Frans op den Bult

Meer informatie over restaurant Frans op den Bult

Maandag 07:00 - 00:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 00:00
Zaterdag 06:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,2
Voordelig
Erg rumoerig
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wat hadden we achteraf spijt dat we zijn doorgelopen en dat we hier hebben gegeten. De score van 8,1 op Iens is veel te hoog. Echt geen aanrader om hier te eten.
Het is gewoon een chauffeurs-wegrestaurant met wel erg slecht eten.
De Cordon Bleu was taai en smakeloos. Ook de gebakken aardappeltjes en groente etc was niet best. Na afloop een kopje opgewarmde koffie. Daarbij hangen veel TV schermen in het restaurant, die luid aanstaan.
Bij binnenkomst krijg je een bon mee, daarop wordt geschreven wat je hebt gegeten en gedronken en als je weggaat kan je deze bon bij de kassa afrekenen.
Ook is er een apart en door glas afgesloten gedeelte van het restaurant waar je kan eten, drinken en roken.
Ten slotte: bij de heren-wc’s aan de binnenkant van de deur zit een heel grote spiegel zodat je jezelf uitgebreid op de wc-pot kunt zien zitten. Echt smakeloos ! (net als het eten dus).
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Frans op den Bult roept bij mij altijd een vakantiegevoel op. Vlak aan de A1 richting Duitsland. Een echt truckers restaurant. Snelle, vriendelijke bediening. Hond is van harte welkom. Die krijgt al snel een bakje water en een koekje.
Grote porties eten (kleiner kan ook) voor een zeer redelijke prijs.
Wij komen er al bijna 30 jaar over de vloer. In al die jaren is het interieur weinig tot niets veranderd. Het is schoon, maar een beetje moderner zou niet misstaan.
Toch ga ik er de volgende keer weer heen.
Bino-Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
toen we aan kwamen afgelopen zondag was het erg druk maar er werd meteen een tafel voor ons gezelschap(9 personen) klaar gemaakt. we werden vlot en vriendelijk geholpen. het eten smaakte heerlijk (vooral de snitzel) en er was voldoende. ook erg fijn dat er een warme groente werd geserveerd en niet alleen salade/rauwkost, zoals in de meeste restaurants. voor een complete maaltijd kan je hier goed terecht.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Echt prima kost. Lekkere pangebakken schnitzel. Verse groenten, slabonen, snijbonen, witlof met ham en kaas, rabarber, gebakken aardappels, friet. De tafel staat tjokvol. Aardige vlotte bediening. Het is echt een cafe om te eten en niet voor de sfeer. Toch nog een aardige ambiance. Ook xxxl gerechten zoals vleesspiezen van een kilo en megahamburgers.
Yvette O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Inmiddels ben ik al heel wat keren bij Frans op den Bult geweest, zowel zakelijk als privé en iedere keer voelt het als "thuiskomen". Het is weliswaar geen heleboel-sterren-Michelin-culinair-exquise restaurant, maar er is wel een hele grote variëteit aan gerechten, vis, vlees, vegetarisch, snelle hap, stamppot, bami, etc. en legio keuze aan bijgerechten. Gebakken aardappeltjes, gekookte, puree, aardappelkroketjes, meerder groentesoorten en salades, appelmoes en rabarber (een absolute aanrader!), kortom: geweldig! Ook v.w.b. de voor- en nagerechten is er een zeer ruime keuzemogelijkheid. Zowel voor de grote als de kleine maag zijn er menu's waarvan het prijskaartje héél erg acceptabel is. Waar kun je tegenwoordig voor € 15 nog een uitstekende en zeer smaakvolle maaltijd krijgen?
De afgelopen periode is het restaurant flink onder handen genomen en zeker voor een chauffeurscafé (waar ook heel veel andere mensen komen, zowel privé als zakelijk) moet ik zeggen dat de entourage prima is! De bediening is altijd even vriendelijk en correct, luistert naar de wensen van de klant en zelfs voor de hond is er altijd een bakje water en iets lekkers.
Wat mij betreft een uitstekend restaurant met uitstekend eten en een heel erg leuk, gezellig, vriendelijk team personeel. Ik kom er zéker nog veel vaker.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Laatst met een vriendin hier een hapje gegeten. Ik kende het restaurant al, maar was een aantal jaar niet geweest.
Zoals ik me herinnerde, was het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het bestelde eten stond snel op tafel en was verrukkelijk : we hadden alleen een hoofdgerecht, maar hebben een toetje gedeeld omdat we een hele niet meer opbrengen.
Het decor is niet het gezelligste, maar eigenlijk is er met de sobere inrichting niets mis. Het draait immers om het eten. En de Black Angus steak en de Bultspies waren heerlijk, de aardappeltjes lekker en de groenten ook. Je krijgt veel waar voor je geld. Wij komen hier zeker snel weer een hapje eten.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Met kleinkinderen gegeten bij Frans op den Bult. Voor ons zelf een bekend adres met uitstekende -zeer correcte- bediening en een keuken waar je U tegen zegt. Voorbeeld: half haantje is niet in de frituur geweest...wat een verschil. Bijlagen te kust en te keur en voor een "chauffeurscafé" leuk dat de kinderen een kinderpannenkoek kunnen bestellen die er heel leuk uit ziet, erg lekker is en voorzien van wat extra's. Zelfs de kinderbestekken kwamen automatisch. Het speelvertrek is keurig, ruim schoon en netjes en ook nog eens met wat "leuker" speelgoed opgesierd.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Truckersrestaurant, niet echt gezellig. De eerste keer bracht het wegrestaurant vakantiegevoelens naar boven. Veel grote eters. Je kunt kiezen tussen frites of gebakken aardappelen en sla/rauwkost/bonen/bloemkool als groente en appelmoes of rabarber. Eten is simpel, vis bv alleen koolvis en zalm die droog is. Voor de vegetari?rs omelet of groenteburger waar je toch nog 15 euro voor betaald en dat vind ik veel. Voor boerenzoons die v??l willen eten prima, ik vind prijs/kwaliteit en gezelligheid niet voor herhaling vatbaar. Normaal gesproken snel bediend, nu 1 uur gewacht. Vriendelijk personeel, aardig voor de hond.
Papavanemma291207 P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Echt een truckers restaurant, maar ook niet truckers zijn welkom.
Goed maar simpel eten, prijs is erg netjes en porties zijn goed.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Wegrestaurant met veel extra's (winkeltje, douches), dus geliefd bij truckers. Ruime keus en prima prijzen, maar binnen heel donker. Plastic planten, lelijke plavuizen en bruin meubilair. Is vast goed schoon te houden, maar geen omgeving voor een gezellig etentje.
De 'informatieve' verhaaltjes op de menukaart (o.a. over aardappels, aardbeien en het Twents dialect) zijn echt hilarisch (!), maar niet meer van deze tijd. Hele zaak kan eigenlijk een flinke make-over gebruiken. Tot die tijd geen aanrader.