Over het restaurant Fozzies

Eerst woonhuis, toen hotel, herberg en nu.....Restaurant Fozzies.

Op de bekende splitsing van de Groenelaan en de Zeestraat staat al langer dan een eeuw het prominente horecapand, waar je nu terecht kunt voor een heerlijk diner of een klein hapje. Onze menukaart is opgebouwd uit koude, warme en zoete gerechten, dus geen standaard 3-gangen menu. De gerechten zijn allemaal ter grootte van een “voorgerecht” en u kiest gewoon waar u trek in heeft. Een aantal wijnen op onze wijnkaart zijn per glas te bestellen, zodat u niet verplicht ben een fles te bestellen. Op de tap hebben wij “Hertog Jan” pils en op fles diverse seizoenspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Fozzies

9,2
9,1
Veradhooghe .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Was weer een heerlijk avondje uit eten. We komen al jaren bij Fozzies en ze hebben ons nog nooit teleurgesteld!
Mooie gerechten, fijne porties en van zeer goede kwaliteit. En de bediening was top!
k.appel .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten , eten was fijn van smaak , alles zag er mooi opgemaakt uit. Genoeg verschillende keuzes op de kaart voor een leuke prijs. Bediening was erg vriendelijk . wij hebben een fijne avond gehad.
JKJ .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De kwaliteit van het eten en de presentatie ervan is zonder uitzondering altijd super goed. Attente, gastvrije bediening. Gezellig restaurant. Een aanrader!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Als al eerder weer tevreden. Eten goed, formule goed (kleine gerechtjes), vriendelijke bediening. Deze keer een beetje geholpen door AH actie.

Gerard Elffers
Tom U.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zoals wij al lange tijd ervaren, is de kwaliteit en inventiviteit zeer hoog bij Fozzies. Een restaurant waar wij veelvuldig komen en met een gerust hart gasten meenemen.
Tom Uylings, Hoofddorp
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
In een fijne sfeer, heerlijk gegeten! Niet te snel achter elkaar, relaxt. Het was een bijna volle avond en daar merkte je eigenlijk niets van. Aanrader.
martineluntz L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
we hebben lekker buiten op het terras gegeten. De bediening erg vriendelijk.
De porties zijn ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goede bediening, goed eten, mooi ingericht restaurant. Lekker op het terras gezeten. Er wordt ook aan de kinderen gedacht, top. Was de eerste keer voor ons. Komen zeker terug.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten!! Voordeelmenu met keus uit diverse gerechten, echt top!! En voir een leuke.prijs; meer dan waar voir je geld! Inrichting heel fijn! Het is niet een groot restaurant, maar toch heel ruim opgezet. Je zat niet bij je "buurtjes" op schoot en dat is fijn. Een beetje privacy tijdens het eten vinden wij erg belangrijk.
Erg vriendelijk personeel!
Kortom: topavond uit eten gehad met mijn vriendinnen....zeker voor herhaling vatbaar!!
BertZ60 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het ontvangst was prettig. De gerechten waren grandioos ook waren er gerechten buiten de kaart, het was weer gezellig met goede bediening .
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was erg goed, prima en vriendelijke bediening in een leuke omgeving. Zeker aan te bevelen
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Zo als altijd , eten was echt heel goed. Deze keer duidelijk te weinig personeel. 2 jonge lieve meiden maar die heel begrijpelijk het totale overzicht nog niet hebben . Was redelijk druk , de gastvrouw zat op het verkeerde moment achter de computer waardoor er een paar extra handen misten op een moment dat er best lang gewacht werd bij verschillende tafels. Een leer moment . Verder een top restaurant
Heinensonja T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Een heerlijk avondje met verfijnd eten, goede smaakcombinaties en toch verrassend. Een aanrader, we gaan er zeker weer eten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben genoten van de heerlijke gerechten. Ook de gastvrouw was vriendelijk en gastvrij. Het was een gezellig avondje uit.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Een relaxed restaurant met aandacht voor de klant. Kwaliteit van het eten was prima. Het 4-gangen keuzemenu met niet te grote porties is een goed concept.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gingen met 6 vriendinnen en waren hier alle 6 nog nooit geweest, gaan hier zeker terugkomen en dan met andere vrienden of familie Keurig gezellig en super heerlijk gegeten. via Pascal facebook hier gekomen omdat hij enthousiast foto's had gepost, nou Pascal Fozzies heeft zelfs jou foto's overtroffen in 1 woord TOP
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij hebben genoten van het lekkere eten en voor 4 gangen zo'n kleine prijs maar! De bediening was bovendien ook top en gezellig.