Fratelli

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Airconditioning , Terras
Rene_t .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bruisende zaak vol Italiaanse charme. Desondanks redelijk snel. Prima value for money. Prachtige specialiteiten, maar ook de simpelere gerechten zijn echt top.
Specialiteiten van de chef verdienen speciale aandacht.
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Geweldig, je voelt je even in het buitenland, goed snel en vriendelijk beleefd personeel. Heerlijk genietend van een heerlijk glas wijn kijkend naar voorbij varende boten ,op het terras ons heerlijke 3gangen menu gegeten .voelden wij ons heerlijk verwend. Een echte aanrader ....
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gistermiddag eerst op het terras bij het water koffie gedronken deze was helaas lauw. We wilde er ook lunchen maar de bediening zag ons niet zitten we zijn maar met de lunch kaart naar binnen gegaan. We zaten aan een houtentafel die plakte na het bestellen van de lunch wat ook nog best wel lang duurde was de uitsmijter een beetje saai daartegen was de salade met verse tonijn heerlijk. Na afgerekend te hebben en een fooi te hebben gegeven kon er nog geen eens een bedankje van af. Volgende keer gaan we een deurtje verder kijken
N F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Samen met mijn vriendin gegeten, pizza helaas wat zwart aan de onderkant. En parmazaan over de vitello?? Het eten was verder prima. Maar de service was niet goed te noemen. Een drankje bestellen duurde lang, en de rekening krijgen was een opgaven 1 iemand aanspreken en vervolgens wuiven van rustig we komen zo. Uit eindelijk naar binnen gelopen en daar afgerekend ookal vond meneer dat niet zo prettig!
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was geweldig lekker; vissoep vooraf en daarna ravioli van Tarbot, echt zalig, maar wat een enorme teleurstelling qua bediening!! Om 19.30 zaten we er en om 19.45 maar eens om de kaart gevraagd. Om 20.00 uiteindelijk kunnen bestellen. Er loopt heel veel personeel rond, maar kijken niet naar wat welke tafel nodig heeft. Om 20.45 uur kwamen ze ons vertellen dat de Dorade die mijn tafelgenoot had besteld, op was. 45 minuten na de bestelling!!! Uiteindelijk kregen we 20 minuten later ons eten. Na het eten hebben we nog minimaal 15 minuten met de lege borden voor ons gezeten. Ik had nog dolgraag de tiramisu willen proberen, want de kwaliteit van het eten was echt top, maar we zaten wortel te schieten en hebben om de rekening gevraagd. We hebben geprobeerd uit te leggen waarom we zo op stel en sprong weg wilden, maar de ober negeerde (!) ons en heeft stilzwijgend de rekening afgehandeld. Zelfs geen afscheid kon er nog af!! Wat een kater heb ik hier aan overgehouden.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuke locatie aan het water, zeker in de zomer. De pizza's zijn er heerlijk. Bediening is erg jong, maar vriendelijk en bereidwillig. Restaurant binnen is groot, maar toch gezellig.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ik kom hier geregeld eten. Jammer dat ze niet bezorgen. De pizza's zijn zonder uitzondering goed. Ze hebben wél een hele goede catering naast het restaurant waar ze ook ingrediënten verkopen.
De gemixte voorgerechten met schelp/schaaldieren is onze favoriet, maar van alles wat we ooit van de kaart hebben genomen heb ik altijd met smaak mijn bord leeg gegeten. Visgrechten favoriet bij mij.
De gerechten zijn altijd constant van smaak en subtiel gekruid. Niets teveel of te weinig.
Ze gaan flexibel met eetwensen of extra bestellingen om. Logistiek in de keuken top!
De bediening is meestal wel goed en vriendelijk, maar op drukke avonden laat het (onervaren overig) personeel lang op zich wachten. Het vaste personeel loopt dan hun benen uit hun lijf om de service te geven welke ik gewend ben van een net restaurant. Op een drukke avond kan het behoorlijk lawaaierig zijn, omdat de tafels toch wat dicht op elkaar staan. Ik zit dan ook liever niet aan de 'aanlooptoute'.
Het terras aan de sluis is net als het restaurant altijd vol. Met veel vaste klanten, maar ook dagpassanten van schepen of recreatiefietsers.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een zonnige zondagmiddag met z'n tweeën op het terras eerst een paar biertjes gedronken en aansluitend een pizza gegeten. Het terras is direct aan het water waar, in afwachting van het openen van de sluizen, vrijwel altijd bootjes liggen te wachten en af en aan varen, kortom, leuke bedrijvigheid. Sowieso vormen de sluisjes het mooiste stukje Leidschendam. Qua decor hoeft Fratelli daar (buiten) niets meer aan toe te voegen. Het eten is goed, de bediening alert - je wordt zo geholpen - maar wel wat kil en afstandelijk. Je krijgt een beetje het idee dat ze denken "het loopt toch wel vol, dus waarom extra aandacht geven". En zo is het misschien wel een beetje, je zit er prima, met een mooi uitzicht en heel behoorlijk eten, dus je komt er vanzelf weer terug.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op vrijdagavond 22 juli hier een hapje gegeten op het terras aan de sluis. De borden die voorbij kwamen zagen en roken heerlijk, en onze bestelling viel ook zeker niet tegen. Zeer goede calamaris als vooraf, met daaropvolgend een geweldige pizza! Ook de pasta (ossenhaaspuntjes) is zeer smakelijk. Als we hier weer met de boot zijn, stoppen we zeker bij dit restaurant!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We aten hier met vier volwassenen en vier kinderen op een drukke vrijdagavond. De pizza's en pasta's waren er, gezien de drukte, snel en ze smaakten goed. Hoewel het een erg warme dag was, was het binnen koel, doordat er voldoende ramen en duren open stonden.
FemMMW .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Meerdere malen geweest. Altijd erg lekker. Pizza's zijn super, lunch fantastisch. Zeer acceptabele prijzen. Altijd druk, maar je wordt nooit vergeten.

