Fratelli

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:30

JICVW .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vanavond na een zeer enerverende dag (uitvaart) ter ere van de overledene hier gegeten.
De gevraagde tafel met iets meer privacy werd ons gewezen en we kregen snel de kaart en onze drankjes. De bediening was vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de gerechten is goed, de vitello tonato was botermals en de klassieke carpaccio zag er mooi uit en smaakte goed. Het hoofdgerecht was o.a. Ossenhaas met saus naar keuze, een heerlijk mals groot stuk vlees met een garnituur van warme groente was heerlijk. De pasta's vonden ook gretig aftrek en werden zeer smakelijk bevonden. Een zeer attente kelner boodt ons aan om de koffie buiten op het terras te krijgen vanwege de warmte in de zaak.. Een superlekkere limoncello en de koffie kregen we van het huis om de dag mooi af te kunnen sluiten ter ere van "di Papa" .
Bij dezen; dank voor deze avond!
Juan R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Op 7 juli met 4 personen hier gegeten. De bediening is niet goed georganiseerd. Bestelde drankjes worden vergeten en de wachttijden tussen de verschillende gerechten is veel te lang. De bediening is vooral druk. Wat ook opvalt is dat de zaak te donker is. Er is weinig daglichttoetreding en dat geeft een wat benauwend gevoel. De gerechten waren op zich redelijk. Al met al niet een restaurant waar we snel weer terug zullen komen.
Jeflis .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben hier vanavond gegeten.
Wij hebben nog nooit zo,n ongeorganiseerde puinhoop meegemaakt.
de bediening loopt maar wat druk rond zonder met elkaar enig overleg te hebben,diverse tafels kregen het verkeerde eten.
wij moesten 15min wachten todat er iemand kwam vragen wat wij wilde drinken.
Drinken en stokbroodje besteld drinken was er vlot alleen stokbroodje duurde 30 min.
Hoofdgerecht was Lasagne en gegrilde ossehaas met pepersaus de lasagna leek meer op een moeras en de ossehaas had een aangebrande smaak en was kauwgom.
en dan nog bijna 70.-euro vragen ook.
Wij zijn er klaar mee en komen hier zeker niet meer terug,wat een gezellige avond had moeten worden werdt een fiasco.
Robvei .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Fratelli in de \kerkstraat in Voorburg hebben wij al regelmatig bezocht en altijd tot volle tevredenheid. De bediening is vriendelijk en vlot, de gerechten zijn zonder meer erg smakelijk en de sfeer is zeer goed. Wij hadden een garnalencocktail en zalm als onze voorgerechten, mijn vrouw nam de zalm en een gemixte salade, waar ze van heeft genoten, mijn zoon zijn favoriet is al jaren de pizza Margherita, hij smulde ervan. Ik nam Scaloppina, zeer smakelijk en als desserts een Dame Blanche en een mix ijs voor onze zoon. Voor een zeer redelijke kwaliteit/prijsverhouding kon onze avond niet meer stuk en zeggen we graag: tot de volgende keer.
TamaravandeH .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Jaren geleden kwamen we hier al, je kon dan beter reserveren. Nu was het een stuk rustiger, maar zeker niet leeg. Het eten was prima en we hebben een gezellige avond gehad. Mijn partner maakte een fout in zijn bestelling, hier werd heel attent meteen navraag over gedaan. Prima prijs-kwaliteitverhouding ook.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Prima Italiaans restaurant met erg lekkere pizza's. Deze waren goed gekruid en hadden een goede bodem. Vriendelijke en attente bediening. Sfeervol decor met een mooi aqarium en een open haard.
Edward1970 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
prima Italiaans restaurant om met je kinderen te gaan eten.
Pizza's pasta's zijn lekker
Kan wel druk zijn dus in het weekend is het beter om te reserveren
K D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Hier doordeweeks gegeten met zn tweeen.
Gewoon een doorsnee Italiaan waar we twee goed verse pizza's geserveerd kregen. Prima op smaak, snel en correct vriendelijk. Weinig op aan te merken.
Bap .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Met z'n 3-en gegeten, erg lang op eten moeten wachten. Op het eten geen aanmerkingen alleen de service is erg slecht. Een sjagerijnige ober die geen woord extra kan uitbrengen en zelfs als je dan zo lang moet wachten geen enkel excuus of zoiets dergelijks. En er staan nu zoveel tafeltjes dat je het idee heb in een kantine te zitten. Heel erg zonde!!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Eten is prima en decor ook. Service is bijzonder slecht. Te weinig of te onervaren. Wij waren met een groep van 10 personen. Een had voorgerecht inktvisringen, eerste keer niet goed (olie misschien niet heet genoeg), tweede keer prima.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Gezellig gegeten met het hele gezin en aanhang bij Fratelli.
Van te voren gereserveerd omdat ik inmiddels uit ervaring weet dat het hier regelmatig vol zit, zelfs op een doodgewone maandag avond.
Toen we aankwamen hadden we een net even iets te krappe tafel voor zes personen.
Dit werd gelijk gecorrigeerd. Alleen toch jammer dat de ronde tafel naast ons de hele avond vrij bleef.
Vooraf met de hele tafel bruchetta genomen en diverse voorgerechten om te delen met zn allen. Heerlijk!
Als hoofdgerecht lekker pizza genomen, heel prettig dat je van welke pizza je maar wilt ook een kleintje kunt bestellen, anders had ik het niet opgekregen.
Onze drankjes werden de hele avond bijgevuld en kwamen niets te kort.
Bij te koffie kregen we nog lekker limoncello en dat maakte de avond compleet.
Wij blijven hier terug komen, zeker voor het lekkere eten!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Vorige week 4 pizza's afgehaald. Bij binnenkomst eerst 5 minuten moeten wachten voor er iemand uit de keuken te voorschijn kwam. Wachttijd was 15 minuten wat redelijk is. Hierdoor heb ik op mijn gemak even het restaurant bekeken en kwam tot de conclusie hier nooit uiteten te gaan uitgaande van het stoffige, donkere en oubollige interieur. De pizza's waren prima. Krokante bodem en het beleg was in balans met de dikte van de bodem. Prijs/kwaliteit is redelijk voor de afhaal.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Een prima restaurant voor eenvoudig Italiaans eten. We bestelden heerlijke pizza's van een prima kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding in balans. De service is niet bijzonder maar functioneel.
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Vanavond gingen we met 6 personen eten. Mijn dochter wilde alleen een voorgerecht en dit was geen probleem. Ik zelf had een heerlijke pizza die ik naar eigen inzicht mocht veranderen qua ingredienten. Ook de andere tafel genoten kregen een heerlijk gerecht. De patat die voor een van de kinderen besteld was, was wat weinig. Een ander minpunt is het feit dat de tafels en stoelen veel te dicht op elkaar staan. Hierdoor moet je de mensen aan de tafel naast je lastig vallen als je bijvoorbeeld naar het toilet moet. Als men iets minder meubilair neer zou zetten is het een top tent!!
TvW .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
In het restaurant hangt een gezellige sfeer.
Vanavond voor Saltimbocca alla romana en Ossobuco alla milanese gegaan.
De Saltinbocca was prima, maar miste de groente. De Ossobuco is teruggegaan. slecht van kwaliteit, wel prima van smaak.
De ober was niet attent, bracht wel een nieuw gerecht, maar verving niet de bijbehorende spagghetti die inmiddels koud was geworden

