Over het restaurant Frenzi

Op één van de mooiste plekjes van Amsterdam met het prachtige uitzicht op de grachten de Amstel en Zwanenburg heten wij u graag van harte welkom!

Onze trendy keuken staat garant voor lekkere biologische gerechten, met alleen maar verse ingrediënten!! De kaart bevat originele gerechten van over de hele wereld.

Op een steenworp afstand van Waterloopplein, het Muziektheater (Stopera), de Kleine Komedie, Carré en de leukste (design) winkeltjes ligt Frenzi een ideale uitvalsbasis voor een perfecte avond of dag!

Elke maandag wordt een speciale tapasavond georganiseerd. Tapas voor 2 personen inclusief een fles huiswijn(biologisch) voor € 30,-

Een lekkere kop koffie (fairtrade), een snelle lunch, met een groep of een uitgebreid diner. Bij Frenzi kan dit allemaal!

Voor groepen hebben wij ruimte voor lunch & Diner tot 45 personen in een aparte ruimte met uitzicht op de grachten.Voor borrels en recepties kunnen we ruimte bieden tot 100 personen.

Meer informatie over restaurant Frenzi

metro 51, metro 53, metro 54
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Frenzi

Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zoooo lekker gegeten hier! Wat een prachtige plek om te zitten! Komen zeker terug! Verrassende kaart en top bediening. Het kan nog!
R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prettige sfeer, goeie kaart, genoeg keuzes. Zowel buiten als binnen zitten is prima. Buiten kan niet gereserveerd worden maar tafeltje bij grote open raam is prima.
Marischka K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke tent dicht bij de Stopera, ideaal voor bezoek aan theater. Dat was in ons geval ook zo en daar werd goed rekening mee gehouden door de bediening. Prima uitleg allergenen en de baars in zak uit de oven was heerlijk!
Bij vertrek natuurlijk een kleine rij bij de kassa maar we waren ruimschoots op tijd weg voor ons avondje uit. We komen bij gelegenheid zeker terug!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zalig gegeten, complimenten aan de kok. Top locatie, zowel binnen als buiten. Goede en snelle service en hele lekkere wijn, kortom… top!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Genoten van smaakvolle linzensoep (voor de partner) en crostini's met everzwijnpate. Daarna voortreffelijke pasta (voor de partner) en entrecote. De ongekend goede, adequate en buitengewoon vriendelijke ober zag onmiddellijk dat zijn collega een verkeerd dessert bij de partner neerzette en greep in. De grappa bij de koffie bleek een keuze uit 100 te kunnen zijn. Zijn presentatie en proeverij van enkele ervan was informatief en bekoorlijk.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Frenzi is een perfect restaurant waar wij zeker de volgende keer (bezoek aan de Stopera) opnieuw heen gaan. De bediening is precies zoals je dat wenst en de gerechten zijn om ter smullen. Bovendien is het maar een stap lopen naar de Stiopera
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
prima plek, ook in verband met bezoek aan de stopera. Lekker eten en op tijd klaar. Heerlijke wijnen en iedere keer weer een apart gericht op de kaart.
Arnout G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Dit was de derde keer dat we gebruikmaakten van Frenzi's "tapas op maandagavond"-deal: tapas voor twee personen plus een fles rode of witte wijn, voor € 35.

Prima tapas en acceptabele wijn (de rode, althans – wit hebben we nog niet geprobeerd :-) voor een uiterst schappelijke prijs.

Vriendelijke bediening. Aanrader!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De ravioli spinazie ricotta was lekker. Het dessert, een chocolade brownie, kon iets smeuïger. De bediening moest worden herinnerd aan de bestelde thee .
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Frenzi is een klein zaakje op een fantastische plek in het centrum van Amsterdam. Met aan twee zijden een terras is het als het weer het toelaat genieten van de autovrije bedrijvigheid in de buurt. De dame en de heer in de bediening stemden mij vrolijk en ook de gerechten hadden dat resultaat. Ik had de dagsoep - een linzensoep - en die smaakte voortreffelijk. Ook de boerenomelet met brood en salade was niet te versmaden.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Voor het ballet lekker gegeten. De tapas is heerlijk. Het vlees mag je zelf zouten. Dus nooit te zout. Vriendelijke bediening. Als dessert een kaasplanken genomen. Kom hier graag.
els E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten en gedronken in een supervriendelijke omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Daarna konden we direct door naar de Stopera. Een superplek dus.
Marie-José P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
ruime, gevarieerde porties, zowel vlees als vis, ook tapasachtige gerechten mogelijk, snelle service voorafgaand aan theaterbezoek, gezellig restaurant.
Clem S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Teleurstellende ervaring. Mijn partner bestelde het daggrecht saltimbocca (kalfslapjes), kreeg echter ossobuco (schenkel). Daarbij was vlees lauw. Gerecht teruggestuurd, was foutje van de keuken. In plaats daarvan ravioli met zwarte truffel (matig van smaak, geen truffel gevonden). Ikzelf bestelde Gegrilde Denver steak. Eerste teruggestuurd: lomp stuk vlees met meer spier dan vlees. Tweede iets beter, maar de helft laten staan. Het enige dat bediening kon uitbrengen was 'sorry'. Even geen Frenzi meer !!
marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, goede bediening op een heerlijke plek. Zowel voor de liefhebbers van goede pasta’s, vlees, vis of vegetarisch keuken een prima kaart. En zeker de tiramisu nog proberen!
RenMBos .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Meedenkend personeel met een verbazingwekkend geheugen voor bestellingen en snel. Lekker eten en gezellige inrichting om rustig een tijdje met vrienden te tafelen
anthony R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer de moeite waard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Wij komen regelmatig bij Frenzi omdat het altijd bevalt. Eén keer kregen wij, ondanks dat we kort daarvoor gereserveerd hadden, een tafeltje aangeboden direct naast de deur. Toen zijn we maar ergens anders heen gegaan. Maar gisteren was het weer heerlijk maandag-tapa's eten. Zeer vlotte bediening op ons verzoek i.v.m. bezoek aan voorstelling. Houdt de kwaliteit en vriendelijke bediening in ere, ondanks jullie populariteit!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijke, bijzondere voorgerechtjes, een prima hoofdgerecht en hele goede wijnen, per glas geschonken, echt de moeite waard om terug te komen!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super gezellig restaurantje! We hadden een tafel aan het raam met uitzicht op de Amstel by night... Geweldig lekker gegeten en dan ook nog eens met attente en spontane bediening. Kortom kwaliteit die je in een hoofdstad mag verwachten!