Fratelli Delft

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
6,8
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier gisteren gegeten na een eerdere goede ervaring...dit keer vonden we het tegenvallen..niet qua smaak maar voor de hoeveelheden .vooraf stokbroodje voor 2..dit bestond uit voor elk 3 stukjes brood..we kregen heel karig kruidenboter wat olie en 10 zoutkorrels in een bakje en een theelepel tapenade...daarna hoofdgerecht...pizza ook al erg karig belegd...ook ossenhaas met pepersaus met gebakken aardappels en groenten...vlees was goed, saus uit het welbekende pakje, zonde!!! 5 gebakken aardappeltjes en 5 stukjes groente door elkaar...erg weinig voor een hoofdgerecht..wel gezegd tegen de bediening maar deed daar niks mee alleen sorry dus ja janmer..
Fie H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We kwamen hier voor een korte lunch. Een stokbroodje en een bakje olijven leek ons heerlijk. Er werd ons verteld dat er tapenade bij het brood zou zitten, nou niet dus. Beetje olie, beetje balsamico en het meest karige beetje boter. De olijven waren wel echt heerlijk. Al met al een beetje jammer. Communicatie binnen het team is bagger als je niet eens weet hoe je stokbrood word geserveerd. Gelukkig schrokken we niet van de rekening.
Ik B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wat een sjagarijnige bozige ober. Vreselijk, er kon geen vriendelijk woord vanaf. Kwakte de wijn op tafel. Sfeer onderling bij het personeel was ook opgrfokt. Foutje drankjes, rekening vergeten te brengen. Nee hier gaan we echt niet meer naar toe.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Per ongeluk terecht gekomen, maar heerlijke pizza's en pasta's voor goede prijzen! Gezellig op de beestenmarkt. Personeel was erg vriendelijk en erg oplettend en de service was ook snel. Ook een aardigheid: ze serveerden kraanwater, dat zie je niet vaak meer. Komen zeker nog eens terug! Zal vast ook heerlijk zijn in de zomer op het terras.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Uitstekend gegeten met 7 man. Pizza's, ravioli, insalata caprese met prima mozzarella, kalfsvlees. Allemaal traditioneel bereid en vrij snel op tafel. De wijn (Chiantii Classico) was wat jong, maar de desserts en espresso weer prima. Limoncello van het huis toe. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk, snel maar niet opdringerig. Restaurant zat op donderdag avond vol, maar de bediening bleef relaxed en het was nooit te luidruchtig. Aanrader voor gewoon goed Italiaans eten voor een redelijke prijs!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We hebben hier afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten, brood met olie en smeersels kregen we pas tijdens het voorgerecht, dat had wel eerder gemogen. Meloen met ham en carpaccio waren prima, als hoofdgerecht hebben we allebei een verschillend bereide ossenhaas gegeten, prima klaargemaakt. Glazen waren schoon en de wijn was prima, er mag iets beter op de (lege) glazen gelet worden.
Lars L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Erg onvriendelijk personeel en klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Eten was matig maar niet heel slecht. Wel mooie inrichting
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
wij hebben hier gisteren met een Social Deal bon genoten van de lunch. De bediening was zeer aardig en attent, Vooraf kregen we een mandje stokbrood, een verse tomatensoep en daarna de een een pasta en de ander een salade. En dat allemaal voor € 7,50. Na afloop nog een glaasje Limoncello. Wij hebben heerlijk geluncht. 1 klein minpuntje : wij konden de kaart niet goed lezen omdat het binnen behoorlijk donker is. (met leesbril lukte het uiteindelijk prima, dus wellicht lag het aan onze leeftijd)
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Geweldig restaurant. Onlangs heerlijk geluncht. Verse tonijn en echt verrukkelijk klaar gemaakt. Jammer dat dit fantastische restaurant zo moeilijk te vinden is op Iens. Het personeel was ook zeer aardig. Ik had niet gereserveerd, het was ook niet druk, maar ik kreeg wel de korting met mijn dinerjaarkaart. Echt een toprestaurant.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was warm (boven de 30 graden) en erg druk. Maar ondanks alles was het personeel met veel verve aan het werk. Complimenten! Heerlijk buiten op de gezellige Beestenmarkt, genoeg te zien dus. Het eten was prima, niets op aan te merken. Antipasto Misto zoals het hoort ! Hoofdgerecht uitstekend, kortom......we gaan binnenkort terug!
