Fresko

Botermarkt 27 2011 XL Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fresko

Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten bij Fresko is een minitrip naar Griekenland. Je voelt je meer dan welkom, alsof je op visite bent. Wij genoten van een heerlijke pita gyros. Vers en goed gevuld met knapperige reepjes kip, tzatziki, sla en patatjes. Ook de kinderen genoten. En bij vertrek kregen we wat versgemaakte tzatziki mee. Wij komen zeker terug!
Jormar .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijke pita gyros, de beste buiten Griekenland! Ook de courgette koekjes en de salades zijn geweldig. Alles is zeer vers en smaakt authentiek. Het lijkt alsof je weer even in Griekenland bent! Heel klein tentje maar wel een terras op de botermarkt. Binnen kan je aan de bar zitten, wij zaten buiten.
Sascha L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijk authentiek Grieks tentje. Aardige eigenaar. De pita gyros is zeker aan te raden!
Het is erg klein maar er is plek om te zitten en je broodje op te eten.
Lonnie1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Ik ben via social deal bij Fresko gekomen. Heel klein, het is een traiteur. Heel aardige eigenaar, een echte Griek. Ik heb mousaka, spanakopita, dolmades en tzatiziki meegenomen. Het smaakte prima. Echt een afhaal restaurant.