Francobolli

Apothekersdijk 38 2312 DD Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Francobolli

Cyresse .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wat een ongelofelijk leuke plek om een goed gezette koffie te drinken! Ik zie me hier al gauw de hele dag zitten te lezen of te browsen op m'n laptop. Bediening is vriendelijk en niet opdringerig, al duurt de koffie vaak best wat lang. Het interieur is leuk en gezellig ingericht en nodigt erg uit. De taartjes etc. zien er smakelijk uit, al hebben we nog niet geproefd, maar dat komt nog wel. Onze nr. 1 voor een écht goed gezet kopje koffie buiten de drukte van de stad!
Duckie202 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Gezellig cafeetje voor een kopje koffie met wat lekkers. De brownie was heerlijk, maar zelfs een beetje teveel. Goede prijzen en vriendelijke, snelle bediening. Bij binnenkomst leek het cafe erg klein, maar met een bovenverdieping en trap naar beneden is er voldoende ruimte voor een aantal tafeltjes.
Giles .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Prima tent voor koffie, iets erbij, broodje, kaartje. Vriendelijke bediening, snelle service, goede producten. Heerlijke brownie!
Chrisro .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Heerlijke worteltaart met perfecte koffie verkeerd! Wat een goe begin van het weekend. Origineel concept, omdat je ook nog kaarten kan schrijven en laten versturen wanneer jij dat wilt. In de zomer varen de bootjes voorbij over de rijn.
Marte R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijk koffie en lunchtentje op een prachtige locatie in Leiden! Sinds kort mijn nieuwe lievelingslocatie om met lekker weer op het terras te genieten van de zaterdagkrant (die daar ligt) en een heerlijke cappucino.

Vergeet ook niet de postkaarten te bekijken trouwens: heerlijk retro Italiaans!
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Prima lunchruimte in Leiden die sinds juni afgelopen jaar open is. Je kan er een heerlijke kop koffie of thee nemen vergezeld van een vers broodje of cake. De bediening is vriendelijk en snel aan de tafel. De inrichting is wat simpel, maar een grote muur hangt vol met allerlei leuke, speciale (ansicht)kaartjes die je aan iemand cadeau kunt doen of op een bepaalde dag op de post kan laten doen door het personeel: een erg leuke toevoeging! Enige minpuntje is de bescheiden menukaart.