Fratelli

Binnenpad 113 8355 BV Giethoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fratelli

6,3

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Dora E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Hier eten was niet lekker een Ik denk helemaal niets van de traditionele Italiaanse keuken, de linguine ai gamberetti was veel water in de pasta, het personeel was vriendelijk.
Een prachtige locatie en ook mooie restaurant jammer voor de koken.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Klein aandachtspuntje personeel had tussendoor nog kunnen vragen of alles voldoende was. Drank, frietjes. Ondanks dat het druk was hadden we het eten snel op tafel voor 6 personen. Met kinderen is dit vooral erg fijn. Sfeer was goed. Personeel is erg vriendelijk. We komen graag een keer terug!
C D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik en een keer op doordeweekse dag met zij tweeen wezen eten
Op het terras zag er super uitnodigend uit.
Ik had hawai pizza op was niet te snijden wat ztaan dat het nog te eten
Was slecht ook de nadere had tagitella dat was zo waterig was te nat om te eten geklaagd en tagitelle werd meegenimen en kregen
Het later afgegoten terug groenten zat onder aan de kom
Klagen lukte ook niet, ik warrschuw toe iedereen welke daar aankwamen ,dat het eten onvetantwoord niet de pruimen is en was,
Dus ik waarschuw ga er zeker niet heem,.
Waren ook geheel niet redelijk mee te praten cijfer 2
M. P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Op een gewone zondag geweest. Eten was erg karig. Een zwartgeblakerdepizza en een pasta met de vulling doorheen geschoten en een hoog tomatenpuree gehalte. De bediening bleef aardig maar was duidelijk onervaren. Typisch toeristenrstaurant waar het niet zoveel lijkt uit te maken of je nog een keer terug komt.
Prijs was wel behoorlijk voor het gebodene.
Dreuzel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het restaurant ziet er beter uit dan dat men serveert, de pizza leek wel een kant en klare uit de diepvries. Nee eigenlijk ook niet want die zijn beter belegd. Maar goed we hadden honger en dan smaakt alles bijna wel. het ijs na had ik hoge verwachtingen gezien de prijs. Ik nam een bananen royale. Je krijgt wat vanille ijs op een bult met een dot slagroom, ernaast 6 plakjes bruin uitgeslagen banaan met daar overheen wat advocaat gemorst. Nee een hoogstandje was het niet, maar dat licht er maar net aan wat je gewend bent van een echte pizzeria. Dit was niveau vreetschuur. De bediening as niets op aan te merken hoor, die bleven vriendelijk ondanks de drukte.
Prikken .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij komen graag bij Fratelli, ieder jaar wel 3 à 4 keer. Prettige sfeer en goed eten, ook ondanks de drukte redelijk snel en door de Italiaanse bediening waan je je een beetje echt in Italië.
Totale SERVICE was beter dan de toegekende cijfer, maar om onderstaande reden toch een 6, nl:
MINPUNT : Wij bestelden water bij de wijn en dat werd geserveerd in een Spa glas (zonder flesje!) waarbij we achteraf ontdekten dat we 2 euro per glas moesten betalen omdat het Spa Blauw betrof en "het zat toch in een Spa glas......?" Ja, maar wel een heel klein glaasje dan! Beste Fratelli, zorg voor transparantie in deze, want wij waren er van overtuigd kraanwater geserveerd te krijgen. En wil Fratelli niet gratis kraanwater serveren, misschien is het project KRNWTR iets voor hen: bijvoorbeeld een liter kraanwater met 4 glazen voor ca 1 à 2 euro. Want echt: 12 euro voor 3 x 2 glaasjes water (bij de wijn) dat is te gek voor woorden!
juliabosx .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
het was super lekker weer en hadden dus zin om lekker het terras op te gaan. We wouden daarna even lekker ergens wat eten en kwamen bij fratelli uit. Het was erg druk door het mooie weer natuurlijk. Maar daarom hebben we dus ook 2 uur lang moeten wachten op ons eten. Meerdere keren aangegeven dat we al lang aan het wachten waren maar het zou er zo moeten komen. Uiteindelijk na 2 uur dus kwam ons eten maar kregen geen 1 tegemoetkoming. Geen drankjes of korting. Totaal geen begrip. Erg jammer want de pizza was wel lekker maar door het lange wachten werd het ook een stuk minder. We hadden gehoopt op iets meer begrip voor het lange wachten.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Was hier al eens een paar keer geweest voor een snel broodje en heb deze keer iets uitgebreider gegeten. Service is steeds snel, correct en persoonlijk. Broodjes ok, maar de Insallata de Tonno kon me niet echt overtuigen: gewoon een blik tonijn opengetrokken, over een tevoren klaargemaakt bedje sla en klaar is kees. Niet alle sla was echt vers, en aan de komkommers was te zien dat ze reeds enige uren in de keuken hadden staan wachten. Kan beter.
wharte .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Heerlijk buiten gegeten .
Als voorgerecht hadden we gamba's daar hadden wel wat stokbroodjes bij gemogen.
Pizza's waren heerlijk.
Vriendelijk personeel
PP66 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Een goede keus! Heerlijke pizza's! Goede en vriendelijke bediening met oog voor klant(serveerster herkende ons van 's middags toen we iets kwamen drinken) In alle drukte blijft men aandacht aan klant geven.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een topavond! Lieve en gezellige bediening, heerlijk eten, mals en smakelijk. Gamba's en mosselen vooraf waren heerlijk, de carpaccio redelijk maar het hoofdgerecht, mijn mixed grill super mals en de pasta die ik kreeg ipv patat heerlijk pittig. Als ik er niet twee uur voor moest rijden kwam ik hier minstens een keer per week
Bernice1974 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Er is maar 1 woord "Bellisimo"
Gezellig druk , personeel relaxt en supervriendelijk (gemeend niet nep) en het eten was heerlijk!!!!!
En natuurlijk een heerlijke eigengemaakte Limoncello door vaders gemaakt, meegenomen. (Ook heel erg lekker!!)
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Heerlijke pizza gegeten bij fratelli!
Bij het voorgerecht misten wij echter een broodje met boter, we zaten nu alleen gebakken gamba's te eten.
Dessert viel mij persoonlijk tegen.
Kant en klare chocoladetaart met waterig vanille ijs. Dit kan beter!
Pizza top, service en ambiance top alleen de rest van de gerechten die wij hadden gegeten kunnen een upgrade gebruiken. Ook waren wij met 3 gangen binnen anderhalf uur alweer weg doordat de gerechten (te) snel na elkaar werden ingezet.
Uudzuu .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We zijn hier nu al een aantal keren geweest. Het is altijd erg gezellig. Erg vriendelijke en accurate bediening. De prijs/kwaliteit is prima en het eten ligt altijd rap op tafel. Kortom, snelle service en heerlijk eten! Na afloop hebben we weer een fijne avond gehad en gaan met een goed gevoel naar huis!
Sybrand V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Fratelli ligt heel mooi, maar ambiance heeft moeten wijken voor de hoeveelheid stoelen. Helaas kan de bediening de enorme toeloop niet aan. Je moet veel moeite doen om de aandacht te krijgen van het personeel. Met hetzelfde gemak laten ze je staan. Jammer!
Het eten is goed. Niet bijzonder, maar goed.
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Gisteren lekker geluncht bij dit restaurant. Met het gehuurde bootje aangelegd voor het restaurant en buiten op het terras met zicht op de bootjes een broodje gegeten. Heerlijke broodjes die goed belegd waren voor een goede prijs. De bediening was snel en vriendelijk.

