Over restaurant Fozzies

Eerst woonhuis, toen hotel, herberg en nu.....Restaurant Fozzies.

Op de bekende splitsing van de Groenelaan en de Zeestraat staat al langer dan een eeuw het prominente horecapand, waar je nu terecht kunt voor een heerlijk diner of een klein hapje. Onze menukaart is opgebouwd uit koude, warme en zoete gerechten, dus geen standaard 3-gangen menu. De gerechten zijn allemaal ter grootte van een “voorgerecht” en u kiest gewoon waar u trek in heeft. Een aantal wijnen op onze wijnkaart zijn per glas te bestellen, zodat u niet verplicht ben een fles te bestellen. Op de tap hebben wij “Hertog Jan” pils en op fles diverse seizoenspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Fozzies

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij werden bijzonder hartelijk ontvangen en mochten plaatsnemen in de 'eetkamer'. Een gezellige nis met een sfeervolle tafel waar wij met 6 personen ruim aan konden zitten.
Eten was uitstekend en smaakvol.
Absoluut een aanrader.
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Erg lekker gegeten met AHactie. Normaal zouden we het wel te duur vinden. Zelfs met actie moet je nog bijbetalen voor friet of groente bij je gerecht, dat vind ik niet erg goede service. Wel goed dat ze een glas kraanwater zonder extra kosten serveren en geen zout over hun friet doen. In lijn met die gezonde insteek zou meer groente bij de gerechtjes of niet hoeven bijbetalen voor groente een goede toevoeging zijn.
Paulkater .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer prettige omgeving en er was een AH 4 gangenmenu met steeds 4 keuzes! Goed en sfeervol.
De kosten waren 29,95 per menu en de 2e was gratis. Wij merkte geen verschil tussen normaal of AH menu!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zondag jl. weer heerlijk gegeten bij Fozzies! Vanaf de warme ontvangst tot aan het afscheid altijd een bijzondere prettige ervaring.
We genoten van vier overheerlijke gerechten, gepresenteerd op prachtig opgemaakt borden. De erbij geschonken wijnen werden geselecteerd door de uiterst vriendelijke en deskundige gastvrouw en pasten prima bij de gerechten.
Kortom, van de amuse tot en met de koffie was het weer volop genieten. Top! Kan niet wachten om hier weer heen te gaan.
Pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten. Prettige sfeer en zeer vriendelijke en goede bediening. We komen zeker terug. Sonja, Monique en familie.
Westwouders .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een absolute must als je in de omgeving van Beverwijk woont/werkt. Helaas wonen wij te ver, maar als wij weer in de buurt zijn gaan we ABSOLUUT weer dineren. Vooral de kleine porties,is voor iemand die nooit kan kiezen, een groot voordeel.....wij hebben het 4gangen arrangement gegeten én dat was zeker voldoende......wij gingen naar het theater en daar werd keurig rekening (qua tijd) meegehouden.....wij zeggen : DOEN!!!!!!
Brenda_1973_6 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Net zoals de andere keren waren alle gerechten weer super goed en erg lekker. Ook het personeel ook erg vriendelijk. De sfeer was weer geweldig
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Fijn restaurant, veel persoonlijke aandacht voor je maar niet opdringerig, letten goed op allergie, heerlijke sfeer en heel goed, smaakvol eten met een fijne wijn.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij vonden het super gezellig gisteravond,heerlijk gegeten was ook mooi gepresenteerd,personeel was ook zeer leuk we komen zeker nog een keer terug

Vriendelijke groet,
Elly Bruinenberg.
Linda_verhage V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de ah actie.
Alle gerechten smaakte voortreffelijk en de opmaak zag er fantastisch uit.
Hier kom ik zeker nog een keer terug ( ook zonder ah actie) de gerechten waren goed van formaat. (3 gangen was ook prima geweest) 1 portie frites voor 2 personen is meer dan genoeg.
Bmmar .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten met AH actie. 4 gangen van kleinere gerechten. Vooral de Hertenbiefstuk, zalm met krab en carpaccio heerlijk! Leer puntje voor Fozzies, niet alleen vragen of alles naar wens is maar ook of men nog iets wil drinken?! Is ook voor jullie omzet slimmer :D. Gezellige ontspannen avond gehad.
Velsen68 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gewoon een Top Restaurant. Zelfs met de actie van AH wordt er niets verandert aan het concept. Gewoon kiezen uit het Keuzemenu. Kom hier vaker en tot nu toe meer dan tevreden.
Heinensonja T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Alles was perfect. Het restaurant zat helemaal vol, toch kregen we voldoende aandacht. Het eten met zorg bereid en werd ook heel mooi gepresenteerd. De pauzes tussen de gerechten waren ook perfect.
MartineM78 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Erg lekker eten, leuk concept en fijne bediening. Aanrader!
(en nog wat extra tekst om de minimaal 120 tekens te bereiken, wat eigenlijk vrij onzinnig is).
Elk .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Weer heerlijk, lekker en goed genoten van alles !!!
Is een aanrader en voor een ieder wat wils.
Met vriendelijke groet Joyce.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Eten was heerlijk, vooral de tonijn.
Sfeer is huiselijk en gezellig aangekleed
miste allen wel een muziekje waardoor, duidelijk hoorbaar was waar de buren het over hadden.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vriendelijke bediening, gerechten zijn mooi opgemaakt.
Alles van goede kwaliteit.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Komen er graag nog een keer terug.
Liana T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wat een leuk restaurant. Een soort huiskamer gevoel. Je werd hartelijk welkom geheten. Er werd uitleg gegeven over het 4 gangen keuzemenu. Volgens medewerkster kleine hapjes, maar zo klein vonden wij die niet! Eventuele bijgerechten kon je apart bijbestellen, maar voor ons - zes dames - was 1 portie patat en 1 salade meer dan genoeg, aangezien bij de diverse gangen ook al sla op het bord geserveerd was. Alle gerechten werden ook heel mooi opgemaakt en geserveerd. Heel gezellig en heel lekker gegeten
Loes N.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Goed concept. Keuze van de gerechten per ronde ruim voldoende. Porties per gerecht voldoende. Heerlijk gegeten met mijn ouders. Gastvrij ontvangen, zeer vriendelijke bediening, prachtige gerechten, dus wat mij betreft een dikke 10.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met een bevriend stel hier wezen eten. Dit echtpaar had hier al eerder gegeten via de/met AH Spaaractie.
De ontvangst ging hier alleen niet helemaal goed, we hadden niet duidelijk vermeld dat we hier met 4 personen kwamen eten met gebruikmakend van de AH actie.
Dit restaurant (en wellicht meerdere) houden een aantal tafels vrij voor deze actie en de rest van de tafels zijn voor de vaste klanten. Maar alles is heel goed en correct afgehandeld door de gastvrouw.
We kregen de keuze om of 1 kaart in te leveren of de volgende keer terug te komen om ergens anders te gaan eten. En wij moeten bekennen we hebben geen spijt van dat we hier zijn blijven dineren.
Het vier gangen menu is op een speciale actie menu kaart gedrukt (maar hier zit maar een gering verschil met hun regulieren menu kaart. Het eten zag er erg mooi uit (veel aandacht voor de opmaak) en de smaak van de gerechten was zeer goed tot voortreffelijk en soms verrassend. De entourage binnen is tevens wat modern maar zeer smaakvol, voeg daarbij de vriendelijke en gastvrije bediening en je hebt inderdaad en zeer geslaagde avond. Wij komen beslist hier nog een keer terug (ook zonder een AH actiekaart).