Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Sieta K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verrassend leuke kaart en de verschillende gerechten waren heerlijk bereid.
Lieve V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Uitstekend bediend en heerlijk eten!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisterenavond bezochten wij voor het eerst restaurant Freud, maar zeker niet voor het laatst!! Wij komen terug om te genieten van het geweldig leuke, attente personeel, de zorgvuldig opgemaakte borden met gewoon goede gerechten.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We werden hartelijk ontvangen, met een kwinkslag en een knipoog. We konden kiezen waar we plaats wilden nemen en er stond snel een welkomsthapje en een fles water op tafel. Ze hebben een prima wijnkaart en de keuze was snel gemaakt. Als voorgerecht hadden we de Metze van drie heerlijke hapjes en toen die waren genuttigd kregen we de vraag of we klaar waren voor het hoofdgerecht, of dat we nog even wilden wachten.
We hadden de Eendenborst en de Bio biefstuk, heerlijke salade en lekkere groenten, uitstekende espresso met een choco taartje toe. We gaan hier zeker terugkomen, Anneke en Herman
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte ambiance. Een aanrader! Het concept om met mensen te werken die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben maakt het een nog specialere ervaring. Ga zo door, en we komen zeker nog eens terug.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Was weer een prima maaltijd zoals altijd bij Freud. Blijft een favoriet.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ons eerste bezoek aan Freud,via de AHactie, bleek een geweldige ontdekking! Het heerlijke eten,de prettige sfeer (zachte of geen muziek),de uitermate vriendelijke bediening,kortom er was geen minpuntje te vinden.Aan het publiek konden we zien dat jong en oud hier graag komt.In elk geval behoort Freud nu bij onze favorieten!
Veel succes en ga zo door!
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer!
caroline V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
wat een prettige plek en bediening! De sfeer was heel relaxt en het eten superlekker.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel plezierig, verrukkelijke smaken stemden tevreden, attente bediening. Er was een misverstand over bonnen wat elegant werd opgelost. Alleen bij het afrekenen kregen we de hint dat er best iets bovenop het bedrag mocht, dat was het enige minpuntje. Hadden we zonder aanmoediging ook gedaan. Succes!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
heerlijk gegeten en prima geen muziek een geslaagde avond!
sidney H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance (geen muziek!) en bijzonder vriendelijk bediend. We komen zéker terug!
daisyroots .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
goede onvangst, heerlijk gegeten (zeer ruime porties voor vrouwen!) al met al een zeer aangename avond. Een min punt - de voordeur is bijna niet open of dicht te krijgen - maar dat heeft niets te maken met het goede eten.
marieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Afgelopen weekend gegeten, erg leuk! Goede bediening, goede gerechten en tot op het laatst heerlijk verwend. Echt een aanrader! Een restaurant waar ik graag nog een keer naar terugkom.
Marjette D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Subliem gegeten!

Bij Freud klopt alles. Het eten is voortreffelijk en de inrichting heel modern maar maar toch huiselijk gezellig. De jongens en meiden die er werken doen hun uiterste best om het helemaal naar je zin te maken. Topavond gehad.
Mikinilo K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekkere kaart, gezellige ambiance mede door gedreven personeel. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Kathelijne R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Fijn restaurantje met aardige menukaart. De ober deed erg zijn best, maar schoot daarin wel wat door, en stoorde ons regelmatig in het gesprek. De toon was daarbij ook net iets al te amicaal, geen gevoel voor verhoudingen. Hij vroeg teveel aandacht naar mijn smaak, al was het allemaal goed bedoeld.
Wijnkoeler .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Afgegaan op IENS score, maar die is duidelijk niet in lijn met de kwaliteit van het eten. 3-gangen menu met de AH actie. Voorgerecht is simpel, geen haute-cuisine, maar ook weinig op aan te merken (prima oester, simpel maar smakelijk sneetje stokbrood, pompoen ok). Hoofdgerecht viel zwaar tegen (Kabeljauw was in orde maar niks speciaals mee gedaan, risotto was uitgedroogd, vette saus erbij die niet smakelijk was, veel te grove hompen venkel met stronk er nog in). Nagerecht was aardig (truffeltaart was smakelijk, maar bosbessen coulis paste er totaal niet bij en suikerversiersels waren niet echt geschikt voor consumptie aangezien je die niet meer van je tanden krijgt). Qua decoratie een leuke tent en bediening met hart op de juiste plaats.
Yigal B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik was samen met mijn broer( en vriend ) erg aan het smullen; als hoofdgerecht had mijn broer Motti een maaltijd met bio-biefstuk en ik had de Limoenrisotto met venkel,Ricard en kervel ( Kabbeljauw visgerecht ). ook de frites en de groenten waren lekker. De sfeer was ook heel aangenaam; tof personeel van Freud; ze hielpen ons goed !
Het was "a chance in a lifetime" om goed en uitgebreid te eten. Ik was al lang niet meer gaan eten in een restaurant, nu was de mogelijkheid door de restaurantbon, aangeboden door de Parool ,een prachtige kans . En ik heb gezellig m'n broer kunnen trakteren. Kortom geweldig eten en dit restaurant ook gekozen om het duurzame, sociale en biologische 'karakter'. Bijvoorbeeld dat personeel hier een kans krijgt om te werken waar ze elders niet of moeilijk ' aan de bak komen ' . Misschien een minpuntje tenslotte; de maaltijen waren niet zo warm.
Josje S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Originele kaart met verrassend lekker eten! Fijne bediening en een prettige sfeer. Leuke details qua inrichting. Zeker een aanrader!