Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Gert K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
heerlijk gegeten en prima geen muziek een geslaagde avond!
sidney H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance (geen muziek!) en bijzonder vriendelijk bediend. We komen zéker terug!
daisyroots .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
goede onvangst, heerlijk gegeten (zeer ruime porties voor vrouwen!) al met al een zeer aangename avond. Een min punt - de voordeur is bijna niet open of dicht te krijgen - maar dat heeft niets te maken met het goede eten.
marieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Afgelopen weekend gegeten, erg leuk! Goede bediening, goede gerechten en tot op het laatst heerlijk verwend. Echt een aanrader! Een restaurant waar ik graag nog een keer naar terugkom.
Marjette D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Subliem gegeten!

Bij Freud klopt alles. Het eten is voortreffelijk en de inrichting heel modern maar maar toch huiselijk gezellig. De jongens en meiden die er werken doen hun uiterste best om het helemaal naar je zin te maken. Topavond gehad.
Mikinilo K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Lekkere kaart, gezellige ambiance mede door gedreven personeel. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Kathelijne R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Fijn restaurantje met aardige menukaart. De ober deed erg zijn best, maar schoot daarin wel wat door, en stoorde ons regelmatig in het gesprek. De toon was daarbij ook net iets al te amicaal, geen gevoel voor verhoudingen. Hij vroeg teveel aandacht naar mijn smaak, al was het allemaal goed bedoeld.
Wijnkoeler .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Afgegaan op IENS score, maar die is duidelijk niet in lijn met de kwaliteit van het eten. 3-gangen menu met de AH actie. Voorgerecht is simpel, geen haute-cuisine, maar ook weinig op aan te merken (prima oester, simpel maar smakelijk sneetje stokbrood, pompoen ok). Hoofdgerecht viel zwaar tegen (Kabeljauw was in orde maar niks speciaals mee gedaan, risotto was uitgedroogd, vette saus erbij die niet smakelijk was, veel te grove hompen venkel met stronk er nog in). Nagerecht was aardig (truffeltaart was smakelijk, maar bosbessen coulis paste er totaal niet bij en suikerversiersels waren niet echt geschikt voor consumptie aangezien je die niet meer van je tanden krijgt). Qua decoratie een leuke tent en bediening met hart op de juiste plaats.
Yigal B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik was samen met mijn broer( en vriend ) erg aan het smullen; als hoofdgerecht had mijn broer Motti een maaltijd met bio-biefstuk en ik had de Limoenrisotto met venkel,Ricard en kervel ( Kabbeljauw visgerecht ). ook de frites en de groenten waren lekker. De sfeer was ook heel aangenaam; tof personeel van Freud; ze hielpen ons goed !
Het was "a chance in a lifetime" om goed en uitgebreid te eten. Ik was al lang niet meer gaan eten in een restaurant, nu was de mogelijkheid door de restaurantbon, aangeboden door de Parool ,een prachtige kans . En ik heb gezellig m'n broer kunnen trakteren. Kortom geweldig eten en dit restaurant ook gekozen om het duurzame, sociale en biologische 'karakter'. Bijvoorbeeld dat personeel hier een kans krijgt om te werken waar ze elders niet of moeilijk ' aan de bak komen ' . Misschien een minpuntje tenslotte; de maaltijen waren niet zo warm.
Josje S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Originele kaart met verrassend lekker eten! Fijne bediening en een prettige sfeer. Leuke details qua inrichting. Zeker een aanrader!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het restaurant levert smakelijk eten in een ontspannen en uitermate vriendelijke en rustige atmosfeer. het personeel is allerhartelijkst.
Dj V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heerlijke omgeven en zeker lekker eten ondanks mijn maag verkleining waren de portie goed. Leuk personeel en zeker voor herhaling vatbaar.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuke plek, is weer eens iets anders en niet in het centrum. Leuke sfeer, geinig gedecoreerd. Binnenkomst was prima en onze 'eerste' ober ook. Sommige bedieningsleden waren minder vriendelijk/snel (of ze zijn gewoon wat stugger, dat kan ook). Lekker gegeten! En lekkere koekjes bij de koffie :).
Im V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige sfeer, goede ontvangst, fijne bediening. Gerechten bijzonder, smaakvol en met veel groente. Grote porties, je zou een doggybag kunnen vragen. Wel prijzig, dat weerhoudt echt vaak te gaan.
pvp1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het restaurant ademt een rust uit als je komt. Zo ook de bediening. Iedereen krijgt de tijd om rustig te bestellen en een keuze te maken. Het twee gangenmenu bestaat uit een voorgerecht met diverse hapjes en wij kozen voor de vis als hoofdgerecht. Zeer smakelijk! Wij komen graag weer eens terug!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afhandeling met betalen verliep rommelig. In eerste instantie hoefden we niks te betalen vanwege een voucher. Daarna werd ik gebeld met de vraag of het nog mogelijk was om 10,50 euro te komen afrekenen. Dit was apart, maar we zijn niet te beroerd om terug te gaan. Dit was een klein puntje, dat met alles in overweging genomen te hebben, nik af deed aan de geweldige, gezellige, sfeervolle avond die we gehad hebben. Top!
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Restaurant Freud was erg lekker. Simpele goed bereide gerechten met verse ingrediënten. Ze hebben een leuke, alerte bediening en een heel gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
mariska32 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Was erg gezellig en heerlijk eten. Wij waren er met de AH actie op mijn verjaardag dus het was nog erg voordelig ook. De bediening was erg leuk en behulpzaam! Voor mijn verjaardag hadden ze een kaarsje bij mijn toetje gedaan.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuk restaurant. Enthousiaste en vrolijke bediening met humor. We hebben een erg leuke avond gehad.

Het drie gangen diner was ook superlekker.