François Vatel

Vrijdag t/m Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant François Vatel

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Leuke ervaring om eens in de school te eten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Maar hebben nog wel wat lesjes nodig. De product kennis laat nog te wensen over. Als men het gerecht serveert dan ook even uitleg geven wat er wordt geserveerd, nu moest ik er zelf om vragen. Het voorgerecht was een viscocktail maar volgens het meisje in de bediening was het een prei salade. Het hoofdgerecht was een mooi stukje varkensvlees maar volgens de bediening was het een stukje beef met aardappeltjes. Het dessert was volgens deze dame een ijsje maar werd netjes gecorrigeerd door haar collega die vertelde dat het een bavarois was. Allemaal geen ramp hoor, iedereen moet het leren! De gerechten waren smakelijk allemaal verse producten die goed zijn bereid. Een redelijke (witte) en een goede rode wijn er bij genomen voor een schappelijke prijs.
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Geweldig om te zien hoe de leerlingen hun best doen om het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Voortreffelijk wild-menu gegeten. Ook de lunches zijn altijd van hoge kwaliteit. Een aanrader en niet alleen in crisistijd!
Tip: Neem ook eens een kijkje in het winkeltje. Hier worden produkten verkocht die door de leerlingen van bakkerij en horeca gemaakt zijn. Tegen meer dan redelijke prijzen.
Ilonka G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Wij hebben nu al verschillende keren hier op school gegeten. En steeds is het een heerlijke 3 gangen lunch geweest. Fantastisch wat de jongens en meisjes al op tafel zetten. Zo ook de opmaak van de borden. Deze is ook echt prachtig en je waant je in een sterrenrestaurant. Zeker een hele goede aanrader. Ook met de kerst hebben wij hier geluncht en ook toen in een kerstsfeer gegeten. Het dessert werd toen op een tafel met vuurwerk fonteinen binnengereden echt een feestje als nagerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2012
Schoolrestaurant van topkwaliteit. Aanrader!!
En de prijs in deze economisch zware tijden is zeker een rene om vaak te komen.
Wij aten er voor 10,50 p.p. een topmaaltijd!!