Franc Nissen

Meer informatie over restaurant Franc Nissen

• Af te huren
Meindert_johannus .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
lekker eten gezellig vooral als je met een grote groep bent.
decor is ook heel leuk want je zit gezellig in een bloemenwinkel.
en de thee is ook verrukkelijk je kan veel proeven.

Plientje78 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Ik heb me nog nooit zo verschrikkelijk onwelkom gevoeld. Het begon al dat ik had gereserveerd, maar die hadden ze op een andere datum gezet. De oplossing was om naast onbekenden! te gaan zitten. Geen excuses. Daarnaast liep er door de tafels telkens een hond. Naast dat het heel onhygi?nisch is, is mijn zoontje van 2 jaar erg bang voor honden. We vroegen of hij ergens anders mocht gaan liggen. Ergens tussen de bloemen lag een hondenmand. Maar nee, de eigenaar kwam vertellen hoe leuk honden waren en dat hij er vanzelf wel overheen zou groeien. Dan heb ik het nog niet eens over het eten. De thee was wel lekker, maar dat was dan ook het enige positieve.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
uitstekend verzorgde high tea
Prima vriendelijke service,
Kwaliteit producten prima
Na afloop nog leuke presentjes aangeschaft