Fratelli

Voorstraat 6 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Amex , MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Jack S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Alle drie Heerlijk gegeten. Bediening mag veel sneller. Lawaai van omliggende tafels maakt discussie aan tafel lastig
cora V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Ik had kabeljauw was prima bereid. Net zoals de Mosselen en garnalen als voorgerecht.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bediening vriendelijk, maar vergeetachtig en niet snel. Eten voortreffelijk met goed advies.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was goed, de sfeer gezellig maar het was erg druk en daardoor was de wacht-tijd best wel lang
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldig gegeten hier. Lasagne al Forno en Cannelonni waren heerlijk. Leuk restaurant om intiem of met grotere groep te eten. Bediening was vlot en met een glimlach. Prijzen laag in verhouding met wat je krijgt. Een absolute aanrader!
Fam-Hendriks .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zoals vaker: weer echt heerlijk gegeten (vis en pasta), klantvriendelijke bediening, gezellige sfeer op een romantische locatie. En dat voor een redelijke prijs. Aanrader!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
met zijn vieren gegeten bij fratelli. Zeer leuke prijzen, lekkere pizza's , pasta was erg lekker maar niet heel speciaal. Toetjes daarentegen waren fantastisch. Aantal kanttekeningen; lang wachten tot je wordt geholpen, er waren menu kaarten tekort, kregen niet tegelijkertijd ons eten. Maar voor een gezellige pizza voor een goede prijs, zeker een aanrader.
Léon T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De zaterdagavond bij Fratelli viel een beetje tegen. Om 19.30 uur gereserveerd, maar op dat moment was er geen plek. Eerst tien minuten hangen bij de bar in de nauwe doorgang. Geen excuus, geen drankje of wat. Daarna aan tafel. Die nog kleverig voelde van het vorige bezoek. De serveerders en -sters haasten zich tussen de opeen gepakte tafeltjes. Je zit letterlijk bij elkaar op schoot. De bediening is niet onvriendelijk, maar de a-relaxedheid straalt er vanaf. Als voorgerecht de antipasti. Op borden waar nog oude etensresten op zitten. Maar ja, na drie kwartier ben je blij dat je tenminste iets te eten hebt. De smaak was prima; niet uitzonderlijk goed. Vervolgens de pizza. De bodem mag iets meer doorbakken, iets krokanter. En de pizza parma moest het wel met heel erg weinig parmaham doen. Al met al een wat teleurstellende ervaring. Er zijn leukere Italiaanse restaurants in de buurt.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ja ik moet blijven bekennen dat eten bij Fratelli en met name in Voorschoten meer dan een dikke voldoende verdient. Niet alleen het top geslecteerde menu Ribeye is aan te bevelen maar ook weer de persoonlijke noot die je erbij krijgt maakt het uitje naar Fratelli weer tot een feest. Weer veel aandacht voor het voorgerecht en zeker ook het nagerecht en voor wie het nog niet weet ze zijn daar niet zunig. In cijfer een dikke 8.5. We komen weer en slepen onze vrienden ook weer mee en ook zij vinden Fratelli Voorschoten top. En om dat het Valentijnsdag was kreeg mijn vrouw een roos bij afscheid.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Lange zit
Ondanks gereserveerd toch nog geen tafeltje beschikbaar, maar na paar minuutjes wachten konden we dan toch aan tafel. Samen moesten we 1 kapotte menukaart delen. Vreemd, maar misschien kwam het doordat het restaurant afgeladen vol zat. Dat was waarschijnlijk ook de reden dat we lang zonder drinken hebben gezeten, lang moesten wachten op dessertkaart, en de hele avond nogal lang duurde. Gelukkig hadden we genoeg te kletsen waardoor het niet zo erg was, al hadden we wel graag even de droge kelen gesmeerd. Ik nam een pizza carpaccio, heerlijk. Als dessert had ik een chocolade taartje, die warm zou moeten zijn, maar nog niet eens lauw was. Mijn tafelgenote nam een pizza frutti di mare zonder ansjovis, waardoor er 0,50 euro van de prijs af werd gehaald (Netjes!) en als dessert huisgemaakte tiramisu. Dat portie was niet kinderachtig, poeh. Kortom als je het niet erg vind om pizza te eten voor zeer goede prijzen met daarbij de kanttekening dat je lang moet wachten, dan is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Het was weer uitstekend. Daar nog steeds ouderwets gezellig. Maandagavond 13 juni weer volle bak bij Fratelli Voorschoten en met veel vaste klanten. Ondanks alle extra drukte op de avond toch gezellig en goed verzorgd eten alles weer top Daar ook voetbal gekeken maar de bediening bleef oog houden voor hun klanten. Weer een dikke 8.5 verdiend.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met mijn partner. wij hadden gereserveerd om 19:00 voor 2 personen en bij binnenkomst stond de tafel al klaar. Plaatsgenomen en gekeken in de wijnkaart en een mooie rode wijn uitgekozen. De service was goed en snel, de pizza's zijn daar enorm lekker en goed van smaak. afgesloten met een Scropino die aan tafel werd bereid. Een goede pizzeria die net iets meer doet dan normaal.
Carina F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten bij fratelli! Gezellige sfeer en lekker eten.
De bediening is vriendelijk en vlot. Je voelt je er zo thuis :)
Arie1988 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Fratelli. Bediening was vriendelijk en snel ondanks de drukte die er deze avond was. Ik had een heerlijke spaghetti met knoflook olie en pepers, één van de meest simpele gerechten op de kaart, maar wordt vaak genoeg niet goed bereid. Deze was heerlijk, garing van de pasta top, voldoende pepers en knoflook en heerlijke olijfolie! wat ik jammer vond was de hoeveelheid parmezaan, dit had van mij meer gemogen.

