Fratelli Delft

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Voordelig
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
wij hebben hier gisteren met een Social Deal bon genoten van de lunch. De bediening was zeer aardig en attent, Vooraf kregen we een mandje stokbrood, een verse tomatensoep en daarna de een een pasta en de ander een salade. En dat allemaal voor € 7,50. Na afloop nog een glaasje Limoncello. Wij hebben heerlijk geluncht. 1 klein minpuntje : wij konden de kaart niet goed lezen omdat het binnen behoorlijk donker is. (met leesbril lukte het uiteindelijk prima, dus wellicht lag het aan onze leeftijd)
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Geweldig restaurant. Onlangs heerlijk geluncht. Verse tonijn en echt verrukkelijk klaar gemaakt. Jammer dat dit fantastische restaurant zo moeilijk te vinden is op Iens. Het personeel was ook zeer aardig. Ik had niet gereserveerd, het was ook niet druk, maar ik kreeg wel de korting met mijn dinerjaarkaart. Echt een toprestaurant.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was warm (boven de 30 graden) en erg druk. Maar ondanks alles was het personeel met veel verve aan het werk. Complimenten! Heerlijk buiten op de gezellige Beestenmarkt, genoeg te zien dus. Het eten was prima, niets op aan te merken. Antipasto Misto zoals het hoort ! Hoofdgerecht uitstekend, kortom......we gaan binnenkort terug!
MWJS .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In tegenstelling tot de laatste keer nu erg tevreden. De manager gaf aan blij te zijn dat wij, ondanks vorige slechte recentie, nog een keer kwamen eten. Goed om te weten dat de recensies serieus worden genomen.
Vandaag alles prima in orde. Lekkere pizza. Prima tafel en uitermate vriendelijk personeel.
We komen zeker nog een keer terug.
Marijkewag .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op de beestenmarkt met veel terassen lekker onder de bomen, bijzonder leuk om te dineren of gewoon alleen wat te drinken. Goed Italians eten, zalm en ossehaaspuntjes met gorgonzolasaus waren beide prima. De bediening is prima maar een tip is om minder snel de glazen op te halen, deze werden de hele avond nog voordat ze echt leeg waren weggehaald, dat komt onsympathiek over. Verder overigens goede bediening.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met zijn 6-en gedineerd op het terras voor het restaurant. Mooie ruime tafel was voor ons gereserveerd. Prima voorgerechten, geweldige hoofdgerechten, en een grand dessert voor de jarige (50) in ons midden, goed geregeld. De ossenhaas met saus naar keuze is een toppertje. Lekker limoncellootje ter afsluiting. Vlotte en goede bediening.
Jerry G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op groupon een bon voor een lunch voor 2 personen gekocht. We snappen nog steeds niet waarom ze met groupon meedoen. Je moest bijna geld bijbetalen. Slechte aktie. Het eten was oke, maar niet voor herhaling vatbaar.
Julian P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Het was weer een mooie avond. Lekker lasagne en Tagliatelle gegeten,
Vriendelijke bediening, druk maar gezellig. Overal de Italiaanse taal te horen. Met enkele worden:
En echte Italiaanse avond.
Bedankt mij Italiaanse vriend.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Hier op 5 mei lekker gelunchd, broodjes allemaal prima, maar wat een waardeloze bediening, sloom, onbeschoft, hier is de gast er voor de ober en niet andersom. Hier kom ik nooit meer.
Mbmf .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijke pizza gegeten bij Fratelli! Zonder reservering op een zaterdagmiddag /avond binnen gelopen en we konden nog terecht. Werd netjes aangegeven hoeveel tijd we hadden en of dat bij ons programma aansloot. Duidelijk communicatie; heel prettig.
We hebben als voorafje genoten van een een antipasto carne en daarna allebei een pizza ( Parma en Tonno) met als toetje een cappucino. Helemaal prima!
Ook heerlijk genoten van de Italiaanse conversaties tussen vader en zoons; zo komt Italie heel dichtbij!
Leuke zaak; aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zelfs op een zondagavond is het in dit restaurant bomvol! Gelukkig kon de bediening nog een plekje voor ons vrijmaken en zodra mogelijk werden we op een ruimere plek geplaatst. Heerlijk eten, zowel pizza als andere hoofdgerechten zijn erg goed! Wij komen hier graag!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor we naar de bioscoop gingen wilde we nog snel wat eten. Gekozen voor Fratelli omdat ik deze Italiaan nog niet bezocht had en het ligt niet ver van waar we zijn moesten. Het restaurant was erg druk maar ondanks dat werden we snel naar een tafel gewezen en konden we vlot al bestellen.

