Fred's Steak & Ribhouse

6,6
6,6
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Met ons gezin (4 personen) hier gegeten. We bestelden alleen een hoofdgerecht besteld omdat we later op die avond nog iets anders in de planning hadden. Er waren weinig klanten, maar toch moesten we erg lang wachten, zowel op de drankjes als op het eten. Drie van ons kozen de spareribs en mijn vrouw zalm. Eenvoudige gerechten, maar flink geprijsd. Die prijs werd nog opgedreven omdat er helemaal niets bij de hoofdgerechten werd geserveerd. Voor de frietjes, gepofte piepers, groentes en zelfs voor de sauzen moest apart worden betaald. We moesten voor slechts één hoofdgerecht en 2 drankjes per persoon 130 euro neertellen. Een schandalig bedrag voor zo'n eenvoudig eettentje.
Mmullie .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
sfeerloos restaurant.geen sausje bij de mixed grill en de kwaliteit van vlees was ook niet om over naar huis te schrijven.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Wij (mijn vrouw en ik) kunnen ons totaal niet vinden in voorgaande negatieve reacties. Vooral de recensie van pietjepukbab.
Pakistaans? Snackbar? Het is gewoon een restaurant gerund door 2 Egyptische mannen die vriendelijk maar ietwat verlegen overkomen. Vooraf namen we eensgezind een goulash soep welke rijk gevuld was en goed van smaak was. Als hoofdgerecht namen we de lendebiefstuk die keurig medium/rear werden geserveerd zoals we gevraagd hadden. Ook deze smaakte ons goed. Als toetje namen we een Irish en Spanish coffee. Wij hebben hier een fijne avond gehad en goed gegeten.
Oetel .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Wij hebben hier surf en turf gerechten en een steak besteld. De bediening was vriendelijk genoeg om de "surf en turf" gerechten aanpassen en vlees naar zalm te vervangen. De kwaliteit van gerechten was slecht. De zalm, garnalen en steak bleek taai en droog.
Het werd grappig toen de chicken wings met salade waren geboden zonder bestek. Na mijn vraag of ze een bestek wilde brengen, was beantwoord dat chicken wings zonder bestek moeste gegeten worden. Na een verdere vraag of ik de salade ook zonder bestek moeste eten, kreeg ik eindelijk wel een bestek. Voor servetten moeste ik ook een paar keer vragen. Kortom, de bediening is een ramp hier, en de gerechten ook. Toen ik wilde afrekenen, had ik de bon gecontroleerd, en er bleek een vlees wijn te veel ... Nooit meer hier komen ...
Pietjepukbab .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Zeer teleurstellende ervaring in deze pakistaanse snackbar. De mensen doen hun best maar het lijkt nergens op. Carpaccio bleek paar plakjes rookvlees met sla. Kansloos! wel ruim 10 euro! Voorgerecht laten staan en afgerekend. Erg jammer.
RedjoDesign R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Via Groupon een voucher gehaald om hier steaks te eten. Geen moment spijt van gehad. Goede steak en ook medium rare zoals beloofd. Als voorgerecht hadden we soep en ook het nagerecht was lekker.

Serveerster was ook top en kwam erg spontaan over
Jorina W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Een paar dagen geleden was ik daar onbeperkt spareribs gaan eten met een bon van Social Deal. Toen ik daar binnenkwam was ik eerst samen met een andere gast de enige mensen in he restaurant. Later op de avond kwamen er meer mensen eten. De spareribs was heerlijk vooraf kreeg je een bord met sla en onder het eten kreeg je een bakje met brood en boter. Toen het eten op was moest ik heel lang wachten op mijn volgende portie. De serveerster was met een andere echtpaar de hele tijd aan het praten ze keek wel steeds mijn kant op maar ze kwam niet. toen het drukker werd kwam ze eindelijk vragen of ik meer wilde hebben. Toen ik meer wilde hebben keek ze raar op maar gaf het toch maar door. Kortom de spareribs was heerlijk. Later ging ik weg de baas van het restaurant en de serveerster groette mij. Dat was toch wel aardig.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Met een Social deal 2 uur onbeperkt spare ribs gegeten. Vooraf kregen we stokbrood met kruidenboter. De spareribs waren er in 2 smaken. Zoet en pittig. De spare ribs waren zo mals dat het vlees van het bot afviel. De bediening was attent en kwam op tijd vragen of we nog een portie wilden hebben. We kregen ook een vingerkommetje met water en citroen om de vingers schoon te maken. De inrichting is tamelijk eenvoudig. Kortom we hadden een aangename avond.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Wat een vreselijk restaurant was dit.Ongeinteresserde mensen
De dame van de bediening kwam met de kaart, en toen ik zei dat we een Groupon bon hadden vroeg ze meteen hoe wilt u uw vlees.Ze sprak slecht nederlands en we moesten steeds dingen herhalen. En andere woorden gebruiken anders begreep ze het niet
Er werd niet gevraagd of we een voorgerecht wilde hebben.
De biefstuk was meer een taaie bieflap.
Toen onze glazen leeg waren en het eten op werd er ook niet gevraagd of we nog iets wilde hebben.We waren de enige gasten.
Het ziet er niet uit als een restaurant,maar als een slecht lopend bruin cafe
Dit was echt een grote misser