Fratelli

Lange Mare 112 2312 GV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Fratelli

Ontdek de culinaire rijkdom van Italië

Italië, het land waar mensen nog echt de tijd nemen om in alle rust te genieten van een uitgebreide maaltijd. Bij Fratelli ontdek je de culinaire rijkdommen uit dit prachtige land. Neem de tijd en laat je verwennen. Echt een aanrader voor goed en gezellig Italiaans eten.

Meer informatie over restaurant Fratelli

A N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Liza L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Echt heel leuk! Lieve bediening met een echte Italiaan die de leiding neemt. Heel attent en oprecht geïnteresseerd. Twee bruschetta's van het huis gekregen. De pasta's waren ook nog eens heel lekker. Goede keuze!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker Italiaan, waar je de échte italiaanse keuken proeft! Prijs - Kwaliteit was uitstekend
Joan L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Informeel gezellig restaurant. Prettige bediening, niet indringend en toch attent. Fantastisch eten en goede prijs /kwaliteit verhouding.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het restaurant is op een mooie plek gelegen in het centrum van Leiden. Wij werden goed geholpen door de bediening! Wij hebben heerlijk genoten van het eten en zou hier zeker nog eens terug komen!
bas H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed, leuk en lekker! I
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig restaurant, bijzonder smakelijk eten, informeel, goede prijs/kwaliteit verhouding...wij komen hier weer terug!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezien de recensies had ik er meer van verwacht. Ik vond het standaard Italiaans eten voor een te hoge prijs. De gerechten werden supersnel geserveerd. We hebben expres langzaam over de gerechten gedaan om niet na drie kwartier weer buiten te staan. Teleurstellend.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Werkelijk authentieke Italiaanse keuken!prima bediening!witte wijn mocht iets koeler!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gemoedelijke steer wel veel tafeltjes in deze Klein ruimte dus items te krap
Björn B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben heel erg lekker gegeten. De bediening was heel beleefd en behulpzaam. En het is gewoon een heel gezellig italiaantje waar je echt kan genieten. Dus dit is een echte aanrader voor een goede Italiaan in hartje Leiden. Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel erg goed. Veel restaurants kunnen hier nog wel een voorbeeld van nemen.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen week ben ik hier wezen eten met mijn man. De calzone is zoals die hoort te smaken, erg goed.
De ravioli met truffelsaus is heerlijk, maar wel een miniportie! Ik ben geen grote eter maar ik ging met honger naar huis. Voor die prijs hadden het er wel iets meer mogen zijn. De bediening duurde soms vrij lang, terwijl het niet bijzonder druk was. Soms leek het personeel het belangrijker te vinden om met elkaar te kletsen dan om zich met hun gasten bezig te houden.
Saul D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Fijn gegeten. Vriendelijke en alerte bediening. Komen graag weer.
G G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Weer heel lekker en gezellig gegeten!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere verse ingrediënten, mooie kaart en lekkere huiswijn. Attente, vriendelijke bediening. Komen zeker terug. Minpunten, een toilet waardoor in de eetruimte zelf soms wachtrijen ontstaan en ruimte erg vol met mensen op het benauwde af.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig! Erg lekker en goed Italiaans met hier en daar een vleugje Nederland. Aan het eind van de avond was de bediening minder oplettend.
Jochen B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Es war ein schöner, leckerer Abend in entspannter Atmosphäre. Alles hat gut geschmeckt
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Lekker gegeten. Een crostini van het huis was een lekkere verrassing om de ergste trek weg te nemen terwijl het eten klaargemaakt werd. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer, ook op maandagavond.
Marloes_eet .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Recentelijk zeer goed gegeten bij Fratelli. Na eerdere goede ervaringen met de restaurantweek kozen we niet voor pasta/pizza maar voor het vleesplateau voor twee personen. We kregen een prachtig opgemaakt groot bord met lamsrack, biefstuk, entrecote en ossenhaas met wat groente garnituur. Ieder stuk vlees was mals, mooi van garing en goed van smaak. Daarbij een licht aangemaakte spaghetti en zowel pepersaus als champignonsaus. Ook de bruchetta vooraf en de desserts vielen erg in de smaak. Ik zou het iedereen aanraden.
AvD0941 V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
€ 180.- betaald voor 4 personen. Dan is het jammer en onhandig dat Fratelli voor een beetje extra ui op de pizza extra rekent. Dat komt als kruidenierachtig over.