Frascati

Voorstraat 50 4797 BH Willemstad Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Frascati

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met 4 personen het concept Tasty Bites gedaan, avondvullend tapas eten. Mooie gerechtjes gepresenteerd in kleine porties en onderverdeeld in voor- hoofd- en nagerecht. Alle combinaties in willekeurige volgorde waren mogelijk. De ontvangst was hartelijk en we kregen een duidelijke uitleg over de werking van het systeem. Naast de gerechten waren er side dishes te bestellen van friet, aardappelwedges en gemengde salade. De bediening was vlot, echter in de loop van de avond verslofte het afruimen van de tafel een beetje, dat was jammer.
De genoten gerechtjes waren door elkaar genomen erg lekker en mooi gepresenteerd. Alleen de zalmcarpaccio was wat vlak van smaak. Bij de voorgerechtjes sprongen de steak tartar en de scampi's er uit, bij het hoofd het kalfsstoofpotje en de ossenhaas. Alles echter slechts op basis van wat we hebben gegeten, je kan niet alles proeven in een keer.
Maar we komen zeker nog eens terug om meer te ontdekken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met 3 personen heerlijk gegeten. In een mooi tempo de diverse gerechten uitgeserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer....zeker een aanrader.
B.W. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuk,lekker,gastvrij-prima gegeten; een voorbeeld voor vele restaurants! Alleen de irish-coffee,daar kunnen ze nog verbeteren: geen dot spuitslagroom, maar via de achterkant van een lepel ijskoude netaan geklopte slagroom langzaam uitgieten op gloedend hete koffie met whisky."overall een zeer ruime acht". Chapeau! We komen graag terug.
Robert
S Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Prachtige locatie om buiten te dineren. Leuk all you can eat concept. De gerechtjes waren klein waardoor je veel verschillende gerechten kon proeven. Leuk dat de menukaart vaak wordt veranderd. Altijd fijn als je een karaf water kan bestellen. De prijs van de drankjes viel ons ook erg mee. Kortom leuke zaak. We komen hier graag weer
Glamour80 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Super onbeperkt tapas concept, wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij frascati. Per ronde mag je per persoon steeds 2 hapjes (bites) kiezen, er waren voldoende tapas keuze. Bediening vonden wij erg vlot. Restaurant is sfeervol ingericht. Wij hebben genoten.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heel leuk concept voor een avondje smaak- en sfeervol dineren. Je kunt naar hartelust variëren en zoveel je wilt eten. Per keer twee gerechtjes bestellen en bij de hoofdgerechten is het mogelijk salade, frietjes en röstischijfjes aan te kruisen. Het is lekker puzzelen wat je bestelt. Dat kan steeds aangegeven worden op een bestelbriefje. Het gevaar ligt op de loer je te overeten, maar daar is ieder zelf verantwoordelijk voor. De bediening is correct en niet opdringerig, maar ook niet te afstandelijk. De inrichting is fraai. Wij hebben op deze voor ons feestelijke avond genoten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten was erg lekker, maar de organisatie liet te wensen over. Wij waren er om 19.00 uur en om 21.00 uur hadden we nog maar 2 voorgerechten ontvangen. Het lijstje met de bestelling werd bewust niet snel opgehaald. Dat lijkt mij niet het idee van onbeperkt tapa's eten, temeer daar de keuken maar tot 22.00 uur warme hapjes serveerde. Om 22.00 uur mochten we nog snel 2 briefjes achter elkaar bestellen om toch voldoende te eten. Vervolgens bestelden wij ook alvast nagerechten omdat deze maar tot 22.30 besteld konden worden. Toen kregen wij om 22.15 uur de nagerechten al geserveerd omdat deze eerder waren dan de hoofdgerechten. Deze hebben we maar weer teruggegeven want nagerecht voor het hoofdgerecht is een vreemde combinatie. Om 22.30 uur toch nog warme hap gekregen. Toen moesten we om 23.00 weer vragen waar ze met de nagerechten waren gebleven. Deze stonden in de koeling. Nadat wij deze hadden genuttigd was het te laat om nog een nagerecht te bestellen. Jammer van de avond want de gerechten waren gewoon erg lekker. Nu krijg je het idee dat men je weinig wil laten eten maar veel wilt laten drinken. Men kwam namelijk wel vaak rond voor drinken, maar nam de bestellijst dan niet mee.