Olav A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Het lijkt wel of we nergens anders gaan eten, maar Fratelli is "om de hoek". Zoals gewoonlijk weer erg druk, je moet reserveren op zaterdag of zondag. Beide gerechten, de pasta en de spaghetti, waren zeer goed, warm geserveerd, heerlijke smaak. Ik miste een salade erbij, misschien is dat een tip? Maar voor een goede maaltijd met een prima prijs-kwaliteitsverhouding kun je hier gerust naar toe. Een limoncello van de zaak na het afrekenen is ook niet weg!
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Vroeg aan tafel omdat we naar de film moesten. Twee maal pizza, een salade en de ouderwetse spaghetti Bolognese. Alles zag er mooi uit, de Bolognese kan wat "mooier" geserveerd worden met bijvoorbeeld een kleine salade, maar de smaak van alles was top, ik heb van mijn tafelgenoten mee mogen genieten. De geserveerde wijn was niet alleen goed, maar zeker prettig geprijsd.
TvW .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Heerlijk gegeten.
Prima visgerecht, heerlijke salade!
Goede prijs kwaliteit verhouding.Prima sfeer.
ook de drank is betaalbaar
Majayourti1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Heerlijk vis gerechten gegeten, samen met mijn schoonouders. Ze vonden het erg lekker en ik ook. Bediening was aardig goed alleen hadden zij het erg druk, wat af en toe liet zien dat ze een steekje lieten vallen. Maar over het algemeen een goed restaurant met allure. Zeker voor herhaling vatbaar.

Groet Ronald
Driestroom .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Met de familie(13 personen) in Fratelli 2 gegeten.Over het eten niets dan goeds.Maar de entourage en bediening lieten wel wat te wensen over.
Het was er koud en er hing een onaangename lucht(toilet,riool?)
De met name mannelijke bediening was nors en ongeïnteresseerd.Jammer,geen reden om hier terug te komen.