We gaan hier nog eens naar terug.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ik heb hier meerdere malen, verdeeld over het gehele jaar gegeten en het valt mij op dat de kwaliteit van het eten het best tot zijn recht komt buiten het hoogseizoen om. In het hoogseizoen eten wij liever niet bij Fratelli en dat is jammer, want het is een sfeervol restaurant, met lekker eten en een vriendelijke bediening.
C. R.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Met mijn zussen hier heerlijk gegeten, uitgebreide wijnkaart,vriendelijk personeel.
Gezellige locatie.
Het restaurant was deze avond goed bezet.
Magg G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Wat ons betreft een restaurant waar de vraag van de gemiddelde toerist het heeft gewonnen van de passie en beleving van de kok en bedienen. De minestronesoep vooraf was erg lekker(!) , de carpaccio te eenvoudig. Het hoofdgerecht viel erg tegen. Het stukje ossenhaas was overduidelijk entrecote, maar dat was volgens de bediening toch echt ossenhaas. De bediening hangt gezellig babbelend aan de bar (waarschijnlijk al klaar met werken) maar houdt de nog werkenden collega's van het werk. Service ontbreekt hierdoor. Voor de prijs die je betaald een prima restaurant voor de toerist.
Verony D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Koude soep , vis /vlees heerlijk maar de sla en frietjes ........droge sla met 2 tomaatjes en komkommer slappe koude dunne frietjes bah .... helaas hier komen we niet meer !