Fratelli

Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
6,7
6,8

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Bennies .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
bediening had het erg druk en daardoor weinig oog voor zijn gasten. Een dankjewel of goedenavond bij vertrek was geen tijd voor. jammer dat na een lekkere pasta de bediening een domper op de avond hebben gegeven.
Hanni V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ons gezin komt al jaren bij Fratelli, en worden altijd vriendelijk ontvangen met een drankje. Dat we soms even moeten wachten weten we en dat is geen enkel probleem. De bediening is correct en aardig, de gastheer buitengewoon attent. Het is thuiskomen. Gezellig.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Van ons gezelschap kwam er 1 later. Wij hadden wel alvast voor iedereen besteld. Toen onze gerechten klaar waren en de laatste nog niet gearriveerd, werd die pizza nog even in de oven gezet. Toen de laatste gast arriveerde, werd de pizza even opnieuw gemaakt (waarschijnlijk beetje uitgedroogd). Super service!
Wel vond ik het erg warm, nadeel van de pizza-oven in het restaurant (deel open keuken).
Josien B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig, iets rumoerig restaurant, glas wijn vh huis omdat de gereserveerde tafel nog niet beschikbaar was. Geen lange wachttijd aan tafel, heerlijk gegeten. Welkom gevoel, we komen nog eens terug.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Komen er regelmatig. Gezellig en heerlijk! Gisteren waren meerdere vertrouwd personeel niet aanwezig waardoor we langer dan normaal moesten wachten en we herhaald om 'dingen' moesten vragen. Kan gebeuren. Komen er zeker binnenkort weer!
Angélique L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Jammer dat er geen rekening werd gehouden met mijn dieetwens door de keuken (ivm zwangerschap) Bediening is verder vriendelijk en de pizza's smaken prima.
ElisaT .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Vroeger kwamen wij hier regelmatig, als wij iets te vieren hadden. Als klein kind zaten we vlakbij de keuken, en keken wij uit naar de pizza's met lekkere bodem. Het was altijd een feestje.
Vanavond gingen wij voor de verjaardag van mijn moeder opnieuw naar Fratelli Voorburg toe. Helaas is de magie weg.

Het vlees was lekker, maar de verse groenten die je een jaar geleden nog kreeg, waren spoorloos verdwenen. In plaats daarvan kreeg je 2 cherrytomaatjes en wat sla. De pizza was erg vettig en niet zo bijzonder.
Daarbij sprak de bediening alleen Italiaans en werd zij geïrriteerd toen wij een vraag hadden over een gerecht, omdat zij zowel in het nederlands als engels ons niet begreep. Gelukkig sprak de baas wel nederlands.

