Over het restaurant Frenzi

Op één van de mooiste plekjes van Amsterdam met het prachtige uitzicht op de grachten de Amstel en Zwanenburg heten wij u graag van harte welkom!

Onze trendy keuken staat garant voor lekkere biologische gerechten, met alleen maar verse ingrediënten!! De kaart bevat originele gerechten van over de hele wereld.

Op een steenworp afstand van Waterloopplein, het Muziektheater (Stopera), de Kleine Komedie, Carré en de leukste (design) winkeltjes ligt Frenzi een ideale uitvalsbasis voor een perfecte avond of dag!

Elke maandag wordt een speciale tapasavond georganiseerd. Tapas voor 2 personen inclusief een fles huiswijn(biologisch) voor € 30,-

Een lekkere kop koffie (fairtrade), een snelle lunch, met een groep of een uitgebreid diner. Bij Frenzi kan dit allemaal!

Voor groepen hebben wij ruimte voor lunch & Diner tot 45 personen in een aparte ruimte met uitzicht op de grachten.Voor borrels en recepties kunnen we ruimte bieden tot 100 personen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Frenzi

metro 51, metro 53, metro 54
  • Kom je met de auto?
    From A10 to S112 and follow center
  • : Parking garage Muziektheater (Stopera)

Jouw recensie over het restaurant Frenzi

V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
prima in orde, prima in orde, prima in orde prima in orde, een bezoek waard een goed eet adres
zeg het voort zegt het voort
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prima voor een redelijk goed hapje eten. Niet bijzonder, maar bv voorafgaand aan theaterbezoek een goede keuze.
Bediening is snel en vriendelijk. De ruimtes zijn redelijk rumoerig.
Mariëtte W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Alles was prima behalve het hoofdgerecht en de wachttijd. De vis was niet-vers en de eendenpoten taai. Jammer want we hebben goede ervaringen met dit restaurant. We moesten om 20.00 uur in de Stopera zijn en we hadden ruim 1,5 uur. Het toetje kwam in de verdrukking.Met name de bediening is uiterst vriendelijk.
G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Soep te zout en quiche keihard, niet te eten. De quiche had duidelijk te lang in de oven gestaan. We hoefden hem in ieder geval niet te betalen. Wel goed wijn en gezellige omgeving. Sympathieke staf. Volgende keer wellicht iets anders zoeken net voor de opera.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening en de gerechten zijn heerlijk. De Dorade was iets te droog maar de steak was precies goed. We hadden met z'n 4en het voorgerecht voor 2 personen en dit was meer dan genoeg. Ijs viel wat tegen maar in zijn geheel een heerlijk avondje uit.
Smuller53 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Twee van de 8 gerechten (2 x( 2 tapas hoofdgerecht en dessert) vonden we echt geslaagd. Dat is niet heel veel. Nauwelijks groente!! Te veel eten.
Prijs (menu) was redelijk, wijnen iets te duur.
Bediening keurig en snel.
Remo H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Een heel gezellig restaurant. Goede bediening en serveren heerlijke tapas. Tevens een goede prijs. Een echte aanrader! ..........................
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Eten en bediening prima! Prijs zou iets lager kunnen.
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een gezellige plek om te eten, leuke sfeer en inrichting. Eten werd snel geserveerd en smaakte heerlijk! Zeker een aanrader om naartoe te gaan.
Laila N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening! Ga hier sowieso nog een keer eten!
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het restaurant is centraal gelegen, heeft een gezellige sfeer en de bediening is ook goed. Er staat mij bij dat het iets duurder is dan noodzakelijk. Toch kom ik hier zeker terug.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gezellige eetgelegenheid met prima kaart en leuk terras.lekkere wijnen met voldoende variatie.
Prima plek om voor voorstelling in Stopera even te gaan eten
S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Bij restaurant Frenzi werken vriendelijke mensen, serveren heerlijke broodjes en er is genoeg keuze. Als ik in de buurt ben kom ik terug.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Met zn vijven daar gegeten. Tapas en nagerechten zijn heerlijk, over de hoofdgerechten waren we allemaal niet heel enthousiast
elling01 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wat was het gezellig en heerlijk eten bij Frenzi! Mooie, originele gerechten en ontzettend vriendelijk personeel. Soepel gingen ze om met onze dieetwensen en onze beperkte tijd vanwege opera-bezoek.
R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ben elke keer weerblij als ik bij Frenzi ben geweest. In een informele toch prettige sfeer kun je daar goed eten. De locatie vlak bij het water maakt het ook aantrekkelijk hier te eten.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontvangst ging niet helemaal goed, het leek er op dat er te weinig personeel was, we moesten lang wachten voordat we iets te drinken konden bestellen. Eten was redelijk - de zeewier gnocci's waren saai en suf, de linzen burger met geitenkaas was top.
De porties waren ongeveer 2x te groot. Echt veel teveel eten, wat vervolgens weggegooid moet worden - niet meer van deze tijd. De linzenburger is echt oneetbaar als burger, minsten 12 cm hoog. Alleen al de plak geitenkaas zal was zo'n 2 cm dik en zal zeker 100 gram hebben gewogen. Daar kun je met z'n drieën van eten.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben het Frenzi menu genoten met de familie. We hebben er erg van genoten, zeker een aanrader! Het personeel was erg vriendelijk.
G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Tapas maandag is een aanrader bij Frenzi. super lekker tapas voor twee en een vles huis wijn voor 35 euro. goede kwalitiet en prijs ! ik kom zeker nog een keer!
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heel vriendelijke attente bediening. Rustige zaak op mooie plek. Uitstekende keuken.
De tafeltjes staan te dicht naast elkaar waardoor je steeds moet schuiven. En het tafelblad kan iets frisser......
Een zaak om terug te komen.