Frans Hals Museumcafe

Groot Heiligland 62 2011 ES Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Frans Hals Museumcafe

DennisHaarlem .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Na ons museumbezoek wat gegeten in het museumcafe. Duurde allemaal wat lang, maar het was zaterdag en druk, dus ok. De broodjes waren lekker, maar niet echt speciaal. De appeltaart was echt heerlijk, net als de perfect gemaakte cappucino. Zou best vaker komen, maar het hoort echt bij een bezoekje aan het museum.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Wij hebben hier geluncht na een bezoek aan het museum; een lekker broodje tonijnsalade en een broodje met Friese nagelkaas. Niks mis mee, koffie en karnemelk erbij. Wel jammer dat de meisjes die er werkten heel erg hard bij ons in de buurt gingen bijpraten met elkaar, daar hielden ze mee op toen we er wat van gezegd hebben.
Chocoprins2001 V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Afgelopen donderdag de hongerige maag hier gestild tijdens een bezoek aan het museum. We bestelden een (oer) broodje Tonijn, zalm, geroosterde geitenkaas op brood en een tosti. Daarnaast capucino en vers geperste jus. Alle broodjes waren keurig opgemaakt. De ingredienten kakelvers en lekker. Ook de drinken was prima.