FraPPanT Eten en Drinken

Mispelkampdijk 11 7251 DA Vorden Nederland Kaart

Over het restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Iedere dag is een verrassing bij FraPPanT eten & drinken!

Wij werken zoveel mogelijk met verse, eerlijke producten uit de streek en zonder kant en klare smaakverbeteraars.
Omdat wij de kwaliteit van de producten willen waarborgen houden wij de lijnen zo kort mogelijk.
Zo werken wij met de slager uit het dorp en de bio-groenteboer vlak bij ons.

Dit alles wordt á la minute bereid, wat dus iets meer tijd vergt.
Daardoor is het geen probleem als het gaat om allergieën of een product waar u voorkeur niet naar uitgaat, wij lossen dit graag voor u op.

Meer informatie over restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Met de trein het station is op loopafstand.
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant FraPPanT Eten en Drinken

Simone T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heel gezellig restaurant, spontane bediening, fijn terras, wel een beetje uit de buurt van het centrum, maar de moeite van het omrijden waard
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De inrichting oogt origineel en intiem. Wij hebben buiten op het terras gegeten en ook dat is heerlijk toeven met het uitzicht over de landerijen. Het ‘geniet menu’ doet zijn naam eer aan! Heel verfijnd en bijzonder smakelijk, echt genieten! Mooie, niet alledaagse wijnen op de kaart. Bediening ontzettend vriendelijk en attent. Wat ons betreft een aanrader, ook voor een drankje en hapje of lunch!!
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten. Vriendelijke bediening. Lekkere wijn. Komen teru.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Geweldige ambiance, heerlijk eten.
S T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heel leuke sfeer, met allervriendelijkste bediening, goed eten met aandacht voor vegetarische leefstijl.
Genoten van het genietmenu!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Helaas viel het verrassingsgenietmenu qua hoofdgerecht ons erg tegen. De tonijn leek niet vers en smaakte naar niets, de zwaardvis belandde na het opeten gelijk weer terug op het bord. De kok en gastvrouw gaven aan dit erg vervelend te vinden en e.e.a. met hun visleverancier te gaan bespreken. Zij stelden blij te zijn met onze openhartige kritiek. Helaas werden wij op geen enkele manier gecompenseerd voor deze onsmakelijke ervaring. Sterker nog, na het afrekenen ontdekten wij in de auto dat er per menu nog €2,50 extra gerekend was omdat we desgevraagd aangaven dat wij wel van asperges hielden. Zo ga je niet met je gasten om.
Hetty L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super gegeten in mooi restaurant. Bij gesprek met gastvrouw werd gevraagd wat je wel of niet lust en dat werd doorgegeven aan de kok,die er een heerlijk menu van maakte.
Heerlijk buiten gegeten en toen het fris werd kon je kiezen: of binnen verder eten of heerlijk een fleecedeken om je heen slaan.
Echt een aanrader.
4FS .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vriendelijke gastvrouw. Huiselijke sfeer en interieur. Geen keuzemenu, dat vonden we prima. Voorgerecht (gerookte eend met mangocompote) zag er niet aantrekkelijk uit: 6 plakjes eend verdeeld over een heel groot wit bord met daartussen een paar bergjes mangocompote. Eend smaakte op zich prima, maar de combinatie paste qua smaak niet bij elkaar. Hoofdgerecht asperges met vlees was okay, asperges met vis: de zalm was zalig maar de witvis smaakte niet vers. Bijgerechten waren zeer eenvoudig: te lang gekookte kool volgens recept van oma en kleine stukjes aardappel die te lang in de oven hadden gestaan. De sla en de croutons kwamen uit een zakje van de supermarkt. Het nagerecht was uitbundig, redelijk van smaak. De rekening was veel te hoog voor deze kwaliteit. Dit restaurant is zeker geen aanrader. We begrijpen de hoge scores van de anderen niet.
