Frankie's Rib & Steakhouse

31-519542418

Meer informatie over restaurant Frankie's Rib & Steakhouse

Maandag & Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 14:00
Zaterdag vanaf 12 uur geopend!

Ties_S .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
een paar dagen Ameland.. dus ook de gelegenheid om op een aantal plaatsen te gaan eten... op de eerste avond Frankie's Steakhouse
het is er druk, niet gereserveerd maar als we niet te veel haast hebben kan het wel... en we hebben vakantie, dus waarom niet..

voorgerecht: allebei tomaten, basilicum soep.
prima soepje, zeer smakelijk.. klein minpuntje, de rauwe prei... qua smaak kan dat prima maar dan moet de prei ragfijn gesneden zijn en dat was het dus niet en dan doet het echt afbreuk aan de smaakbeleving..

hoofdgerechten: ossehaas puntje in saus en een rib eye.... beide van hoogstaande kwaliteit... een mooi begeleidend garnituur... een gepofte aardappel en goede friet... hier kun je dus echt prima eten

nagerechten: New York cheesecake en een coupe Caramel.... beide heerlijke desserts... een prachtige afsluiter voor een heerlijk etentje..

service en decor... het was druk, desondanks was de bediening vriendelijk en viel het wachten mee...
we zaten door het mooie weer buiten... een heel smal terras langs de straat. het interieur binnen niet goed bekeken maar alles ziet er netjes uit.
ook de sanitaire ruimten zijn netjes en schoon.

