Frank's Tapas Bar

31-180420045

Meer informatie over restaurant Frank's Tapas Bar

Martijn64sl .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Omdat het weer lekker was, besloot ik bij een restaurant met een terras te gaan eten. Het werd Frank's tappasbar. Ik kom daar overigens wel vaker ! Ik begon met een wijntje, want ik had geen haast die avond. Omdat de mosselen vorig jaar erg goed bevallen waren, had ik besloten die avond weer hiervoor te gaan. Echter deze avond liep niet, zoals ik verwacht had. Kort na mij kwam een gezelschap (zo goed als zeker bestaande uit medewerkers van de gemeente Ridderkerk), dat gereserveerd had. Vanaf dat moment stortte het volledige personeel (inclusief de eigenaar) zich op dit gezelschap. De rest van het terras kreeg nagenoeg geen aandacht meer. Omdat ik geen zin had elders te gaan, ben ik ruim 25 minuten bezig geweest de aandacht van het personeel te krijgen, om eten te bestellen. Ik wilde eerst stokbrood met tapenade eten. Maar dit werd gelijk met de hoofdmaaltijd geserveerd. Vreemd ! De mosselen vielen qua kwaliteit erg tegen. Niemand kwam tijdens het eten vragen, of alles naar wens was. Een tweede consumptie tijdens het eten zat er ook niet in. Alle aandacht ging naar het eerder genoemde gezelschap. Met pijn en moeite nog een kopje koffie besteld. Hierbij subtiel een opmerking gemaakt over de kwaliteit van de mosselen, maar die werd volledig genegeerd. Uiteindelijk maar afgerekend en weggegaan. In tegenstelling tot eerdere bezoeken dus een hele slechte ervaring overgehouden aan dit bezoek. Voorlopig maar even elders een bezoek brengen.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Aardige zaak, met een terras aan de dijk. Het geheel kan wel een opfrisbeurtje gebruiken, want het komt inclusief het terras wel wat sleets over. De toiletten zijn wel heel netjes en schoon.
Aan het eten mankeert niets. We zijn hier al eerder geweest en het is altijd dik in orde. We namen het tapasmenu van drie gangen waarbij je bij de 3e gang in plaats van een dessert ook nog een tapasrondje mag bestellen. Je kunt ook zelf kiezen uit verschillende tapasgerechten en je eigen menu samenstellen. Men is trouwens zeer gul met het schenken van wijn, echt goed gevulde glazen. Wij kregen een schotel met heerlijke spaanse ham, lekker brood met drie soorten smeersel, daarna abondigas, calamares, stukjes zalm met asperges en schepjes, gambakrokettjes, gebakken garnalen, biefstukjes, champignons met spekjes, patatas bravas, noem maar op. Als derde gang namen wij het dessert dat bestond uit een klein gebakje, vers fruit, bolletje ijs, creme brulee, chocolaatje, alles erg lekker. Aardige bediening, maar mag ietsje sneller.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
heerlijke tapas gegeten vriendelijke bediening leuk eet café die waar voor je geld geeft
voor herhaling vatbaar. tot snel.
Siro .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Is eigenlijk een café-restaurant waar je zowel beneden (bar-gedeelte) als boven kunt eten. Boven zit je een stuk rustiger. Bediening is vriendelijk, maar soms te aanwezig. Het leek af en toe wel op een wedstrijd om binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk eten en drinken aan ons te slijten. Mag best wel ietsje minder. Het eten (tapas) is erg goed ! Met name de zalm en de spareribs zijn aan te bevelen.
Foodieculy .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gisteren en ongeveer twee weken geleden 's avonds uit eten geweest. Heerlijke dadels met geitenkaas en spek, serranoham perfect dun gesneden, lekkere spareribs en er zit een goeie pittige saus bij de patatas bravas. Echt een aanrader, ook erg gezellig ingericht voor de kerst:) Van mijn tafelgenoot vernomen dat de Hugo Cocktails ook erg goed zijn.
MonicaNika .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Moeder-dochterdag. Als ideale afsluiter in dit gezellige restaurant gegeten. Binnen is het gezellig ingericht, in de zomer lijkt ons het mooie terras super! Heerlijke tapa's, heel gevarieerd en met zorg gemaakt! Vriendelijke en goede bediening! Wij komen terug!
Evelynepim .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Leuke café-achtige zaak met goede tapas! Het 3-gangenmenu is gevarieerd, erg lekker en meer dan voldoende. De bediening is gastvrij, vriendelijk, ongedwongen en snel. Minpuntje: de rooklucht van het balkon waait de zaak binnen...
FrancisSp .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Echt heerlijk gegeten. Super vriendelijke en kundige bediening op een hele leuke locatie in centrum Ridderkerk.
Ik kom snel nog eens ????
F. V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Aardig gelegen aan de rand van het centrum. Het interieur is verzorgd en houdt het midden tussen een "bruine kroeg" en een eetcafé. De kaart is tweeledig. Enerzijds een zeer ruime tapaskaart, koud, warm, vlees, vis en vegetarisch. Anderzijds een wat bescheidener diner kaart.
Vanwege een vroege lunch en een werkafspraak om 18.30 uur, gekozen voor een kleine "hap". Twee tapas, een glas huiswijn en een kop koffie. Ossenhaaspuntjes me chorizo. Malse ossehaas exact goed gebakken en een smakelijk sausje. Verder coquilles met spek. Drie verse coquilles omwikkeld met spek, goede kwaliteit, maar hadden fractioneel langer gebakken kunnen worden. Prijs respectievelijk 8,90 en 8,95. De huiswijn was redelijk van kwaliteit, vermoedelijk chardonay, maar wel relatief uur 4,00 per glas.
Bediening was attent en vriendelijk. Iets meer wijnkennis bij de vrouwelijk bediende zou prettig zijn. Op de vraag naar de keuze in huiswijnen, was het antwoord "zoet" of "droog".
Prettig vlot hapje tussen door voor 24,15 totaal. Kortom prettige zaak.
Dennis1242 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Frank's tapas bar! Alleen de naam is al leuk!
Het is al enige tijd geleden dat we hier geweest zijn, maar toch een recensie voor dit leuke knusse barretje!
De service is super!! Heel vriendelijke en gezellig!! Tapas zijn prima en niets op aan te merken.