Zeker één van ons meest favoriete restaurant.
Erwin0506 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Voor het eerst gegeten in de eetfabriek die Fratelli heet. Wat is Fratelli populair in Leidschendam zeg. Bijna lopende band werk, heel veel personeel, met elk zijn eigen functie (1 voor tafeltje aanwijzen, 1 voor drankje, 1 voor bestelling, 1 voor inserveren, 1 voor afruimen, 1 voor dessert etc.). Daardoor erg onrustig. Het pastagerecht en pizza waren prima. Aankleding was zo, zo. Erg donker (vloer en plafond zijn zwart). Weinig Italiaanse sfeer. Voor mij geen tweede keer.
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Mijn man en schoonmoeder gingen vanavond tijdens het wachten op het eten even met de kinderen kijken hoe de pizza's gemaakt werden. Daar was 1 ober niet van gediend en stond nogal luid en duidelijk zijn irritaties erover te uiten. Zo hard dat ik het kon horen. Ik heb hem hierover aangesproken en excuses ontvangen. Ook nog van iemand anders excuses ontvangen. Maar dit heeft voor mij zo'n enorm rot gevoel gegeven dat ik niet lekker heb gegeten. Erg onprofessioneel als je pizza afdeling open is en erom vraagt dat mensen gaan kijken. En ja misschien konden ze een stukje opzij gaan maar dat had hij ook even op een normale manier kunnen vragen. Zij konden ook niet ruiken dat ze in de weg stonden op dat stukje. Wij komen hier dus niet meer want dit was niet de eerste keer dat wij bij Fratelli een nare ervaring hebben gehad.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
The best pizza in town. Vrolijke bediening, lekkere pizza's en altijd volle bak. En je pizza staat binnen 15 minuten op tafel. Ik ben groot fan van de pizza di Parma en heb nog nooit wat anders geprobeerd. Kritische noot: De menukaart is wel aan de grote kant qua gerechten en ziet er wat smudzig uit.
Patrickvb .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Op een woensdagavond wat later nog even een snel hapje gegeten bij Fratelli. Begonnen met een heerlijke witte wijn en, een pluspunt voor een echte Italiaanse zaak, een Peroni! Hierna beide gekozen voor een pasta, de Cannelloni al Forno en de Tagliolini Fratelli. Beide erg goed bereidde pasta's met een zeer goede smaak. De smaken pastte erg goed bij elkaar en je kon proeven dat er met goede producten wordt gewerkt.
Ook een compliment voor de bediening, de tafel wordt goed in de gaten gehouden en de service is top. De peroni was aan tafel gebracht, maar niet ingeschonken toen even later een andere medewerker van de bediening langs liep aarzelde hij geen moment en schonk hij, als service, alsnog het biertje in.
Fratelli heeft ook een erg mooi terras waar wij in de zomer zeker nog een keer terug gaan om een hapje te eten en een lekker drankje te drinken! Kortom een goed Italiaans restaurant waar je met een gerust hart terecht kan voor lekker eten.
Timothy D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Bij Fratelli meerdere malen gegeten en het blijft een goed restaurant. De locatie is erg leuk in het oude centrum van Leidschendam.

Wat al opvalt is dat dit restaurant vrijwel altijd goed vol zit. Dit zegt vaak al genoeg over een restaurant die NIET aan groupon of vakantieveilingen doet.

De bediening is aardig en ruimschoots aanwezig. Het eten smaakt zeer goed en de prijzen zijn niet duur. Wel mogen er scherpere messen komen voor de pizza. Het is nu meer zagen dan snijden :).

Een echt aanrader voor mensen die lekker uit eten willen gaan op een leuke locatie.

Ga zo door.

Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We zijn vaste klanten bij fratelli. Vriendelijke en fijne bediening. Zij luisteren ook als je wat anders wenst of aanpassingen in t eten door omstandigheden. Snel en houden overzicht tijdens drukke avonden. Alleen soms is t te vol dat bediening amper bewegingsvrijheid hebben.

Enkele keren vielt t eten ons tegen. Alsof kwaliteit n de hoeveelheid van t eten, ineens negatief was veranderd. Afgelopen weekend weer geweest en t was weer zoals vanouds goede kwaliteit vlees en gamba's.. En ook qua hoeveelheid goed.

Decor is goed.. Alleen de ruimtes lijken niet goed ingedeeld te zijn of te vol steeds. Soms iets te propperig bij drukke dagen.

Marc L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
20-3, zaterdagavond Het was bomvol. Het tafeltje dat we kregen toegewezen (direct bij deur) stond ons niet zo aan. Op verziek kregen we meteen een andere tafel. F straalt een goede sfeer uit, mede door de uitstekende en zeer vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten.
JoopBot .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Potverdorrie wat hebben wij genoten van een overheerlijke brunch op zondag 13 maart. Als vanouds was het personeel alert en vriendelijk en het eten erg lekker en gevarieerd. Dankzij het Trio Ristretto en Marina Procacci was de sfeer uitmuntend.
Gido W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vrijdag 11 maart met 4 personen gegeten. Het was erg druk maar de keuken en de bediening konden alles goed bijhouden. Het eten en de service was gewoon goed, maar ook wel eens beter gehad.

Het was een goed diner, en ik kom hier vast nog wel eens terug.

Qua prijs-kwaliteit verhouding echt een topper!