Fratelli

Lange Mare 112 2312 GV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Fratelli

Ontdek de culinaire rijkdom van Italië

Italië, het land waar mensen nog echt de tijd nemen om in alle rust te genieten van een uitgebreide maaltijd. Bij Fratelli ontdek je de culinaire rijkdommen uit dit prachtige land. Neem de tijd en laat je verwennen. Echt een aanrader voor goed en gezellig Italiaans eten.

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Terras
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Topitaliaan!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zoals altijd, uitstekend. Prettige ontvangst, lekker eten en aangename sfeer. Aanrader
Els A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer onder de indruk. Bijzonder lekker gegeten. We komen zeer zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten in een mooie ambiance, een beetje Italië en Italiaanse gastvrijheid en gastronomie in Leiden. En dat alles voor een redelijke prijs en met een glimlach.
Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het personeel meer dan vriendelijk. Een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was vers: we kregen heel attent een lekkere bruschetta extra toen we die deelden, pizza was heet, knapperig en vers (al was de smaak erg vlak) en de pasta met truffelsaus smaakte lekker. Frisje en simpele witte wijn waren ok. Ruimte was wel (erg) lawaaiig en het personeel negeerde ons (te) lang(durig). Goeie plek voor betaalbaar Italiaans met de hele familie; minder voor (romantisch) diner-voor-twee.
Kathi F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bediening was slecht. Een half uur hebben wij met lege glazen op tafel gezeten en er kon geen lachje vanaf bij de bedieding. De pizza's hebben wij een uur op zitten wachten en deze waren ook helemaal niet lekker. Zelfs de kleine wens of iets zonder parmezaanse kaas kon was niet goed doorgekomen. Toen ik hier wat van heb gezegd duurde het zo lang voordat er een nieuwe pizza kwam, dat mijn partner al bijna klaar was met zijn pizza. 1 ding is zeker: HIER KOMEN WIJ NOOIT MEER!!
Kathi F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Slechte bediening, een uur gewacht op de pizza en die was ook niet te eten. Hier eten wij nooit meer!! Totaal niet klantvriendelijk!!
Ramon C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Niet de goedkoopste Italiaan van Leiden, maar kwaliatief een stuk beter dan gemiddeld. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening.
Guus A.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Top restaurant!! Niks meer aan doen. Bellisimo
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuke sfeer, gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hebben hier lang niet slecht gegeten, maar waren toch enigszins teleurgesteld; we hadden er net iets meer van verwacht. De antipasti, de pasta' en de hoofdgerechten waren lang niet slecht, maar weinig spannend. Ik denk dat hier al vele jaren op precies dezelfde manier gekookt en bediend wordt door hetzelfde team. Daardoor gaat men niet met zijn tijd mee: afgezien van de overigens uitstekende Primitivo kun je hier wijnen uitsluitend per fles krijgen voor prijzen die aan de hoge kant zijn. Als je een heel smakelijke llamsrack kunt bereiden, moet je geen volstrekt oneetbare horecafrietjes bij serveren uit een verkeerd soort zuinigheid. En zo voort...
Richards .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sinds kort is het ook mogelijk om via een externe partij via internet een bestelling te doen bij Fratelli, omdat ik wel nieuwsgierig was heb ik een verzameling van voorgerechten online besteld. De gerechten werden in een pizzadoos geleverd en daarnasst ook een aparte zak met hierin warm brood met kruidenboter.

De gerechten zelf waren heerlijk. Je krijgt een kartonnen bord met hierop zo'n 8 a 10 kleine gerechten die elk een uitzonderlijke smaak hebben. Kortom mijn eerste ervaring met Fratelli en online bestellen was zeker positief! Mocht je een avondje thuis willen blijven maar toch lekker eten dan is deze optie zeker een goede keuze!
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren er gegeten, als toerist in Leiden. De buitenkant van het restaurant is wat kil. Binnen is het gezellig. Een warm welkom. Voorgerecht warme champingnons, heerlijk gemaakt, en niet te vergeten de bruchetta van het huis was uitstekend. Hoofd 2x pasta met gamba's en op verzoek nog wat parmenzaanse kaas bij gekregen. Heerlijk met 2 goede glazen witte wijn , waren we 45 euro kwijt. Zeker een aanrader. Goede sfeer, prettige bediening en lekker eten.
J.P. N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima gegeten; prijs kwaliteit erg goed; zeer luidruchtig groepje aan naastgelegen tafel; bediening vriendelijk, maar door drukte niet heel accuraat; zeker aan te raden
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was super. Zoals je het bij een goede Italiaan verwacht. De fles pinot grigio erbij was heerlijk maar stevig aan de prijs. 5€ voor een fles water vind ik te gek voor woorden . Het was erg warm dus er werden een paar tafeltjes extra naar buiten verplaatst. Top
ClaasLeiden .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Binnen erg warm en gehorig, mede doordat de tafels dicht op elkaar staan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, al spreekt niet iedereen Nederlands. Het eten is redelijk, maar weinig origineel en een beetje standaard.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Echt heerlijk gegeten tegen normale prijzen. mooie voorgerechten en heerlijk pasta. Jammer dat ik te ver uit de buurt woon anders zagen ze mij er meer
brinkb .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Altijd een goed restaurant om bij te eten, alleen hadden we deze keer het idee in een hardrock café te zitten. De door de bediening als Italiaanse jazz bestempelde muziek werd gelukkig iets bijgedraaid, maar de sfeer was er toch niet. Daarna wilde de bediening ons blijkbaar nog graag in het restaurant houden, want het bleek onmogelijk om de rekening te vragen.
Voor ons niet de normale goed en soms uitstekende beleving in dit restaurant. Jammer volgende keer beter.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijke pizza gegeten bij Fratelli's vol verse ingredienten! De tafeltjes buiten waren allemaal bezet, maar toen mijn vriendin en een paar andere mensen aangaven het binnen toch wat al te warm te vinden (erg warme zomerdag) werden er buiten het eigenlijke terras van Fratelli wat extra tafeltjes neergezet, het was geen moeite. Heel vriendelijk personeel. Top, ik ga er zeker weten nog een keer naartoe.