Kortom: jammer. Waar Fratelli vroeger ons favoriete restaurant was, gaan wij nu op zoek naar een nieuwe plek.
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondagavond, niet z'n zin om te koken besloten we op het laatste moment lekker uiteten te gaan bij Fratelli. We zaten in Fratelli 1. Het was erg druk en kregen daarom een tafeltje helemaal achteraan in de hoek. Behalve dat het heel erg warm was konden we ook alle gesprekken van de tafels naast ons horen. Moet zeggen dat de tafel achter ons erg luid aan het discussiëren waren, waardoor het ook meer opviel. ( we dachten even dat het gezelschap elkaar in de haren zou vliegen maar dat viel gelukkig mee.) We werden snel geholpen en kregen de menu kaart. We hoefde ook niet extreem lang te wachten op het eten gelukkig. Het eten was verder prima , hoewel de tortellini met truffel-room saus erg weinig was voor de prijs. Ook was dit gerecht op de kaart op jullie website 2€ goedkoper maar dat terzijde. Nadat ze onze borden hadden opgehaald werd ons niet gevraagd om de dessertkaart. We gingen ervan uit dat we deze wel zouden krijgen. Na 15 min. nog steeds niemand van de bediening langs geweest hebben we er zelf maar om gevraagd. Toen we na 10 min nog steeds geen menu kaart hadden, waren we er klaar mee en zijn we zelf naar de bar gelopen om af te rekenen. Even voor de duidelijkheid, het restaurant zat wel vol, maar de bediening had het niet mega druk dus even een dessertkaart brengen was niet onmogelijk. We komen zeker terug voor het eten maar hopen dat op een betere plek en bediening. Groetjes van 3 studenten die liever een dessert gewild hadden.
ABC D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten bij Fratelli is heerlijk en wordt snel geserveerd. Helaas ben ik niet erg te spreken over de service de afgelopen paar keren, bediening nam alleen de bestelling op en daarna werd er niet meer op of om naar ons gekeken.
Laatste keer duurde het afruimen van lege borden erg lang en moesten we zelf om de dessert kaart vragen die we uiteindelijk niet hebben gekregen. En dat terwijl het niet druk was, 7 tafels en 2 mensen in de bediening.
Erg jammer, denk niet dat we nog een keer terugkomen.
JICVW .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanavond na een zeer enerverende dag (uitvaart) ter ere van de overledene hier gegeten.
De gevraagde tafel met iets meer privacy werd ons gewezen en we kregen snel de kaart en onze drankjes. De bediening was vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de gerechten is goed, de vitello tonato was botermals en de klassieke carpaccio zag er mooi uit en smaakte goed. Het hoofdgerecht was o.a. Ossenhaas met saus naar keuze, een heerlijk mals groot stuk vlees met een garnituur van warme groente was heerlijk. De pasta's vonden ook gretig aftrek en werden zeer smakelijk bevonden. Een zeer attente kelner boodt ons aan om de koffie buiten op het terras te krijgen vanwege de warmte in de zaak.. Een superlekkere limoncello en de koffie kregen we van het huis om de dag mooi af te kunnen sluiten ter ere van "di Papa" .
Bij dezen; dank voor deze avond!
Juan R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Op 7 juli met 4 personen hier gegeten. De bediening is niet goed georganiseerd. Bestelde drankjes worden vergeten en de wachttijden tussen de verschillende gerechten is veel te lang. De bediening is vooral druk. Wat ook opvalt is dat de zaak te donker is. Er is weinig daglichttoetreding en dat geeft een wat benauwend gevoel. De gerechten waren op zich redelijk. Al met al niet een restaurant waar we snel weer terug zullen komen.
Jeflis .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten.
Wij hebben nog nooit zo,n ongeorganiseerde puinhoop meegemaakt.
de bediening loopt maar wat druk rond zonder met elkaar enig overleg te hebben,diverse tafels kregen het verkeerde eten.
wij moesten 15min wachten todat er iemand kwam vragen wat wij wilde drinken.
Drinken en stokbroodje besteld drinken was er vlot alleen stokbroodje duurde 30 min.
Hoofdgerecht was Lasagne en gegrilde ossehaas met pepersaus de lasagna leek meer op een moeras en de ossehaas had een aangebrande smaak en was kauwgom.
en dan nog bijna 70.-euro vragen ook.
Wij zijn er klaar mee en komen hier zeker niet meer terug,wat een gezellige avond had moeten worden werdt een fiasco.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Fratelli in de \kerkstraat in Voorburg hebben wij al regelmatig bezocht en altijd tot volle tevredenheid. De bediening is vriendelijk en vlot, de gerechten zijn zonder meer erg smakelijk en de sfeer is zeer goed. Wij hadden een garnalencocktail en zalm als onze voorgerechten, mijn vrouw nam de zalm en een gemixte salade, waar ze van heeft genoten, mijn zoon zijn favoriet is al jaren de pizza Margherita, hij smulde ervan. Ik nam Scaloppina, zeer smakelijk en als desserts een Dame Blanche en een mix ijs voor onze zoon. Voor een zeer redelijke kwaliteit/prijsverhouding kon onze avond niet meer stuk en zeggen we graag: tot de volgende keer.
TamaravandeH .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Jaren geleden kwamen we hier al, je kon dan beter reserveren. Nu was het een stuk rustiger, maar zeker niet leeg. Het eten was prima en we hebben een gezellige avond gehad. Mijn partner maakte een fout in zijn bestelling, hier werd heel attent meteen navraag over gedaan. Prima prijs-kwaliteitverhouding ook.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Prima Italiaans restaurant met erg lekkere pizza's. Deze waren goed gekruid en hadden een goede bodem. Vriendelijke en attente bediening. Sfeervol decor met een mooi aqarium en een open haard.
Edward N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
prima Italiaans restaurant om met je kinderen te gaan eten.
Pizza's pasta's zijn lekker
Kan wel druk zijn dus in het weekend is het beter om te reserveren
K D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Hier doordeweeks gegeten met zn tweeen.
Gewoon een doorsnee Italiaan waar we twee goed verse pizza's geserveerd kregen. Prima op smaak, snel en correct vriendelijk. Weinig op aan te merken.
Bap .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Met z'n 3-en gegeten, erg lang op eten moeten wachten. Op het eten geen aanmerkingen alleen de service is erg slecht. Een sjagerijnige ober die geen woord extra kan uitbrengen en zelfs als je dan zo lang moet wachten geen enkel excuus of zoiets dergelijks. En er staan nu zoveel tafeltjes dat je het idee heb in een kantine te zitten. Heel erg zonde!!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Eten is prima en decor ook. Service is bijzonder slecht. Te weinig of te onervaren. Wij waren met een groep van 10 personen. Een had voorgerecht inktvisringen, eerste keer niet goed (olie misschien niet heet genoeg), tweede keer prima.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Gezellig gegeten met het hele gezin en aanhang bij Fratelli.
Van te voren gereserveerd omdat ik inmiddels uit ervaring weet dat het hier regelmatig vol zit, zelfs op een doodgewone maandag avond.
Toen we aankwamen hadden we een net even iets te krappe tafel voor zes personen.
Dit werd gelijk gecorrigeerd. Alleen toch jammer dat de ronde tafel naast ons de hele avond vrij bleef.
Vooraf met de hele tafel bruchetta genomen en diverse voorgerechten om te delen met zn allen. Heerlijk!
Als hoofdgerecht lekker pizza genomen, heel prettig dat je van welke pizza je maar wilt ook een kleintje kunt bestellen, anders had ik het niet opgekregen.
Onze drankjes werden de hele avond bijgevuld en kwamen niets te kort.
Bij te koffie kregen we nog lekker limoncello en dat maakte de avond compleet.
Wij blijven hier terug komen, zeker voor het lekkere eten!