MWJS .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In tegenstelling tot de laatste keer nu erg tevreden. De manager gaf aan blij te zijn dat wij, ondanks vorige slechte recentie, nog een keer kwamen eten. Goed om te weten dat de recensies serieus worden genomen.
Vandaag alles prima in orde. Lekkere pizza. Prima tafel en uitermate vriendelijk personeel.
We komen zeker nog een keer terug.
marijkewag .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op de beestenmarkt met veel terassen lekker onder de bomen, bijzonder leuk om te dineren of gewoon alleen wat te drinken. Goed Italians eten, zalm en ossehaaspuntjes met gorgonzolasaus waren beide prima. De bediening is prima maar een tip is om minder snel de glazen op te halen, deze werden de hele avond nog voordat ze echt leeg waren weggehaald, dat komt onsympathiek over. Verder overigens goede bediening.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met zijn 6-en gedineerd op het terras voor het restaurant. Mooie ruime tafel was voor ons gereserveerd. Prima voorgerechten, geweldige hoofdgerechten, en een grand dessert voor de jarige (50) in ons midden, goed geregeld. De ossenhaas met saus naar keuze is een toppertje. Lekker limoncellootje ter afsluiting. Vlotte en goede bediening.
Jerry G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op groupon een bon voor een lunch voor 2 personen gekocht. We snappen nog steeds niet waarom ze met groupon meedoen. Je moest bijna geld bijbetalen. Slechte aktie. Het eten was oke, maar niet voor herhaling vatbaar.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Hier op 5 mei lekker gelunchd, broodjes allemaal prima, maar wat een waardeloze bediening, sloom, onbeschoft, hier is de gast er voor de ober en niet andersom. Hier kom ik nooit meer.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijke pizza gegeten bij Fratelli! Zonder reservering op een zaterdagmiddag /avond binnen gelopen en we konden nog terecht. Werd netjes aangegeven hoeveel tijd we hadden en of dat bij ons programma aansloot. Duidelijk communicatie; heel prettig.
We hebben als voorafje genoten van een een antipasto carne en daarna allebei een pizza ( Parma en Tonno) met als toetje een cappucino. Helemaal prima!
Ook heerlijk genoten van de Italiaanse conversaties tussen vader en zoons; zo komt Italie heel dichtbij!
Leuke zaak; aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zelfs op een zondagavond is het in dit restaurant bomvol! Gelukkig kon de bediening nog een plekje voor ons vrijmaken en zodra mogelijk werden we op een ruimere plek geplaatst. Heerlijk eten, zowel pizza als andere hoofdgerechten zijn erg goed! Wij komen hier graag!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor we naar de bioscoop gingen wilde we nog snel wat eten. Gekozen voor Fratelli omdat ik deze Italiaan nog niet bezocht had en het ligt niet ver van waar we zijn moesten. Het restaurant was erg druk maar ondanks dat werden we snel naar een tafel gewezen en konden we vlot al bestellen.

De jonge dame in de bediening had goed het tempo erin en was zeer vriendelijk. Over het eten helaas wat minder te spreken. Je merkt dat producten die men gebruikt hier van en iets mindere kwaliteit is dan die van andere Italiaanse restaurants. Dat is opzich geen ramp want als je kijkt naar de prijs/kwaliteit dan scoort men hier wel een voldoende. Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes. Misschien zijn we in dat geval wat verwent.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
gisteren geweest maar ik vond het redelijk. Jammer dat je vooraf niet gratis wat brood krijgt met kruidenbotor of iets. Wij hadden een pizza genomen waar ik vond het nogal tegen vallen.
Lauraaa83 V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Super gezellige avond gehad met uitstekende en zeer behulpzaam personeel en overheerlijke pizza's!!! We komen zeker terug!