François Vatel

- Diner vanaf 17:30
Vrijdag t/m Zondag Gesloten

Lekkerrrrrr .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Geweldig om te zien hoe de leerlingen hun best doen om het hun gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Voortreffelijk wild-menu gegeten. Ook de lunches zijn altijd van hoge kwaliteit. Een aanrader en niet alleen in crisistijd!
Tip: Neem ook eens een kijkje in het winkeltje. Hier worden produkten verkocht die door de leerlingen van bakkerij en horeca gemaakt zijn. Tegen meer dan redelijke prijzen.
Ilonka G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Wij hebben nu al verschillende keren hier op school gegeten. En steeds is het een heerlijke 3 gangen lunch geweest. Fantastisch wat de jongens en meisjes al op tafel zetten. Zo ook de opmaak van de borden. Deze is ook echt prachtig en je waant je in een sterrenrestaurant. Zeker een hele goede aanrader. Ook met de kerst hebben wij hier geluncht en ook toen in een kerstsfeer gegeten. Het dessert werd toen op een tafel met vuurwerk fonteinen binnengereden echt een feestje als nagerecht.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2012
Schoolrestaurant van topkwaliteit. Aanrader!!
En de prijs in deze economisch zware tijden is zeker een rene om vaak te komen.
Wij aten er voor 10,50 p.p. een topmaaltijd!!