Frenzi Cucina

31-204123866

Meer informatie over restaurant Frenzi Cucina

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Gisteren op goed geluk een tafeltje voor twee binnen gekregen en lekker gegeten. Informele sfeer, bijna dorps gezellig en zelfgemaakte hartige taart gegeten en de vis van de dag; erg smakelijk. Nieuwe witte wijn Saint Veran op de kaart ging er verrukkelijk bij. Leuk dat je hier mooie olijfolie kunt tappen voor thuis.
Adamadam .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Met een groep van 13 personen hadden we een olijfolieproeverij en 3 gangen diner geboekt. De proeverij bestond uit een langdradig reclame verhaal (met powerpoint) en 4 plastic bekertjes met enkele druppeltjes olie daarin. Vervolgens kregen we een voorgerecht van plakjes vleeswaren uit een pakje met goedkope olijven. Het hoofdgerecht was een klein stukje doorbakken makreel (ongeveer 50 gram) met erwtenpuree en wat venkel. Het nagerecht -dit is echt waar-, bestond uit 4 flinterdunne schijfjes mango en 1 blaadje munt. PUNT, niks meer niks minder (minder kan ook bijna niet). Ik heb nog nooit zo'n ongeïnspireerd menu gegeten. Inclusief 4 glazen wijn kostte dit geheel 49,95 euro per persoon!! Wat een ongelooflijke geldklopperij! Heel erg jammer dat commercie hier de boventoon voert, ga hier niet heen en ga vooral niet voor de olijfolieproeverij.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vorige week donderdag hadden wij (12 pers.) een 'Bedrijfs Uitje' - Een Kook-Workshop Tapaz bij Frenzi, een totaal onverwachte ( leuke) verrassing. De keuken was in de verbouwing, wij hebben met z'n allen op een klein oppervlakte gekookt, maar dat stoorde ons niet, service en hulp van Victor (?) en Ruud was TOP! ! Het was hard werken met plezier, maar dan heb je ook wat. Tijdens het koken werden we voorzien van drank en kleine hapjes, we kwamen niets te kort. Het was een superleuke Tapaz Workshop. Een aanrader dus..!
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten is altijd goed. Het is alleen nu de zoveelste keer gebeurd dat ik bij het afhalen niet krijg wat ik heb besteld. Heel vervelend. Heb sterk het vermoeden dat het te maken heeft met de wazige , " het is niet druk, maar het voelt wel zo" instelling van de bediening. Jammer
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
We hebben de tapas kookworkshop gedaan met een kleine groep van 11 personen, meerdere personen was ook mogelijk. Het sas erg goed georganiseerd. Goede recepten, duidelijke instructies en begeleiding, en zeer goede ingredienten gebruikt. De (voor)bereiding duurde ongeveer 1,5 uur. En daarna gegeten in het restaurant. Tapas waren goed gelukt, en smaakte heerlijk. Een aanrader.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We liepen er toevallig langs en besloten buiten op het schattige terras te gaan zitten en tapas te bestellen. Ook van binnen ziet het er trouwens erg leuk uit. Veel keus uit bio en vega producten, hier hou ik van! Eten is prima - het toetje was verrassend lekker - en de service is goed.
Tess K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ik heb bij Frenzi Cucina een kook workshop gehad met een aantal vriendinnen. Dit was heel erg gezellig! en het eten was goddelijk! Vooral de Tiramisu was mijn favoriet, nog nooit zo'n lekkere tiramisu geproefd!
We hebben er een erg gezellige avond gehad!
Christelle1 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Super gezellige en relaxte Italiaanse kookworkshop gehad onder begeleiding van Oscar voor een vrijgezellenfeest voor 10 meiden.
Het is geen 3* restaurant, maar het is wel gewoon lekker.
We hebben bij Frenzi Cucina super lekker ravioli gegeten en genoten van de hippe/relaxte sfeer.
Echt een aanrader voor een italiaanse kookworshop voor een vrijgezellenfeest.
Biancavds .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Laatst een teamuitje gehad, we hebben de kookworkshop gedaan en het was top! Kort samengevat: ontspannen sfeer, gezellig, goed voorbereid, duidelijk instructie, genoeg drinken, lachen, plezier, lekkere gerechten, tijd vloog om! Een aanrader!!!!
Nohemi .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Teamuitje,jubileum of gewoon gezellig uit eten? Ambiance,sfeer ;heel knus restaurant,waar een ieder aan zijn trekken komt.Huiselijk gevoel of even gezellig erop uit,het kan!
Gerechten (kookworkshop) waren oh zo heerlijk. Hadden een Kookworkshop Tapaz geboekt voor 30 personen.
Gevulde champignons,gevulde pita broodjes,garnalen en niet te vergeten de toetjes.
Wat een hilariteit,ondanks er hard gewerkt moest worden. Tijdens de workshop werden wij voorzien van drankjesen wijn.(naam vergeten)
Al bij het reserveren heb je een klik met het oh zo vriendelijk team.
Op de dag zelf werden wij warm onthaald en word je op je wenken bediend.
Ruud,ga zo door.
Thea en Evelijn.
aakt niet uit.Wat een
Mar10erouw .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Wij (groepje 11 vriendinnen) hebben een kookworkshop gedaan. Heel leuk sfeertje in het restaurant, lekker informeel, beetje huiskamer idee. Ruud heeft ons door het koken heen geleid, met een tip hier en daar en verder zelf rommelen en kokkerellen, was dat helemaal prima. Uiteraard konden we lang niet alles op (doggy bag!), maar we hebben van ieder's gerecht gegeten. Superleuk, lekker en gezellig. De chocolade mousse als dessert was uiteraard veel te machtig. :-)
Ik kan me voorstellen dat als je daar in de buurt woont, je ook eens wat afhaalt of gewoon aan tafel gaat daar. Aanrader!
Pesto .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Voor kerst hebben wij een kookworkshop gedaan met werk. Dit was een enorme teleurstelling.

