Fratelli

Lange Mare 112 2312 GV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Fratelli

Ontdek de culinaire rijkdom van Italië

Italië, het land waar mensen nog echt de tijd nemen om in alle rust te genieten van een uitgebreide maaltijd. Bij Fratelli ontdek je de culinaire rijkdommen uit dit prachtige land. Neem de tijd en laat je verwennen. Echt een aanrader voor goed en gezellig Italiaans eten.

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Terras
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Björn B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben heel erg lekker gegeten. De bediening was heel beleefd en behulpzaam. En het is gewoon een heel gezellig italiaantje waar je echt kan genieten. Dus dit is een echte aanrader voor een goede Italiaan in hartje Leiden. Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel erg goed. Veel restaurants kunnen hier nog wel een voorbeeld van nemen.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen week ben ik hier wezen eten met mijn man. De calzone is zoals die hoort te smaken, erg goed.
De ravioli met truffelsaus is heerlijk, maar wel een miniportie! Ik ben geen grote eter maar ik ging met honger naar huis. Voor die prijs hadden het er wel iets meer mogen zijn. De bediening duurde soms vrij lang, terwijl het niet bijzonder druk was. Soms leek het personeel het belangrijker te vinden om met elkaar te kletsen dan om zich met hun gasten bezig te houden.
Saul D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Fijn gegeten. Vriendelijke en alerte bediening. Komen graag weer.
G G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Weer heel lekker en gezellig gegeten!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere verse ingrediënten, mooie kaart en lekkere huiswijn. Attente, vriendelijke bediening. Komen zeker terug. Minpunten, een toilet waardoor in de eetruimte zelf soms wachtrijen ontstaan en ruimte erg vol met mensen op het benauwde af.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig! Erg lekker en goed Italiaans met hier en daar een vleugje Nederland. Aan het eind van de avond was de bediening minder oplettend.
Jochen B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Es war ein schöner, leckerer Abend in entspannter Atmosphäre. Alles hat gut geschmeckt
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Lekker gegeten. Een crostini van het huis was een lekkere verrassing om de ergste trek weg te nemen terwijl het eten klaargemaakt werd. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer, ook op maandagavond.
Marloes_eet .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Recentelijk zeer goed gegeten bij Fratelli. Na eerdere goede ervaringen met de restaurantweek kozen we niet voor pasta/pizza maar voor het vleesplateau voor twee personen. We kregen een prachtig opgemaakt groot bord met lamsrack, biefstuk, entrecote en ossenhaas met wat groente garnituur. Ieder stuk vlees was mals, mooi van garing en goed van smaak. Daarbij een licht aangemaakte spaghetti en zowel pepersaus als champignonsaus. Ook de bruchetta vooraf en de desserts vielen erg in de smaak. Ik zou het iedereen aanraden.
AvD0941 V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
€ 180.- betaald voor 4 personen. Dan is het jammer en onhandig dat Fratelli voor een beetje extra ui op de pizza extra rekent. Dat komt als kruidenierachtig over.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed verzorgd en lekker gegeten
Jannette .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Bij Fratelli hebben we goed gegeten. Meestal kies ik iets eenvoudigs: de huisgemaakte pasta met gorgonzola was heerlijk en de wijnkeuze heb ik aan de gastheer overgelaten, dan is het meestal geslaagd. Deze meneer was erg vriendelijk, kwam af en toe kijken of het nog naar de zin was. De sfeer en de aankleding zijn warm en gezellig, hier kom ik graag nog eens terug. Meer negatieve recensies lees ik rond de feestdagen. Ga niet met de feestdagen uit eten ;)

Klein puntje: aan het einde van de avond zat de bediening met opgetrokken benen op de barkruk op haar telefoon te spelen. Dat kun je beter achter doen.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Topitaliaan!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zoals altijd, uitstekend. Prettige ontvangst, lekker eten en aangename sfeer. Aanrader
Els A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer onder de indruk. Bijzonder lekker gegeten. We komen zeer zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten in een mooie ambiance, een beetje Italië en Italiaanse gastvrijheid en gastronomie in Leiden. En dat alles voor een redelijke prijs en met een glimlach.
Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het personeel meer dan vriendelijk. Een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was vers: we kregen heel attent een lekkere bruschetta extra toen we die deelden, pizza was heet, knapperig en vers (al was de smaak erg vlak) en de pasta met truffelsaus smaakte lekker. Frisje en simpele witte wijn waren ok. Ruimte was wel (erg) lawaaiig en het personeel negeerde ons (te) lang(durig). Goeie plek voor betaalbaar Italiaans met de hele familie; minder voor (romantisch) diner-voor-twee.
Kathi F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bediening was slecht. Een half uur hebben wij met lege glazen op tafel gezeten en er kon geen lachje vanaf bij de bedieding. De pizza's hebben wij een uur op zitten wachten en deze waren ook helemaal niet lekker. Zelfs de kleine wens of iets zonder parmezaanse kaas kon was niet goed doorgekomen. Toen ik hier wat van heb gezegd duurde het zo lang voordat er een nieuwe pizza kwam, dat mijn partner al bijna klaar was met zijn pizza. 1 ding is zeker: HIER KOMEN WIJ NOOIT MEER!!