FraPPanT Eten en Drinken

Mispelkampdijk 11 7251 DA Vorden Nederland Kaart

Over restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Iedere dag een verrassing

Bij FraPPanT kookt de chef met alleen verse ingrediënten. Hij houdt er ook niet van om eten weg te gooien. Daarom is er geen kaart, maar iedere dag een ander verrassingsmenu. Geen kleine ditjes en datjes, maar Achterhoekse porties. Met mooi weer geniet je van het prachtige uitzicht buiten op het terras. Een verse koffie, geurige thee of een mooie wijn, ze serveren het allemaal.

Meer informatie over restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Met de trein het station is op loopafstand.
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

Knipwerk F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een ongedwongen sfeer, persoonlijke aandacht, een prettige ambiance en heerlijk eten! Het concept van lokaal verse ingedriënten inkopen en daarmee het menu samenstellen, sprak mij aan en bleek voortreffelijk uit te pakken: een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Als je van een ongedwongen, vrije sfeer houdt in combinatie met een voortreffelijk gerecht dan is dit restaurant zeker een aanrader!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
toegangcard
toegangcard
J H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk Hertensukade met balsamicosaus gegeten zowel mijn zakenrelatie als ikzelf waren onder de indruk van dit gerecht, ook de sfeer was warm en de ontvangst goed , kortom een aanrader wij komen zeker terug .
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een hele prettige, warme ambiance!!
We waren met een gezelschap en hebben heerlijk Indiaas gegeten. Vlees, kip, vis maar ook meerdere heerlijke veganistische gerechten. En een geweldig dessert. Dank jullie wel!!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij komen zeker terug! Wat een smaaksensaties! Je proeft gewoon de liefde van de kok! Echt een heerlijke avond qua eten en sfeer. Normaal moet ik niet aan 3 gangen denken maar hier kan je gerust de hele avond blijven en aangeven wanneer je de volgende ronde wilt.
Elke ronde was een smakelijke belevenis, we konden ons allebei niet heugen ooit zo lekker gegeten te hebben! Dank jullie wel!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op een zaterdagavond gezelig en lekker gegeten. Een aanrader. Wij komen zeker hier nogmaals.
Boris H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We zijn met onze kinderen van 1 en 3jr gaan eten, we werden enthousiast welkom geheten door de gastvrouw. Gemoedelijke huiskamersfeer. Een leuk concept, een verrassingsmenu van de chef, waarbij zoveel mogelijk lokale, verse seizoensproducten gebruikt worden. Heerlijke kalfssucade met zuurkool en pastinaakpuree. Geen enkel probleem om voor de kinderen i.p.v. kipnuggets met friet, een mooi gerechtje van de chef met vis en groenten te bestellen. Dessert ook heerlijk. We komen hier zeker terug!
Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We liepen het Pieterpad en logeerden vlakbij aan de Almense weg.
Na 'n wandeling door het dorp Vorden waren we bijna te laat, er hing al een bordje gesloten maar we werden alsnog heel gastvrij binnengehaald.
We kozen het vega-verrassingsmenu met een heerlijk glas Texels bier vooraf en rode 'Negroamaro del salento' wijn erbij. 3-gangenmenu: voorgerecht 'n bietencarpaccio, hoofdgerecht 'n couscousschotel in n tajine opgediend, nagerecht 'n lemon-cheesecake. We wilden het voor en nagerecht met z'n 2en delen en daar werd niet moeilijk over gedaan. De smaken vonden wij heerlijk in balans. De bediening vonden wij heel aardig. Het geheel maakte dat we blij waren dat we daar konden eten.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten! Fantastisch concept, de Chef kookt met hart en ziel, dat proef je ook zeker aan de gerechten. De Gastvrouw is vriendelijk en maakt altijd tijd voor een praatje.
