Frank & Vrij

Woensdag t/m zondag van 11:00 tot 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Frank & Vrij

Ferdian S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Last minute reservering met Iens korting gepakt.

Ontvangst gezellig hartelijk, huiswijnen uitstekend, zelf de zinfandel gepakt heerlijke rode wijn vol van smaak, sappig kersen en frambozen klein zoetje, zoals hij moet zijn uit Italie. Zelf de bavette gepakt met kruidenolie. Net iets te lange garing maar nog steeds lekker mals. Wijn paste er erg goed bij. Cous cous salade goed op smaak Vriendin had heerlijke chardonnay en chefs burger hele mooie pittige burger.
Erg vriendelijke prijzen, moeten helaas naar de film maar de koffie machine zag er erg goed uit icm met de mazzer jolly maler. Komen zeker terug. Vaak langsgereden blij dat we er eens gestopt zijn.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima gegeten. Lekker klaargemaakt met aandacht. Goede porties.
Ralph J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mooie zaak om te zien, maar de keuken lijkt nog een beetje zoekende. Pasta wat te zout, taco dreef in de saus. Bediening wel zeer vriendelijk en adequaat, rosé lekker. Eten was duidelijk wel allemaal vers, maar restaurant zou even kritisch moeten kijken naar de kaart en opmaak van de gerechten. Het restaurant is niet duur.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hadden niet zoveel tijd en hebben snel en goed kunnen eten bij Frank & Vrij. Erg lekkere wijn. Fijn dat je zelf de hapjes kunt kiezen. Lekker gegeten en niet te veel.
Enig minpuntje was dat de aioli bij de friet er niet naast werd geserveerd, maar er overheen.
Elsa K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke bediening! Kortom top!!
Vergouwen P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hebben hier met vijven genoten. Het eten wordt prachtig opgediend en smaakt allemaal fantastisch. Leuke vaste kaart en daarnaast regelmatig wisselende gerechten. Echt Frank en Vrij! Echt een aanrader! Bijzondere vermelding verdient bovendien de accurate, vlotte en uiterst vriendelijke bediening. Uitstekende uitleg gekregen van de dinermogelijkheden. Wij komen hier absoluut zeker terug!
Marvin V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekkere gerechten die je kunt combineren met sidedishes. Goede ontvangst en service.
levi V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten was lekker! Genoeg keuze van de kaart maar ook van het bord. Net even wat anders dan anders. Service was soms wat laat met bijvoorbeeld drankjes en dergelijk maar maakte veel goed door betrokken te zijn en vriendelijk.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restant met goed en lekker eten.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
vriendelijke ontvangst. Kwaliteit van gebruikte producten is hoog. Service is snel en gastvrouw is zeer attent. Prima plek voor goed eten in een goede ambiance.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij waren erg positief verrast over de kwaliteit van het eten en de persoonlijke ontvangst. We komen zeker nog een keer terug.
willemvanerven .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuk restaurant in de binnenstad met een aparte kaart en de mogelijkheid om gerechten met elkaar te delen, zodat je meerdere gerechten kunt 'proeven. Prima prijs/kwaliteit verhouding en een leuke persoonlijke bediening.