Karsten F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ontvangst was goed, eten was goed, al met al een goede ervaring. Zeer de moeite waard.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Met zijn vieren bij FraPPanT gegeten tijdens Pieterpad weekend. Verschrikkelijk hartelijk ontvangen en geweldig lekker gegeten en gedronken. De inrichting, gastvrijheid en sfeer vallen als een warme deken om je heen. Op de achtergrond Van Morrison… Zelden zo'n lekkere sukade gehad. Een aanrader!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Op een koude zaterdagavond zijn we hier warm ontvangen. In dit restaurant worden gastvrijheid en vriendelijkheid gecombineerd met liefde voor koken! We hebben heerlijke verrassende gerechten gegeten waarbij rekening met alle voorkeuren en allergieën werd gehouden. Een aanrader!
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Fijne ontvangst!
Rappe bediening
Prettige sfeer en hééééééérlijk vers bereid eten
Positieve medewerkers
Alles voor de klant over hebben
Nooit opdringerig
Toetjes om je vingers bij af te likken en op te eten!
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Een zeer welkom gevoel bij binnenkomst en een warme sfeer. De gastvrouw is bijzonder enthousiast.
Het concept is dat er eigenlijk alleen een verrassingsmenu bestaat en dat is ons heel goed bevallen. Met name het voorgerecht met huisgerookte zalm, quinoa en citroenyoghurt maakt indruk. Onze keuze voor een kaasplankje was ook de juiste: heerlijke kwaliteitskazen.
De overige gerechten waren gewoon goed. Een leuk restaurant om weer eens terug te komen als we in de buurt zijn.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Warme ontvangst en heerlijk eten!
Margareth R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten bij Frappant! Origineel concept, geen menukaart maar eten wat de chef te bieden heeft. Je mag wel van tevoren aangeven als je iets niet eet of niet lust. En wat een goede en gezellige gastvrouw, we voelden ons echt verwend door haar. Ook het andere personeel is zeer vriendelijk. Jammer dat we niet in de buurt wonen, dan gingen we er zeker vaker eten!
Blikman .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Onverwacht kwamen we bij Frappant in Vorden terecht, een restaurant even buiten de kom maar zeer de moeite waard. De ontvangst was prima, er heerste meteen een goede sfeer. Een menukaart hanteren ze niet. Je kunt kiezen uit : 1-2-3 of 4 gangen. Er wordt van tevoren overlegd of je vis-vlees- wild of vegetarisch wilt eten. Je kunt ook aangeven wat je niet lust. Nadat de bestelling is geplaatst gaat de kok aan de gang. Wij hadden voor een 2-gangen menu gekozen en kregen een heerlijke wildsoep en een fantastisch vegetarisch voorgerecht en daarna een prima hertenbiefstuk, lekker rosé, erg goed op smaak en zeer mals. Alle ingrediënten komen uit de buurt van lokale producenten, daarom zijn alle groenten vers en dat is te proeven. Nadat we alles opgegeten hadden, en dat was niet omdat het te weinig was, maar omdat het van een uitstekende kwaliteit was. De kok verdient een grote pluim evenals de bediening. Dit restaurant verdient veel bezoekers.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goede bediening erg gastvrij!
Wij waren ook met de hond die een rustig plekje kreeg en een bakje met brokjes!
Eten was erg lekker wijnen ook
wij hebben echt een gezellige avond gehad!
aliesferwerda .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een fantastisch restaurant! Het wordt gerund door echte liefhebbers. Daarmee is de sfeer niet alleen heel gastvrij en prettig, maar het eten is ook voortreffelijk. Ook voor veganisten heel geschikt; we hadden dat van tevoren doorgegeven en ze hebben er echt een feestje van gemaakt. Heerlijk om zo verwend te worden!
c_degraaf .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wat een fantastisch restaurant. Alles klopt, de inrichting, de heerlijke, verse gerechten en niet in de laatste plaats de geweldige gastvrouw. We zijn van het begin tot eind in de watten gelegd!
Sebastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gastvrouwschap zoals het hoort. Super ontvangst met een hoop enthousiasme. Dat enthousiastme gaat door tot in de keuken. Door hun concept (je geeft aan hoeveel en welke gangen je wenst van vlees, vis of vegetarisch) geeft de geweldige kok heerlijke verse verrasende gerechten uit. Zowel vlees, vis en vegetarisch zijn heerlijk uit deze keuken. Een avond vol heerlijke verassingen in een fantastische sfeer maakten het voor ons een geweldige avond uit.