Elk van de gerechtjes was erg ouderwets/basis en boordevol vet: creme fraiche, bladerdeeg, mayonaise, mascarbone, slagroom, roomkaas. Machtig zo laat op de avond. Ook waren de ingrediënten volgens mij goedkoop. Het personeel leek er bovendien geen zin in te hebben. Er zijn betere opties!
Beste Pesto,
Wat jammer dat je weinig plezier hebt beleefd aan je kookworkshop.
We nemen je kritiek uiteraard ter harte en hopen je in de toekomst wel te kunnen laten genieten van een gezellige kookworkshop, zoals al veel mensen voor jou hebben gedaan.
Vriendelijke groeten,
Ruud
Frenzi Cucina
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Ontzettend gezellig en knus restaurantje, ik heb met mijn collega's een kookworkshop gevolgd, dit was erg leuk en we hebben ontzettend lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel, er hing een erg prettige en gemoedelijke sfeer!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
We hebben als bedrijfsuitje zelf ons diner in elkaar gezet. Was erg leuk, en Ruud doet het goed met een groep! Heerlijk en gezellig gegeten, echt een aanrader.
Matthijs Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant.
Leuk concept; alles wat op de kaart staat is ook te verkrijgen als afhaal. Regelmatig staat er dus een klant binnen om eten af te halen.
De service is goed, maar verwacht niet dat de diner-etiketten strak worden nageleefd.
Eten was heerlijk. Ik heb zelf de pasta met biefstuk puntjes gehad. Goede porties, goede smaakverhouding en mooie opmaak.

Al met al lekker gezellig gegeten voor een schappelijke prijs. Kom er, als niet-Amsterdammer, zeker nog eens terug.
Mae S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Ik kom hier al een jaar of 2 met enige regelmaat lunchen en de eigenheid en knusheid van dit tentje en de bediening charmeert mij erg. Niets is te gek; mocht je buiten de kaart willen bestellen dan wordt er enthousiast meegedacht over andere broodjes op basis van de op die dag aanwezige ingrediënten. Ik kies zelf eigenlijk altijd de Club Frenzi BLT en wat me opvalt is dat deze er nog niet 1 keer hetzelfde heeft uitgezien; elke kok geeft er een andere interpretatie aan. En dat past wel bij de eigenheid van Frenzi's. Ze serveren daarnaast altijd heerlijke dagsapjes, soms wat ongebruikelijke combi's en als ze brownies hebben gebakken koop ik altijd een stukje voor de lekkere trek in de middag; heerlijk!
Prijs-kwaliteit-portiegrootte-verhouding is erg goed.
Kortom: prima lunchtentje, geen haute cuisine, maar goed smaakvol eten en een fijne sfeer. Daarom een 8. Ik kijk alweer uit naar mijn volgende bezoek!
Mirreduifje .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Gisteravond met een groep meiden een kookworkshop gehad in Frenzi Cucina. Dat was een hele leuke belevenis. De sympathieke omgangsvormen van de medewerkers vallen op. Hele aardige benaderbare mensen. De workshop was goed en overzichtelijk en de uitkomst, allerhande heerlijke hapjes en zelfgemaakte ravioli, heerlijk. Dank voor een fijne avond!
Clarissa D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Lekker eten bij een restaurantje met vrolijke bediening. Ideaal om na een brakke avond even te gaan ontbijten of 's avonds als je geen zin hebt om te koken wat eten te halen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Eindelijk weer eens echt meer dan goed eten alleen! Bediening die niet alleen haar vak verstaat maar ook een sfeer neerzet die het eten buiten de deur tot een ervaring maakt.
Bastian V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
We waren hier al eerder geweest en wisten dat je hier geen wonderenkon verwachten, maar wel dat de rpijs/kwaliteit verhouding, bediening en de sfeer alles goed maken... helaas. Deze keer was echt heel ver onder de maat. Minste dat je toch mag verwachten is dat je eten warm is.

Eerste keer de lasagne teruggestuurd omdat deze op kamertemperatuur werd geserveerd en vriendelijk gevraagd of hij terug mocht in de oven. Vervolgens een "ontplofte" lasagne teruggekregen die allereerst niet meer als zodanig te herkennen was en daarnaast was ontdaan van alle pasta en nog steeds alleen aan de randen goed warm was. En dan laat ik de mega stukken wortel nog even buiten beschouwing die prominent aanwezig zijn, maar op het menu niet worden genoemd.

Kroon op deze bijzonder matige ervaring was dat het personeel ons niet meer heeft bediend en dat we uiteindelijk maar onze jassen aan hebben gedaan en zelf zijn gaan afrekenen. Dame nam niet eens meer de moeite om te vragen hoe het eten was geweest of dat de lasagne nu wel naar wens was.

Dit restaurant heeft alles in zich om een toptent te zijn, maar met deze service en kwaliteit van de keuken blijft alleen de leuke sfeer over en dat is echt niet genoeg helaas. Dit was in ieder geval onze laatste keer.