Meer informatie over restaurant Frenzi

Gert-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
op 27 november geluncht bij Frenzi. Was er al een aantal malen eerder naar tevredenheid wezen eten maar vandaag viel het tegen. We bestelden een zalmsalade. De sla was op het bord gekwakt en een klein beetje gerookte zalm er boven op die ook zijn beste tijd had gehad getuige de bruine randen aan de zalm. Verder een enorme hoeveelheid olijven die ongeïnteresseerd op het bord gesmeten leken en een plak brood. Het bord straalde een grote hoeveelheid desinteresse uit van de kok. En dan de bediening. Ik heb er zelf geen moeite mee als men mij tutoyeert maar ook bij oudere mensen werd dit consequent gedaan door het personeel. Je kunt daar over van mening verschillen maar klanten die je grootouders hadden kunnen zijn qua leeftijd spreek je aan met u vind ik. Maar blijkbaar vind men het hip om dat achterwege te laten. Ondanks de eerdere em betere ervaringen heb ik voorlopig wel even genoeg Frenzi gehad.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, sfeervol in aangekleed, vriendelijke no nonsense bediening. Genoten van de tapas toren: voor ieder wat wils, zeer smaakvol en ruim voldoende voor 4. Heilbot op perfect romige risotto met gamba's. schaal met diverse taart, honing ijs, slagroom, brownies panacotta...zalig en eigenlijk teveel :-)
we waren met 16 man, alles werd tegelijk opgediend; chapeau!
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Met een groep van pakweg 20 mensen wezen eten. Helaas niet laaiend. Voorgerecht was een tapas-toren. We aten met ongeveer zes personen van één toren, maar van de meeste hapjes waren er maar twee. Smaak van de tapas was wel goed.
Als hoofdgerecht at ik een biefstuk met pepersaus. Wat mij betreft was de biefstuk te doorbakken, zonder dat ik daarom gevraagd had. Hij was zelfs ietwat zwart en er zat een grote vetrand aan. De pepersaus vond ik erg plat, gewoon room met een lading peper erdoor, tsjah..
Als groente was er een rolletje bonen met een spekje eromheen. Best lekker, maar veel te weinig om aan de dagelijkse vitamientjes te komen. Er werden ook nog wat zompige witte bonen bij geserveerd die prima doorkonden als veevoer. De friet was lekker, maar met vier bakjes voor meer dan 20 personen waren er per persoon pakweg vijf frieten te verorberen.
Het uit teleurstelling op een zuipen zetten zat er ook niet in. De bediening heeft hooguit drie keer uit zichzelf gevraagd of we nog iets wilden drinken, terwijl de glazen 70% van de tijd leeg stonden.
Ik ben mijn werkgever zeer dankbaar dat we gezellig uit eten gegaan zijn, maar privé zal ik hier niet terugkeren.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gezellig knus restaurant. Wel klein aan de ingangszijde maar dat geeft net dat extra. Dagmenu genomen. En daarin weer gekozen voor allereerst de soep van de dag. Wel veel maar ook lekker. Dat gold ook voor de anderen die namen tapas. Als hoofdgerecht de burger. Ja das wel wat anders dan de Mac. Smaakvoller en uitgebreider. Maar de volgende keer iets minder droog. Wordt die nog lekkerder. De anderen hadden tagliatelle en kabeljauw. Niks op aan te merken. De huiswijn volgende keer in de juiste glazen schenken. Is prettiger. Het nagerecht. Ja, voor mij de chocolade fudge brownie, dat was een tegenvaller. Was niet slecht maar kan veel beter. De tiramisu voor de anderen was redelijk. Maar niet om over naar huis te schrijven. Dus daarom doe ik het maar hier. Al met al wel een aangenaam en plezierig restaurant.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier gegeten met een groep van 20 personen, in een afgesloten gedeelte van het restaurant. De indeling van de tafels was een rare U, waardoor een aantal aanwezigen in rare hoekjes zaten en dus afgezonderd waren van de rest.
