Over het restaurant Fozzies

Eerst woonhuis, toen hotel, herberg en nu.....Restaurant Fozzies.

Op de bekende splitsing van de Groenelaan en de Zeestraat staat al langer dan een eeuw het prominente horecapand, waar je nu terecht kunt voor een heerlijk diner of een klein hapje. Onze menukaart is opgebouwd uit koude, warme en zoete gerechten, dus geen standaard 3-gangen menu. De gerechten zijn allemaal ter grootte van een “voorgerecht” en u kiest gewoon waar u trek in heeft. Een aantal wijnen op onze wijnkaart zijn per glas te bestellen, zodat u niet verplicht ben een fles te bestellen. Op de tap hebben wij “Hertog Jan” pils en op fles diverse seizoenspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Fozzies

Cees B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Een relaxed restaurant met aandacht voor de klant. Kwaliteit van het eten was prima. Het 4-gangen keuzemenu met niet te grote porties is een goed concept.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gingen met 6 vriendinnen en waren hier alle 6 nog nooit geweest, gaan hier zeker terugkomen en dan met andere vrienden of familie Keurig gezellig en super heerlijk gegeten. via Pascal facebook hier gekomen omdat hij enthousiast foto's had gepost, nou Pascal Fozzies heeft zelfs jou foto's overtroffen in 1 woord TOP
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij hebben genoten van het lekkere eten en voor 4 gangen zo'n kleine prijs maar! De bediening was bovendien ook top en gezellig.
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten bij restaurant Fozzies in Beverwijk

Voorgerecht: Carpaccio van rund met parmezaanse kaas en truffelmayo

Tussengerecht: Slider (burger) van Wagyu-rund met zoete uiensaus

Hoofdgerecht: Varkenshaas met appel, honing, mosterd en tijm

Nagerecht: Appelmuffin met rum-rozijnenijs en toffeesaus

Een aanrader..!!!
gerrit01 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een heerlijke avond. Mooi opgemaakte gerechten. Ruime keus. Een goede kwaliteit / prijs verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
karinjacco .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We hebben, weer, heerlijk gegeten. Alle gerechten zagen er prachtig uit en smaakten fantastisch. De tonijn is echt een aanrader. Ook onze kinderen ( 9 en 10 jaar) hebben heerlijk gegeten. Speciaal voor hen kon het bolletje rum rozijnenijs uit het toetje vervangen worden door een bolletje vanilleijs.
G T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
We maakten gebruik van het voordeelmenu. Alleen de ossenhaas was van gemiddelde kwaliteit. De andere gerechten waren boven gemiddeld lekker. Werd verteld dat men een nieuwe wijnleverancier had en dat is in ieder geval een goede keuze geweest; mooie wijn gedronken. Hebben gezellig en smaakvol gegeten en dat tegen een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader.
Gina H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
we hebben weer heerlijk gegeten bij Fozzies we komen zeker terug.bediening was snel en aardig .het eten waren klein maar lekker .
lidia O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ik eet vaak in restaurants.
Bij fozzies 3e keer en alledrie de keren uitstekend van voorgerecht tot en met de koffie.
Kunstwerkjes op het bord en heerlijke smaaksensatie.
Verwennerij en aanrader om jezelf of ander op te trakteren .
Lidia oudhoff
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk restaurant. We komen hier regelmatig omdat de prijs-kwaliteit verhouding fantastisch is. Tevens is het niet gehorig zodat je ook lekker met elkaar kunt praten zonder last te hebben van je buurman. Zeer vriendelijke bediening.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
We hebben gisteravond lekker gegeten bij Fozzies. We hebben het menu gekozen. Dit waren mooie gerechten voor een goede prijs. De hoeveelheid aan eten was precies goed. De sfeer was rustig en de ontvangst en service was prima.
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Het was zo als gewoonlijk weer heerlijk. Erg lekker eten, prettige bediening. Het blijft ons favoriete restaurant. Altijd goed en altijd lekker. Sonja en Monique.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Sfeervol restaurant, vriendelijk en professioneel personeel en prima eten. Leuk concept en wij zaten helemaal vol na 4 heerlijke rondes met 'voorgerechten'.
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gezellige locatie, vriendelijk personeel en het speciale voordeelmenu was overheerlijk. We komen hier graag nog eens terug.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten ,prettige en professionele bediening.De porties zijn op maat ,zijn voldoende om van de smaak te genieten.Bediening is zeer vriendelijk , en komt regelmatig voorbij om te informeren of het goed is.
suusbax .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Fozzies. Kleine, smaakvolle gerechten en heerlijke wijn! Zeker weer voor herhaling vatbaar!
cvanlooi .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben een heerlijke en gezellige avond gehad. Onze dochter van 5,5 meegenomen en voor haar was er een leuk kindermenu om uit te kiezen. Van de gewone kaart af, dus geen standaard patat met frikandel en appelmoes. Zo eten ze thuis ook niet iedere avond dus een enorme plus!
Heinensonja T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, leuke vriendelijke bediening, een aanrader!
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Fozzies! Wij hadden het voordeelmenu. Het eten is heel erg lekker van smaak en mooi opgediend. Echt met zorg bereid dat zie je en proef je. Voor herhaling vatbaar.