FraPPanT Eten en Drinken

Mispelkampdijk 11 7251 DA Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Iedere dag een verrassing

Bij FraPPanT kookt de chef met alleen verse ingrediënten en bereidt iedere dag een ander verrassingsmenu. Geen kleine ditjes en datjes, maar gerechten waarin elk product tot zijn recht komt. Met mooi weer geniet je van het prachtige uitzicht buiten op het terras. Een verse koffie, geurige thee of een mooie wijn, ze serveren het allemaal.

Meer informatie over restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Met de trein het station is op loopafstand.
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

Zondag: 12:00 - 22:00

9,1
Jorne G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten is om van te smullen. Geen geforceerde smaakcombinaties of show-off, maar allemaal hele lekkere Hollandse gerechten die extreem goed zijn klaargemaakt. De sfeer en bediening is bijzonder prettig, kleinschalig en huiselijk.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was vers en divers, maar qua smaak een beetje flauw. Van de wijn was ik niet erg onder de indruk, maar mijn vriendin wel. Er wordt alles gedaan om je je op je gemak te laten voelen. Ontzettend enthousiaste gastvrouw.
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gemoedelijk gezeten. Het was er gezellig en de gastvrouw had alle aandacht voor je. De kok kwam zelfs af en toe het eten brengen! Kortom: hier komen we graag weer een keer terug!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
In een prettige, rustige omgeving hebben we genoten van het plezier dat de kok heeft om te koken. Wat geldt hier: aandacht voor de gast en aandacht voor het eten. Op een mooie plek en zonder stress. We hebben van alles genoten.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was alleen jammer, dat wij dachten, dat zij meededen aan AH restaurant actie. Dit misverstand hadden zij eerder meegemaakt. Komt waarschijnlijk doordat zij ook reserveren via IENS. Verder geen opmerkingen.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een gemoedelijk restaurant! Een échte huiskamersfeer! We werden hartelijk ontvangen door Dorry. Ze bood ons aan eerst wat te drinken op de bank, kwam gezellig bij ons zitten en vroeg ons waar we trek in hadden en of er nog wensen waren, waar de kok rekening mee moest houden. Mijn man is van de voorgerechten en ik van de nagerechten. Ik kreeg tijdens het voorgerecht van mijn man een heerlijk klein kopje doperwtensoep en mijn man tijdens mijn nagerecht een heerlijk stukje chocoladetaart en zwarte bessenmousse. Dorry vond het anders te ongezellig voor ons. Beiden kregen wij als hoofdgerecht een heerlijk staartstuk met knapperige peultjes. Verrrrrukkelijk! Na afloop op de bank nog lekker genoten van een cappuccino met een bonbon van Magdalena. Dorry en Jurre (haar man, de kok) kwamen er gezellig bij zitten. De volgende dag nog bij chocolaterie Magdalena (chocolaterie-magdalena.nl) langs gegaan, maar deze was helaas gesloten. Frappant is een aanrader voor mensen, die verrassend en gezellig willen dineren! Dank jullie wel, Dorry en Jurre: het was voor ons een onvergetelijke ervaring.
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sfeer zoals het moet zijn, je mag je eigen muziek kiezen, de huiskamer ziet er smaakvol uit en de gastvrouw is oprecht aardig. Er wordt zonder poespas gekookt zonder menu. Hier geen trio van gerechtjes of andere horecaporno, een verademing met de andere tenten in het dorp!
xam M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker, leuk en gezellig gegeten. Leuk ook de prijzen van een kindermenu=gelijk aan leeftijd van het kind. Kortom aanrader voor als in Vorden eo bent met je kind(eren).
Dieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel lekker gegeten. De kok heeft zich met verve op ons verrassingsmenu gestort. Heel hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Een aanrader.
AJ S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een gezellige, ongedwongen sfeer. Zeer hartelijke, gastvrije eigenaren. Eten van zeer goede kwaliteit ( wij hadden het chef's menu) van locale oorsprong. Gezellige huiskamer sfeer. Gelegen net buiten Vorden op een prachtig plekje. Mooi terras waar het bij lekker weer heerlijk toefen is. Wij komen hier zeker terug en raden iedereen dit restaurant aan!
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De ontvangst was geweldig. Een klein restaurant met veel ruimte om de tafels om heerlijk gezellig en intiem te dineren. Laat je niet foppen door de plek en de wat eenvoudige uitstraling van dit echt geweldig goede restaurant. Wij zijn wat gewend en vonden de bediening heerlijk warm en vriendelijk, deze mensen proberen echt de sfeer te creëren die jij wil en dat lukt. Wij vonden het eten fantastisch. Zoveel aandacht en detail in ontwerp en bereiding zie je maar heel zelden. Prachtige smaken bij elkaar gezocht, vergeet vooral niet goed te proeven want aan elk detail is aandacht besteedt. Kortom, als je laat merken wat je zoekt en wil en daarna de kok zijn gang laat gaan komt het denk ik helemaal goed met jouw etentje bij FraPPanT. Stijn & Vanessa.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met een groep van 20 personen heerlijk gegeten in dit restaurant met een ambiance van een ruime woonkamer. Goede uitleg bij het serveren van de gerechten. Het nagerecht was een feestje.
Corrie F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Complimentje aan de kok. Eerlijke producten zeer smakelijke gerechten . Goede plek om je verjaardag te vieren. Je wordt in de watten gelegd!!
Knipwerk F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten tot onze verassingen alles vers en mooi vlees we vonden het super allebei en de gastheer was zeer kundig en aardig
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een ongedwongen sfeer, persoonlijke aandacht, een prettige ambiance en heerlijk eten! Het concept van lokaal verse ingedriënten inkopen en daarmee het menu samenstellen, sprak mij aan en bleek voortreffelijk uit te pakken: een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Als je van een ongedwongen, vrije sfeer houdt in combinatie met een voortreffelijk gerecht dan is dit restaurant zeker een aanrader!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
toegangcard
toegangcard
J H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk Hertensukade met balsamicosaus gegeten zowel mijn zakenrelatie als ikzelf waren onder de indruk van dit gerecht, ook de sfeer was warm en de ontvangst goed , kortom een aanrader wij komen zeker terug .
E J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een hele prettige, warme ambiance!!
We waren met een gezelschap en hebben heerlijk Indiaas gegeten. Vlees, kip, vis maar ook meerdere heerlijke veganistische gerechten. En een geweldig dessert. Dank jullie wel!!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij komen zeker terug! Wat een smaaksensaties! Je proeft gewoon de liefde van de kok! Echt een heerlijke avond qua eten en sfeer. Normaal moet ik niet aan 3 gangen denken maar hier kan je gerust de hele avond blijven en aangeven wanneer je de volgende ronde wilt.
Elke ronde was een smakelijke belevenis, we konden ons allebei niet heugen ooit zo lekker gegeten te hebben! Dank jullie wel!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op een zaterdagavond gezelig en lekker gegeten. Een aanrader. Wij komen zeker hier nogmaals.