Frank's Food & Grill

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op zondagavond hier wezen eten, aangezien die restaurant goed aangeschreven stond qua vlees, en er twee echte vleesliefhebbers bij waren. Het ontvangst was heel vriendelijk, en dit zette door, de bediening was de hele avond goed en ook gezellig. Verschillende gerechten geprobeerd, allen heel smakelijk! Champignons met warme knoflooksaus (die eruit ziet als pindasaus), zalmsashimi, cheesecake.. Maar vooral de ribeye die ik had van 500 gram, super stukje vlees!! Zo jammer weer dat we er wat verder voor moeten gaan...Maar we gaan hier zeker weer heen!
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteravond bij Frank's Food & Grill gegeten. Ontzettend lekker en mals vlees! daarnaast was de bediening zeer behulpzaam en gezellig. Wij komen zeker terug!
Daphne89 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben gisteravond ontzetten lekker gegeten bij Frank's. Van binnenkomst tot afrekenen liep alles perfect. Attente bediening, een prettige sfeer en heerlijk eten. Als voorgerecht hadden wij de spicy bejing beef en de spareribs. De beef was heerlijk boterzacht (had voor mij nog iets pittiger gemogen) en de spareribs waren super mals. Voor het hoofdgerecht bestelde we de mix grill en een romige toscaanse kip. Allebei ontzettend lekker. Het dessert was een fantastische luchtige cheesecake met kersen. Een aanrader!

De enige domper op de avond was het gezelschap aan de tafel achter ons. Vanaf binnenkomst (nog voordat men zat) werd er luidruchtig gezeurd over van alles en nog wat. Het eten werd (zeer onterecht) tot 2 keer toe teruggestuurd. Ik benoem dit omdat de bediening gedurende dit geweld ontzettend professioneel bleef. Ze luisterden vriendelijk, namen actie en boden excuses aan (absoluut onnodig: er was echt niks mis). Mijn complimenten voor deze vakkundigheid.

Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad en raden wij dit restaurant aan. En tot slot nogmaals complimenten voor de bijzonder competente gastvrouwen!
-Tom .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een weekendje Nijmegen en n.a.v. De recensies hier hebben we last minute besloten om hier te gaan eten. Het was super. Vooraf de champignons in tempura en de sashimi van zalm. Waren allebei heerlijk. De champignons nog sappig en erg smaakvol. Hoofdgerechten waren gamba's met ossenhaas en Austtalische grain ribeye. Zoals eerder geschreven hier, rood is rood en medium is medium. We gaan zo nog een kopje koffie nemen en dan was het wat ons betreft een super etentje.
Janssennol .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Voor het eerst vandaag in dit restaurant geweest, had wel het internet afgespeurd naar een leuk, gezellig restaurant waar we voor mijn verjaardag een vorkje konden prikken. Had gelezen dat de warme knoflooksaus een aanrader was. Leuk ontvangen, heerlijk voorgerecht iberico ham, en als hoofdgerecht een zalig malse biefstuk met jawel.... De warme knoflooksaus, zalig mmmmm. Lekker glazie na met een kopje thee, mijn verjaardag kan niet meer stuk, dus mensen reserveren maar, zeer de moeite waard.

