Fratelli

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Terras
7,2

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Loes R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In de nieuwe locatie in Pijnacker geweest.
Moet nog op gang komen. Tafelbladen zijn scherp aan de onderkant. Oppassen bij het gaan zitten.
Kregen ipv een,aart de rekening van de buren. 'Flesje water bij de wijn?' Kost dan wel € 6,85!!!
Desserts van wisselende kwaliteit. Ijskoffie zonder ijs serveer je in een drinkglas/beker of je zorgt dat er ijs in zit.
Rekening werdt zonder schotel en pepermuntjes neergelegd en men bleef erbij staan. Na invoeren pincode loopt men gewoon weg. Zelf bonnetje gepakt. Geen limoncello. Jammer, het is zo'n mooi plekje. Kan veeel beter.
jillll .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten is heerlijk! Super lekkere verse pizza's en pasta's. Jammer dat het restaurant zo volgebouwd zit en dat de bediening hierdoor geen tijd voor je heeft. Er zijn te veel tafeltjes in de ruimte gepropt. Bestek en gerechten worden in alle hektiek vergeten. Zonde, je voelt je nu net een nummertje. We zijn na het hoofdgerecht weggegaan en hebben een ijsje aan de overkant gegeten, het was te druk en benauwend. Je voelt je opgelaten als je elke keer moet vragen dat ze iets vergeten zijn. De aandacht voor de klant mist echt op drukke avonden.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zaten in het gedeelte dicht bij de bar, waar alle stoelen vies plakten.
Het eten stelt weinig voor: het is vooral smakeloze vulling. Van Vitello tot pizza, het heeft totaal geen kwaliteit. De koffie was redelijk, maar van een Italiaan verwacht je meer.
xxcheyen .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Favoriete restaurant. Mooi restaurant, prima bediening. Helaas vallen de pizza's de laatste tijd tegen. Ze worden steeds vetter...
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Op dinsdagavond naar Fratelli. We hadden niet gereserveerd en we hadden nog net het laatste tafeltje voor 4! Wat een drukte maar de bediening had alles onder controle; echte Italianen die ons met Italiaanse charme bedienden. We dronken de huiswijn, een fles witte en een fles rode, beiden van het wijnhuis Masi. Zachte, toegankelijke wijn voor een hele mooie prijs! De bruschetta vooraf was heerlijk en de pizza's ook (dunne bodem, krokant met verse ingrediënten). De lasagne was helaas iets te droog, daar had wat meer saus op gemogen. We hadden een heerlijke avond en komen zeker snel terug. Prima prijs/kwaliteit!
stace .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wij was gewest met mijn family , pasta Fratelli was niet lekker ,agnolotti bestel mijn moeder was smaakloos,lasagna was helemaal droog,pasta chef was te veel zout alleen entrecote was lekker ,wij kom altijd bij Fratelli pasta en pizza altijd lekker last twee keer was pasta niet lekker ik ding ander kok , zomer kom nee meer terug..Stacey 17feb
SL .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vette en flauwe pizza badend in de knoflook. Wij waren met een groep en 75% zou het restaurant niet aanraden en niet meer terug gaan.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bruisende zaak vol Italiaanse charme. Desondanks redelijk snel. Prima value for money. Prachtige specialiteiten, maar ook de simpelere gerechten zijn echt top.
Specialiteiten van de chef verdienen speciale aandacht.
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Geweldig, je voelt je even in het buitenland, goed snel en vriendelijk beleefd personeel. Heerlijk genietend van een heerlijk glas wijn kijkend naar voorbij varende boten ,op het terras ons heerlijke 3gangen menu gegeten .voelden wij ons heerlijk verwend. Een echte aanrader ....
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gistermiddag eerst op het terras bij het water koffie gedronken deze was helaas lauw. We wilde er ook lunchen maar de bediening zag ons niet zitten we zijn maar met de lunch kaart naar binnen gegaan. We zaten aan een houtentafel die plakte na het bestellen van de lunch wat ook nog best wel lang duurde was de uitsmijter een beetje saai daartegen was de salade met verse tonijn heerlijk. Na afgerekend te hebben en een fooi te hebben gegeven kon er nog geen eens een bedankje van af. Volgende keer gaan we een deurtje verder kijken
n F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Samen met mijn vriendin gegeten, pizza helaas wat zwart aan de onderkant. En parmazaan over de vitello?? Het eten was verder prima. Maar de service was niet goed te noemen. Een drankje bestellen duurde lang, en de rekening krijgen was een opgaven 1 iemand aanspreken en vervolgens wuiven van rustig we komen zo. Uit eindelijk naar binnen gelopen en daar afgerekend ookal vond meneer dat niet zo prettig!
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was geweldig lekker; vissoep vooraf en daarna ravioli van Tarbot, echt zalig, maar wat een enorme teleurstelling qua bediening!! Om 19.30 zaten we er en om 19.45 maar eens om de kaart gevraagd. Om 20.00 uiteindelijk kunnen bestellen. Er loopt heel veel personeel rond, maar kijken niet naar wat welke tafel nodig heeft. Om 20.45 uur kwamen ze ons vertellen dat de Dorade die mijn tafelgenoot had besteld, op was. 45 minuten na de bestelling!!! Uiteindelijk kregen we 20 minuten later ons eten. Na het eten hebben we nog minimaal 15 minuten met de lege borden voor ons gezeten. Ik had nog dolgraag de tiramisu willen proberen, want de kwaliteit van het eten was echt top, maar we zaten wortel te schieten en hebben om de rekening gevraagd. We hebben geprobeerd uit te leggen waarom we zo op stel en sprong weg wilden, maar de ober negeerde (!) ons en heeft stilzwijgend de rekening afgehandeld. Zelfs geen afscheid kon er nog af!! Wat een kater heb ik hier aan overgehouden.
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Leuke locatie aan het water, zeker in de zomer. De pizza's zijn er heerlijk. Bediening is erg jong, maar vriendelijk en bereidwillig. Restaurant binnen is groot, maar toch gezellig.
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ik kom hier geregeld eten. Jammer dat ze niet bezorgen. De pizza's zijn zonder uitzondering goed. Ze hebben wél een hele goede catering naast het restaurant waar ze ook ingrediënten verkopen.
De gemixte voorgerechten met schelp/schaaldieren is onze favoriet, maar van alles wat we ooit van de kaart hebben genomen heb ik altijd met smaak mijn bord leeg gegeten. Visgrechten favoriet bij mij.
De gerechten zijn altijd constant van smaak en subtiel gekruid. Niets teveel of te weinig.
Ze gaan flexibel met eetwensen of extra bestellingen om. Logistiek in de keuken top!
De bediening is meestal wel goed en vriendelijk, maar op drukke avonden laat het (onervaren overig) personeel lang op zich wachten. Het vaste personeel loopt dan hun benen uit hun lijf om de service te geven welke ik gewend ben van een net restaurant. Op een drukke avond kan het behoorlijk lawaaierig zijn, omdat de tafels toch wat dicht op elkaar staan. Ik zit dan ook liever niet aan de 'aanlooptoute'.
Het terras aan de sluis is net als het restaurant altijd vol. Met veel vaste klanten, maar ook dagpassanten van schepen of recreatiefietsers.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een zonnige zondagmiddag met z'n tweeën op het terras eerst een paar biertjes gedronken en aansluitend een pizza gegeten. Het terras is direct aan het water waar, in afwachting van het openen van de sluizen, vrijwel altijd bootjes liggen te wachten en af en aan varen, kortom, leuke bedrijvigheid. Sowieso vormen de sluisjes het mooiste stukje Leidschendam. Qua decor hoeft Fratelli daar (buiten) niets meer aan toe te voegen. Het eten is goed, de bediening alert - je wordt zo geholpen - maar wel wat kil en afstandelijk. Je krijgt een beetje het idee dat ze denken "het loopt toch wel vol, dus waarom extra aandacht geven". En zo is het misschien wel een beetje, je zit er prima, met een mooi uitzicht en heel behoorlijk eten, dus je komt er vanzelf weer terug.
judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Op vrijdagavond 22 juli hier een hapje gegeten op het terras aan de sluis. De borden die voorbij kwamen zagen en roken heerlijk, en onze bestelling viel ook zeker niet tegen. Zeer goede calamaris als vooraf, met daaropvolgend een geweldige pizza! Ook de pasta (ossenhaaspuntjes) is zeer smakelijk. Als we hier weer met de boot zijn, stoppen we zeker bij dit restaurant!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We aten hier met vier volwassenen en vier kinderen op een drukke vrijdagavond. De pizza's en pasta's waren er, gezien de drukte, snel en ze smaakten goed. Hoewel het een erg warme dag was, was het binnen koel, doordat er voldoende ramen en duren open stonden.
FemMMW .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Meerdere malen geweest. Altijd erg lekker. Pizza's zijn super, lunch fantastisch. Zeer acceptabele prijzen. Altijd druk, maar je wordt nooit vergeten.

