Fratelli

Lange Mare 112 2312 GV Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Fratelli

Ontdek de culinaire rijkdom van Italië

Italië, het land waar mensen nog echt de tijd nemen om in alle rust te genieten van een uitgebreide maaltijd. Bij Fratelli ontdek je de culinaire rijkdommen uit dit prachtige land. Neem de tijd en laat je verwennen. Echt een aanrader voor goed en gezellig Italiaans eten.

Meer informatie over restaurant Fratelli

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Marga S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mechteld N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht heerlijk. Als nagerecht kun je beter ergens anders een lekker ijsje gaan halen, dat was minder. Vlotte bediening maar soms wat rommelig.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, eten kwam snel door. Na het hoofdgerecht was de snelheid er beetje uit.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Niet de eerste keer dat ik hier kom eten .. iedere keer is het weer een feestje. De persoonlijke bediening en verrukkelijk eten .. met een smile op mn gezicht en voldaan uitbuiken :-) .. wie wilt dit nou niet .!
Donny M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Net gegeten by fratelli. Voldeed aan de verwachtingen, was goed te betalen en best goed, als voorgerecht een caprese en een zuppa di pesce, soep was perfect op smaak alleen miste ik een bordje voor de lege schelpen waardoor ik m’n servet moest gebruiken. De caprese was ook lekker alleen misten we wat olijfolie hierover, stond ook niet op tafel. De pasta’s waren eerlijk en lekker. De desserts zat eerlijk gezegd niet veel ambacht in, we vroegen om een giro dolci (granddessert). De kelner was iets te enthousiast maar daar stoorde wij ons niet aan, het glas wijn campogrande was ook erg lekker by m’n hoofdgerecht, kom hier wel nog eens terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijke gerechten zoals bv de antipasto proeverij in een ontspannen gezellige sfeer
Martine Q.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ontvangst was goed. Het was een zeer regenachtige avond maar de deur bleef wagenwijd open staan. Na aangegeven te hebben dat we een tafel opschoven vanwege de kou bleef de deur open. Toch maar gevraagd of ie een beetje dicht kon. Na een minuut of 5-6 gebeurde dat ook. Leek alsof het meisje een beetje afzwezig was, ook op de wijnkaart lang moeten wachten. De pasta was uitstekend, pizza beetje hard en deze koelde snel af.
Drankjes waren goed, juiste temperatuur en smaak. Desserts ok, maar net niet restaurantwaardig, te lobbig) Prijs-kwaliteitverhouding ok, maar bediening gewoon niet goed, traag en onoplettend ( later kwam er een jongen bij in de bediening, die had het wel in zich trouwens, maar toen waren we al bijna klaar met eten) Ik zou hier niet terug gaan.
Boudewijn M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening, goede service en het belangrijkste: heerlijk gegeten!
A N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
goed eten, veel keus. Vlotte bediening.
Liza L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Echt heel leuk! Lieve bediening met een echte Italiaan die de leiding neemt. Heel attent en oprecht geïnteresseerd. Twee bruschetta's van het huis gekregen. De pasta's waren ook nog eens heel lekker. Goede keuze!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker Italiaan, waar je de échte italiaanse keuken proeft! Prijs - Kwaliteit was uitstekend
Joan L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Informeel gezellig restaurant. Prettige bediening, niet indringend en toch attent. Fantastisch eten en goede prijs /kwaliteit verhouding.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het restaurant is op een mooie plek gelegen in het centrum van Leiden. Wij werden goed geholpen door de bediening! Wij hebben heerlijk genoten van het eten en zou hier zeker nog eens terug komen!
bas H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed, leuk en lekker! I
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig restaurant, bijzonder smakelijk eten, informeel, goede prijs/kwaliteit verhouding...wij komen hier weer terug!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezien de recensies had ik er meer van verwacht. Ik vond het standaard Italiaans eten voor een te hoge prijs. De gerechten werden supersnel geserveerd. We hebben expres langzaam over de gerechten gedaan om niet na drie kwartier weer buiten te staan. Teleurstellend.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Werkelijk authentieke Italiaanse keuken!prima bediening!witte wijn mocht iets koeler!!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gemoedelijke steer wel veel tafeltjes in deze Klein ruimte dus items te krap
Björn B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben heel erg lekker gegeten. De bediening was heel beleefd en behulpzaam. En het is gewoon een heel gezellig italiaantje waar je echt kan genieten. Dus dit is een echte aanrader voor een goede Italiaan in hartje Leiden. Ook de prijs kwaliteit verhouding is heel erg goed. Veel restaurants kunnen hier nog wel een voorbeeld van nemen.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen week ben ik hier wezen eten met mijn man. De calzone is zoals die hoort te smaken, erg goed.
De ravioli met truffelsaus is heerlijk, maar wel een miniportie! Ik ben geen grote eter maar ik ging met honger naar huis. Voor die prijs hadden het er wel iets meer mogen zijn. De bediening duurde soms vrij lang, terwijl het niet bijzonder druk was. Soms leek het personeel het belangrijker te vinden om met elkaar te kletsen dan om zich met hun gasten bezig te houden.