Frank & Vrij

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Frank & Vrij

Als je het nu echt gemakkelijk zoekt, dan is dit een plekje waar je je zeker thuis gaat voelen. Niks geen vaste tijden voor lunch en diner, gewoon binnenlopen op het moment dat jij eraan toe bent om iets te eten of te drinken. Maar ook een plek om te werken, je vrienden of collega’s te ontmoeten of om uitgebreid te eten. Wel met het idee om gerechtjes te delen met je tafelgenoten. De hele tafel vol met lekkernijen waar je samen van geniet.

Meer informatie over restaurant Frank & Vrij

Dinsdag van 17:00 tot 23:00 uur
Woensdag t/m zondag van 11:00 tot 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Frank & Vrij

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Volgens ons was Frank vrij, de gerechtjes waren prima opgemaakt, maar konden onze smaakpillen nauwelijks bereiken. Door de akoestiek hoefde het concept van het restaurant maar bij een tafel uitleg te krijgen. Gezien de andere recensies, zal deze enigszins teleurstellende ervaring (prijs kwaliteit verhouding), met onze verwendheid te maken hebben!
Het restaurant ziet er netjes en gezellig uit!
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg hartelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
de hoogtepunten van de maaltijd was het dessert, de wijn en de frietjes met aïoli. De geroosterde groenten waren bijna rauw en het vlees gewoon.
Yolanda U.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het personeel was heel aardig.
Jammer dat er wat gerechtjes vergeten waren en later kwamen. Dit werd gecompenseerd met een extra bakje frietjes.
We zijn tot laat gebleven.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuke tent, vriendelijke bediening en goede vega opties.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We zijn hier voor de tweede keer. Het concept, geen onderscheid tussen voor- en hoofdgerechten, spreekt ons erg aan. Prijs/kwaliteit erg goed. Alles is vers en 'home made'
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Erg lekker eten, beste gastvrouw van Brabant !!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
dit is het enige restaurant waar alle producten vers en eerlijk en puur zijn. Alles heeft een unieke smaak, elke hap is echt genieten. Marijana je bent echt een super gastvrouw. dankjewel voor elke keer weer een geweldige, gezellige en heerlijke ervaring!!
femke S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Warm welkom door de eigenaresse. Hele fijne, relaxte sfeer. Leuk concept, mooi interieur en man man, wat een lekker eten! Echt een aanrader en zeker de moeite waard om na het shoppen even de Willem 2 straat in te lopen en daar te gaan eten! Prijs/kwaliteit was netjes en de bediening erg leuk. Nogmaals aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Geen standaard restaurant maar wel voldoende keuze in menu's.
Vriendelijke bediening met fijne uitleg van concept.
Lekker gegeten met z'n drieën, alleen mocht het wat warmer zijn in het restaurant.
Suzy L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een leuk restaurant met een leuke manier van dineren. Je kunt samen gebruik maken van de gerechten op de kaart als een soort van tapas. Je wordt snel en vriendelijk geholpen en de gerechten komen ook snel op tafel. De menukaart is ook creatief, er staan aparte gerechten op met veel smaak.
Helaas vond ik het persoonlijk aan de kostbare kant voor mijn portemonnee.
Ik heb met veel plezier hier gegeten, toch denk ik dat ik het door de prijzen niet nog eens zal doen.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker eten en nette bediening! Mist een beetje ‘warmte’..
Ferdian S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Last minute reservering met Iens korting gepakt.

Ontvangst gezellig hartelijk, huiswijnen uitstekend, zelf de zinfandel gepakt heerlijke rode wijn vol van smaak, sappig kersen en frambozen klein zoetje, zoals hij moet zijn uit Italie. Zelf de bavette gepakt met kruidenolie. Net iets te lange garing maar nog steeds lekker mals. Wijn paste er erg goed bij. Cous cous salade goed op smaak Vriendin had heerlijke chardonnay en chefs burger hele mooie pittige burger.
Erg vriendelijke prijzen, moeten helaas naar de film maar de koffie machine zag er erg goed uit icm met de mazzer jolly maler. Komen zeker terug. Vaak langsgereden blij dat we er eens gestopt zijn.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima gegeten. Lekker klaargemaakt met aandacht. Goede porties.
Ralph J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooie zaak om te zien, maar de keuken lijkt nog een beetje zoekende. Pasta wat te zout, taco dreef in de saus. Bediening wel zeer vriendelijk en adequaat, rosé lekker. Eten was duidelijk wel allemaal vers, maar restaurant zou even kritisch moeten kijken naar de kaart en opmaak van de gerechten. Het restaurant is niet duur.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden niet zoveel tijd en hebben snel en goed kunnen eten bij Frank & Vrij. Erg lekkere wijn. Fijn dat je zelf de hapjes kunt kiezen. Lekker gegeten en niet te veel.
Enig minpuntje was dat de aioli bij de friet er niet naast werd geserveerd, maar er overheen.
Elsa K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening! Kortom top!!
Vergouwen P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hebben hier met vijven genoten. Het eten wordt prachtig opgediend en smaakt allemaal fantastisch. Leuke vaste kaart en daarnaast regelmatig wisselende gerechten. Echt Frank en Vrij! Echt een aanrader! Bijzondere vermelding verdient bovendien de accurate, vlotte en uiterst vriendelijke bediening. Uitstekende uitleg gekregen van de dinermogelijkheden. Wij komen hier absoluut zeker terug!
Marvin V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekkere gerechten die je kunt combineren met sidedishes. Goede ontvangst en service.