Meer informatie over restaurant Freshii

Vrijdag 08:00 - 21:00
Zaterdag 08:00 - 20:00

L. E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Fijne, gezonde afhaalmaaltijden. Vooral de soepen en de salades vind ik erg lekker. De porties zijn groot genoeg en alles smaakt goed vers. Klein puntje van kritiek: de spinaziesalade was niet goed gewassen, er kraakte wat zand tussen mijn tanden.
Nelson T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Erg verrassend, lekker en gezond!
goed van smaak, lekkere combinaties en vers. (misschien wel iets te veel rijst in een bowl, kip moest je toeslag van €1,- betalen)
prijs kwaliteit is goed, enige jammer was dat niet alle keuze garnituren meer beschikbaar waren, maar dit word gecompenseerd door andere lekkere dingen!

Als je om dit soort keten gaat 'klagen' ben je voor mij part een 'zeikerd'.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heel lekker gegeten tegen een goede prijs. Afgehaald, ik had een heel erg flinke grote goed gevulde burrito. Met kip en veel groente en rijst. Smaakte top. Vrouw had een bowl, daar heeft ze de volgende dag nog van geluncht. Echt een grote aanrader voor een bewuste avondmaaltijd.
Roderick V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vandaag hier gegeten. Het concept sprak me erg aan. De smoothie was heerlijk. Maar ik had de burrito tex mex besteld met als extra rundervlees (kip hadden ze niet). De burrito was niet te eten, veel te veel rijst en het rundervlees proefde niet vers (bij een restaurant die freshii heet verwacht je dat namelijk wel.) ik heb geen cheddar cheese gezien en ook geen salsa Fresca die erbij hoorde. Voor wat het was was het te duur. En dit was helaas ook de laatste keer dat ik hier ga eten.