Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Frank's Smoke House

Bus 22 Stopt op loopafstand halte oostenburgergracht, of Tram 10 halte kadijksplein.
  • : In de straat bij oostenburgersvoorstraat is parkeergelegenheid voor de deur

Maandag: Gesloten
Dinsdag - Zaterdag: 11.00 - 22.00
Zondag : 11.00 - 18.00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Frank's Smoke House

Hanneke I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije en vriendelijke bediening. Gaan er zeker nog eens naartoe.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Na een half jaar (was toen ook al tegen gevallen) weer eens proberen de oesters op vrijdag, mijn oestervriend meegenomen en vrouw, bediening italiaans / beetje Engels, jammer!
Geen nederlands, werd al meteen verteld dat de oesters al bijna op waren, vreemd want uiteindelijk wel genoeg oesters gegeten. Fles well of wine prima te drinken, oesters super.
Maar dan de huiswijn (uit een pak) leek meer op wijnazijn, zo vies en dan de reactie van de eigenaar "verschil van smaak", zo Jammer, dan glaasje las ninas 6.00 euro. Was definief de laatste keer.
Jozefien H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
RosaMangia W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Ruime porties en goede kwaliteit. Brisket leek wat droog maar misschien hoort dat bij het gerecht. Drankjes zijn prijzig.
Ambienta A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk die oesters. Super formule voor een vrijdagmiddag!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten!! Leuke vlotte bediening. Goed te lopen vanaf de Passenger Terminal Amsterdam, even weg van de toeristische route. Grote open keuken, lichte ruimte, rustig, maar vooral super lekker gegeten! Aanrader.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Op een hele leuke locatie in Amsterdam staat dit restaurant. Bij binnenkomst word je vriendelijk en gastvrij ontvangen.
goede uitleg bij het menu. heerlijke gerechten, gerookt en niet gerookt en desserts om je vingers bij af te likken!
Amsterdam is een goed en apart restaurant rijker met echt super personeel!
rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Verborgen parel
Laetitia K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijke lunch
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Hier zijn wij gisteren wezen eten en het was uit de kunst.Met een voucher van Groupon nog wel Wij hadden geen verwachtingen maar het overtrof ons.Een gezellig binnenkomen en een zeer goede ontvangst.Een diner om op terug te gaan kijken door het kijken van de gemaakte foto,s. Een zaak om zeker naar terug te gaan.
Anna E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening vriendelijk, maar onprofessionele actie in zicht van kok,, collega bediening en gasten kon echt niet: lik nemen van saus uit bord dat net geserveerd zou gaan worden. Helemaal als je hem daarna in neus ziet peuteren. Zal niet snel terug komen...
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een verrassende plek! Helaas nog iets te vroeg in het jaar voor het terras. Dus moeten we nog eens terug ;-)
Heerlijke frisse gerechten, ondanks dat je bij roken al gauw aan zwaardere smaken denkt.
Trudie L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Goede heldere kaart met bijzondere gerechten, waaruit mooie menu's zijn samen te stellen. Goede wijn. Prettige bediening. Geen luide / opdringerige muziek die de verstaanbaarheid of het genieten van de maaltijd onmogelijk maakt (groot pluspunt). Gezelligheid zonder poespas. Een echte aanrader.
Patrice V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Hebben heerlijk gegeten!!Bediening was top!Komen zeker gauw terug!Qua parkeren,is het ideaal gelegen!Leuk ook dat je er buiten kan zitten,wat wij hopelijk volgende keer gaan doen.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goed personeel, lekker gegeten.
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Fijne persoonlijke ontvangst. Prima experience menu.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten, met name veel variaties in de voor gerechten, het personeel was uitermate vriendelijk en snel, een aanrader om er te gaan eten.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het eten is uitstekend . Ik kom bijna iedere vrijdag voor de oesters ( happy Hour , 1 euro het stuk) ], samen met partner of vrienden. Wat zelfgemaakte friet erbij , wijntje. en ik heb een mooie afsluiting van de dag. De ambiance is uitstekend. Het personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader.
Jim Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik kwam hier voor de lunch. Meteen werd ik vriendelijk ontvangen. Aardig personeel! Ik heb het broodje koningszalm gegeten. De zalm in zelf gerookt en verrukkelijk. Ik zou iedereen Frank's smoke house aanbevelen.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wow, niets dan lof.
Geweldig wat hebben wij met zijn vieren heerlijk gegeten!
Prachtige gerechten met mooie wijnen.
De bediening (Erik) was meer dan vriendelijk, kundig en alles was mogelijk.
Het is lang geleden dat wij zo'n heerlijke avond uit in Amsterdam hebben meegemaakt.
Wij komen hier zeker terug want het eten is hier puur, vers en goddelijk.