Frederique

31-207740332

Meer informatie over restaurant Frederique

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Frederique D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk gegeten! Had de spicey chicken en een salade en waren beide erg lekker! De kip was niet erg pittig maar wel pittig genoeg! Ook leuk geprijsd dus zeker een aanrader! Zou er zo nog eens gaan eten!
Renze V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Aantal dagen geleden bij Frederique gegeten, zaak ziet er leuk uit en er is een grote keuze aan gerechten! Gekozen voor de truffel risotto, prima op smaak al kwam de 'ware truffelsmaak' naar mijn mening niet helemaal naar boven! Zal hier zeker nog weleens terugkomen, ook lekker om snel af te halen!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Prachtige ogende traiteurwinkel. Goeie soepen, veel variatie in hoofdgerechten (wel relatief veel pasta en stamppotten). Goeie prijsstelling: hoofdgerechten 10 euro, soepen 4 euro. Aanwinst voor de Pijp
M O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Na de veelbelovende recensies te hebben gelezen zelf maar eens gaan proeven. Broodje Vitello Tonato was redelijk maar zeer zeker niet iets om voor terug te komen. Prima koffie. Bediening heel vriendelijk, nam de tijd en van goede wil. Gelukkig wordt er gewerkt aan normale zitplaatsen want nu zijn er alleen immens hoge krukken. Meer ingesteld op traiteur waar je afhaalt dan op daar lunchen. De gerechten die er lagen zagen er zeer verzorgd en overheerlijk uit en die zou ik nog wel eens willen proberen een volgende keer.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Al sinds Frederique is geopend 3 maanden geleden ben ik kind aan huis, wat een heerlijke producten. het assortiment wissen regelmatig waardoor het tot nu toe nog niet gaat vervelen. de truffel risotto met grillgroente zijn echt geweldig. De bediening is goed op de hoogte van de producten en is altijd bereid om je uitgebreide uitleg te geven over de verschillende maaltijden
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Wat een leuke zaak! Het ziet er zeer verzorgd uit en dit is terug te zien in het eten. Van heerlijke alledaagse gerechten zoals pasta Carbonara tot een truffel risotto, en dat voor een goede prijs. Echt een goed alternatief als je geen zin hebt om moeilijk te koken maar wel lekker wil eten! Het personeel is vriendelijk en weet je goed te helpen met je keuze.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Vanaf het begin al ben ik bekend met Frederique en ben laaiend enthousiast. Als je wel eens een maaltijdsalade bij de Albert Heijn tegenover kocht dan hoeft dat nooit meer. Bij Frederique koop je voor hetzelfde geld een veel lekkerdere maaltijd. Ik woon in de Rivierenbuurt, maar fiets met liefde naar de Pijp om een lekkere maaltijd te halen. Je kunt bij Frederique ook de maaltijd opeten aan de gezellige tafel beneden of boven (check de muurschildering!). Praktisch en leuk voor als je na het eten naar de film gaat. Frederique is een geweldige aanwinst en ik hoop dat er binnenkort ook een in de Rivierenbuurt komt of dat ze gaan bezorgen!