conclusie als je op Ameland bent kun je prima eten bij Frankie's
MaddyMadley .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, de mixed grill en de kabeljauwfilet waren zalig! Wij hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een plekje. Voor herhaling vatbaar.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Afgelopen zaterdag met een gezelschap van vier man gegeten. We komen hier zo een beetje ieder jaar wel een keertje. Voorgerechten waren goed, soep simpel en OK. De hoofdgerechten varieerden van kwaliteit. De hamburger (Café de paris) was een simpele geperste karton-hamburger, met een overheersende rode ui. Smaak was niet top. Overige gerechten waren dan weer wel goed, malse spare-ribs en een goede steak. Het lijkt erop dat de hamburgers niet zelfgemaakt zijn, wat je wel verwacht na de voorgerechten en andere hoofdgerechten. Jammer!
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Frankie's is een begrip in Nes en dat blijkt niet voor niets. Een mixed grill maken is niet zo lastig, een goede mixed grill waar je alle accenten van de verschillende vleessoorten nog steeds proeft en ieder onderdeel perfect is klaargemaakt kom je niet vaak tegen. Bij Frankie's wel. Heerlijk. Ook de burgers zijn van uitmuntende kwaliteit. Het personeel is erg vriendelijk en de bediening was redelijk vlot ondanks de drukte. De aankleding van de zaak is goed, maar niet bijzonder. Het restaurant is relatief klein. Reserveren is dus zeker geen overbodige luxe.
Cherylamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten samen! Tapenade bij het stokbrood was vers en erg smakelijk.De biefstuk was zo ontzettend mals net als de entrecote. Sausje krijg je ernaast. Ook prettig vinden wij. De bijgerechten waren ruim en heerlijk zoals een gepofte aardappel met kaas en spekjes, maiskolf, verse patat en een goed gevulde salade. Leuke bediening. Misten niks en hebben hart voor hun zaak. Keep up The good work!
We zien wel of de tip over de houten vloer nog is doorgekomen binnenkort ;)
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij hebben gisteren weer heerlijk geluncht,
Was weer thuis komen na winter stop voor ons.
Uitstekend goed eten.
Zeer liefdevolle attente bediening,
Je bent echt welkom, en iets anders ook altijd mogelijk.
Onze kleinzoons krijgen altijd iets extra.
De klant ( gast ) is daar geen koning maar keizer.
Als je op Ameland bent en must om te gaan eten.
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ondanks dat het erg druk was (reserveren is niet overbodig!) snel en vriendelijk geholpen. De biefstuk met gorgonzola had rustig 2 x zo groot mogen zijn, zo lekker was het! Een echte aanrader!
Hwtez .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten goede service en de smaak van sparr-ribes is meer dan goed.. de chocolade trio - dessert is de aanrader. Frankie's is een gezellig klein zeer goed restaurant dus ik vertel het aan niemand verder :-)
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren bij Frankies gegeten, een zalige steak gorgonzola en een salade met frites. Een aanrader. De keuken is zeer uitgebreid. Je krijgt altijd een gepofte aardappel met room en een maïskolf als side dish. De bediening is super leuk. Wij voelen ons hier heel erg welkom.
Doresip .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
weer heeeerlijk gegeten bij Frankies.
Meestervleesbakker Michel was weer eens op dreef en dat proef je terug op je bord.
service was top! kortom: tot snel
Bakkelette .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Het is een steakhouse. Het is een goed steakhouse. Het is een goed, knus steakhouse. De bediening is prettig ontspannen. Het eten is prima. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Maar... De bosbessensorbet met zelfgemaakte bosbessensaus is gewoon te goed voor deze uitspanning. We hebben het hier gewoon over cuisinekwaliteit. Heerlijk fris yoghurtijs met een verrukkelijk sausje. Niet heel ingewikkeld, maar zo ontzettend goed. Tip: bestel hem zonder slagroom om de smaken goed te kunnen ervaren.
Jan Herman S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Tijdens een midweek op Ameland op de laatste avond hier gegeten. We hadden niet gereserveerd en hadden geluk dat er nog plaats was. De meeste mensen na ons werden teleurgesteld. Het is namelijk niet heel groot. Maar de mensen hadden alle recht om teleurgesteld te zijn. Het eten is namelijk heerlijk! De bediening was ook vlot en vriendelijk. Ik had als voorgerecht de BBQ combi, waar het vlees van de botten viel. Qua hoeveelheid ook best een groot voorgerecht. Als hoofdgerecht hadden we de Gorgonzolasteak en de T-bone. Beiden heerlijk van smaak en daarbij nog allemaal bijgerechtjes die ook heel lekker waren. We eindigden vol en voldaan na een appelgebak en een coupe karamel. Zeker een restaurant om weer te eten bij een volgend bezoek aan Ameland.
Awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
We hebben hier vanavond echt lekker gegeten.
Steak gorgonzola was heerlijk. Mijn man at voor de tweede avond spare ribs, maar deze waren beduidend lekkerder! De chicken wings idem dito.
De sla had een heerlijke dressing en was goed gevuld met boontjes, ui, feta, olijfjes en paprika.
2 dames in de bediening waren erg aardig!
Alles in café is erg schoon. De tafels worden eerst met een natte doek schoongemaakt en gedroogd met een theedoek! Dit, terwijl ik regelmatig in een restaurant moet vragen of de tafel schoongemaakt kan worden voordat eten of drinken er op gezet wordt omdat er kruimels liggen of dat de tafel plakt.
Jammer dat we niet wat dichter bij wonen!
TD13 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gezellig en knus steakhouse. Het restaurant is niet erg groot, maar wel leuk ingericht. De sfeer die er hangt is prettig. De bediening kan iets vrolijker. Het eten is erg goed en de porties zijn ruim voldoende. Spare-ribs waren erg mals en zelf keuze uit twee marinades, sweet and spicy! Ook de toetjes zijn aan te bevelen. Kortom voor herhaling vatbaar.
Mariekje123 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Vanmiddag heerlijk geluncht bij dit restaurant. Heerlijke burger op. Buiten is een leuk terras, verwacht je niet aan de buitenkant. Bediening is prima. Wel lang op de lunch moeten wachten. Inrichting is eenvoudig, maar prima. Leuke aanrader als je op Ameland bent!
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat een sympathiek restaurant is dit! In deze kleine zaak wordt je hartelijk ontvangen door de dames van de bediening. En de keuken serveert werkelijk ontzettend lekker gegrild vlees. De wijn verdient nog wat aandacht: de kaart is erg beperkt en een klimaatkast zou geen overbodige luxe zijn. Maar al met al hebben we erg lekker en gezellig gegeten.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
We (met zoon van 11 jr) hebben heerlijk gegeten! Mijn zoon werd netjes behandeld en gevraagd of hij liever de gewone kaart wilde ipv kinderversie. Heerlijke angus met gorgonzola gehad,goed medium en hij hamburger home made en dat proef je. Met de heerlijke toetjes en goede bediening kunnen wij Frankie's van harte aanbevelen! Wellicht alleen tijd voor vervangen herfstbloemen voor zomer..?
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Frankie's Rib & Steakhouse, best een gezellig ingericht restaurant. Hoewel het best rustig was konden we maar kiezen uit twee tafels, en kozen we uiteindelijk voor een tafel bij de bar. Uiteindelijk niet zo'n goede keuze geweest, ten eerste omdat de bedienende dames veelal werkeloos zaten toe te kijken en voelden wij ons nogal bekeken en gingen we hierdoor ook zachter praten. Maar gelukkig kwam er even later een grote groep binnen, dus het personeel had geen tijd meer om achter de bar te "hangen". En ten tweede omdat als er flink gegrild werd in de keuken dat er best veel rook het restaurant in kwam. Echter maakte het eten alles weer goed! Manlief koos voor een Rib Eye met rode wijnsaus, deze was erg goed en mals! Zelf koos ik voor een mix grill, ook erg goed klaargemaakt! Als dessert wilde ik alleen maar een paar bolletjes ijs (deze stond niet op de kaart) was geen enkel probleem en de kok maakte er nog een mooie creatie van: top! Al met al toch een geslaagde avond!
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Lekker gegeten bij dit steakhouse. Vooraf de Bruchetta gehad samen met mijn vrouw, prima keuze. Ook hoofdgerecht, Black Angus burger, was prima gekookt. Lekkere bijgerechten, leuk adres om terug te komen. Een dingetje: Met 5 personen aan de toch al kleine 4 persoons tafels... mag er een halve meter bij? Maar verder leuk restaurant!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Okee, het was eenvoudig en zonder melkproducten valt er nogal wat af.
Geen romige soep en geen pesto dus.
Het was rustig, dus we konden een tafeltje uitzoeken en werden vlot voorzien van een drankje en de menukaart.
Een carpaccio en een geitenkaasje vooraf; eenvoudig, maar gewoon goed.
Als hoofdgerecht beiden een goede steak vergezeld van een goede salade en uitstekende Vlaamse frieten. Alles uitstekend van smaak. We durven hier zeker nog een keer te gaan zitten