Fratelli

Lange Mare 112 2312 GV Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Fratelli

Ontdek de culinaire rijkdom van Italië

Italië, het land waar mensen nog echt de tijd nemen om in alle rust te genieten van een uitgebreide maaltijd. Bij Fratelli ontdek je de culinaire rijkdommen uit dit prachtige land. Neem de tijd en laat je verwennen. Echt een aanrader voor goed en gezellig Italiaans eten.

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Terras
Voordelig
Richards .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Sinds kort is het ook mogelijk om via een externe partij via internet een bestelling te doen bij Fratelli, omdat ik wel nieuwsgierig was heb ik een verzameling van voorgerechten online besteld. De gerechten werden in een pizzadoos geleverd en daarnasst ook een aparte zak met hierin warm brood met kruidenboter.

De gerechten zelf waren heerlijk. Je krijgt een kartonnen bord met hierop zo'n 8 a 10 kleine gerechten die elk een uitzonderlijke smaak hebben. Kortom mijn eerste ervaring met Fratelli en online bestellen was zeker positief! Mocht je een avondje thuis willen blijven maar toch lekker eten dan is deze optie zeker een goede keuze!
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren er gegeten, als toerist in Leiden. De buitenkant van het restaurant is wat kil. Binnen is het gezellig. Een warm welkom. Voorgerecht warme champingnons, heerlijk gemaakt, en niet te vergeten de bruchetta van het huis was uitstekend. Hoofd 2x pasta met gamba's en op verzoek nog wat parmenzaanse kaas bij gekregen. Heerlijk met 2 goede glazen witte wijn , waren we 45 euro kwijt. Zeker een aanrader. Goede sfeer, prettige bediening en lekker eten.
J.P. N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima gegeten; prijs kwaliteit erg goed; zeer luidruchtig groepje aan naastgelegen tafel; bediening vriendelijk, maar door drukte niet heel accuraat; zeker aan te raden
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was super. Zoals je het bij een goede Italiaan verwacht. De fles pinot grigio erbij was heerlijk maar stevig aan de prijs. 5€ voor een fles water vind ik te gek voor woorden . Het was erg warm dus er werden een paar tafeltjes extra naar buiten verplaatst. Top
ClaasLeiden .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Binnen erg warm en gehorig, mede doordat de tafels dicht op elkaar staan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, al spreekt niet iedereen Nederlands. Het eten is redelijk, maar weinig origineel en een beetje standaard.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Echt heerlijk gegeten tegen normale prijzen. mooie voorgerechten en heerlijk pasta. Jammer dat ik te ver uit de buurt woon anders zagen ze mij er meer
Brinkb .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Altijd een goed restaurant om bij te eten, alleen hadden we deze keer het idee in een hardrock café te zitten. De door de bediening als Italiaanse jazz bestempelde muziek werd gelukkig iets bijgedraaid, maar de sfeer was er toch niet. Daarna wilde de bediening ons blijkbaar nog graag in het restaurant houden, want het bleek onmogelijk om de rekening te vragen.
Voor ons niet de normale goed en soms uitstekende beleving in dit restaurant. Jammer volgende keer beter.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijke pizza gegeten bij Fratelli's vol verse ingredienten! De tafeltjes buiten waren allemaal bezet, maar toen mijn vriendin en een paar andere mensen aangaven het binnen toch wat al te warm te vinden (erg warme zomerdag) werden er buiten het eigenlijke terras van Fratelli wat extra tafeltjes neergezet, het was geen moeite. Heel vriendelijk personeel. Top, ik ga er zeker weten nog een keer naartoe.
Antoon B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
echt Italiaanse gezelligheid met eerlijke en heerlijk smakende gerechten! Aangename en adequate bediening. Kortom, niets dan positiefs.
Rosita H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Alles klopte. Lekker eten, gezellig zitten, enthousiaste bediening. Voor hadden we bruchetta en inktvisringen. Ik had zeebaars met gamba's.
Bernardud .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een bescheiden aan de buitenzijde onopvallend restaurant. Maar binnen ben je meteen in Italië, vriendelijke ontvangst, wij voelde ons op en top welkom. Echte Italiaanse gerechten, smaakvol en de borden zijn mooi opgemaakt.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Leuke Italiaan. Op een mooie locatie in
Leiden, gezellig ingericht en met een terras dat helaas na vijven in de schaduw ligt zodat buiten eten eigenlijk alleen met erg zwoel weer kan. Wij aten gebakken champignons vooraf. Goed van smaak maar ze hadden iets verder doorgebakken mogen worden. De doradefilet met garnalen was prima, maar een beetje te waterig. Had wat knapperiger gemogen. Ik heb het vermoeden dat je hier eigenlijk beter een pizza kan eten, die zagen er in ieder geval voortreffelijk uit! De bediening is uitstekend: vlot, vrolijk en attent.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hadden niet veel trek, dus alleen hoofdgerecht gegeten. Lekker eten, echt italiaans, geen poespas, geen compromis. Ik had tagliate met een fles rosso di montalcino, super lekker. Bediening spreekt ook weinig of geen nederlands, wat het vakantiegevoel eigenlijk alleen maar versterkt!
Cecile_bouts .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijke gerechten, mooi opgediend! Italiaanse gastvrijheid is duidelijk aanwezig, vriendelijke en attente bediening. Zeker een plek om terug te komen.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Fratelli ligt op een mooie, centrale plek en heeft een fijne klassieke inrichting. Ik heb hier inmiddels twee keer gegeten, en beide keren goed bevallen. Wij hadden een heerlijke zware rode wijn, die goed paste bij onze antipasti vooraf (top!) en bij de ossenhaas van mijn tafelgenoot. Ik had een pizza die er erg feestelijk en kleurrijk uitzag (ik geloof dat deze de Inferno heette). Verder was de bediening vriendelijk en de service vlot, ondanks dat het er helemaal vol zat.
Wsonneveld .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben met z'n 4 heerlijk gegeten. Het was knus en gezellig en de bediening was gezellig en snel. Echt een aanrader.
Davidvdvelden .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vorige week zaterdag hier met 2 personen gegeten en het was geweldig!
We hadden het 4 gangen menu wat begon met een prachtige smaakvolle antipasti. Vervolgens kregen we een heerlijke truffelpasta en als hoofdgerecht een entrecote met Parmezaanse kaas cherrytomaat en balsamicoazijn. Als nagerecht kregen we een heerlijk huisgemaakte tiramisu Bediening vond ik heel erg attent en goed. Wij werden geholpen door een jonge jongen die ons heerlijke wijntjes adviseerde.

Wij komen zeker terug
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gezellige Italiaanse drukte (ga niet voor een romantisch diner) en zeer goed eten.
Hoge kwaliteit en goede prijs.

We gaan zeker een keer terug!
Fred1975 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Het bedienend personeel is erg enthousiast en vriendelijk. Deze mensen stralen uit echt plezier in hun werk te hebben!
H H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Hier afgelopen zondag gedineerd en het was een gezellige avond met prima Italiaans eten. Vooral de carpaccio vond ik goed op smaak. Hoofdgerecht (spaghetti met pikante saus en kip) vond ik niet bijzonder. Wijn die erbij werd geserveerd vond ik niet een goede combinatie. Weet helaas de naam niet meer. Bediening was vriendelijk en attent. Vond het erg warm in het restaurant. De condens zat op de ramen en bij thuiskomt stonken onze jassen naar het eten. Doe hier iets mee a.u.b. want dit is niet wenselijk.