Meer informatie over restaurant Frenzi

metro 51, metro 53, metro 54
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1

Jouw recensie over het restaurant Frenzi

Frits V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Als altijd, een fijn restaurant met mooie gerechten voor de voorstelling van de opera. Een van de beste, zo niet de beste keuze hiervoor.
Ank K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Van de 4 lunchgerechten was er één helemaal goed, twee waren redelijk, de smaak was goed maar de presentatie op het (diepe) bord niet fraai. Het vierde gerecht: de tapas was niet niet correct. I.p.v. de mortadella werd pastrami geserveerd. Het bijgeleverde brood was verbrand!
mgtg M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De ravioli was tamelijk smakeloos, zeker geen 18,95 waard. We zaten in de buurt van de voordeur (geen keuze) en daardoor was het voortdurend tochtig fris. Fijne bediening, mooie inrichting, erg lawaaiïg.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goed, no-nonsense biefstukgerecht gegeten. Voorgerecht wildzwijnpaté had voor mij te zoete dressing. De vis-carpaccio viel erg in de smaak. Prima wijn. Lekkere toetjes.
Enige nadeel was de buitendeur die regelmatig openging en dan veel kou binnenbracht.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben er heerlijk gegeten! Originele kaart met heerlijke gerechten en fantastische wijnen. Het is gezellig ingericht en het personeel is ontzettend vriendelijk en enthousiast!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke plek, goed eten, goede sfeer. Menu is de beste keus. Ook verwarmd terras. >>> en nu zijn die 120 tekens wel op hoor
Mechteld L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Uitstekende plek om voor een bezoek aan de Kleine Komedie een lekker hapje te eten. Gezellige ruimte en leuke bediening.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
duidelijke reservering,herinnerings sms..
gezellige ambiance en lekker eten met goede wijn erbij
echt een aanrader
op tijd klaar voor bezoek aan de stopera
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Gezellige informele entourage. Aardige bediening maar ze waren vergeten dat we "haast "hadden. Ter compensatie kregen we de wijn gratis! Dat was wel weer heel leuk. Een aanrader als je vlak bij de Stopera wil eten in hartje Amsterdam.
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig eetcafé op steenwork afstand van de Stopera. Met vrienden drie gangen menuutje voorafgaand aan een voorstelling. Gezellige sfeer, prima eten, goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
e.ooft .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
lekker ongedwongen. gezellige inrichting. de kaarsjes op tafel en de lampen gaven mooie verlichting.
Ik zal hier zeker nog eens terugkomen. Duidelijke menukaart.
De bediening was attent, vriendelijk, goede uitleg van het 3-gangenmenu en de wijn.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
wij hebben het heerlijk gehad. een relaxte sfeer met aardige mensen in de bediening en heerlijk eten. top! de mensen dachten ook heel fijn met ons mee over het halen van de voorstelling
Onno M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Gezellig café, met smakelijke gerechten en vriendelijke bediening. Leuk om te gaan lunchen bij een dagje uit. Wel wat lawaaiig als het café vol is.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke, vlotte bediening, heerlijk gegeten, het menu is een aanrader. Wijn is stevig geprijsd. Aanrader, we komen zeker terug. Yvonne
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige plek om in het hartje van Amsterdam te borrelen en te eten. We aten goede tapas. Iets van vis had er wel bij gekund. Alles bij elkaar komen we graag nog een keertje.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer slecht ; soepje smaakte nergens naar ; aan de goede bediening verteld ; waren het met ons eens ' vervolgens risotto , drama zo slecht

Aan de kok vereld : doze weird boos : hij Wilde meer respect ???????
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer slecht ; soepje smaakte nergens naar ; aan de overigens goede bediening verteld ; waren het met ons eens ' vervolgens risotto , drama zo slecht ; was doorgekookte rijst met gesmolten kaas en groenten niet
Kortom niet meer onze favoriete restaurant
Zippora A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Hier gegeten op een zaterdagavond. Ik bestelde de dagsoep vooraf: spinazie-mosterdsoep. Toen ik deze proefde, bleek het Linzensoep te zijn. Het personeel verontschuldigde zich, de dagsoep bleek op, vandaar dat ik Linzensoep had gekregen. Normaal zou zijn dit te melden en me te vragen wat ik wil. De linzensoep heb ik ingeruild voor een voorgerecht met rauwe zalm dat erg lekker was. Samen met het broodje met goede olijfolie en heerlijke tapenade eigenlijk al genoeg. Hoofdgerecht was lamsschenkel met voorjaarsgroenten en krieltjes. Hiervan heb ik vrijwel niks gegeten omdat ik al verzadigd was. Paar uur later nog een nagerecht besteld: lemontart. Hierbij kreeg je slagroom wat niet echt paste en de taart bleek zonder vermelding te zwemmen in iets alcoholisch. Dat had er wel even bij vermeld kunnen worden op de kaart.
Matige kwaliteit van het eten dus, wel fijne plek en zeer vriendelijke bediening.
Gert-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hadden ons op basis van de kaart erg verheugd op ons etentje bij Frenzi. De ontvangst was hartelijk, de bediening prima, maar het eten viel erg tegen. Zeker de hoofdgerechten waren wel heer erg 'op smaak', om niet te zeggen: bremzout. Een beginnersfout, wat ons betreft. Liever te flauw en zout op tafel (dat stond er ook), dan dit. De presentatie van de (overdadige porties) was bovendien fantasieloos. De fles mineraalwater die we bestelden hoefden we ter compensatie niet af te rekenen, maar was in drie minuten leeg. Wat ons betreft helaas niet voor herhaling vatbaar.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
op 27 november geluncht bij Frenzi. Was er al een aantal malen eerder naar tevredenheid wezen eten maar vandaag viel het tegen. We bestelden een zalmsalade. De sla was op het bord gekwakt en een klein beetje gerookte zalm er boven op die ook zijn beste tijd had gehad getuige de bruine randen aan de zalm. Verder een enorme hoeveelheid olijven die ongeïnteresseerd op het bord gesmeten leken en een plak brood. Het bord straalde een grote hoeveelheid desinteresse uit van de kok. En dan de bediening. Ik heb er zelf geen moeite mee als men mij tutoyeert maar ook bij oudere mensen werd dit consequent gedaan door het personeel. Je kunt daar over van mening verschillen maar klanten die je grootouders hadden kunnen zijn qua leeftijd spreek je aan met u vind ik. Maar blijkbaar vind men het hip om dat achterwege te laten. Ondanks de eerdere em betere ervaringen heb ik voorlopig wel even genoeg Frenzi gehad.