FraPPanT Eten en Drinken

Mispelkampdijk 11 7251 DA Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Iedere dag is een verrassing bij FraPPanT eten & drinken!

Wij werken zoveel mogelijk met verse, eerlijke producten uit de streek en zonder kant en klare smaakverbeteraars.
Omdat wij de kwaliteit van de producten willen waarborgen houden wij de lijnen zo kort mogelijk.
Zo werken wij met de slager uit het dorp en de bio-groenteboer vlak bij ons.

Dit alles wordt á la minute bereid, wat dus iets meer tijd vergt.
Daardoor is het geen probleem als het gaat om allergieën of een product waar u voorkeur niet naar uitgaat, wij lossen dit graag voor u op.

Meer informatie over restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Met de trein het station is op loopafstand.
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

V.a. 16 september tot 5 oktober gesloten i.v.m. vakantie.

Maandag tot en met donderdag gesloten.

Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 12:00

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Weer fantastisch gegeten! Super gastvrije laagdrempelige bediening. Fijn dat er gevraagd wordt of je aan de volgende gang toe bent. . Er is alle tijd. Vriendinnen zijn verrast , kenden het bestaan niet en zijn zeker van plan om terug te komen.
nan P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het is altijd thuiskomen bij Frappant. Door de aandacht, de wijze van presentatie en het heerlijke eten. Eigenlijk vind ik alles leuk. Er is maar één ding dat ik anders zou inrichten en dat is de menu kaart. De formule (die heel leuk is) zou ik toch kort omschrijven en de LP mag ook aan de wand ipv op tafel.
Verder raad ik iedereen aan tenminste 2 x per jaar even te gaan opladen bij Frappant!
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Lekkere en smaakvolle gerechten.
Vriendelijke en gastvrije bediening.
Wachttijd tussen de gerechten mocht iets korter.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Fijne warme sfeer, lekker eten, ontspannen genieten. We kozen voor het driegangen menu met verrassingen en dat was een goede keuze. Aanrader!
H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Bijzonder restaurant met name ook voor vegetariers interessant o.a. door persoonlijke aandacht en kookkunst van de kok. Heel sfeervol en prettig met een rustig tempo om van alles te genieten.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Porties zeker de aan kleine kant, behoorlijk prijzig voor wat je krijgt. Eten wel lekker. Extra bijbetalen voor extra portie aardappeltjes en extra salade ( bijbesteld omdat we gewoonweg nog honger hadden ) terwijl serveerster zei; als het op is kun je zo wat bijbestellen,
PietenKlaas .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gisteravond met mijn vrouw hier gegeten. Zoals de vorige keer, 1,5 jaar geleden, nog steeds heel erg prettig. Het is er ruim opgezet met niet teveel tafels in een atmosfeer waarin je je heel prettig voelt. Daarnaast is de bediening informeel en kan er in overleg alles volgens mij. Die man in de keuken moet daar vooral blijven, wat kan hij lekker koken! Kortom zowel voor de sfeer als het eten een echte aanrader.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het is voor ons een korte wandeling naar Frappant... dus een glaasje wijn bij het eten kan. Dat is prettig want de lekkernijen die je hier op je bord krijgt zijn fantastisch... de wijn die je erbij kunt nemen heel betaalbaar. Het concept is simpel : je vertelt wat je niet of ong wel wil eten en zij maken iets heel lekkers.... bang voor het onbekende?... niet doen. We zijn hier nu een aantal keren geweest en het is altijd goed uitgepakt. Aanrader
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij konden de uitstekende recensies niet plaatsen. Matig gegeten met doorbakken picanha en dito en weinig originele carpaccio. Eenvoudige zalmtartaar. En dat alles terwijl het concept verrassingsmenu was en wij de chef vrije hand hadden gegeven. Onprofessionele en weinig energieke bediening. De wijn was lekker en betaalbaar, we zaten lekker in de zon, maar de ervaring was zeker geen €90 waard met z’n 2-en.
Cwevers W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Jammer dat Iens dit restaurant laat zien op de lijst van de AH restaurantactie want ze doen daar niet aan mee. Een extra zinnetje bij restaurants die wel mee doen, is niet duidelijk. Vervelend voor ons maar ook voor het restaurant.
Jelte H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Een heerlijke zomeravond in juli, net iets buiten de gangbare fietsroutes maar zéér de moeite waard om er een klein stukje voor om te rijden. Door de hartelijke ontvangst voelden we ons er meteen thuis. We besluiten aanvankelijk om een voorgerecht en hoofdgerecht te nemen. De “verassingen van de chef” met verse lokale producten, smaakten zo goed dat we besloten om alsnog het nagerecht te nemen. Het klapstuk van een heerlijke avond. Prima weer, heerlijke gerechten en voortreffelijke ambiance, een avond om niet snel te vergeten.
Naomi M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijke avond gehad en lekker gegeten bij FraPPant! Erg leuk concept je laten verrassen door de chef. Er wordt uiteraard wel rekening gehouden met dieet wensen. Lieve gastvrouw waar je je erg welkom voelt als gast. Mooi initiatief dat je zoveel karafjes water mag pakken als je wenst. Ze vragen hier niks voor maar als je wil mag je een bijdrage geven aan het goede doel waar zij voor sparen. Het plaatje was gewoon compleet, precies wat wij zoeken in een gezellig avondje uiteten. Bedankt voor de fijne avond!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Tijdens onze fietsvakantie hebben wij bij dit ludieke restaurant gegeten. Wij werden hartelijk verwelkomt door Dorry, een uitermate spontane gastvrouw! Het eten is van goede kwaliteit met invloeden van diverse keukens uit het verre Oosten en Europa, waarbij goed en niet overdadig gebruik gemaakt wordt van kruiden/specerijen.
De gerechten worden op originele wijze opgediend! Wijnkaart met in ieder geval een briljante wijn uit Bulgarije (ENIRA)!

