Freddy's Beerkitchen

Meer informatie over restaurant Freddy's Beerkitchen

Jouw recensie over het restaurant Freddy's Beerkitchen

Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
philly cheese steak gegeten. vlees
heerlijk mals broodje zacht en warm. cowl salade ook lekker patat net even anders gesneden. fast food met een slow karakter. was die philly cheese steak maar groter :-). enige minpunt: Amsterdamse horeca prijzen
shannon G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker drinken, leuke bediening, hele goede falafelburger en heerlijke cheesecake. Het design van de menukaart spreekt aan en de sfeer binnen en op het terras is fijn.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijke burgers met Freddy's zelfgebrouwen bier! Het is een gezellig, niet al te groot eetcafé / restaurant. Afgelopen vrijdag zat het vol en ook zondag toen ik langsliep zat het vol, ik denk dat er ongeveer 20 à 30 zitplaatsen zijn. De wachttijd was precies goed. Onze serveerster was erg aardig en wist ons van goed advies te voorzien. Een echte aanrader!