De jonge dame in de bediening had goed het tempo erin en was zeer vriendelijk. Over het eten helaas wat minder te spreken. Je merkt dat producten die men gebruikt hier van en iets mindere kwaliteit is dan die van andere Italiaanse restaurants. Dat is opzich geen ramp want als je kijkt naar de prijs/kwaliteit dan scoort men hier wel een voldoende. Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes. Misschien zijn we in dat geval wat verwent.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
gisteren geweest maar ik vond het redelijk. Jammer dat je vooraf niet gratis wat brood krijgt met kruidenbotor of iets. Wij hadden een pizza genomen waar ik vond het nogal tegen vallen.
Lauraaa83 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Super gezellige avond gehad met uitstekende en zeer behulpzaam personeel en overheerlijke pizza's!!! We komen zeker terug!
Smaakvoleten .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Eerste keer hier gegeten. Prettige sfeer, prima bediening ondanks de drukte.
Heerlijk gegeten we hebben genoten van de gerechten.
Na diverse keeren gebruik gemaakt te hebben van de dinnerkortingskaart gaf dat hier even wat problemen. Maar ook dit werd keurig opgelost. Kortom als we in de buurt zijn, we komen zeker terug!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het was voor ons de eerste keer en het is goed bevallen. Het is een wat moderne zaak waar het goed vol zat. Ook was de doorloopsnelheid hoog. Veel mensen die na het werk/winkelen even snel een hoofdgerecht nemen en weer weggaan. Geen zaak voor een rustig romantisch avondje, maar verder niets mis mee. De bediening was accuraat en vriendelijk. Italianen heb ik alleen niet gezien :-) Mogelijk in de keuken.....Dan het eten en drinken. We hadden vooraf heerlijke funghi trifolati. Heerlijk klaargemaakt! Mooie porties ook. Maar dan mogen de hoofdgerechten wel iets kleiner naar ons idee. We hadden twee pastas. De Ravioli al tartufo en de Maccheroni Gambarotta (vegetariano). Prima gerechten, maar ik zou ze iets kleiner maken. Want misschien wil je nog iets na. ij namen een Sgroppino en een Italiaanse koffie en die waren prima. Een Limocello van het huis van goede kwaliteit en dan kunnen we spreken van een prima avond voor een redelijke prijs. Wij komen terug.
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Na Ikea wilden we iets lekkers eten en even gezellig zitten. We bestelden vooraf carpaccio en daarna ieder een andere pizza. De carpaccio was een beetje pezig en moeilijk weg te krijgen. De pizza's waren op zich wel goed belegd maar smaakten heel flauw. Interieur is wel leuk maar kan wat beter schoongehouden worden. Wat écht niet kan beste mensen: met een vochtig, niet al te fris uitziend vaatdoekje de tafel schoonmaken als wij er al aan plaats genomen hebben!!
Micha D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Een pijpenla aan de Beestenmarkt. Wat klassiek gedecoreerd. Aardige bediening in dit drukke restaurant. Ik koos voor het weekmenu: Heerlijke courgette in olijfolie gebakken, lekker gekruid als voorafje, toen heerlijke lamscarré met pistachenoten en toe cassata en een mousse.

Goed Italiaans eten zonder meer voor een goede prijs.
Robvalstar .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Echt heerlijk gegeten. Gerechten waren heerlijk vers. Bediening super vriendelijk. De tiramissu is echt een aanrader! Bij de rekening een glaasje limoncello van het huis. Wij gaan hier zeker nog eens terug!
Joke444 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wij hadden gereserveerd en hoewel we iets later waren was er nog geen tafeltje vrij. Dit werd echter wel snel geregeld, we hebben maar 5 minuutjes hoeven wachten.
We hebben beiden de pizza Calzone gegeten en dit was erg lekker. De bediening en de inrichting is niet heel bijzonder, maar prima. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.