Hoop snel weer een keer richting Frank's Tapas bar te gaan.
David B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op een zaterdagavond bij Franks's Tapasbar gegeten. We zaten gelukkig boven want beneden was het druk een lawaaierig. Het eten was heerlijk, en de bediening enorm vriendelijk en joviaal. De lekkere hapjes zijn wel aan de dure kant, zeker in vergelijking met een all-you-can-eat tapasbar, maar de kwaliteit is dan ook wel beter.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Leuk tapasrestaurant in Ridderkerk, waar ik zaterdagavond samen met een vriendin voor het eerst heb gegeten. Gezellig ontvangst in het cafegedeelte waar je langsloopt om in het restaurantgedeelte te komen. Bediening zeer gastvrij en gezellig. Heerlijke huiswijn die goed paste bij de lekkere tapasgerechtjes die wij hadden uitgekozen. Fijne avond gehad en zeker een adresje om te onthouden.
Mirdepir .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Heerlijke gegeten! We waren hier met 2 kinderen (7 en 8 jaar). Zeer attente bediening en hartelijke ontvangst. Ruim voldoende keuze en de kinderen vonden er ook heerlijke hapjes tussen. Wij komen nog eens terug.
Edwin1979 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Ik kom hier met enige regelmaat eten. Dan weer met vriendin, dan met vader, dan met een vriend. Zeer aan te bevelen is het 3-gangen tapas menu. Tot 3x toe staat je tafel vol met eten, het ene nog lekkerder dan het andere, en altijd meer dan genoeg. Verschillende (bekende en minder bekende) gerechten en altijd weer een verrassing.

Wat ik altijd jammer vind is de café-setting waar je even doorheen moet. Zeker in het weekend lijkt het meer op een café met luidruchtige stamgasten dan op een restaurant. En je moet nu eenmaal langs de bar om in het eet-gedeelte te komen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Goed adres om een avond bij te kletsen onder het genot van verschillende tapas. Het restaurant heeft in de zomer een gezellig terras op een drukke hoek. Binnen oogt het restaurant eerder als een café dan als een tapas restaurant. Bediening is informeel, enthousiast en gastvrij. Aanrader is het twee of drie gangentapas menu, twee gangen was voor ons ruim voldoende. De bekende gerechtjes komen allemaal voorbij; garnalen in knoflook, gehaktballetjes, verschillende spaanse vleeswaren etc allemaal even smaakvol.
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Hier verleden voor de eerste keer geweest.
Bij binnenkomst heb je niet direct het gevoel van een tapasbar maar goed dat zegt niks. Eerst even aan de bar wat genuttigd. Biertjes voortreffelijk, heerlijk koud en super getapt!
Toen naar de tafel. Op advies van onze mede-eters een 12 tal gerechtjes besteld.
Sommige gerechtjes zijn zeer verrassend en lekker. Twee ervan waren nogal zout....dat was jammer. Als nagerecht koffie met een apfelstrudel....je betaald hier 7,50€ voor maar je krijgt een heeeeeeeel klein stukje. Voor deze prijs koop je een hele appeltaart. Dus dat was in de pocket voor de Tapasbar. Verder prima.
Els68 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Zaterdag voor de eerste keer hier gegeten, meteen bij binnenkomst sprak de gezellige sfeer ons aan. De bediening was supervriendelijk en vlot. Het eten was erg lekker. Wij hadden het tapasmenu met twee gangen, bij elkaar 10 gerechtjes en voor ons was dit ruim voldoende. Wij gaan hier zeker vaker komen!
Astrid .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Absoluut heerlijke tapas gegeten vanavond. Elk gerecht was top! Vriendelijke bediening, leuke sfeer. Lekker terras op een mooie locatie. Kon niet beter.
Silreg .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Frank's Tapas Bar heeft een gezellige inrichting en uitstraling. Zeer hartelijke ontvangst en attente bediening. Wij hebben tapas gegeten die okay waren. Geen spectaculair bijzondere gerechten, sommigen zelfs saai. We vonden de prijs-kwantiteit verhouding niet goed. De tapas zijn behoorlijk aan de prijs en het is niet veel. Alle hoeveelheden zijn nét aan, je hebt genoeg maar het houdt niet over. Dit oogt een beetje zuinigjes. Maar in totaliteit wel prettig gegeten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Wij komen regelmatig bij Frank tapas en het is altijd een smakelijk feest! Of je nu komt voor een lunch of diner het is altijd heerlijk. Alles is vers smaakvol en mooi gepresenteerd. De uitbaters zijn enorm gastvrij en hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dit alles maakt dat wij hier enorm graag komen!!