Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Freud

Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Aangenaam verrast, wat hebben goed gegeten! Vriendelijke medewerkers, prima sfeer, ontspannen. Leuke gezellige buurt, makkelijk bereikbaar.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hadden "pech", want we waren de enige gasten. De ontvangst was vriendelijk en men bleef beleefd. Toch konden we ons niet aan de indruk onttrekken dat men graag had dat we snel dooraten om de zaak te kunnen sluiten. Begrijpelijk maar daardoor werd het niet helemaal wat we verwacht hadden van een avond rustig bijpraten. We besloten dus maar geen dessert te nemen en de koffie ook elders te nemen. Jammer. Wat het eten betreft. We hadden de mezze en de vis van de markt. Het was smakelijk, maar beslist geen haute cuisine, vonden wij. Al met al denk ik niet dat we gauw weer het hele eind naar dit wat excentrisch gelegen restaurant zouden fietsen.
Jubella P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Altijd leuk en lekker om bij Freud te eten! Biefstuk was naar wens klaargemaakt. Zoete aardappelgratin die erbij geserveerd was was ook heerlijk. Chocolade truffeltaart leek klein, maar was genoeg, omdat het machtig was. Miste de oude chocoladetaart wel :-)
Personeel heel vriendelijk!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
heerlijk gegeten en het was gezellig. Fijne bediening.
RJO .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Leuke gerechten, er valt regelmatig een steekje bij de bediening, maar op een charmante manier. Wordt niet altijd opgelost, maar past in de sfeer van het restaurant. Er wordt prima en origineel gekookt.
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Echt een aanrader!
De sfeer was gezellig, de bediening erg vriendelijk en het eten fantastisch.
Ik kom zeker nog eens terug.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, no nonsens, in een ontzettend gezellig en aardig restaurant. Voor mijn wat dove man een uitstekende omgeving!
Martine G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gisteren de verjaardag van zoon 22 gevierd met fijn diner in dit restaurant, kleine kaart met heerlijke Mezze vooraf, goede BIO biefstuk en erg lekkere toetjes! Smaakvolle inrichting, gezellig, nette bediening. Aanrader!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en werden op een eigen manier bediend door personeel dat echt zijn best doet. We hebben genoten.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol restaurant en heerlijk gegeten!????????
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was een prettige sfeer, vriendelijke bediening, betrokken en met humor. En heerlijk gegeten met een goed wijntje. De bediening stemde steeds het tempo van gerechten met ons af.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Originele en bijzonder lekkere gerechten. Ook nog eens gezond en verantwoord maar vooral heel lekker.
Warme, vriendelijke en kundige bediening. WIj gaan zeker al andere gerechten van de kaart nog eens proberen.
Ook erg leuk ingericht met tafels van twee, vier of ronde tafel. Een aanrader!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
leuke omgeving, aardig personeel, vlotte bediening!
wypma8 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Super bediend. Jammer dat er een hele grote groep aan twee lange tafels in het restaurant was. De sfeer is dan beduidend minder. We komen zeker terug!
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Als klant krijg je lieve aandacht, waar andere restaurants iets van kunnen leren. Ik kom er heel graag.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lekker eten in een bijzondere omgeving!
marijon L.
heerlijk gegeten!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig knus restaurant met zeer vriendelijke bediening
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat een fijne plek! Nu voor de tweede keer hier gegeten en dat was zeker niet de laatste keer! “Ik leef in mijn eigen wereldje maar dat ik o.k. ze kennen me hier”
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk verwelkomd, attente serveerster, een aanrader. Heerlijke gerechten, geen standaard, goed glas wijn en heerlijke koffie. We komen zeker nog een keer.