Over het restaurant Frenzi

Op één van de mooiste plekjes van Amsterdam met het prachtige uitzicht op de grachten de Amstel en Zwanenburg heten wij u graag van harte welkom!

Onze trendy keuken staat garant voor lekkere biologische gerechten, met alleen maar verse ingrediënten!! De kaart bevat originele gerechten van over de hele wereld.

Op een steenworp afstand van Waterloopplein, het Muziektheater (Stopera), de Kleine Komedie, Carré en de leukste (design) winkeltjes ligt Frenzi een ideale uitvalsbasis voor een perfecte avond of dag!

Elke maandag wordt een speciale tapasavond georganiseerd. Tapas voor 2 personen inclusief een fles huiswijn(biologisch) voor € 30,-

Een lekkere kop koffie (fairtrade), een snelle lunch, met een groep of een uitgebreid diner. Bij Frenzi kan dit allemaal!

Voor groepen hebben wij ruimte voor lunch & Diner tot 45 personen in een aparte ruimte met uitzicht op de grachten.Voor borrels en recepties kunnen we ruimte bieden tot 100 personen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Frenzi

metro 51, metro 53, metro 54
  • Kom je met de auto?
    From A10 to S112 and follow center
  • : Parking garage Muziektheater (Stopera)

Jouw recensie over het restaurant Frenzi

Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Komen hiervaker, altijd zelfde goede kwaliteit. Prima gelegen icm filmbezoek Pathé ....
Jelte V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk van de Eendenbout gegeten!
H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Kennen dit restaurant al jaren. Menu qua aanbod en kwaliteit kan wisselen, maar was deze keer erg goed. Bediening is goed en handelt adequaat. Jammer dat het achterste gedeelte zo "op-elkaar-gepropt" is. Tafels staan erg dicht bij elkaar en bij grote groepen kan een chaotische situatie ontstaan. (ook voor de bediening is het dan lastig om die tafels te bedienen)
Marlene Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Deze keer helaas teleurstellend. Reservering via de site niet doorgekomen. Personeel niet op de hoogte van menu en kortaf door drukte. Wachttijd tussen voor - en hoofdgerecht (te) lang en eten dan niet goed gaar (vis) en niet warm van binnen (quiche). Desserts naast menuprijs nog eens extra opgevoerd. Geen enkele keer excuses gehoord. Zorg voor meer/ goed personeel. Wij komen voorlopig niet terug. Jammer.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuk restaurant, zeer enthousiaste en vriendelijke bediening, heerlijke gerechten. Veel keuze in wijnen per glas. We komen er zeker nog eens terug
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Vorige keer hebben we er heerlijk gegeten. Nu viel het wat tegen, quiche was erg droog. De bediening is erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer vriendelijk onthaald, heel lekker gegeten en een leuke totaalbeleving!
Prijs-kwaliteit een topper, goed gelegen en top bediening.
Maddie W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit helemaal goed. Tafeltjes beetje erg dicht op elkaar en veel rumoer, maar gelet op de prijs-kwaliteit is dat misschien ook wel passend. We gaan zeker terug! En snel ook.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij komen zeker terug bij Frenzi voorafgaand aan een volgend bezoek aan de opera. Perfect restaurant voor de start van een fantastische avond!
Alessia O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
tweede keer bij Frenzi. eten is goed and variable. spheer ook. alleen deze keer hebben we 40 min voor onze tapas gewachten! dat moet beter.
David S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
ldkjlkjtrnfjera;lkgnl;zfkjo;rjtlknfdv;j;rtfjkzvj;aejiaewjf;ojdfzo;gvijer;onfonkjdnkljfhreaihakjfnkabljbdlfkjsadlkfjaskruksdnvksheiadfkjahsirhkjfnkjsdhrwaekjflisdhflshe
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Fijne plek zo dicht bij de Nationale Opera & Ballet. We moesten net wat te lang wachten voor het opnemen van de bestelling, daarna vlotte bediening ondanks drukte, en ook erg vriendelijk. Lekker gegeten, diverse kaart.
Hayat E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heel lekker gegeten bij Frenzi, vriendelijk personeel! Enig minpuntje, de setting; we zaten in het midden van de ruimte, en konden elkaar niet goed verstaan omdat je levendig de discussies aan de andere tafels ook kunt volgen, de tafels zitten door te krappe ruimte te dicht op elkaar. maar het lekkere eten en goed gezelschap maakte dat wel weer goed.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer aangenaam personeel en heerlijk gegeten met lekkere wijnen.
Hersilia H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Met mijn kleine team van mensen met een beperking gaan we graag naar Frenzi voor een borrel of, zoals deze keer, voor ons team etentje. Aardige bediening, lekker eten en een warme sfeer, wat wil je nog meer.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima gegeten. Ik kom wel vaker vooraf aan een opera en dan is het vaak haasten om op tijd te zijn. Nu hadden we meer tijd. Het was gezellig druk maar toch vrij rustig zodat er ruimte was voor een gesprek.
Pauline R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Leuk en gezellig restaurant. Mooie locatie , tegenover de Stopera. Vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Een aanrader! Wij hadden de tapas voor 2 personen genomen en was heel gevarieerd en smaakvol.
Sebas V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
bediening komt onervaren over, eten is wel goed, maar is wat vlak van smaak. Akoestiek, zoals tegenwoordig wel vaker in restaurants, is een drama.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Perfecte plek om voor een opera wat te eten. Gezellig, lekker, betaalbaar. Wij waren op maandag, dan is er Tapas Night. Super lekker en gewoon goedkoop te noemen.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
prima in orde, prima in orde, prima in orde prima in orde, een bezoek waard een goed eet adres
zeg het voort zegt het voort