Over het restaurant Fozzies

Eerst woonhuis, toen hotel, herberg en nu.....Restaurant Fozzies.

Op de bekende splitsing van de Groenelaan en de Zeestraat staat al langer dan een eeuw het prominente horecapand, waar je nu terecht kunt voor een heerlijk diner of een klein hapje. Onze menukaart is opgebouwd uit koude, warme en zoete gerechten, dus geen standaard 3-gangen menu. De gerechten zijn allemaal ter grootte van een “voorgerecht” en u kiest gewoon waar u trek in heeft. Een aantal wijnen op onze wijnkaart zijn per glas te bestellen, zodat u niet verplicht ben een fles te bestellen. Op de tap hebben wij “Hertog Jan” pils en op fles diverse seizoenspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Fozzies

gerrit01 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
karinjacco .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We hebben, weer, heerlijk gegeten. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten fantastisch. De tonijn is echt een aanrader. Ook onze kinderen ( 9 en 10 jaar) hebben heerlijk gegeten. Speciaal voor hen kon het bolletje rum rozijnenijs uit het toetje vervangen worden door een bolletje vanilleijs.
G T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We maakten gebruik van het voordeelmenu. Alleen de ossenhaas was van gemiddelde kwaliteit. De andere gerechten waren boven gemiddeld lekker. Werd verteld dat men een nieuwe wijnleverancier had en dat is in ieder geval een goede keuze geweest; mooie wijn gedronken. Hebben gezellig en smaakvol gegeten en dat tegen een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader.
Gina H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
we hebben weer heerlijk gegeten bij Fozzies we komen zeker terug.bediening was snel en aardig .het eten waren klein maar lekker .
lidia O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ik eet vaak in restaurants.
Bij fozzies 3e keer en alledrie de keren uitstekend van voorgerecht tot en met de koffie.
Kunstwerkjes op het bord en heerlijke smaaksensatie.
Verwennerij en aanrader om jezelf of ander op te trakteren .
Lidia oudhoff
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk restaurant. We komen hier regelmatig omdat de prijs-kwaliteit verhouding fantastisch is. Tevens is het niet gehorig zodat je ook lekker met elkaar kunt praten zonder last te hebben van je buurman. Zeer vriendelijke bediening.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We hebben gisteravond lekker gegeten bij Fozzies. We hebben het menu gekozen. Dit waren mooie gerechten voor een goede prijs. De hoeveelheid aan eten was precies goed. De sfeer was rustig en de ontvangst en service was prima.
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het was zo als gewoonlijk weer heerlijk. Erg lekker eten, prettige bediening. Het blijft ons favoriete restaurant. Altijd goed en altijd lekker. Sonja en Monique.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Sfeervol restaurant, vriendelijk en professioneel personeel en prima eten. Leuk concept en wij zaten helemaal vol na 4 heerlijke rondes met 'voorgerechten'.
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gezellige locatie, vriendelijk personeel en het speciale voordeelmenu was overheerlijk. We komen hier graag nog eens terug.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten ,prettige en professionele bediening.De porties zijn op maat ,zijn voldoende om van de smaak te genieten.Bediening is zeer vriendelijk , en komt regelmatig voorbij om te informeren of het goed is.
suusbax .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Fozzies. Kleine, smaakvolle gerechten en heerlijke wijn! Zeker weer voor herhaling vatbaar!
cvanlooi .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben een heerlijke en gezellige avond gehad. Onze dochter van 5,5 meegenomen en voor haar was er een leuk kindermenu om uit te kiezen. Van de gewone kaart af, dus geen standaard patat met frikandel en appelmoes. Zo eten ze thuis ook niet iedere avond dus een enorme plus!
Heinensonja T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, leuke vriendelijke bediening, een aanrader!
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Fozzies! Wij hadden het voordeelmenu. Het eten is heel erg lekker van smaak en mooi opgediend. Echt met zorg bereid dat zie je en proef je. Voor herhaling vatbaar.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke gastvrouwen
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier. Een 4-gangen diner voor € 21,50. En ook nog restantwijnen in de aanbieding. Dit restaurant straalt een goede sfeer uit. Ongelooflijk is de prijs- kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Komen hier regelmatig terug. Blijft een aanrader.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuk concept om kleine porties aan te bieden; veel keuze, vlees, vis en vegetarisch; prettige bediening; niet duur; lekker en gezellig!
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk. De bediening is vriendelijk en goed. Kortom het was weer top. Een plezier om er te eten. Sonja en Monique.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuk concept met mini gerechtjes. Bijgerechten moet je wel apart bestellen (brood, friet, groente) en is voor grote eters wel fijn, van mij mag er wel 1 bijgerechtje bij het menu worden inbegrepen. Het is moeilijk kiezen dus we zullen nog een keer terug moeten komen :-)