Frascati

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,2
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Frascati

Pascal S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Bij toeval hier beland en binnen gevraagd om een tafeltje voor 2.
Kregen keurig de keuze uit meerdere plekken.
In het begin van de avond ging de bediening vlot en waren de gerechtjes op en top in orde.
Naarmate de avond vorderde werd de bediening wel een stuk slordiger wat heel jammer was want anders waren het zeker 5 punten geweest.
Maar ik denk dat we zeker nog een keer terug komen want het eten was heerlijk.
Leon .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Helaas geen positief verhaal.
De dame die ons bediende was duidelijk niet met haar beste been uit bed gestapt en leek nog niet lang te werken als serveerster. Het concept van dit restaurant is dat er voor een vast bedrag onbeperkt tapas gegeten kan worden.
Het restaurant was nog niet eens voor de helft gevuld maar toch duurde het meer dan een uur voordat de eerst ronde met gerechtjes werd geserveerd, op deze manier onbeperkt tapas aanbieden vind ik zeer onbehoorlijk. Ook de overige rondes duurde meer dan een half uur.
Meerdere gerechten die warm geserveerd opgediend hoorde te worden waren koud. Zelfs nadat we hadden aangegeven dat een gerecht niet warm was gebeurde dit nog bij de ronde daarna.
Van ellende en frustatie zijn we weggegaan na 3 rondes en hebben thuis nog wat gegeten.

Kanttekening: Ik ben hier gaan eten op advies van een collega die een totaal andere ervaring heeft gehad bij dit restaurant. Misschien waren ze vandaag gewoon niet zo goed in vorm, met nieuws personeel ofzo, maar het was echt erbarmelijk slecht.
Carolina B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gisteren een familiefeestje gevierd bij Frascati. Erg leuk en goed verzorgd met passende aandacht voor de jarige! Thanks Frascati ????
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Op een zonnige zondag met de boot gevaren Willemstad. Er bleek een of andere snelloopmanifestatie en alle terrassen aan de haven propvol. Gelukkig was er bij Frascati nog plaats; dit bleek overgenomen door het schuin ertegenover liggende De Rosmolen en voerde ook die kaart.
Ondanks de enorme drukte kwamen alle lunchbestellingen vlot, en prettig gebracht. "Lunch Twaalfuurtjes" zeer aan te bevelen.
Keurige toiletruimte; alleen de wc-ruimte nogal krap.
Wel iets om zeker terug te komen.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant, alle gerechtjes waren, zonder uitzondering heerlijk. De ontvangst en de bediening prima, door mensen die het naar hun zin hadden, een heel geslaagde, gezellige avond, een terechte aanrader!!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met 8 personen wezen eten op Hemelvaartsdag. De ontvangst was hartelijk, fantastisch gegeten, de bediening vriendelijk en vlot. Een aanrader, wij komen zeker terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima eten , keuzesysteem slim en voldoende, lekkere gerechten , goed op temperatuur bediening goed, dikke duim! Hier gaan we zeker nog eens op herhaling????????
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Met 4 personen het concept Tasty Bites gedaan, avondvullend tapas eten. Mooie gerechtjes gepresenteerd in kleine porties en onderverdeeld in voor- hoofd- en nagerecht. Alle combinaties in willekeurige volgorde waren mogelijk. De ontvangst was hartelijk en we kregen een duidelijke uitleg over de werking van het systeem. Naast de gerechten waren er side dishes te bestellen van friet, aardappelwedges en gemengde salade. De bediening was vlot, echter in de loop van de avond verslofte het afruimen van de tafel een beetje, dat was jammer.
De genoten gerechtjes waren door elkaar genomen erg lekker en mooi gepresenteerd. Alleen de zalmcarpaccio was wat vlak van smaak. Bij de voorgerechtjes sprongen de steak tartar en de scampi's er uit, bij het hoofd het kalfsstoofpotje en de ossenhaas. Alles echter slechts op basis van wat we hebben gegeten, je kan niet alles proeven in een keer.
Maar we komen zeker nog eens terug om meer te ontdekken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met 3 personen heerlijk gegeten. In een mooi tempo de diverse gerechten uitgeserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer....zeker een aanrader.
B.W. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Leuk,lekker,gastvrij-prima gegeten; een voorbeeld voor vele restaurants! Alleen de irish-coffee,daar kunnen ze nog verbeteren: geen dot spuitslagroom, maar via de achterkant van een lepel ijskoude netaan geklopte slagroom langzaam uitgieten op gloedend hete koffie met whisky."overall een zeer ruime acht". Chapeau! We komen graag terug.
Robert
S Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Prachtige locatie om buiten te dineren. Leuk all you can eat concept. De gerechtjes waren klein waardoor je veel verschillende gerechten kon proeven. Leuk dat de menukaart vaak wordt veranderd. Altijd fijn als je een karaf water kan bestellen. De prijs van de drankjes viel ons ook erg mee. Kortom leuke zaak. We komen hier graag weer
G. G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Super onbeperkt tapas concept, wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij frascati. Per ronde mag je per persoon steeds 2 hapjes (bites) kiezen, er waren voldoende tapas keuze. Bediening vonden wij erg vlot. Restaurant is sfeervol ingericht. Wij hebben genoten.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heel leuk concept voor een avondje smaak- en sfeervol dineren. Je kunt naar hartelust variëren en zoveel je wilt eten. Per keer twee gerechtjes bestellen en bij de hoofdgerechten is het mogelijk salade, frietjes en röstischijfjes aan te kruisen. Het is lekker puzzelen wat je bestelt. Dat kan steeds aangegeven worden op een bestelbriefje. Het gevaar ligt op de loer je te overeten, maar daar is ieder zelf verantwoordelijk voor. De bediening is correct en niet opdringerig, maar ook niet te afstandelijk. De inrichting is fraai. Wij hebben op deze voor ons feestelijke avond genoten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.
Glen M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten was erg lekker, maar de organisatie liet te wensen over. Wij waren er om 19.00 uur en om 21.00 uur hadden we nog maar 2 voorgerechten ontvangen. Het lijstje met de bestelling werd bewust niet snel opgehaald. Dat lijkt mij niet het idee van onbeperkt tapa's eten, temeer daar de keuken maar tot 22.00 uur warme hapjes serveerde. Om 22.00 uur mochten we nog snel 2 briefjes achter elkaar bestellen om toch voldoende te eten. Vervolgens bestelden wij ook alvast nagerechten omdat deze maar tot 22.30 besteld konden worden. Toen kregen wij om 22.15 uur de nagerechten al geserveerd omdat deze eerder waren dan de hoofdgerechten. Deze hebben we maar weer teruggegeven want nagerecht voor het hoofdgerecht is een vreemde combinatie. Om 22.30 uur toch nog warme hap gekregen. Toen moesten we om 23.00 weer vragen waar ze met de nagerechten waren gebleven. Deze stonden in de koeling. Nadat wij deze hadden genuttigd was het te laat om nog een nagerecht te bestellen. Jammer van de avond want de gerechten waren gewoon erg lekker. Nu krijg je het idee dat men je weinig wil laten eten maar veel wilt laten drinken. Men kwam namelijk wel vaak rond voor drinken, maar nam de bestellijst dan niet mee.

