Over het restaurant Frenzi

Op één van de mooiste plekjes van Amsterdam met het prachtige uitzicht op de grachten de Amstel en Zwanenburg heten wij u graag van harte welkom!

Onze trendy keuken staat garant voor lekkere biologische gerechten, met alleen maar verse ingrediënten!! De kaart bevat originele gerechten van over de hele wereld.

Op een steenworp afstand van Waterloopplein, het Muziektheater (Stopera), de Kleine Komedie, Carré en de leukste (design) winkeltjes ligt Frenzi een ideale uitvalsbasis voor een perfecte avond of dag!

Elke maandag wordt een speciale tapasavond georganiseerd. Tapas voor 2 personen inclusief een fles huiswijn(biologisch) voor € 30,-

Een lekkere kop koffie (fairtrade), een snelle lunch, met een groep of een uitgebreid diner. Bij Frenzi kan dit allemaal!

Voor groepen hebben wij ruimte voor lunch & Diner tot 45 personen in een aparte ruimte met uitzicht op de grachten.Voor borrels en recepties kunnen we ruimte bieden tot 100 personen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Frenzi

metro 51, metro 53, metro 54
  • Kom je met de auto?
    From A10 to S112 and follow center
  • : Parking garage Muziektheater (Stopera)

Jouw recensie over het restaurant Frenzi

S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Bij restaurant Frenzi werken vriendelijke mensen, serveren heerlijke broodjes en er is genoeg keuze. Als ik in de buurt ben kom ik terug.
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Met zn vijven daar gegeten. Tapas en nagerechten zijn heerlijk, over de hoofdgerechten waren we allemaal niet heel enthousiast
elling01 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Wat was het gezellig en heerlijk eten bij Frenzi! Mooie, originele gerechten en ontzettend vriendelijk personeel. Soepel gingen ze om met onze dieetwensen en onze beperkte tijd vanwege opera-bezoek.
R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ben elke keer weerblij als ik bij Frenzi ben geweest. In een informele toch prettige sfeer kun je daar goed eten. De locatie vlak bij het water maakt het ook aantrekkelijk hier te eten.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontvangst ging niet helemaal goed, het leek er op dat er te weinig personeel was, we moesten lang wachten voordat we iets te drinken konden bestellen. Eten was redelijk - de zeewier gnocci's waren saai en suf, de linzen burger met geitenkaas was top.
De porties waren ongeveer 2x te groot. Echt veel teveel eten, wat vervolgens weggegooid moet worden - niet meer van deze tijd. De linzenburger is echt oneetbaar als burger, minsten 12 cm hoog. Alleen al de plak geitenkaas zal was zo'n 2 cm dik en zal zeker 100 gram hebben gewogen. Daar kun je met z'n drieën van eten.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben het Frenzi menu genoten met de familie. We hebben er erg van genoten, zeker een aanrader! Het personeel was erg vriendelijk.
G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Tapas maandag is een aanrader bij Frenzi. super lekker tapas voor twee en een vles huis wijn voor 35 euro. goede kwalitiet en prijs ! ik kom zeker nog een keer!
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heel vriendelijke attente bediening. Rustige zaak op mooie plek. Uitstekende keuken.
De tafeltjes staan te dicht naast elkaar waardoor je steeds moet schuiven. En het tafelblad kan iets frisser......
Een zaak om terug te komen.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Vanaf reservering tot het einde was het contact, de service en voornamelijk het eten bij Frenzi erg plezierig. Lekker gegeten, ontspannen sfeer, kortom een adres waar we zeker terugkomen voorafgaand aan een theaterbezoek. Professioneel en flexibel personeel, wij wilden een aanpassing bij het voorgerecht die keurig werd geregeld.
K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Hartelijke ontvangst, vlotte bediening, humor, heerlijk gegeten. Kraanwater was geen probleem.
Er werd goed rekening gehouden met ons theaterbezoek van die avond.
janneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Prima gegeten, uitgebreide kaart, prijs/kwaliteit uitstekend, gezellige locatie, houden rekening met de begintijd van je voorstelling.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Frenzi heeft een grote collectie grappa's en een ruime kennis ervan. We mochten er drie proeven om uiteindelijk een uit te kiezen, heel leuk!
Steven O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima gegeten - gezellig en goede prijs kwaliteit verhouding op mooie plek aab het wat. Enige aandachtspunt is wellicht buiten op terras roken terwijl binnen gegeten wordt met open deuren.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Frenzi is altijd een aanrader zowel 's middags als 's avonds, zowel binnen als buiten. Vlotte en vriendelijke bediening en steeds originele gerechten.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Onze gerechten waren wat matig van smaak. Er kon geen verse sinaasappelsap worden worden geschonken aangezien er geen sinaasappels waren. Prijs-kwaliteits verhouding is daarom niet goed.
Het personeel was aardig en professioneel.
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
heerlijk eten en genieten van elkaar, met een prachtig uitzicht op de Amstel. Mooie gerechten en zeer vriendelijke bediening. Top voorbereiding voor theater/concert.
Timo V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Dit is een heerlijk restaurant, met super eten, attente bediening, sfeervolle aankleding en een prachtige locatie vlakbij het Waterlooplein
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zoooo lekker gegeten hier! Wat een prachtige plek om te zitten! Komen zeker terug! Verrassende kaart en top bediening. Het kan nog!
R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prettige sfeer, goeie kaart, genoeg keuzes. Zowel buiten als binnen zitten is prima. Buiten kan niet gereserveerd worden maar tafeltje bij grote open raam is prima.
Marischka K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke tent dicht bij de Stopera, ideaal voor bezoek aan theater. Dat was in ons geval ook zo en daar werd goed rekening mee gehouden door de bediening. Prima uitleg allergenen en de baars in zak uit de oven was heerlijk!
Bij vertrek natuurlijk een kleine rij bij de kassa maar we waren ruimschoots op tijd weg voor ons avondje uit. We komen bij gelegenheid zeker terug!