Over het restaurant Fozzies

Eerst woonhuis, toen hotel, herberg en nu.....Restaurant Fozzies.

Op de bekende splitsing van de Groenelaan en de Zeestraat staat al langer dan een eeuw het prominente horecapand, waar je nu terecht kunt voor een heerlijk diner of een klein hapje. Onze menukaart is opgebouwd uit koude, warme en zoete gerechten, dus geen standaard 3-gangen menu. De gerechten zijn allemaal ter grootte van een “voorgerecht” en u kiest gewoon waar u trek in heeft. Een aantal wijnen op onze wijnkaart zijn per glas te bestellen, zodat u niet verplicht ben een fles te bestellen. Op de tap hebben wij “Hertog Jan” pils en op fles diverse seizoenspecialiteiten.

Meer informatie over restaurant Fozzies

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 01:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
cvanlooi .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben een heerlijke en gezellige avond gehad. Onze dochter van 5,5 meegenomen en voor haar was er een leuk kindermenu om uit te kiezen. Van de gewone kaart af, dus geen standaard patat met frikandel en appelmoes. Zo eten ze thuis ook niet iedere avond dus een enorme plus!
Heinensonja T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, leuke vriendelijke bediening, een aanrader!
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Fozzies! Wij hadden het voordeelmenu. Het eten is heel erg lekker van smaak en mooi opgediend. Echt met zorg bereid dat zie je en proef je. Voor herhaling vatbaar.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke gastvrouwen
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten hier. Een 4-gangen diner voor € 21,50. En ook nog restantwijnen in de aanbieding. Dit restaurant straalt een goede sfeer uit. Ongelooflijk is de prijs- kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Komen hier regelmatig terug. Blijft een aanrader.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuk concept om kleine porties aan te bieden; veel keuze, vlees, vis en vegetarisch; prettige bediening; niet duur; lekker en gezellig!
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk. De bediening is vriendelijk en goed. Kortom het was weer top. Een plezier om er te eten. Sonja en Monique.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en leuk concept met mini gerechtjes. Bijgerechten moet je wel apart bestellen (brood, friet, groente) en is voor grote eters wel fijn, van mij mag er wel 1 bijgerechtje bij het menu worden inbegrepen. Het is moeilijk kiezen dus we zullen nog een keer terug moeten komen :-)
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg goed eten en snelle service wat wil je eigenlijk nogmeer in een restaurant
Al meerdere keren hier gegeten en nooit teleurgesteld
idastellingwerf .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Beiden een menuutje besteld. 4 Heerlijke gerechtjes, prachtig opgediend . Kleine porties, maar met een extra frietje was het voor ons ruim voldoende.
BertZ60 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Was weer voortreffelijk, wat we wel zien is als het rustiger is volgen de gerechten zich sneller op, jammer. Eten daar in tegen was weer goed.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met partner van de AH Bonnen. Vriendelijk personeel. Allies uitstekend!
Linda_verhage V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
wederom heerlijk gegeten. goede bediening. en leuk de kok 1 van de gerechten komt brengen. bedankt weer en tot de volgende keer!
velsen68 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Dit is voor ons gewoon HET Restaurant. Kwaliteit god, entourage goed, bediening prima. Concept kan niet beter. Een viergangen menu voor € 29,50 waar kan dat nog . En dan de vrije keuze uit diverse gerechten bij zowel de voorgerechten als het hoofdmenu.

Niets op aan te merken.
pollweber .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Voor de derde keer een fijne avond gehad.Prima gegeten,alle gerechten waren zeer smaakvol.De dames in de bediening verdienen een compliment.Fozzies is absoluut een aanrader en niet alleen met de ah-actie.We gaan er zeker weer heen.
Tot ziens.
Ruud Poll
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij werden bijzonder hartelijk ontvangen en mochten plaatsnemen in de 'eetkamer'. Een gezellige nis met een sfeervolle tafel waar wij met 6 personen ruim aan konden zitten.
Eten was uitstekend en smaakvol.
Absoluut een aanrader.
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Erg lekker gegeten met AHactie. Normaal zouden we het wel te duur vinden. Zelfs met actie moet je nog bijbetalen voor friet of groente bij je gerecht, dat vind ik niet erg goede service. Wel goed dat ze een glas kraanwater zonder extra kosten serveren en geen zout over hun friet doen. In lijn met die gezonde insteek zou meer groente bij de gerechtjes of niet hoeven bijbetalen voor groente een goede toevoeging zijn.
paulkater .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer prettige omgeving en er was een AH 4 gangenmenu met steeds 4 keuzes! Goed en sfeervol.
De kosten waren 29,95 per menu en de 2e was gratis. Wij merkte geen verschil tussen normaal of AH menu!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zondag jl. weer heerlijk gegeten bij Fozzies! Vanaf de warme ontvangst tot aan het afscheid altijd een bijzondere prettige ervaring.
We genoten van vier overheerlijke gerechten, gepresenteerd op prachtig opgemaakt borden. De erbij geschonken wijnen werden geselecteerd door de uiterst vriendelijke en deskundige gastvrouw en pasten prima bij de gerechten.
Kortom, van de amuse tot en met de koffie was het weer volop genieten. Top! Kan niet wachten om hier weer heen te gaan.
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten. Prettige sfeer en zeer vriendelijke en goede bediening. We komen zeker terug. Sonja, Monique en familie.