Fratelli

31-704190700

Meer informatie over restaurant Fratelli

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Fratelli

Teddy-Mae .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Ontzettend gezellig restaurant met leuke bediening. Echter waren wij hier saampies 2 dagen geleden en het viel ons op dat het hoofdgerecht wel héél erg somber was deze keer. Een goed stuk vlees besteld, wat in lapjes gesneden op ons bord lag, maar met 4 stukjes gebakken aardappelen, 2 boontjes en 4 worteltjes. Niets extra erbij gekregen. Voor deze prijs hadden we toch wel iets meer verwacht. Erg jammer!
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Vorige week met een gezelschap van 6 wezen eten bij Fratelli. Gezellig restaurant. Heel druk; je kan zien dat het een populair restaurant is. Ik had de pizza carpaccio. Nog nooit eerder gegeten Was een gokje, maar was echt heerlijk. Leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel nog niet beschikbaar, kan gebeuren natuurlijk en dan bied je je wachtende klanten een drankje aan als ‘wachtverzachter’. Tenminste ..... dat zou normaal zijn maar bij Fratelli laten ze je zonder enige verdere info staan wachten. Na 15 minuten maar zelf gevraagd of het nog lang ging duren en pas toen werd er actie ondernomen zodat we na 20 minuten eindelijk aan tafel konden.
Helaas was dit niet de enige teleurstelling, de pizza’s waren lauw en taai, de rucola sla leek wel gekookt. Blijkbaar zijn de pizza’s nog snel even opgewarmd . Al met al zeket niet voor herhaling vatbaar. Ik begrijp ook niet waarom de zaal zo vol zat maar dat zal met deze service en kwaliteit vast niet lang meet duren.
TanT .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn restaurant! Lekker eten en goede bediening. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Ik kom hier graag nog een keer terug om andere gerechten te proberen!
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met collegas, leuke sfeer, leuk personeel en leuke lokatie
Dewi D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Erg snelle service. Vriendelijk personeel
Steffen L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij komen regelmatig en ook voor de verjaardagen is het een vaste prikpunt om hier te eten. Deze keer werden wij geconfronteerd met erg lange wachttijden op de service. (glazen werden wel opgehaald maar drinken bestellen was een kunst) Na een half uur wachten met toetjeskaart in handen lokaal maar verlaten.
Om zo vervelender gezien het om een verjaardagseten voor mijn vrouw ging.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een uitstekend restaurant voor een relatief eenvoudige maaltijd. Bediening is uitstekend. Het restaurant is goed bezet, waardoor een levendig geluidsniveau ontstaat. De drukte gaat niet ten koste van de bediening.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten. Het restaurant is prima.
Wij hadden een fles rode wijn van 25 EURO besteld.
Zonder opgaaf van reden kregen wij een andere fles.
Op zich geen enkel probleem. Het was wel netter geweest als dat aangekondigd was.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijke pizza's gegeten, dunne bodem en goed knapperig. De bediening was vriendelijk en snel. Het enige minpunt is dat het altijd erg rumoerig is.
Stanley N.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goed eten, helaas geen pasta uit de kaas meer. De aandacht verzwakt een beetje. Maandag ervoor was mijn vrouw geweest met een jarige vriendin en wij op een woensdag met onze jarige dochter. Beide was bij reservering doorgegeven maar in breide gevallen niets, zo’n spuitvuurwerk in je toetje was altijd zo leuk.
jackaylien B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het enige wat ik jammer vond was dat onze tafel zo dicht op de buren stond. En nu was die buurman ook niet echt rustig maar het staat zo dicht op elkaar dat je bijna kunt zeggen dat ze bij jou aan tafel zitten. Maar dat is ook het enige puntje van kritiek.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
In de nieuwe locatie in Pijnacker geweest.
Moet nog op gang komen. Tafelbladen zijn scherp aan de onderkant. Oppassen bij het gaan zitten.
Kregen ipv een,aart de rekening van de buren. 'Flesje water bij de wijn?' Kost dan wel € 6,85!!!
Desserts van wisselende kwaliteit. Ijskoffie zonder ijs serveer je in een drinkglas/beker of je zorgt dat er ijs in zit.
Rekening werdt zonder schotel en pepermuntjes neergelegd en men bleef erbij staan. Na invoeren pincode loopt men gewoon weg. Zelf bonnetje gepakt. Geen limoncello. Jammer, het is zo'n mooi plekje. Kan veeel beter.
jillll .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten is heerlijk! Super lekkere verse pizza's en pasta's. Jammer dat het restaurant zo volgebouwd zit en dat de bediening hierdoor geen tijd voor je heeft. Er zijn te veel tafeltjes in de ruimte gepropt. Bestek en gerechten worden in alle hektiek vergeten. Zonde, je voelt je nu net een nummertje. We zijn na het hoofdgerecht weggegaan en hebben een ijsje aan de overkant gegeten, het was te druk en benauwend. Je voelt je opgelaten als je elke keer moet vragen dat ze iets vergeten zijn. De aandacht voor de klant mist echt op drukke avonden.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zaten in het gedeelte dicht bij de bar, waar alle stoelen vies plakten.
Het eten stelt weinig voor: het is vooral smakeloze vulling. Van Vitello tot pizza, het heeft totaal geen kwaliteit. De koffie was redelijk, maar van een Italiaan verwacht je meer.
xxcheyen .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Favoriete restaurant. Mooi restaurant, prima bediening. Helaas vallen de pizza's de laatste tijd tegen. Ze worden steeds vetter...
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Op dinsdagavond naar Fratelli. We hadden niet gereserveerd en we hadden nog net het laatste tafeltje voor 4! Wat een drukte maar de bediening had alles onder controle; echte Italianen die ons met Italiaanse charme bedienden. We dronken de huiswijn, een fles witte en een fles rode, beiden van het wijnhuis Masi. Zachte, toegankelijke wijn voor een hele mooie prijs! De bruschetta vooraf was heerlijk en de pizza's ook (dunne bodem, krokant met verse ingrediënten). De lasagne was helaas iets te droog, daar had wat meer saus op gemogen. We hadden een heerlijke avond en komen zeker snel terug. Prima prijs/kwaliteit!
stace .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wij was gewest met mijn family , pasta Fratelli was niet lekker ,agnolotti bestel mijn moeder was smaakloos,lasagna was helemaal droog,pasta chef was te veel zout alleen entrecote was lekker ,wij kom altijd bij Fratelli pasta en pizza altijd lekker last twee keer was pasta niet lekker ik ding ander kok , zomer kom nee meer terug..Stacey 17feb
SL .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vette en flauwe pizza badend in de knoflook. Wij waren met een groep en 75% zou het restaurant niet aanraden en niet meer terug gaan.
rene T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bruisende zaak vol Italiaanse charme. Desondanks redelijk snel. Prima value for money. Prachtige specialiteiten, maar ook de simpelere gerechten zijn echt top.
Specialiteiten van de chef verdienen speciale aandacht.