Frank's Smoke House

Oostenburgervoorstraat 1 1018 MN Amsterdam Nederland Kaart
31-205857107

Meer informatie over restaurant Frank's Smoke House

Bus 22 Stopt op loopafstand halte oostenburgergracht, of Tram 10 halte kadijksplein.

Dagelijks 10.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Frank's Smoke House

Ans B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben voor het menu van de dag gekozen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar
De tafel van Alex K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk chef’s menu gegeten. En bnog beter dan de vorige keer! Aanrader.
Paul V.
Heel goed eten in een prettige ambiance
Roderik R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten heerlijk, service goed, maar lang moeten wachten op het hoofdgerecht.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 6 personen, hier op 10/11/17 gegeten. Men hoeft geen angst te hebben voor een overdreven rooksmaak aan de gerechten. Het kan ook heel subtiel. Buiten de kaart voorgerecht was een mini Wellington met coquille, een zeer aangename verassing. Iedereen was redelijk tot zeer tevreden over de gekozen gerechten , eend, king Chinook, entrecote en black cod. Eén van de drie gasten die eend hadden gekozen miste het knapperige vetrandje en vond het een tikje droog. De king Chinook als signature dish hoewel uitstekend bereid viel mij een beetje tegen. Maar door de bank genomen waren we zeer tevreden over de gerechten. Bediening was aangenaam en vlot. De wijn op fles, hoewel interessant, een tikje prijzig. Hebben ons aan de huiswijn gehouden. Inrichting strak, maar aangenaam. Ik begreep dat het restaurant pas open is, maar afwas aan niet s te merken. Franks's Smokehouse bestaat als winkel veel langer. Het is het tweede smokehouse in Amsterdam, maar totaal verschillend in gerechten. Een mooi toevoeging aan het assortiment verschillende restaurants in Amsterdam.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een goede aanvulling in de buurt! Heerlijk gegeten, leuke kaart, goede en aardige bediening. Jammer dat ik voor een fles water zo veel moet betalen, ondanks dat het in een mooie fles wordt opgediend, maar of het echt bijzonder water is.....
De kosten van water staat gelijk aan fooi. Helaas voor het restaurant (en in het bijzonder het personeel). Iets meer gastvrijheid is een advies
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hartstikke leuke locatie en lekker eten, maar er is nog ruimte voor verbetering c.q. oplossen van kinderziektes
Thessa D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker eten. Wijn niet helemaal op temperatuur, maar dat werd op eengoede manier opgelost. Hebben alleen van de voorgerechten gegeten, met een groentenschotel. Allemaal lekker en goede hoeveelheden.Gastvrije bediening. Kortom we komen nog eens terug
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De menukaart is klein en erg eenzijdig. Ik ben onder de indruk van de opleiding van Frank den ook van zijn zoon, helaas vind ik daar niets van terug in zijn /hun zaak.
De zalm zoals altijd voortreffelijk. een reden om toch naar Frank toe te gaan, maar daar heb je geen restaurant voor nodig?
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wat een geweldig idee was het om dit restaurant te starten. Om meteen alle mooie producten die er al in de winkel waren direct te kunnen eten in een fijne omgeving is een uitkomst. Heerlijk en eerlijk eten met een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Top!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
werden leuk geholpen
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk eten, bediening heeft helaas geen basis wijnkennis.
Ruim opgezet.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Fantastische bediening, echt bijzonder vriendelijk en professioneel. De inrichting iets te clean en de verlichting net iets te fel. Het vlees was zelfs voor een smokehouse wel erg doorrookt. De oesters in vodka waren uitstekend.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
mooi menu, goede kwaliteit en goede bediening
jaap L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De gerookte vis wordt zelf zelf gemaakt. Heerlijk. De ambiance is rustig en toch gezellig. Ik kom hier vaker terug.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijke bediening. Mooi restaurant met een open keuken.
Prijs,kwaliteit helemaal goed. Aanwinst in de buurt.
Komen zeker weer terug.
D v A
laura V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
erg goed eten, vriendelijk personeel, alleen de koffie was niet lekker
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Alles is nog heel nieuw, het eten is verrukkelijk, de eend boterzacht en de boter heerlijk gerookt. Het zou mooi zijn als, er voor de mensen die met de rug naar het raam zitten, een mooi stuk kunst aan de wand hangt.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De voorgerechten en dessert vonden we heerlijk (visplankje was vooral top). De hoofdgerechten vonden wij wat simpel (zowel de aankleding van de zalm, als de risotto) en te eenvoudig van smaak. Wel een hele sympathieke tent, zowel het personeel als de lokatie en inrichting.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een hele mooie plek, goeie uitstraling en sfeer. Ik vond de lunch echt zo vreselijk lekker en heel verzorgd met liefde gemaakt. Top! De bediening is lief, waarbij iets meer leiding en overzicht waar iedereen mee bezig is kan helpen om het iets professioneler te laten verlopen.
Missgiant .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ik was al fan van de producten van Frank, dus was aangenaam verrast toen ik hoorde dat hij een restaurant begonnen is. Afgelopen week erheen voor de lunch en het was heerlijk. Gekozen voor een salade met gerookte heilbot en pompoen en daarbij heerlijke zelfgemaakte frietjes. Mijn gezelschap koos voor de salade met Kings zalm en mierikswortelsaus. Je kunt in plaats van salade ook kiezen voor een broodje (bruin of wit). Ook een leuke wijnkaart! Smaakvolle inrichting en zeer vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker terug voor het diner!