Eén van ons had een noordzeetong besteld, deze werd netjes aan tafel gefileerd. De garing was subliem en de smaak was goed.

Echt een gezellige italiaan om eens binnen te lopen!
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteravond weer bij ons favoriete restaurant in Voorschoten gegeten. De gerechten zagen er fantastisch uit en de smaak was ook voortreffelijk. De altijd gezellige bediening, de hele uitstraling....Ja. Dit is ons favoriete restaurant! Love it.
robscheerder .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Vorige week gegeten bij Fratelli kin Voorschoten. Via de spaarkaartactie kregen we een menu
met tweede menu gratis. Het was prima verzorgd. Eerste een verse toast met een gewokt tomaatje. Daarna het voorgerecht van mosselen in een lekkere saus. Het hoofdgerecht was varkenslende in een pepersaus en verf volgens een dessert van diverse ijssoorten. Ondanks de drukte levert de keuken en de bediening snel werk en het ziet er verzorgd uit. De sfeer is dankzij het interieur intiem en gezellig. Een goede combinatie van prijs/kwaliteit/gezelligheid
Leontine89 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Gezellig restaurant in de dorpskern van Voorschoten. Vanuit serre mooi uitzicht op de verlichte kerk. Heerlijk gegeten met de bonnen. Er werd zeker niet beknibbeld op het eten. Lekkere bruschetta nog als extra voorgerecht. Daarnaast een groot plateau met tapasgerechtjes. Hoofdgerecht keuze uit vis of vlees met de allerlekkerste pasta. Als toetje pannacotta en een glaasje limoncello toe. Er liep veel bediening rond die erg vriendelijk en gezellig waren. Leuk praatje met ze gemaakt. En natuurlijk een muzikaal toegift van Antonio. Kort samengevat: gezellig, heerlijk eten, waar voor je geld. Echt een aanrader!
Constantijn S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Echte Italiaanse gastvrijheid en bijhorende enthousiaste bediening! Wanneer de scroppino op tafel komt en aan tafel klaar gemaakt wordt is de avond compleet. Het was weer een heerlijke avond, met top eten en service.
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Ik eet hier bijna elke week. Het eten is heerlijk, de service is geweldig en de sfeer is perfect. Er wordt gezongen voor je als je jarig bent en een gratis limoncello is altijd van de partij. Top
Duco L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, sfeervol restaurant! Al jaren vaste stek voor mij en m'n vrienden! Er wordt ook nog gezonden gedurende de avond, maakt de avond af!