Frank's Smoke House

Oostenburgervoorstraat 1 1018 MN Amsterdam Nederland Kaart
31-205857107

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Frank's Smoke House

Bus 22 Stopt op loopafstand halte oostenburgergracht, of Tram 10 halte kadijksplein.

Maandag: Gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Frank's Smoke House

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten, met name veel variaties in de voor gerechten, het personeel was uitermate vriendelijk en snel, een aanrader om er te gaan eten.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het eten is uitstekend . Ik kom bijna iedere vrijdag voor de oesters ( happy Hour , 1 euro het stuk) ], samen met partner of vrienden. Wat zelfgemaakte friet erbij , wijntje. en ik heb een mooie afsluiting van de dag. De ambiance is uitstekend. Het personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader.
Jim Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik kwam hier voor de lunch. Meteen werd ik vriendelijk ontvangen. Aardig personeel! Ik heb het broodje koningszalm gegeten. De zalm in zelf gerookt en verrukkelijk. Ik zou iedereen Frank's smoke house aanbevelen.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wow, niets dan lof.
Geweldig wat hebben wij met zijn vieren heerlijk gegeten!
Prachtige gerechten met mooie wijnen.
De bediening (Erik) was meer dan vriendelijk, kundig en alles was mogelijk.
Het is lang geleden dat wij zo'n heerlijke avond uit in Amsterdam hebben meegemaakt.
Wij komen hier zeker terug want het eten is hier puur, vers en goddelijk.
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Ontzettend slechte service door trage / slome bediening. Heel jammer van onze lunch ervaring. Bediening wist niet wat er op de kaart stond, keek constant langs ons heen en was niet heel gastvrij.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima gegeten, prettige omgeving, vriendelijke bediening, met goede uitleg over de gerechten.
Zowel de vlees- als de visgerechten zijn uitstekend verzorgd.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Niets op aan te merken.
AJ D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijkheid! Best Of Fish is mijn nieuwe favorite gerecht!!! Heerlijk zeg, en zeer vriendelijke bedining! Echt een aanrader!
DP .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk gegeten hier. Goede, verse producten en de bediening is vriendelijk. Echt een restaurant waarvoor wij uit West voor om voor willen fietsen. We komen dus zeker terug
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Top gegeten! Vis was subliem.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Uitstekend restaurant heerlijke oesters en zalm gerookt. Vriendelijke en correcte bediening
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben voor het menu van de dag gekozen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar
De tafel van Alex K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk chef’s menu gegeten. En bnog beter dan de vorige keer! Aanrader.
Paul V.
Heel goed eten in een prettige ambiance
Romke H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fantastisch gegeten. De steak tartaar met rook smaak was een aparte verrassing. Tevens zeer alerte en kundige bediening. Kom er zeker terug.
Roderik R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten heerlijk, service goed, maar lang moeten wachten op het hoofdgerecht.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 6 personen, hier op 10/11/17 gegeten. Men hoeft geen angst te hebben voor een overdreven rooksmaak aan de gerechten. Het kan ook heel subtiel. Buiten de kaart voorgerecht was een mini Wellington met coquille, een zeer aangename verassing. Iedereen was redelijk tot zeer tevreden over de gekozen gerechten , eend, king Chinook, entrecote en black cod. Eén van de drie gasten die eend hadden gekozen miste het knapperige vetrandje en vond het een tikje droog. De king Chinook als signature dish hoewel uitstekend bereid viel mij een beetje tegen. Maar door de bank genomen waren we zeer tevreden over de gerechten. Bediening was aangenaam en vlot. De wijn op fles, hoewel interessant, een tikje prijzig. Hebben ons aan de huiswijn gehouden. Inrichting strak, maar aangenaam. Ik begreep dat het restaurant pas open is, maar afwas aan niet s te merken. Franks's Smokehouse bestaat als winkel veel langer. Het is het tweede smokehouse in Amsterdam, maar totaal verschillend in gerechten. Een mooi toevoeging aan het assortiment verschillende restaurants in Amsterdam.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een goede aanvulling in de buurt! Heerlijk gegeten, leuke kaart, goede en aardige bediening. Jammer dat ik voor een fles water zo veel moet betalen, ondanks dat het in een mooie fles wordt opgediend, maar of het echt bijzonder water is.....
De kosten van water staat gelijk aan fooi. Helaas voor het restaurant (en in het bijzonder het personeel). Iets meer gastvrijheid is een advies
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hartstikke leuke locatie en lekker eten, maar er is nog ruimte voor verbetering c.q. oplossen van kinderziektes
Thessa D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker eten. Wijn niet helemaal op temperatuur, maar dat werd op eengoede manier opgelost. Hebben alleen van de voorgerechten gegeten, met een groentenschotel. Allemaal lekker en goede hoeveelheden.Gastvrije bediening. Kortom we komen nog eens terug
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De menukaart is klein en erg eenzijdig. Ik ben onder de indruk van de opleiding van Frank den ook van zijn zoon, helaas vind ik daar niets van terug in zijn /hun zaak.
De zalm zoals altijd voortreffelijk. een reden om toch naar Frank toe te gaan, maar daar heb je geen restaurant voor nodig?