eten was heerlijk. Geen gedoe met speciale menu's voor Ah gasten, maar een goed en lekker driegangenmenu voor een goede prijs.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heel fijn restaurant met heel goed eten en attente bediening!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten en een aardige, attente bediening. Het eten was van prima kwaliteit, hier en daar met verrassende combinaties. Bijvoorbeeld watermeloen, geitenkaas en balsamicum, ik zou het niet kunnen bedenken. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Fijn dat Freud ook een sociale onderneming is en dat we door er te eten daar ook nog eens aan mogen bijdragen. Complimenten! We komen zejer nog eens terug.
N72 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zoals altijd, een heerlijk restaurant, eten was verrukkelijk. De mezes altijd verrassend, en de malse biefstuk mmm... Laat staan de overheerlijke Chocolade truffeltaart.
En de bediening vriendelijk en attent. Blijft een favoriet!
ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik heb samen met mijn dochter gisteravond heerlijk gegeten bij Freud. We maakten gebruik van de A.H. zegels en dat ging prima. Hele aardige bediening, heerlijk vers eten en behoorlijke porties. We hadden hier al een paar keer gegeten en is zeker weer voor herhaling vatbaar.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zoals ook alle vorige keren weer heerlijk gegeten. Voorgerecht de mezze, 3 heerlijke voorgerechtjes en daarna "vis van de markt". Komen zeker terug!
HenriSeegers .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
we komen al in dit restaurant min of meer regelmatig sinds de opening en we hebben altijd smaakvol gegeten en ook nu viel er niks te klagen over het eten. Maar toch vonden we nu dat de bediening op een of andere manier niet "smooth " verliep, geen grote missers, we moesten af en toe de aandacht vragen, terwijl het niet bijzonder druk was.
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gisteravond heel gezellig met mijn vader genoten van een heerlijk 3 gangenmenu (met de AH actie) bij Freud. Prima aardige en rustige bediening en heerlijk eten. Bijzondere voorgerechten, daarna hadden we biefstuk en kabeljauw en toe mochten we kiezen van de kaart. Voor herhaling vatbaar !
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We waren aan de vroege kant, en het was stil in het restaurant. Dat kan de afwezigen heel erg spijten, want we hebben uitstekend gedineerd. Het trio voorgerechtjes was meteen al een feestje, en de kabeljauw en de saignante biefstuk waren ronduit geweldig. Het originele kaasplankje maakte het helemaal af. Een restaurant dat meer klandizie verdient dan wij meemaakten!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Prima. Bediening is voorkomend. Eten is goed.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker gegeten en goede, vriendelijke en gezellige bediening. Verrassende gerechten op de kaart.

Goede ligging in een leuke buurt
karla M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijke gerechten,vriendelijke, attente bediening en gezellige sfeer. Akoestiek goed vanuit het hoekje waar we zaten,waardoor ook mensen met slechter gehoor het gesprek aan tafel kunnen blijven volgen. Voor herhaling vatbaar!
Lelebele .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Alles was prima behalf de koffie... Die was te zuur van de sterkte, maar misschien ligt dat op de Barista apparaat .
Eten was verrassend en lekker,
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was heerlijk. We hebben de huiswijn genomen en deze was ook heel goed. De bediening was goed en vriendelijk. Ik kom hier graag.