Fratelli

Lange Mare 112 2312 GV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Fratelli

Ontdek de culinaire rijkdom van Italië

Italië, het land waar mensen nog echt de tijd nemen om in alle rust te genieten van een uitgebreide maaltijd. Bij Fratelli ontdek je de culinaire rijkdommen uit dit prachtige land. Neem de tijd en laat je verwennen. Echt een aanrader voor goed en gezellig Italiaans eten.

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Terras
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Lekker gegeten. Een crostini van het huis was een lekkere verrassing om de ergste trek weg te nemen terwijl het eten klaargemaakt werd. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer, ook op maandagavond.
Marloes_eet .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Recentelijk zeer goed gegeten bij Fratelli. Na eerdere goede ervaringen met de restaurantweek kozen we niet voor pasta/pizza maar voor het vleesplateau voor twee personen. We kregen een prachtig opgemaakt groot bord met lamsrack, biefstuk, entrecote en ossenhaas met wat groente garnituur. Ieder stuk vlees was mals, mooi van garing en goed van smaak. Daarbij een licht aangemaakte spaghetti en zowel pepersaus als champignonsaus. Ook de bruchetta vooraf en de desserts vielen erg in de smaak. Ik zou het iedereen aanraden.
AvD0941 V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
€ 180.- betaald voor 4 personen. Dan is het jammer en onhandig dat Fratelli voor een beetje extra ui op de pizza extra rekent. Dat komt als kruidenierachtig over.
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed verzorgd en lekker gegeten
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Topitaliaan!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Zoals altijd, uitstekend. Prettige ontvangst, lekker eten en aangename sfeer. Aanrader
Els A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer onder de indruk. Bijzonder lekker gegeten. We komen zeer zeker terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk eten in een mooie ambiance, een beetje Italië en Italiaanse gastvrijheid en gastronomie in Leiden. En dat alles voor een redelijke prijs en met een glimlach.
Dorieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het personeel meer dan vriendelijk. Een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was vers: we kregen heel attent een lekkere bruschetta extra toen we die deelden, pizza was heet, knapperig en vers (al was de smaak erg vlak) en de pasta met truffelsaus smaakte lekker. Frisje en simpele witte wijn waren ok. Ruimte was wel (erg) lawaaiig en het personeel negeerde ons (te) lang(durig). Goeie plek voor betaalbaar Italiaans met de hele familie; minder voor (romantisch) diner-voor-twee.
Kathi F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bediening was slecht. Een half uur hebben wij met lege glazen op tafel gezeten en er kon geen lachje vanaf bij de bedieding. De pizza's hebben wij een uur op zitten wachten en deze waren ook helemaal niet lekker. Zelfs de kleine wens of iets zonder parmezaanse kaas kon was niet goed doorgekomen. Toen ik hier wat van heb gezegd duurde het zo lang voordat er een nieuwe pizza kwam, dat mijn partner al bijna klaar was met zijn pizza. 1 ding is zeker: HIER KOMEN WIJ NOOIT MEER!!
Kathi F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Slechte bediening, een uur gewacht op de pizza en die was ook niet te eten. Hier eten wij nooit meer!! Totaal niet klantvriendelijk!!
Ramon C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Niet de goedkoopste Italiaan van Leiden, maar kwaliatief een stuk beter dan gemiddeld. Gezellige ambiance en vriendelijke bediening.
Guus A.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Top restaurant!! Niks meer aan doen. Bellisimo
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Leuke sfeer, gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hebben hier lang niet slecht gegeten, maar waren toch enigszins teleurgesteld; we hadden er net iets meer van verwacht. De antipasti, de pasta' en de hoofdgerechten waren lang niet slecht, maar weinig spannend. Ik denk dat hier al vele jaren op precies dezelfde manier gekookt en bediend wordt door hetzelfde team. Daardoor gaat men niet met zijn tijd mee: afgezien van de overigens uitstekende Primitivo kun je hier wijnen uitsluitend per fles krijgen voor prijzen die aan de hoge kant zijn. Als je een heel smakelijke llamsrack kunt bereiden, moet je geen volstrekt oneetbare horecafrietjes bij serveren uit een verkeerd soort zuinigheid. En zo voort...
Richards .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sinds kort is het ook mogelijk om via een externe partij via internet een bestelling te doen bij Fratelli, omdat ik wel nieuwsgierig was heb ik een verzameling van voorgerechten online besteld. De gerechten werden in een pizzadoos geleverd en daarnasst ook een aparte zak met hierin warm brood met kruidenboter.

De gerechten zelf waren heerlijk. Je krijgt een kartonnen bord met hierop zo'n 8 a 10 kleine gerechten die elk een uitzonderlijke smaak hebben. Kortom mijn eerste ervaring met Fratelli en online bestellen was zeker positief! Mocht je een avondje thuis willen blijven maar toch lekker eten dan is deze optie zeker een goede keuze!
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren er gegeten, als toerist in Leiden. De buitenkant van het restaurant is wat kil. Binnen is het gezellig. Een warm welkom. Voorgerecht warme champingnons, heerlijk gemaakt, en niet te vergeten de bruchetta van het huis was uitstekend. Hoofd 2x pasta met gamba's en op verzoek nog wat parmenzaanse kaas bij gekregen. Heerlijk met 2 goede glazen witte wijn , waren we 45 euro kwijt. Zeker een aanrader. Goede sfeer, prettige bediening en lekker eten.
J.P. N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima gegeten; prijs kwaliteit erg goed; zeer luidruchtig groepje aan naastgelegen tafel; bediening vriendelijk, maar door drukte niet heel accuraat; zeker aan te raden
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was super. Zoals je het bij een goede Italiaan verwacht. De fles pinot grigio erbij was heerlijk maar stevig aan de prijs. 5€ voor een fles water vind ik te gek voor woorden . Het was erg warm dus er werden een paar tafeltjes extra naar buiten verplaatst. Top