Het eten was vooral heel veel. Vooraf een tapastoren, als hoofdgerecht had ik vlees en het toetje was een ijsschaal. De kwaliteit van het eten was goed, maar niet perfect.
Jimmy .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Lekker gelunched, een zonnige dag, terrasje aan de Amstel. Goed gegeten (Spicy Chick Foccacia en Hummus Speltbrood), maar vonden de sneden brood erg dik. Goede prijs/kwaliteit, prima koffie!!
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Geluncht bij Frenzi. Mooie lokatie maar geen leuke lunch helaas. Drie kwartier gewacht op het broodje met humus en geroosterde groente met kaas en koriander. Koriander was vervangen door sla, en brood te hard geroosterd. Ik miste er olijfolie op. Bediening nonchalant. Jammer jammer, want de lokatie is prachtig.
Nina81 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Voorafgaand aan een voorstelling in het Muziektheater gegeten bij Frenzi. Zeer vriendelijke bediening die ervoor zorgden dat we zelfs op tijd waren voor de inleiding! Lekker gegeten, we lieten ons verrassen met 6 verschillende voorgerechtjes (wel een beetje pittig!!). Hoofdgerecht ook prima en een heerlijk toetje!
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Afgelopen vrijdag hier met 20+ man wezen eten. Ik was als één van de eerste en werd helemaal in de watten gelegd aangezien veel mensen vertraagd waren wegens de stroomstoring, erg netjes! Aangezien we met een grote groep waren, kregen we een 'vast' 3 gangen menu. We zaten heel gezellig in een bijna afgesloten ruimte achterin het restaurant, maar we werden absoluut niet vergeten! We kregen eerst verschillende soorten warm lekker brood met olie en tapenade. Als voorgerecht kregen we verschillende antipasti geserveerd op etagères. Zag er erg leuk uit! Ruim voldoende, gevarieerd én erg lekker. Van gehaktballetjes met tzaziki, tot toast met gerookte zalm, kroketjes, olijfjes, kaas, kippenpootjes en teryaki kip spiesjes en ik vergeet vast de helft nog. Als hoofdgerecht kon je kiezen tussen vis, vlees of vega. Ik koos voor de vis: inktvispasta met gerookte zalm. Flinke portie en weer erg lekker! Het grand dessert werd geserveerd op grote schalen en was weer ruim voldoende. Hierop zat o.a. passievrucht ijs, slagroom, brownie, appeltaart en cheesecake. Teveel en te lekker! Ze hebben een lekkere drankkaart met verschillende wijnen en een aantal lekkere speciaal biertjes, voor ieder wat wils. Heel goede prijs kwaliteit gezien de grootte van de groep, variatie aan lekkernijen en geboden service! Aanrader!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Als entree een speciale tappenade van olijven en knoflook. Een aanrader!!!
Als starters :Loempia gevuld met eend en groentes en Hoi-Sin saus + Kip yakatori met sake en limoen allebei heel verfijnd.
Hoofdgerecht: Gegrilde Rib-Eye met gorgonzola & Risotto met winter postelein en gelakte eendenborst. Allebei zeer goed. De bediening is positief, en denkt mee indien nodig en is gezellig Kortom: De PRIJS -KWALITEIT IS GOED!!!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Met een groep van 10 man wezen eten bij dit restaurant.