Marja N.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Mijn zoon heeft mij getrakteerd op tapas in dit bijzonder leuke en gezellige restaurant.Het eten was erg lekker. De bediening is vlot en vriendelijk. Ik ben zeker van plan nog eens terug te komen, voor herhaling vatbaar!
Agnes P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Wij gingen daar gezellig om 3.30 afgelopen zondag heen en werden er zo hartelijk ontvangen en geholpen. Super mooie zaak en geweldig menu. Mooi concept en heerlijk gegeten. Keep on going mensen heel belangrijk om dit zo vol te houden vinden wij.....
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij waren met een grote groep, kregen de voorgerechten op een gezamelijk bord voor 4 personen. Vreemd was het dat van alles dan maar 3 stuks erop lagen waardoor je elkaar toch een beetje gaat zitten aankijken, van wie laat er een stukje liggen, of alles dan maar doorsnijden ? We hebben er wel een opmerking over gemaakt maar er werd gezegd dat het bord voor 4 personen was..... ( liever dan wat minder en van alles 4) Omdat het zo'n grote groep was (35 personen) lukte het niet om ook zelf te mogen kiezen uit de hoofdgerechtjes, dus ook op een bord voor 4 personen De nagerechten daar zijn we amper aan toegekomen door de tijd, 1 stuk kunnen eten, en op het nippertje nog een 2e kunnen bestellen, maar toen was er een deel van het gezelschap al weg. Ik zou het met een klein gezelschap nog weleens over willen doen maar niet meer in een grote groep, mijn verwachtingen kwamen niet helemaal uit. Restaurant is wel heel mooi en het eten is verder prima.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
De variatie ten top . Een soort tappa idee maar niet echt spaans maar internationaal .
Smaken en keuze genoeg om lekker te eten maar maak een goede keuze die dan op elkaar af gestemd zijn qua smaken . Ga zo door !
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
De tapas-restaurants, oftewel restaurants-met-kleine-hapjes zijn helemaal hip momenteel, wij zijn er dol op en hebben er al verschillende uitgeprobeerd, maar Frascati steekt hier wat ons betreft met kop en schouders boven uit!!!! GEWELDIG!!!! We waren hier "toevallig" bij uitgekomen na een dagje Willemstad.
De bediening top, de ambiance top, en de hapjes, overheerlijk!!!! Wij zijn fan, gaan dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en zullen zelf ook nog vaker terug komen. CHAPEAU!!!!
Annemiek W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Gisteravond heerlijk gegeten met onze kinderen. Allebei de kinderen mee gegeten van de volwassen kaart en alles schoon op. Onbeperkt hapjes eten. Heerlijk dat je zoveel verschillende dingen kan proeven in mooie porties. De sparerips, kaaskroketjes, vitello tonato en chocoladetaartje vonden wij top smaken! Je kan zelf goed passende smaken bij elkaar combineren. Leuke opzet!