Frankie's Jungle Bistro

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Schattigefamilie .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een aanrader om hier eens binnen te kijken, sfeer en eten te proeven. Ik zag dat er ook een terras is waar je leuk buiten kunt zitten. Een oud pand, naast de kerk waar je eenmaal binnen niet meer denkt dat je in Neede bent. Vriendelijke bediening en de open keuken laat zien dat er hard gewerkt wordt voor je gerecht. Veel humor komt terug in de kaart en als je om je heen kijkt. Kom ik zeker nog eens terug!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Leuke aankleding, geheel in junglestijl. Overal planten, lianen en beesten (nep). Wel echte schildpadjes die de kinderen sla mogen voeren.
Het eten vond ik persoonlijk erg geslaagd. Ik had de bobotie en die was echt heerlijk! Ook van andere tafelgenoten hoorde ik dat bijv de struisvogelcarpaccio aan te bevelen is. Spareribs oid is gewoon standaard.

Wat ik erg jammer vond, was dat het zolang duurde voor we iets te eten kregen. We hadden om 6 uur gereserveerd met 2 kinderen van 3 en 5 en als je dan om half 8 nog geen voorgerecht hebt, weet je dat het een lange avond gaat worden.
Wij komen niet uit de buurt dus ik zal er niet nog eens komen, al zou ik wel heel wat over hebben voor het recept van de bobotie haha
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wat een geweldig restaurant! We hebben hier met 6 personen gegeten en we konden geen enkel minpunt bedenken. Wel jammer dat er geen krokodil voorradig was. Het eten was verrukkelijk, de service zeer goed en het decor... Ja, echt een jungle restaurant. Daarnaast zeer kindvriendelijk, dus een top restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!
Marcels_mening .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wat een leuk restaurant!
Heel vriendelijke bediening en zeer kindvriendelijk. Er valt veel te ontdekken overal zijn (echte) dieren of andere verrassingen verstopt. Tijdens het wachten op het eten kan je de grappige info op je placemat lezen, erg leuk gedaan.
Eerlijk gezegd had ik vooraf verwacht dat dit restaurant meer 'leuk' dan 'lekker' zou zijn, maar niets was minder waar. We hebben voortreffelijk gegeten. Er wordt (ook) veel aandacht aan het koken besteed. Ik had de 'oerwoud schnitzel' een flinke schnitzel met daarop plakken uitgebakken spek en dunne plakken (meegevallen) ananas. Klein minpuntje bij de ananas was dat de houtachtige kern niet verwijderd was, dat kan beter. Verder waren er lekker veel verschillende bijgerechten, voor ieder wat wils. De kreukelfriet (uit eigen keuken?) was erg goed, net als de gebakken krieltjes. Dat laatste is een simpel gerecht, maar ik zie vaak dat er te weinig aandacht aan wordt besteed. Maar niet bij Franky's jungle bistro!
Wat ik ook nog moet vermelden is de aardbei-appel-rabarber-compote, wat was die lekker zeg. Lekker veel aardbeien met een fris zuur accent van de rabarber! Ik heb nog net niet het potje uitgelikt haha.
Ook de toiletten waren onberispelijk, schoon, fris en goed onderhouden.
Franky en zijn team weten waar ze mee bezig zijn. Helaas wonen wij te ver weg anders kwamen wij zeker vaker.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Matige bediening.niet erg attent
Weinig vlees in de domoda voor toch wel een aardige prijs
Biefstuk en de trio uitstekend
Geeria .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Zelf in Africa geweest en hier gegeten en wat is Dit geweldig.
SUPER goed gegeten met echt heerlijke gerechten en zeer gedreven echtpaar dat straalt plezier uit omdat ze van hun vak houden.
Als je in de buurt van Neede bent een absolute aanrader !
erem4849 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
We waren met z'n zevenen bij Frankie en hebben het erg goed en gezellig gehad. We waren vol lof over de sfeer en de bediening, en het eten was ronduit verrukkelijk en verrassend. Chapeau voor kok, en alle medewerkers,
Familie Groeneveld, Neede
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Erg leuk en gezellig restaurant. Verrassende kaart. Alle gerechten zijn lekker op smaak. Leuke bediening en nette prijs, alles voor een geslaagde avond.