Over het restaurant Frenzi

Op één van de mooiste plekjes van Amsterdam met het prachtige uitzicht op de grachten de Amstel en Zwanenburg heten wij u graag van harte welkom!

Onze trendy keuken staat garant voor lekkere biologische gerechten, met alleen maar verse ingrediënten!! De kaart bevat originele gerechten van over de hele wereld.

Op een steenworp afstand van Waterloopplein, het Muziektheater (Stopera), de Kleine Komedie, Carré en de leukste (design) winkeltjes ligt Frenzi een ideale uitvalsbasis voor een perfecte avond of dag!

Elke maandag wordt een speciale tapasavond georganiseerd. Tapas voor 2 personen inclusief een fles huiswijn(biologisch) voor € 30,-

Een lekkere kop koffie (fairtrade), een snelle lunch, met een groep of een uitgebreid diner. Bij Frenzi kan dit allemaal!

Voor groepen hebben wij ruimte voor lunch & Diner tot 45 personen in een aparte ruimte met uitzicht op de grachten.Voor borrels en recepties kunnen we ruimte bieden tot 100 personen.

Meer informatie over restaurant Frenzi

metro 51, metro 53, metro 54
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Frenzi

Clem S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Teleurstellende ervaring. Mijn partner bestelde het daggrecht saltimbocca (kalfslapjes), kreeg echter ossobuco (schenkel). Daarbij was vlees lauw. Gerecht teruggestuurd, was foutje van de keuken. In plaats daarvan ravioli met zwarte truffel (matig van smaak, geen truffel gevonden). Ikzelf bestelde Gegrilde Denver steak. Eerste teruggestuurd: lomp stuk vlees met meer spier dan vlees. Tweede iets beter, maar de helft laten staan. Het enige dat bediening kon uitbrengen was 'sorry'. Even geen Frenzi meer !!
marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, goede bediening op een heerlijke plek. Zowel voor de liefhebbers van goede pasta’s, vlees, vis of vegetarisch keuken een prima kaart. En zeker de tiramisu nog proberen!
RenMBos .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Meedenkend personeel met een verbazingwekkend geheugen voor bestellingen en snel. Lekker eten en gezellige inrichting om rustig een tijdje met vrienden te tafelen
anthony R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer de moeite waard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij komen regelmatig bij Frenzi omdat het altijd bevalt. Eén keer kregen wij, ondanks dat we kort daarvoor gereserveerd hadden, een tafeltje aangeboden direct naast de deur. Toen zijn we maar ergens anders heen gegaan. Maar gisteren was het weer heerlijk maandag-tapa's eten. Zeer vlotte bediening op ons verzoek i.v.m. bezoek aan voorstelling. Houdt de kwaliteit en vriendelijke bediening in ere, ondanks jullie populariteit!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijke, bijzondere voorgerechtjes, een prima hoofdgerecht en hele goede wijnen, per glas geschonken, echt de moeite waard om terug te komen!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super gezellig restaurantje! We hadden een tafel aan het raam met uitzicht op de Amstel by night... Geweldig lekker gegeten en dan ook nog eens met attente en spontane bediening. Kortom kwaliteit die je in een hoofdstad mag verwachten!
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk no-nonsence restaurant. Gewoon goed een eerlijk eten voor een zeer scherpe prijs met een fijne vriendelijke bediening ideaal voor een gewoon goede avond met vrienden.
Joselien S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk 3 gangen menu voor 28.50 voorafgaand aan ons bezoek aan het ballet. Keuze uit 2 tapas, hoofdgerecht en dessert. Mooie gerechten op de kaart, vlees perfect bereid en vriendelijke bediening. Ruim opstijf klaar vormde voorstelling. Volgende keer gaan we zeker weer!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Voor de derde keer deze maand gegeten voor een voorstelling, nu met z’n zessen; blijft een fijne tent, heel gezellig en voor schappelijke prijs prima en soms verrassend eten. Nooit saai, afwisselend een lekkere maaltijd.
RIEn M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een helaas beperkte tijdspanne vanwege bezoek aan de Stopera.
We komen zeker terug in dit restaurant.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Als altijd, een fijn restaurant met mooie gerechten voor de voorstelling van de opera. Een van de beste, zo niet de beste keuze hiervoor.
HENDRIK H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Eten bij frenzi met vrienden belooft altijd een gezellige avond te worden.Het prijsniveau is daarbij heel redelijk.Verder is het restaurant gunstig gelegen.
Ank K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Van de 4 lunchgerechten was er één helemaal goed, twee waren redelijk, de smaak was goed maar de presentatie op het (diepe) bord niet fraai. Het vierde gerecht: de tapas was niet niet correct. I.p.v. de mortadella werd pastrami geserveerd. Het bijgeleverde brood was verbrand!
mgtg M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De ravioli was tamelijk smakeloos, zeker geen 18,95 waard. We zaten in de buurt van de voordeur (geen keuze) en daardoor was het voortdurend tochtig fris. Fijne bediening, mooie inrichting, erg lawaaiïg.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed, no-nonsense biefstukgerecht gegeten. Voorgerecht wildzwijnpaté had voor mij te zoete dressing. De vis-carpaccio viel erg in de smaak. Prima wijn. Lekkere toetjes.
Enige nadeel was de buitendeur die regelmatig openging en dan veel kou binnenbracht.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben er heerlijk gegeten! Originele kaart met heerlijke gerechten en fantastische wijnen. Het is gezellig ingericht en het personeel is ontzettend vriendelijk en enthousiast!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke plek, goed eten, goede sfeer. Menu is de beste keus. Ook verwarmd terras. >>> en nu zijn die 120 tekens wel op hoor
Mechteld L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Uitstekende plek om voor een bezoek aan de Kleine Komedie een lekker hapje te eten. Gezellige ruimte en leuke bediening.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
duidelijke reservering,herinnerings sms..
gezellige ambiance en lekker eten met goede wijn erbij
echt een aanrader
op tijd klaar voor bezoek aan de stopera