Fresh Fish Corner

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Fresh Fish Corner

Ben je een visliefhebber? Kom gezellig dineren in onze Fresh Fish Corner.

ALL-IN VISBUFFET & ALL-IN WARM EN KOUD BUFFET
Op vrijdag en zaterdag van 18.00 uur tot 21.00 uur en op zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur.

Onbeperkt all-in genieten van het visbuffet en het all-in buffet in het buffetrestaurant.
Visbuffet is inclusief verrukkelijke vissoep, buffet met koude visgerechten en de warme visgerechten worden á la minute klaargemaakt. Warm en koud buffet is inclusief dagverse soep, saladebuffet, grillbuffet, warme en koude lekkernijen & een overheerlijk dessertbuffet met Italiaanse ijssalon. Consumpties frisdrank, bier, wijn en binnenlands gedistilleerd.
Tarief voor 2,5 uur all-in genieten van je visgerechten.
€ 39,50 per persoon
Kinderen 4 t/m 15 jaar per levensjaar € 1,00
Kinderen t/m 3 jaar eten gratis mee.
65-plussers € 32,50 per persoon

LUNCH FRESH FISH CORNER
Zin in een lekkerbekje? Een broodje haring? Of bijvoorbeeld kreeftensoep? Wij serveren heerlijke verse vis die dagelijks wordt geleverd door Schmidt Zeevis uit Rotterdam. Kom gezellig lunchen in onze Fresh Fish Corner en geniet van een lekkere vismaaltijd!

Meer informatie over restaurant Fresh Fish Corner

Lunch:
Maandag t/m donderdag geopend van 11.30 uur tot 18.00 uur.
Vrijdag t/m zondag geopend van 11.30 uur tot 17.00 uur.

All-in visbuffet en all-in warm en koud buffet vrijdag t/m zondag vanaf 17.00 uur.

• Mastercard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Fresh Fish Corner

V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk genieten op het terras van een heerlijke zeevruchtencombinatie. Vriendelijke bediening op een bijzondere locatie. Een aanrader!
J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk van het buffet genoten doen we zeker nog een keer over vooral het visbuffet was geweldig al met al een geslaagde avond
Jeannemarieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Speciaal gekomen voor het vis-buffet; na aanleiding van de heerlijke omschrijving om de site ons enorm verheugd op een avondje vis. Ontvangst was gematigd; niemand aanwezig bij centrale balie/garderobe en ook bij aankomst op de eerste verdieping zelf moeten aanmelden en vragen om gereserveerde tafel.
Het koude buffet was zeer teleurstellend; het aanbod qua vis zeer beperkt. Wij hadden een compleet ander verwachtingspatroon en ingesteld op vissalades, paling, hollandse garnalen, mosselen, oesters, krab, etc.
De warme visgerechten (eveneens geen grote keuze) welke werden uitgeserveerd smaakte erg goed en de betreffende kok van de zaterdagavond verdient complimenten voor gastvrijheid en enthousiasme voor zijn vak; erg leuk dat hijzelf de vis aan tafel komt brengen - vooral de gamba's in tempura zijn een absolute aanrader. De service aan tafel is prima; er kwam geregeld iemand langs voor een drankje (lekker wit wijntje) en de vraag of alles naar wens was.
Al met al gaan wij niet terugkomen voor een avondje vis - maar hebben we wel een aangenaam avondje gehad in de Koperen Hoogte.
Reinier R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hadden een kamer in het hotel en tevens hier gereserveerd. Toen wij aankwamen leek de boel gesloten, maar bij navraag bleek da wij de enige gasten waren en hadden het restaurant voor ons zelf. Tevens werd er een kok uit een ander restaurant geregeld om onze bestelling klaar te maken. Was top geregeld.
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Waar was de bediening? Een enthousiaste ober verwelkomde ons en bood ons een drankje aan. Hij vertelde ons dat hij de hele avond onze ober zou zijn. Keurig legde hij de formule van de Fish Corner uit, maar verder hebben we hem niet meer gezien. Ook de overige bediening was er niet of nauwelijks. Geen zin? Het buffet van diverse soorten vis was uitstekend en ook de warme gerechten zoals tonijn, gamba’s, kibbeling enz. smaakten uitstekend, maar de bediening......Conclusie: eten uitstekend, ambiance ruim voldoende, bediening moet echt beter.
avesant .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Assortiment is vatbaar voor uitbreiding, accent te veel eenzijdig voornamelijk op de gamba,weinig overige vissooorten warme vis alleen uit de frituur. Bediening en service uiterst correct,professioneel en snel.