M
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Hier kom je eigenlijk niks te kort: de sfeer is leuk qua entourage, de bediening was heel erg adequaat, vlot, fris en leuk in de omgang en het eten: tsja, ook weinig op aan te merken: bovengemiddeld goed en verzorgd: vlees allemaal perfect gegrilld, en de bijgerechten zijn ruim en allen goed op smaak: in Nijmegen kun je hier prima eten! Aanrader!
Gtpc .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Frank! Zeer vriendelijke ontvangst. Telefonisch al erg behulpzaam met parkeergarage noemen enzo. Bij binnenkomst ook dat nog weten maakt dat je je welkom voelt. Alles was even heerlijk, nog nooit zo een lekkere mixed grill gegeten. Wel zin in een toetje maar eigenlijk al bijna vol. Geen probleem, geef ik er gewoon 1 met 2 lepels bij. De Brown Betty moet je proeven nl.!! Ook de warme knoflooksaus trouwens, te lekker!! Voor ons zeker een reden om de volgende keer weer daar heen te gaan!
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Afgelopen jaar 4 keer gegeten. Eten is erg goed, vooral de vleesgerechten! Personeel is vriendelijk en service is goed. Zo vragen ze bij elke gang ook of alles naar wens is. Decor is niet heel bijzonder, maar wel gezellig en er hangt een prettige sfeer.
Het zou leuk zijn als er wat nieuwe gerechten op de kaart bij zouden komen, kunnen we weer wat anders proberen!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Zoals de recensies al doen vermoeden: hier kom je eigenlijk niks te kort: de sfeer is leuk qua entourage, de bediening was heel erg adequaat, vlot, fris en leuk in de omgang en het eten: tsja, ook weinig op aan te merken: bovengemiddeld goed en verzorgd: vlees allemaal perfect gegrilld, en de bijgerechten zijn ruim en allen goed op smaak: in Nijmegen kun je hier prima eten! Aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Onlangs weer eens uit eten geweest.deze keer bij Franks....dat hebben we geweten.Overheerlijke tong zelfs voor ons,doorgewinterde viseters,een verrassing,prima gefileerd......tongstrelend! We doen dat binnenkort nog eens over én je zit er op je gemak,gewoon kei-gezellig......alles. Peter.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij zijn nu twee maal bij Frank's geweest, beide keren even goed. Lekker, smaakvol eten, ruime keus, goede porties en super nette, vriendelijke en voorkomende service, wat ons betreft een echte aanrader! Goede kwaliteit eten in een ontspannen sfeer en niet te massaal.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Afgegaan op de recensies op Iens. En niet tegengevallen! Vooraf: champignons in beslag gefrituurd, met een lekker sausje. Champignons nog lekker vers en knapperig korstje. Geen zompige hap in ieder geval. Opmaak oké. Mijn lief had een kreeftensoep. Naar zeggen smaakte ie prima. Hoofd: Bejing Beef. Lekker! Beetje spicy, maar dat is lekker. Verse groenten geroerbakt, echt vers. Met basmatirijst. Kan je niet zoveel aan fout doen toch? Mijn partner had Wagyu steak. Mooi stukje vlees! Goed gebakken. Van te voren werd ook duidelijk uitleg gegeven over de bereiding van dit vlees. Komkommertje in het zuur erbij, nog wat groenten en friet met mayonaise. Helemaal goed. Nagerecht overgeslagen: een cappuccino met PX. Ook lekker, bonbonnetje erbij. Gewoon lekker gegeten en gedronken.
Inrichting... ik had hier en daar wel wat gelezen. En op de site de foto's gezien. Het is anders, maar niet verkeerd. Al doet de buitenkant moderner aan dan binnen. Het is wel schoon en ze hebben nieuw servies. Leuk! :-)
Dames in de bediening zijn vriendelijk, verzorgd en behulpzaam. Zou hier gerust nog es terugkomen, want het eten is gewoon lekker.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangenmenu. De bietenzalm als voorgerecht was verrassend lekker. Prettige bediening. De inrichting (bijv.lambrisering) is hier en daar wat gedateerd. Tip; laat een interieurarchitect een ontwerp maken. Dan is de kwalitei van het eten, de service en het decor in evenwicht.
PatvW .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Echt een super goed restaurant. Het is aan de binnenkant mooi aangekleed, alles is van goede kwaliteit. Zo zijn bijvoorbeeld de doekjes waar je je handen mee droogt na het handen wassen dik en van goede kwaliteit. Ook het eten is geweldig. Het is erg lekker en niet al te duur.
Pacoint .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zaterdagavond een avondje uit in Nijmegen, eerst eten en daarna zouden we naar het casino gaan.
Wij komen uit Arnhem. Dus ff checken of iens waar je goed kun eten, dan kom je volgens de goede recensies al gouw bij Franks food en grill terecht. En inderdaad die goede recensies zijn zeer terecht, het eten(voor-,hoofd en nagerecht waren echt heerlijk, en een ruime keuze) , de bediening en de sfeer is uitstekend. Helaas liet het weer het niet toe , anders hadden we ook nog buiten kunnen zitten. Frank en je team bedankt, als we weer in Nijmegen zijn komen we zeker weer bij jouw eten.
Jovita V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vorige week zaterdag hier gegeten naar aanleiding van onze 15e trouwdag. Aangenaam verrast. Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart, vriendelijke en attente bediening en prettig comfortabel ingericht. Wij vonden alles op de kaart lekker, maar zijn uiteindelijk voor de entrecote gegaan. Zelden zo lekkere entrecote op. Precies goed gebakken en het vlees smolt op de tong. Dit restaurant is een enorme aanrader. En dat is ook precies wat we aan iedereen doen! We komen hier zeker terug.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Een super grill restaurant, waar het vlees is zoals het moet zijn! Gastvrij personeel en heerlijke kaart!!! T-bone van 500 gram enorm lekker bereid en ondanks de grote hap, bordje helemaal leeg. Een aanrader voor wie van vleesgerechten houdt in een leuk restaurant in Nijmegen.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
De naam Frank's food & grill deed mij niet echt overwegen om hier een keer te gaan eten, tot ik de positieve recensies gelezen had en besloot het restaurant met een groep collega's te proberen. Zeker geen slechte keus. Inrichting is netjes en stijlvol alhoewel wat standaard in mijn beleving. Mijn intentie was gebruik te maken van het 3 gangen menu maar dat stak wat karig af tegen alles wat het restaurant nog meer te bieden had. Daarom toch van de kaart gekozen en meerdere voorgerechten geprobeerd , die eigenlijk zonder uitzondering lekker waren. Het ene gerecht wat verrassender dan het andere. Mijn hoofdgerecht (gesneden ossenhaas) was erg lekker, goed op smaak en genoeg. Mijn collega's waren ook tevreden over hun gerechten. Personeel netjes en vriendelijk. Prima avond gehad.
Illy90 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Tijd geleden gegeten bij Frank's food en grill. Fantastisch. Vlees was subliem, voldoende bijgerechten naast hoofdgerechten. Echt een aanrader voor wie een lekker stukje goed vlees wilt eten.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Goede sfeer, uitmuntend eten. Kwaliteit is echt perfect. Rood vlees heerlijk zacht. Perfecte smaak verhoudingen op je bord.

Wij komen heel graag nog eens terug!

Dit is een restaurant wat je je vrienden aanraad en tevens voor een zakelijke diner kunt reserveren. Al met al top!