Fozzies

Zeestraat 77 1942 AL Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Fozzies

Eerst woonhuis, toen hotel, herberg en nu.....Restaurant Fozzies.

Op de bekende splitsing van de Groenelaan en de Zeestraat staat al langer dan een eeuw het prominente horecapand, waar je nu terecht kunt voor een heerlijk diner of een klein hapje. Onze menukaart is opgebouwd uit koude, warme en zoete gerechten, dus geen standaard 3-gangen menu. De gerechten zijn allemaal ter grootte van een “voorgerecht” en u kiest gewoon waar u trek in heeft. Een aantal wijnen op onze wijnkaart zijn per glas te bestellen, zodat u niet verplicht ben een fles te bestellen. Op de tap hebben wij “Hertog Jan” pils en op fles diverse seizoenspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Fozzies

• Af te huren , Lift aanwezig , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Fozzies

Marga E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden en heerlijke gerechten
M.J. T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij waren met z,n zessen en kregen allemaal gelijk ons eten van zeer vriendelijk en behulpzame bediening! Wij hebben een top avond gehad. Bedankt namens ons zessen. Fam. Traa en van. Kempen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Altijd gezellig super lieve gastvrouw lekker eten
P.A.L.C. V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
In al de jaren dat we hier komen heeft dit restaurant ons nog nooit teleurgesteld, ook nu was het weer voortreffelijk.
Ron C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening. Goed opgemaakte hapjes en erg lekker.
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zoals gewoonlijk was alles weer perfect. Het eten, de bediening en de sfeer. We hebben weer genoten. De palingmousse was overheerlijk. Tot de volgende keer. Sonja en Monique.
Angelina G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was super. De smaak was uitstekend en de borden mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening.
Waar we helaas erg teleurgesteld in waren is dat we voor 22.00 al aangekeken werden om te vertrekken. De rekening werd gebracht en om 22.30 werd er medegedeeld dat ze gingen sluiten.
Erg jammer voor een zaterdag avond...
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Sinds we Fozzies ontdekt hebben, gaan we er regelmatig naar toe. De gastvrouw en de bediening zijn super klantvriendelijk en het eten is voortreffelijk!
Aafje B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zoals altijd, weer heerlijk gegeten. Fijne ontvangst en goede sfeer. De gerechten zijn h (eerlijk) en smaakvol bereid met verse ingrediënten.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij moesten naar het Kennemertheater en er werd netjes rekening mee gehouden dat wij op tijd naar onze voorstelling konden
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegegeten met enorm vriendelijke bediening een echte aanrader
Het concept is fantastisch niet veel te grote porties en heel schappelijk geprijsd
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten dit is zeker een aanrader bediening is erg vriendelijk en er moet een top kok in de keuken staan want t eten was voortreffelijk
Klaas O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Mooi restaurant met goede stoelen (belangrijk als je de tijd neemt). Net toilet met geurkaarsjes. De bediening is zeer attent, deskundig en vriendelijk. Er zit voldoende tijd tussen de gangen, geen haastwerk, maar ook geen ellenlange pauzes. Het eten wordt mooi opgediend, temperatuur en smaak zijn uitstekend. De porties zijn bescheiden, maar dat is gezien het concept van het restaurant geen enkel probleem, niemand gaat met honger naar huis. En tenslotte... alle wijnen zijn per glas te bestellen. Dat is handig als je met de auto bent.
Onvoorstelbaar dat Fozzies dit alles levert voor een zeer vriendelijke prijs. Dit is dé manier om klanten te binden.
Brechtje A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk net als altijd, wat een smaakexplosie weer, tot de volgende keer
Wilhelmina S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We waren met zijn vieren. Twee personen wilden graag het vier gangen menu proberen en de twee anderen (matige eters) wilden iets a la carte uitzoeken. Dat was niet mogelijk. Per tafel moet gekozen worden of het viergangen menu of a la carte! Zeer teleurstellend! Zou dit aanpassen . Anders een volgende keer op zoek naar ander restaurant
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke kaart. Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant waar we zeker terug komen!
theo_mattu5 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hartelijk welkom geheten super bediening en fantasties lekker gegeten heel leuke sfeer erg gezellig zeker voor herhaling vatbaar
yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hier eten we altijd goed en ik vind de tijd tussen de gerechten erg fijn je zit op je gemak en van mij mag er best wat tijd tussen de gerechten in zitten dan heb je het gevoel dat je niet snel weg moet . De gerechten plus de wijn waren weer super net zoals het lekkere schaaltje met lekkers bij de koffie en thee. Gewoon een top tent !!!!
Greet D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het was een aanbieding en prijs kwaliteit is erg goed. leuke gerechtjes en dat het 4 gangetjes zijn is erg bijzonder.
Wij komen er regelmatig dus dat zegt genoeg
jcrijkers .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
heerlijk gegeten en vlotte bediening , kwaliteit van het eten is echt goed , leuke aktie om hun jubileum te vieren .
als je aan je tafeltje zit , zit je niet echt bij de andere mensen op hun bord te kijken . tafeltjes zijn mooi uit elkaar gezet .. vriendelijk personeel