Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Freud

Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Regelmatig kom ik eten bij Freud en het stelt me nooit teleur. Oprecht de hartelijkste en beste service in Amsterdam, het eten is met zoveel liefde gemaakt. Altijd weer een creatief menu naar seizoen en ontzettend smaakvol. Een van de beste restaurants in Amsterdam.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Blij dat ik gebeld werd na mislukking na boekings-fout van mij.
Dit gaf mij een gerust gevoel.
Het eten was goed.
De temperatuur was wat hoog binnen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker eten. Fijn dat mensen hier een kans krijgen om weer deel te nemen aan het arbeidsproces!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Twee gangen diner. Ook voor vegetariërs de moeite waard, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Bediening is zeer vriendelijk.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een overheerlijk visgerecht (roodbaars) met komkommer, zeekraal en verse pasta gegeten.
Het toetje, chocolade cake, frambozen sorbetijs was om te smullen.
We komen zeker weer 'n keer terug om de andere gerechten op de menukaart te proeven.
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eindelijk bij Freud gegeten met een vriend die ik al heel lang niet had gezien! We hebben een heerlijke avond gehad. De bediening was enorm vriendelijk, wist veel te vertellen over de gerechten en zorgde goed voor ons. De soep en pannenkoekjes als starter waren allebei mooie, pure gerechten. Ook de hoofdgerechten waren zeer goed in balans. Je kunt proeven dat er veel aandacht in hetgeen dat op je bord ligt zit. Als nagerecht deelden we de chocolade moulleux met fris frambozenijs, heerlijk :)
John G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Erg vrendelijke service. Uitstekend eten.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De gerechten zijn verassend en smakelijk. Het ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Bediening attent en voorkomend. De sfeer in het restaurant is gezellig en sfeervol. Freud bestaat al een tijdje en de kwaliteit is nog altijd goed. Kom zeker weer terug.
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voor de tweede keer verrukkelijk gegeten! Verrassend, leuke combinaties. 3 voorgerechtjes paste perfect bij elkaar! Roodbaars en biefstuk als hoofdgerecht, crème brulee en kaasplankje na. Kom zeker terug! Heel gezellige avond gehad.
Marie86 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat een heerlijk restaurant! Erg leuke en goede bediening. Het eten was lekker en de bediening had goede adviezen voor wijn en nagerecht.
Roxana T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, mooi ingericht. De bediening voldeed helemaal aan onze verwachtingen.
Prijs ook super goed ...... echt een aanrader.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Omdat we met een grote groep waren en we graag buiten wilden eten, moest er wat geïmproviseerd worden. Maar ondanks dat we op een bepaalde tijd weg moesten en er sprake was van plotseling personeelstekort, is alles prima verlopen en hebben we heerlijk gegeten en waren we op tijd voor onze afspraak.
m H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Erg lekkere soep en nagerecht.
Leuk interieur en vooral hartelijke en vriendelijk mensen.
We hebben genoten! We komen zeker terug.
Cmsb S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk hier gegeten. Zo'n goed restaurant met een sociale gedrevenheid. Jullie helpen mensen, mensen helpen ons. Het was een TOP avond. Het voorgerecht was heerlijk en dan mijn vis..... zalig.
Ga zo door met dit profect, heel veel succes.
Lysette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk eten, goede verzorging en alle aandacht van het personeel. Zowel buiten op het terras, als binnen in het restaurant zeer goed vertoeven. Top!
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekker gegeten, niet al te druk en erg aardig personeel. Sfeer was gemoedelijk. De salade was iets bitter. Verder geen op of aanmerkingen, een prima restaurant :)
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Freud is een mooi restaurant met een prettig team.
Heerlijk gegeten.
Fijne bediening.
Goeie sfeer.
Tot een volgende keer weer!
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Attente bediening, heerlijk eten en informele sfeer. Helemaal top.
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vriendelijke bediening. Het eten kwam snel en was zeer smakelijk.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten, originele gerechten, met name het voorgerecht. Leuke bediening en goede sfeer. Restaurant ligt wat afgelegen, maar is op zich goed bereikbaar met het OV.