Vooraf tapas gegeten, meer dan genoeg eten en alles was even lekker!
Als hoofdgerecht mocht er gekozen worden tussen kip, tournedos of een vegapasta.

De kip was "wel lekker" , weinig smaak maar ook niet vies. De "Patas bravas" die erbij geserveerd waren waren gewoon aardappels. Niks saus of kruiden...

Het dessert was heerlijk, ENORM stuk rabarbertaart , cheesecake en een notentaartje.

Dat er muizen rondliepen namen we maar voor lief, dat schijnt te horen in hartje Amsterdam.
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Na de Illuminated wandeling te hebben gedaan neergestreken bij Frenzi. Na de warme ontvangst lekker wat geborreld (met daarbij lekkere broodjes met tapenade). Attente bediening. Wijn voor ieder wat wils en Leffe en 'zatte' van brouwerij het ij op de tap. Wat wil een mens nog meer. Hoofdgerechten eenvoudig maar smakelijk. Pasta met kalfswang en ossehaas shortribs vielen er goed in. Desserts aan de forse kant qua porties en niet zo bijzonder. Gewoon lekker gegeten op gezellig plek in Amsterdam. Prijs past bij wat er wordt geboden.
Passico .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Alleraardigste zaak, met vriendelijk personeel. Het voorgerecht, gehaktballetjes met knoflooksaus, was prima, zo ook het mandje brood met tapenade. De hoofdgerechten echter waren absoluut onder de maat: de pasta met Hollandse kalfswang en akkerpaddenstoelen was ietwat snottige slierten spaghetti met wat rommelige stukjes 'kalfswang' met daarop te veel rucola en een stukje paddenstoel, geen succes. Ook de 'short ribs' waren gewoon niet goed genoeg: allemaal thuiskokerij. Dat doen wij zelf aanzienlijk beter. Na dit alles aan de kok doorgegeven te hebben kregen we wel een kaasplankje aangeboden. Die was dan weer uitstekend. Al met al is dit restaurant helaas geen aanrader. Denk aan de 'mond tot mond' reclame, Frenzi!
Kortom: meer liefde voor -en precisie bij het bereiden van- de gerechten, wellicht komt het dan alsnog goed. We komen wel weer een keer testen!
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima drie-gangen menu's! Gevarieerd en voor elke smaak iets lekkers op de kaart. Echt zo'n kaart waarbij je het lastig vindt om een keuze te maken omdat je benieuwd bent naar de gerechten. Vlees is goed gebakken. De toetjes zijn heerlijk. Het is er gezellig om te zitten, sommige tafeltjes wel wat dicht bij elkaar. De bediening is vlot en vriendelijk.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na een bezoek aan het Rijksmuseum al wandelend hier aangekomen.
het plekje is geweldig, we zaten buiten en dan is er genoeg te zien. De koffie was lekker mijn broodje met pittige kip, was niet pittig en de kip was vettig, de saus vond ik niet lekker, de sla was slap. Mijn vriend had wel een mooi broodje.
Op de bediening was niets aan te merken.
Desa .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Heerlijk gegeten (we hadden het driegangenmenu), vriendelijke bediening en leuk aangekleed. Kortom een aanrader met goede prijs-kwaliteit verhouding, hier komen we nog een keer terug!
Dorinda D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Heerlijk gegeten, menu met keuze uit 2 tapas vooraf, hoofdgerecht en nagerecht. Alles was heerlijk en smaakvol, bediening persoonlijk en gastvrij. Gezellige sfeer en inrichting.
Elos .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Helaas toen we hier voor de 3e keer kwamen zijn wij zo teleurgesteld geraakt door een ongare hoofdgerecht (kip) en harde stukjes in een hoofdgerecht (pasta met beefreepjes), dat wij besloten hebben om er niet meer heen te gaan. De bediening heeft het ook slecht opgelost, want toen wij zeiden dat de kip zeker niet te eten was (alles laten staan), kregen wij als 'vergoeding' een kopje koffie van het huis aangeboden. Een lachwekkende oplossing als je avond is verpest door slecht eten. Mijn tip: zoek echt een andere ko. Vers smakelijk eten is zo gemakkelijk te bereiden en dit is zo zonde van jullie restaurant op zo'n mooie locatie. Jullie jagen zo echt je klanten weg en dat is toch erg jammer. Het zijn namelijk niet alleen toeristen die er eenmalig komen, denk daar eens goed over na! Veel succes met verbeteren!
HarryS .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Leuk restaurant vlak bij de theaters. Leuk en aardig personeel maar wel gehaast. Helaas is het eten heel matig. De gerechten lijken niet vers gemaakt. Ik had een risotto gevulde parelhoen. Klonk goed maar de uitvoering was slecht. Vlees was en niet op smaak. De risotto was overgaar en bijna vies te noemen.
Toch een restaurant met potentieel. De grootste winst valt in de keuken te behalen.