Mlagendijk .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Mijn zoon heeft mij getrakteerd op tapas in dit bijzonder leuke en gezellige restaurant.Het eten was erg lekker. De bediening is vlot en vriendelijk. Ik ben zeker van plan nog eens terug te komen, voor herhaling vatbaar!
Hanneke5171 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het concept is echt perfect!!!
Maar bovenal: het eten is gewoon SUPER!!!
Dat kokkie hè, tis een kanjer!!!!
Komen zeer zeker terug
Agnes2558 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij gingen daar gezellig om 3.30 afgelopen zondag heen en werden er zo hartelijk ontvangen en geholpen. Super mooie zaak en geweldig menu. Mooi concept en heerlijk gegeten. Keep on going mensen heel belangrijk om dit zo vol te houden vinden wij.....
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij waren met een grote groep, kregen de voorgerechten op een gezamelijk bord voor 4 personen. Vreemd was het dat van alles dan maar 3 stuks erop lagen waardoor je elkaar toch een beetje gaat zitten aankijken, van wie laat er een stukje liggen, of alles dan maar doorsnijden ? We hebben er wel een opmerking over gemaakt maar er werd gezegd dat het bord voor 4 personen was..... ( liever dan wat minder en van alles 4) Omdat het zo'n grote groep was (35 personen) lukte het niet om ook zelf te mogen kiezen uit de hoofdgerechtjes, dus ook op een bord voor 4 personen De nagerechten daar zijn we amper aan toegekomen door de tijd, 1 stuk kunnen eten, en op het nippertje nog een 2e kunnen bestellen, maar toen was er een deel van het gezelschap al weg. Ik zou het met een klein gezelschap nog weleens over willen doen maar niet meer in een grote groep, mijn verwachtingen kwamen niet helemaal uit. Restaurant is wel heel mooi en het eten is verder prima.
Gonnybuijs .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wij zijn voor de 2de keer gaan eten bij Frascati en het is een echte aanrader. De 1e keer net na de opening in april met familie waren wij al onder de indruk v.d. kwaliteit van het eten en de ontspannen sfeer. Nu bij de 2de keer met vrienden was er net een nieuwe menukaart en wederom fantastisch gegeten. Het restaurant straalt warmte uit en het personeel is uiterst vriendelijk.
Shelly L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Al 2 x heerlijk gegeten bij frascati ! Eten was echt heel goed, vriendelijk personeel en een leuke sfeer !! We gaan er snel weer heen !!
CGroeneweg .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Frascati Tasty bites and drinks is een top restaurant! Een mooi restaurant met allemaal lekkere kleine gerechtjes, keuze uit vele voor- hoofd en nagerechtjes. Bij een 'onbeperkt eten concept', denk je al snel dat de kwaliteit van het eten minder is. Maar dit is absoluut niet zo bij Frascati. Meerdere malen hier wezen eten, op de oude kaart stonden top gerechtjes maar op de nieuwe zomerkaart staan wederom weer super gerechtjes. Leuk dat ze de kaart bij dit concept ook per seizoen aanpassen, zo kun je continu nieuwe smaken proeven. De service is ook goed, veel jonge meiden en jongens maar ze zijn allemaal erg enthousiast. Leuk team wat de avond compleet en gezellig maakt. Alleen als je haast hebt is dit niet een heel ideaal restaurant. Wij komen zeker nog vaker terug, een aanrader voor iedereen, vooral voor een relax avondje erop uit is dit een top idee!!
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
De variatie ten top . Een soort tappa idee maar niet echt spaans maar internationaal .
Smaken en keuze genoeg om lekker te eten maar maak een goede keuze die dan op elkaar af gestemd zijn qua smaken . Ga zo door !
Arnozomaar .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Het eten was heerlijk, juiste hoeveelheden van alles en netjes geserveerd, het leuke van dit menu is dat je veel verschillende dingen kan eten. De bediening was top, ze kwamen op tijd vragen om te drinken en de tijd tussen de menu's was goed, aardige en vriendelijke serveersters.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
De tapas-restaurants, oftewel restaurants-met-kleine-hapjes zijn helemaal hip momenteel, wij zijn er dol op en hebben er al verschillende uitgeprobeerd, maar Frascati steekt hier wat ons betreft met kop en schouders boven uit!!!! GEWELDIG!!!! We waren hier "toevallig" bij uitgekomen na een dagje Willemstad.
De bediening top, de ambiance top, en de hapjes, overheerlijk!!!! Wij zijn fan, gaan dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en zullen zelf ook nog vaker terug komen. CHAPEAU!!!!
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Gisteravond heerlijk gegeten met onze kinderen. Allebei de kinderen mee gegeten van de volwassen kaart en alles schoon op. Onbeperkt hapjes eten. Heerlijk dat je zoveel verschillende dingen kan proeven in mooie porties. De sparerips, kaaskroketjes, vitello tonato en chocoladetaartje vonden wij top smaken! Je kan zelf goed passende smaken bij elkaar combineren. Leuke opzet!
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Samen met vrienden wezen eten bij Frascati "nieuwe stijl". Het restaurant geeft een kaart waarmee je telkens twee kleine gerechtjes uit de kaart kunt kiezen en dat 8 keer (als je zoveel op kunt tenminste). Restaurant heeft een gezellige inrichting en vriendelijk personeel dat je uitlegt hoe de procedure werkt. Door de vele hapjes is het blijkbaar wat lastiger om te weten wie wat besteld heeft. Ober liep wel eens met hapjes waarbij het onduidelijk was bij welke tafel het eten hoorde.
Het eten was echt allemaal prima in orde. Erg jammer was wel dat er geen enkel thema in de gerechten zat, waardoor het allemaal wel rommelig is en totaal niet bij elkaar past qua smaken. Door de aard van de gerechtjes wel leuk familierestaurant, ook voor kleintjes staan er dingen die kinderen lusten. Om echt "uit" te zijn is deze opzet wat minder geschikt.

Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met vrienden tijdens de dinerweek bij Frascati gegeten. We werden vriendelijk en attent ontvangen en hebben ook heerlijk gegeten. Bovendien waren de borden heel mooi opgemaakt. De koffie met de lekkere zelfgemaakte (en grote!) bonbon maakten het compleet.