FraPPanT Eten en Drinken

Mispelkampdijk 11 7251 DA Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Iedere dag is een verrassing bij FraPPanT eten & drinken!

Wij werken zoveel mogelijk met verse, eerlijke producten uit de streek en zonder kant en klare smaakverbeteraars.
Omdat wij de kwaliteit van de producten willen waarborgen houden wij de lijnen zo kort mogelijk.
Zo werken wij met de slager uit het dorp en de bio-groenteboer vlak bij ons.

Dit alles wordt á la minute bereid, wat dus iets meer tijd vergt.
Daardoor is het geen probleem als het gaat om allergieën of een product waar u voorkeur niet naar uitgaat, wij lossen dit graag voor u op.

Meer informatie over restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Met de trein het station is op loopafstand.
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

Zondag: Vanaf 11:00

9,1
P.J. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wil je goed uit eten zonder die ingewikkelde lees en kieswedstrijd met de menukaart dan is dit het ideale concept. Kies het aantal gangen en vraag vlees, vis of vegetarisch. De kok doet de rest. De zeer smaakvol opgemaakte gerechten geven je direct een gevoel, dat ze op andere dagen of seizoenen anders kunnen zijn, maar niet in kwaliteit zullen verschillen. Geen new-age minimalisme. De bediening is zeer persoonlijk, geeft je een thuisgevoel en neemt vooraf met gedetailleerde vragen je speciale wensen door alsof de kok door jouw is aangesteld. De uitleg van de gerechte bij het uitserveren getuigd van kennis van zaken.
De "heeft het u gesmaakt?" is echt gemeend.
Voeg hier redelijk grote tafelafstanden en een rustig terras aan toe en je hebt een bijzondere avond.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een verrassend concept kiezen
voor vlees of vis en voor de rest afwachten wat er werd geserveerd.
Maar het eten was voortreffelijk!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten is goed, bediening vriendelijk maar wat afwachtend. Entourage voldoende. De enige dissonant was een hard blaffende hond van een andere gast die echt alle gasten naar buiten blafte. Toe wij naast de gasten met de hond nog als enige over waren kregen we na het hoofdgerecht de vreemde vraag of we wat langer konden wachten met het dessert omdat het personeel wilde overleggen (?). Omdat wij het geblaf ook wel zat waren hebben we het dessert direct laten komen en de koffie ook maar laten zitten. Nu zal er niet iedere avond een hard blaffende hond zijn, maar het was toch duidelijk een minder prettig diner daardoor.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed gegeten. Concept ook goed. Voorgerechten waren (te) simpel. Vis was erg goed. Voldoende garnituur.
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten. Vriendelijke bediening. Concept: geen kaart. Er word overlegd over het aantal gangen, vlees,vis of vegetarisch.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wederom zeer lekker gegeten. Gastvrouw doet er alles aan om het jou zo veel mogelijk naar je zin te maken. Echt een aanrader voor Vorden en omgeving. Hier rij je graag voor om!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker en relaxed gegeten..
Non nonsense.. en gezellig..
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eerlijk en heerlijk gegeten, relaxed gezeten en gastvrij ontvangen. Een aanrader. Ook erg fijn dat tempo van het eten afgestemd wordt op jouw wens
We komen zeker terug.
Rogier en Marijke
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eerlijke en heerlijke gerechten gegeten. Gastvrij ontvangen en relaxed gezeten
Ook erg prettig dat tempo van eten op jouw wensen wordt aangepast
Een aanrader. We komen zeker terug
Rogier en Marijke
José N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Eten bij FraPPant is een cadeautje! In een rustige, stressvrije omgeving wordt het eten bereid en opgediend. (H)eerlijke gerechten uit het seizoen, betrokken van regionale leveranciers. Je voelt je werkelijk gast door het vriendelijke onthaal en de wijze waarop er aandacht is voor je wensen. De bediening is persoonlijk met een authentieke flair. Zeer de moeite waard.
Jorne G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het eten is om van te smullen. Geen geforceerde smaakcombinaties of show-off, maar allemaal hele lekkere Hollandse gerechten die extreem goed zijn klaargemaakt. De sfeer en bediening is bijzonder prettig, kleinschalig en huiselijk.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was vers en divers, maar qua smaak een beetje flauw. Van de wijn was ik niet erg onder de indruk, maar mijn vriendin wel. Er wordt alles gedaan om je je op je gemak te laten voelen. Ontzettend enthousiaste gastvrouw.
Fam H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gemoedelijk gezeten. Het was er gezellig en de gastvrouw had alle aandacht voor je. De kok kwam zelfs af en toe het eten brengen! Kortom: hier komen we graag weer een keer terug!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
In een prettige, rustige omgeving hebben we genoten van het plezier dat de kok heeft om te koken. Wat geldt hier: aandacht voor de gast en aandacht voor het eten. Op een mooie plek en zonder stress. We hebben van alles genoten.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Was alleen jammer, dat wij dachten, dat zij meededen aan AH restaurant actie. Dit misverstand hadden zij eerder meegemaakt. Komt waarschijnlijk doordat zij ook reserveren via IENS. Verder geen opmerkingen.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een gemoedelijk restaurant! Een échte huiskamersfeer! We werden hartelijk ontvangen door Dorry. Ze bood ons aan eerst wat te drinken op de bank, kwam gezellig bij ons zitten en vroeg ons waar we trek in hadden en of er nog wensen waren, waar de kok rekening mee moest houden. Mijn man is van de voorgerechten en ik van de nagerechten. Ik kreeg tijdens het voorgerecht van mijn man een heerlijk klein kopje doperwtensoep en mijn man tijdens mijn nagerecht een heerlijk stukje chocoladetaart en zwarte bessenmousse. Dorry vond het anders te ongezellig voor ons. Beiden kregen wij als hoofdgerecht een heerlijk staartstuk met knapperige peultjes. Verrrrrukkelijk! Na afloop op de bank nog lekker genoten van een cappuccino met een bonbon van Magdalena. Dorry en Jurre (haar man, de kok) kwamen er gezellig bij zitten. De volgende dag nog bij chocolaterie Magdalena (chocolaterie-magdalena.nl) langs gegaan, maar deze was helaas gesloten. Frappant is een aanrader voor mensen, die verrassend en gezellig willen dineren! Dank jullie wel, Dorry en Jurre: het was voor ons een onvergetelijke ervaring.
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sfeer zoals het moet zijn, je mag je eigen muziek kiezen, de huiskamer ziet er smaakvol uit en de gastvrouw is oprecht aardig. Er wordt zonder poespas gekookt zonder menu. Hier geen trio van gerechtjes of andere horecaporno, een verademing met de andere tenten in het dorp!
xam M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker, leuk en gezellig gegeten. Leuk ook de prijzen van een kindermenu=gelijk aan leeftijd van het kind. Kortom aanrader voor als in Vorden eo bent met je kind(eren).
Dieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel lekker gegeten. De kok heeft zich met verve op ons verrassingsmenu gestort. Heel hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Een aanrader.
AJ S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een gezellige, ongedwongen sfeer. Zeer hartelijke, gastvrije eigenaren. Eten van zeer goede kwaliteit ( wij hadden het chef's menu) van locale oorsprong. Gezellige huiskamer sfeer. Gelegen net buiten Vorden op een prachtig plekje. Mooi terras waar het bij lekker weer heerlijk toefen is. Wij komen hier zeker terug en raden iedereen dit restaurant aan!