Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Frank's Smoke House

Bus 22 Stopt op loopafstand halte oostenburgergracht, of Tram 7 halte kadijksplein.
  • Kom je met de auto?
    Momenteel slechts eenrichtingsverkeer bereikbaar via het scheepvaartmuseum.
  • : In de straat bij oostenburgersvoorstraat is parkeergelegenheid voor de deur

Maandag: Gesloten
Dinsdag - Zaterdag: 11.00 - 22.00
Zondag : 11.00 - 18.00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands gesproken , Open op zondag , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Frank's Smoke House

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Frank's Smoke House is een winkel annex restaurant waar je terecht kunt voor lunch of diner. En zoals de naam doet vermoeden zijn ze gespecialiseerd is gerookte producten. De rokerij zelf bevindt zich zo'n 100 meter verderop. Hier wordt natuurlijk vis en vlees gerookt maar ook andere ingrediënten zoals zout, boter, olijfolie, kaas en tofoe. Ik gebruikte bij Frank's Smoke House de lunch en daarvoor was de zaak beslist geschikt. Hoe het is om in een winkel annex restaurant te dineren weet ik niet. De dames in de bediening waren in elk geval zeer vriendelijk en enthousiast dus daar zal het niet aan liggen. Mijn lunch bestond uit de gegrilde sandwich Frank's reuben met pastrami, zuurkool en cheddar en het zuurdesembrood met gerookte heilbot en mierikswortel. Erg lekker allemaal!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Ik heb vorige week zaterdag hier gegeten tijdens de ‘Duitse avond’ . Eten was lekker , echter de prijs voor een glas wijn was erg duur, €9 per glas voor de witte wijn ( Riesling) , €6 voor een glas rode wijn, Ook is het restaurant erg licht, in de zin van koud licht, niet echt sfeervol.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Wat een aanwinst voor de buurt. Fantastisch eten en bediening, en dat voor een prima prijs.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Prettige omgeving, rustig, menu werd speciaal voor ons vers bereid: zalmtartaartje, gerookte eend en citroen cake met
merengue room en ijs, heerlijk! prettige bediening, aardige kok.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk & sympathiek!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Als starter het visplateau. Daarna de zalm met spinazie en krieltjes. 2 heerlijke toetjes en koffie met een drankje. We zijn heerlijk verwend vooral door de zeer goede en vriendelijke service van Jasmine. (Frank wees trots op haar!)
Desi V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Geweldige avond gehad bij Frank. Het ene gerecht nog lekkerder dan de andere. Grote aanrader. Vis van de dag was rog met kreeftensaus heerlijk. De brisket ook te gek.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Erg relaxte setting met bijzonder smakelijke gerookte vis! Wij waren op zondagmiddag met lunch en het was zo ongeveer half vol, wat de sfeer heel relaxt maakte. Uiterst vriendelijke bediening.
Wessel T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Erg leuke zaak met ontzettend lekker eten.
Wijsgeer A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening. Fijn dat er geen muziek aan stond.
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Was een prima avond. Alleen te krappe bezetting in bediening waardoor te lang wachten.
Tip: licht als je de menukaart overhandigt even toe wat de dagsoep en het dagmenu behelst. Dan hoeven de gasten niet te wachten totdat je de bestelling op komt nemen waarna ze alsnog moeten beslissen.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De avond moest even op gang komen. Na binnenkomst wat rommelig in de bediening. Sfeer is gemoedelijk. Tafels staan erg dicht op elkaar zodat het bijna niet anders kan dan contact krijgen met de gasten die naast je zitten. Het eten is zeer goed van kwaliteit, wel aan de prijs. Wisselend drie gangen dagmenu en een vrij beperkte kaart waarop vis-en vleesgerechten en één vegetarisch gerecht staan. Witte huiswijn is redelijk maar zou koeler geserveerd mogen worden. Goede koffie.
T.B V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De staff was erg vriendelijk, hier en daar wel wat verbeter puntjes. Het duurde erg lang voordat we het menu kregen, maar dit vervelende gevoel werd al snel opgegeven door de gastvrijheid (ook naar mijn vriendin met glutenalargie) en de behulpzaamheid.
Het eten was heerlijk. De oesters, brisket en het toetje was erg goed. De entrecote viel mij erg tegen helaas.
Al met al een goede ervaring
Renée K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gisterenmiddag 9 november voor het eerst geluncht bij Frank’s Smoke House. Het eten was heerlijk en de bediening perfect. Het interieur strak modern en licht. Daarbij hebben ze een winkel waar ik heerlijke dingen heb gekocht om mee naar huis te nemen. Het is een aanrader en kom hier zeker terug.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer gastvrije, vlotte, behulpzame bediening die uitstraalden dat ze plezier in hun werk hadden en trots waren op de gerechten (en terecht).

WIj hebben een heerlijke avond gehad.
Carien M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Goed restaurant, mooie kaart met een ruime keus uit pure gerechten .
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend en kregen een fantastische uitleg over de gerechten die we besteld hadden het was heerlijk , een echte aanrader komen hier zeker terug!
De V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Leuk, origineel plekje om te lunchen en te dineren. Het eten is eenvoudig en echt heerlijk. Leuke mensen ook. Zeker uitproberen.
Harald K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
We hadden gereserveerd voor 2 personen via de nationale restaurant week met als bijzonderheid een plekje bij het raam. We kwamen 10 minuten na reserveringstijd binnen. De zaak zat propvol we werden niet ontvangen en zijn na 5 minuten maar naar achter gelopen om te kijken of iemand ons kon helpen. Uiteindelijk iemand van de bediening aangesproken en verteld dat wij een reservering hadden voor 2 personen. Er moest nog een tafel worden schoon gemaakt waar net een paar mensen van waren vertrokken. Vreemd natuurlijk omdat we een gereserveerd hadden. Deze tafel stond midden in de zaak op 50 cm van een ander tafeltje waar 2 personen aan zaten. Iedereen liep kris kras rond ons tafeltje heen en omdat we na een tijdje nog niet gevraagd werden om in ieder geval iets te drinken zijn we maar vertrokken.
Ik ga nooit meer naar dit restaurant en zal dit restaurant ook aan niemand aanbevelen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We hebben erg genoten. Met name de oesters waren echt grandioos!!!
Hanneke I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije en vriendelijke bediening. Gaan er zeker nog eens naartoe.