Kortom, een leuk gezellig restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen en waar goed wordt gekookt! Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keertje bij Frappant genieten!
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heel gezellig restaurant, spontane bediening, fijn terras, wel een beetje uit de buurt van het centrum, maar de moeite van het omrijden waard
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De inrichting oogt origineel en intiem. Wij hebben buiten op het terras gegeten en ook dat is heerlijk toeven met het uitzicht over de landerijen. Het ‘geniet menu’ doet zijn naam eer aan! Heel verfijnd en bijzonder smakelijk, echt genieten! Mooie, niet alledaagse wijnen op de kaart. Bediening ontzettend vriendelijk en attent. Wat ons betreft een aanrader, ook voor een drankje en hapje of lunch!!
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten. Vriendelijke bediening. Lekkere wijn. Komen teru.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Geweldige ambiance, heerlijk eten.
S T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heel leuke sfeer, met allervriendelijkste bediening, goed eten met aandacht voor vegetarische leefstijl.
Genoten van het genietmenu!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Helaas viel het verrassingsgenietmenu qua hoofdgerecht ons erg tegen. De tonijn leek niet vers en smaakte naar niets, de zwaardvis belandde na het opeten gelijk weer terug op het bord. De kok en gastvrouw gaven aan dit erg vervelend te vinden en e.e.a. met hun visleverancier te gaan bespreken. Zij stelden blij te zijn met onze openhartige kritiek. Helaas werden wij op geen enkele manier gecompenseerd voor deze onsmakelijke ervaring. Sterker nog, na het afrekenen ontdekten wij in de auto dat er per menu nog €2,50 extra gerekend was omdat we desgevraagd aangaven dat wij wel van asperges hielden. Zo ga je niet met je gasten om.
Hetty L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super gegeten in mooi restaurant. Bij gesprek met gastvrouw werd gevraagd wat je wel of niet lust en dat werd doorgegeven aan de kok,die er een heerlijk menu van maakte.
Heerlijk buiten gegeten en toen het fris werd kon je kiezen: of binnen verder eten of heerlijk een fleecedeken om je heen slaan.
Echt een aanrader.