Fratelli

31-704190700

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Proefmeester .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Voor het eerst hier gegeten. De pizza’s waren prima. De service was echter om te huilen. Aardige mensen dat wel. Maar wat troffen we aan:
-vieze vlek op de stoel;
-stoel onder de kruimels;
-om de menukaart moesten we vragen;
-om de drankjes moesten we vragen na lang wachten;
-een krom mes;
-lippenstift op glas prosecco
-pizzames gekregen na halverwege de pizza;
-prima pizza Parma;
-blonde dame van bediening was goed.
-prima kinderpizza

Dit alles aan de manager doorgegeven. Geen excuses en geen goedmakertje....

Jammer!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Lekker gegeten, vrolijke en snelle bediening. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Restaurant is wel wat rumoerig, maar voor grotere gezelschappen is het prima.
Joyze C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Best pizza in town!!! Dunne crispy bodem en goed belegd.
We komen er graag, maar de overige gerechten zijn ook héérlijk.
Personeel is vriendelijk en vlot.
Het restaurant ligt aan een sluis en op het terras in het zonnetje is het goed vertoeven met een overheerlijk bord vol hapjes. De bootjes die voorbij komen in het monumentale sluisje is een feestje om naar te kijken.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Bijzonder, gezellig druk voor een dinsdag. Pizza was prima maar niet bijzonder. De koffie was heerlijk! 65 eur voor 2 pizza's, karafje wijn, 1 toetje en 2 koffie. Het systeem met dat je je lampje moet aan doen om te bestellen vind ik persoonlijk helemaal niks. Prima avond gehad maar prijs kwaliteit niet helemaal in balans.
bries .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Berichten waren goed over dit restaurant... ons viel het tegen... drukke tent met klaarblijkelijk veel vaste gasten die ook zeeeeeeer welkom werden geheten ... bediening was rommelig bezig met elkaar en de vaste gasten ... soep was niet smakelijk .. carpaccio niet zoals ik gewend ben beetje flauw smaakloos rundvlees ... pasta was smaakvol maar erg weinig ivm prijs en mijn lasagna had ik ook kant en klaar kunnen halen bij een supermarkt.... Bij een Italiaans restaurant zou je net iets meer smaken willen proeven
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ruim 10 minuten gewacht om naar onze tafel gebracht te worden. Als het aan de gastheer lag, kwamen daar nog wat minuten bij want vaste gasten en blonde dames hielp hij eerst. Pizza was flauw en de serveerster hebben we nauwelijks aan onze tafel gezien. Te druk met een grote tafel bekende klanten van het restaurant. Slechte service dus en smakeloze pizza's. Mij zien ze hier niet meer.
Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ontzettend gezellig restaurant met leuke bediening. Echter waren wij hier saampies 2 dagen geleden en het viel ons op dat het hoofdgerecht wel héél erg somber was deze keer. Een goed stuk vlees besteld, wat in lapjes gesneden op ons bord lag, maar met 4 stukjes gebakken aardappelen, 2 boontjes en 4 worteltjes. Niets extra erbij gekregen. Voor deze prijs hadden we toch wel iets meer verwacht. Erg jammer!
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Vorige week met een gezelschap van 6 wezen eten bij Fratelli. Gezellig restaurant. Heel druk; je kan zien dat het een populair restaurant is. Ik had de pizza carpaccio. Nog nooit eerder gegeten Was een gokje, maar was echt heerlijk. Leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel nog niet beschikbaar, kan gebeuren natuurlijk en dan bied je je wachtende klanten een drankje aan als ‘wachtverzachter’. Tenminste ..... dat zou normaal zijn maar bij Fratelli laten ze je zonder enige verdere info staan wachten. Na 15 minuten maar zelf gevraagd of het nog lang ging duren en pas toen werd er actie ondernomen zodat we na 20 minuten eindelijk aan tafel konden.
Helaas was dit niet de enige teleurstelling, de pizza’s waren lauw en taai, de rucola sla leek wel gekookt. Blijkbaar zijn de pizza’s nog snel even opgewarmd . Al met al zeket niet voor herhaling vatbaar. Ik begrijp ook niet waarom de zaal zo vol zat maar dat zal met deze service en kwaliteit vast niet lang meet duren.
TanT .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn restaurant! Lekker eten en goede bediening. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Ik kom hier graag nog een keer terug om andere gerechten te proberen!
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met collegas, leuke sfeer, leuk personeel en leuke lokatie
Dewi D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Erg snelle service. Vriendelijk personeel
Steffen L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij komen regelmatig en ook voor de verjaardagen is het een vaste prikpunt om hier te eten. Deze keer werden wij geconfronteerd met erg lange wachttijden op de service. (glazen werden wel opgehaald maar drinken bestellen was een kunst) Na een half uur wachten met toetjeskaart in handen lokaal maar verlaten.
Om zo vervelender gezien het om een verjaardagseten voor mijn vrouw ging.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een uitstekend restaurant voor een relatief eenvoudige maaltijd. Bediening is uitstekend. Het restaurant is goed bezet, waardoor een levendig geluidsniveau ontstaat. De drukte gaat niet ten koste van de bediening.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten. Het restaurant is prima.
Wij hadden een fles rode wijn van 25 EURO besteld.
Zonder opgaaf van reden kregen wij een andere fles.
Op zich geen enkel probleem. Het was wel netter geweest als dat aangekondigd was.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijke pizza's gegeten, dunne bodem en goed knapperig. De bediening was vriendelijk en snel. Het enige minpunt is dat het altijd erg rumoerig is.
Stanley N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goed eten, helaas geen pasta uit de kaas meer. De aandacht verzwakt een beetje. Maandag ervoor was mijn vrouw geweest met een jarige vriendin en wij op een woensdag met onze jarige dochter. Beide was bij reservering doorgegeven maar in breide gevallen niets, zo’n spuitvuurwerk in je toetje was altijd zo leuk.
Jackaylien B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het enige wat ik jammer vond was dat onze tafel zo dicht op de buren stond. En nu was die buurman ook niet echt rustig maar het staat zo dicht op elkaar dat je bijna kunt zeggen dat ze bij jou aan tafel zitten. Maar dat is ook het enige puntje van kritiek.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In de nieuwe locatie in Pijnacker geweest.
Moet nog op gang komen. Tafelbladen zijn scherp aan de onderkant. Oppassen bij het gaan zitten.
Kregen ipv een,aart de rekening van de buren. 'Flesje water bij de wijn?' Kost dan wel € 6,85!!!
Desserts van wisselende kwaliteit. Ijskoffie zonder ijs serveer je in een drinkglas/beker of je zorgt dat er ijs in zit.
Rekening werdt zonder schotel en pepermuntjes neergelegd en men bleef erbij staan. Na invoeren pincode loopt men gewoon weg. Zelf bonnetje gepakt. Geen limoncello. Jammer, het is zo'n mooi plekje. Kan veeel beter.
jillll .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten is heerlijk! Super lekkere verse pizza's en pasta's. Jammer dat het restaurant zo volgebouwd zit en dat de bediening hierdoor geen tijd voor je heeft. Er zijn te veel tafeltjes in de ruimte gepropt. Bestek en gerechten worden in alle hektiek vergeten. Zonde, je voelt je nu net een nummertje. We zijn na het hoofdgerecht weggegaan en hebben een ijsje aan de overkant gegeten, het was te druk en benauwend. Je voelt je opgelaten als je elke keer moet vragen dat ze iets vergeten zijn. De aandacht voor de klant mist echt op drukke avonden.