Zeker één van ons meest favoriete restaurant.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Voor het eerst gegeten in de eetfabriek die Fratelli heet. Wat is Fratelli populair in Leidschendam zeg. Bijna lopende band werk, heel veel personeel, met elk zijn eigen functie (1 voor tafeltje aanwijzen, 1 voor drankje, 1 voor bestelling, 1 voor inserveren, 1 voor afruimen, 1 voor dessert etc.). Daardoor erg onrustig. Het pastagerecht en pizza waren prima. Aankleding was zo, zo. Erg donker (vloer en plafond zijn zwart). Weinig Italiaanse sfeer. Voor mij geen tweede keer.
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Mijn man en schoonmoeder gingen vanavond tijdens het wachten op het eten even met de kinderen kijken hoe de pizza's gemaakt werden. Daar was 1 ober niet van gediend en stond nogal luid en duidelijk zijn irritaties erover te uiten. Zo hard dat ik het kon horen. Ik heb hem hierover aangesproken en excuses ontvangen. Ook nog van iemand anders excuses ontvangen. Maar dit heeft voor mij zo'n enorm rot gevoel gegeven dat ik niet lekker heb gegeten. Erg onprofessioneel als je pizza afdeling open is en erom vraagt dat mensen gaan kijken. En ja misschien konden ze een stukje opzij gaan maar dat had hij ook even op een normale manier kunnen vragen. Zij konden ook niet ruiken dat ze in de weg stonden op dat stukje. Wij komen hier dus niet meer want dit was niet de eerste keer dat wij bij Fratelli een nare ervaring hebben gehad.