Fresh Today

Maandag 12:00 - 19:00
Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 19:00

Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Verassende kaart en grappige zithoekjes. Je kunt voor op het terras, of achter in de tuin, aan een 'gewoon' tafeltje met stoelen of in de lounche hoek (lijkt me 's winters heerlijk met die open haard). Ik koos voor de grote 'stamtafel'met mijn 2 jongens. Al hebben ze helemaal niet om gekeken naar het speelgoed daar in de speelhoek. Goede prijzen en daardoor maakte ik er een soort van proeverij van. Heel lekker en gezellig gelunched met mijn 2 stuiterballen die hun buikje voor de verandering ook eens vol hebben gegeten.
Amy B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Is al eerder aangegeven.Ik bepaal toch zelf wat ik schrijf over mijn ervaring? De broodjes waren heerlijk .De vrouw die ons bediende was ook heel aardig ondanks dat het druk was nam ze toch even tijd om ons gezellig te woord te staan.
Anjeuw .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Heerlijk gegeten en gezeten aan de Westerkade. Bij binnenkomst proef je gelijk de mediterrane sfeer. Toen we achter op het terras zaten met een wijntje en verschillende tapas met de zon in ons gezicht, kregen we een waar vakantiegevoel. Door deze heerlijke tapas ook zeer benieuwd geworden naar de tapasworkshop. Hier kom ik zeker weer!
Sharon G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Wanneer ik ga lunchen kom ik regelmatig uit bij de Fresh Today, in eerste plaats door de originele broodjes en grote keuze aan fruitsappen/smoothies, maar zeker ook door het vriendelijke personeel. De nieuwe locatie westerkade, is dan ook zeker een
aanwinst voor Groningen.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Ik had een bon kado gekregen voor een uitgebreide lunch. We konden onze voorkeur aangeven en dat werd vlees.Vervolgens kregen we drie halve broodjes met serranoham, tomaat, pesto en buffel- mozzarella,(goede kwaliteit) de volgende was met boerenham, kaas en pesto en de derde was een broodje chorizo, mozzarella (van een slechte kwaliteit) met vervolgens weer pesto.. we hebben dit besproken met de bediening. Ik zou niet drie keer pesto op een broodje doen. Een volgende keer zouden we meer variatie krijgen, de medewerker stond alleen omdat er ziekte was onder het personeel en dat ging ten koste van alles. (lang wachten, vieze tafels) . Voor ons geen volgende keer.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Prima broodjes! Vers afgebakken en afwisselend beleg. Desondanks kan er op gebied van hygiene nog dingen verbeteren. De saladiere is vies net zoals alle bakjes die erin staan, zoveel moeite is het ook weer niet om deze bakjes elke dag even te verschonen of in ieder geval de randen even schoon te maken. Het personeel gebruikt overal hun handen voor als gast ziet dit er niet heel fris uit aangezien je letterlijk mee kan kijken.
Myrte S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Ik heb hier van de eerste zonnestralen genoten in de tuin. Erg gezellig plekje, even alsof je helemaal weg bent uit de stad.Het fruitsapje wat ik dronk was echt vers en dat proef je! Binnen was het misschien iet wat donker maar verder was de bediening erg fijn.
Fleurtje82 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Afgelopen weekend ben ik wezen lunchen bij Fresh Today. Heerlijke broodjes hebben ze daar. Ik eet vegetarisch en hierin hebben ze verrassende keuzes, leuk! De zaak is gezellig ingericht en in de zomer kan je ook nog in de sfeervolle tuin terecht.
Een tijdje geleden was ik hier met collega's voor een tapasworkshop. Het was een hele gezellige avond. Een echte aanrader! Leuke gerechten om te leren maken. Wij hadden gekozen voor het koffie-arrangement na. Hierbij hadden ze lekkere verse banket.
Peve .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
We hadden een tapasworkshop in Fresh Today. Klonk leuk, maar het pakte heel slecht uit. Het eten hadden we zelf gemaakt, dus dat was wel aardig. Maar het was veel te weinig en om half 9 werden we weggekeken. De bediening gaf aan dat ze wilden sluiten, terwijl we nog niet genoeg hadden gegeten. Tijd voor een kopje koffie of thee was er niet. waardeloos!