Je voelt je hier gewoon thuis. Echt super en ga zo door!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Er werd een indiaas buffet geserveerd. Het smaakte best aardig. Er werd geen soep of dessert bij geserveerd. Het naanbrood was ook niet zelf gebakken. Zo viel de prijs/kwaliteit ons wel tegen. Te duur voor wat geboden werd. Service was heel goed. De ambiance(we zaten buiten op het terras met schitterend uitzicht) ook.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We waren opnemen regenachtige dag in Vorden e.o. Op Oek naar een restaurant.
We kwamen terecht bij frappant!
We werden hartelijk ontvangen en werden door de kok verrast met een 3 gangen menu.
De gerechten waren heerlijk, en origineel , het hoofdgerecht Pecanja was een verrassing. En heerlijk !! Het toetje was ook heerlijk!! Kortom een aanrader, mede door de grote gastvrijheid die we ervaren!! Greetje
Siesbeth .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wij zijn hier op onze huwelijksreis heerlijk in de watten gelegd. Persoonlijke aanpak en stijl. Prachtig opgemaakte gerechten en geweldig van smaak. Een aanrader voor iedereen die eens origineel uit eten wil in de Achterhoek!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met een aantal vriendinnen verbleven wij in Vorden en zochten op internet een restaurant in de buurt. Zo kwamen we bij Frappant uit. We werden nog net niet met een loftrompet onthaald. Waar maak je dat nog mee? Geen kaart, echt leuk! Vers en niets gaat de diepvriezer in. We lieten ons verrassen. Een vriendin koos vlees en de andere vriendin en ik kozen vis. Wij kregen heerlijke zalm met aspergerisotto. Daarnaast aardappeltjes en snijbonen. Smaakte voortreffelijk. Mijn vriendin kreeg een 'vergeten' stukje vlees. Zij vond het heerlijk maar net iets te koud opgediend. De wijn was erg lekker en werd naast ons gezet in een koeler. Het toetje was helemaal zalig. Niet te veel, gewoon genoeg! Brownie, smaakvolle bavarois en verse vruchten. De entourage van het restaurant mag wat ons betreft nog iets moderner en gezelliger gemaakt worden. Voor de rest een toptent en zeer de moeite waard om binnen te stappen en je te laten verrassen!! Ga zo door!
EliseEnMenno .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel goed en het was erg lekker zitten in het avondzonnetje. Zeker een aanrader!
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu van de chef. Roodbaars, verse producten evenals verse bijgerechten. Goed rekening houdend met dieet. Glutenvrije chocolade cake met huisgemaakte hazelnoot caramelsaus en verse bosbessen en frambozen.
Een aanrader. We gaan snel weer. Vriendelijke gastvrouw evenals kok.
Elze B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Op een koude avond waren we bijna de enige gasten, hier in het buitengebied van Vorden. Een warm welkom viel ons ten deel. Een vaste menukaart hanteert dit restaurant niet en dat wekt verwachtingen. We bestelden asperges en een vegetarisch rijstgerecht. Wat ter tafel kwam was Achterhoeks qua hoeveelheid: naast de opgemaakte borden schalen met bloemkool (met een papje, waar maak je dat nog mee!), aardappeltjes en sla. De asperges waren OK. Bij het rijstgerecht zaten gebakken kipstuckjes van de Vegetarische Slager, niet bepaald wat je verwacht van een creatieve chef. De presentatie was wat slordig en er was weinig te beleven aan de gerechten. Eten was het. Niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Omdat we van te voren geen prijzen wisten, viel de rekening behoorlijk zwaar op de maag. Terugrekenend moesten de hoofdgerechten rond de 25 euro hebben gekost. Dat is echt veel te duur voor de geboden kwaliteit.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zaterdagavond 13 februari 2016 bij Frappant gegeten met vrienden.
Verassingsmenu van de Chef, keuze tussen vlees of vis, alles vers bereid.
Geen kaart, omdat ze niet uit de vriezer willen koken, allemaal vers in huis.
Het eten was perfect, fraai vorm gegeven. De wijn prima. Bediening erg hartelijk.
Helaas is de inrichting (nog) niet helemaal sfeervol, ze zijn pas 9 maanden in bedrijf.
Aanrader om eens echt lekker te gaan eten. Kosten met 4 personene €165 met flesje wijn en diverse drankjes.
F_P .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Een heel gastvrije ontvangst op deze oudejaarsavond. De geschonken wijnen waren heerlijk en heel fijn dat er ook alcoholvrij wijn was. Eten was goed verzorgd en smaakte prima. Wij komen zeker terug!