Foyer Restaurant Club Rex

Groest 23 1211 CZ Hilversum Nederland Kaart
31-356319529

Over het restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Zien en gezien worden

In een voormalige bioscoop in art-deco stijl kun je dagelijks terecht voor een heerlijk diner, de perfecte cocktail en een goed glas wijn. De vlees- en visgerechten van de Mibrasa-grill zijn aanraders! Je weet niet wat je proeft, zo lekker. Het terras is bij zonnig weer een echte hotspot in Hilversum. Een plek waar je zo tot in de laatste uurtjes blijft hangen.

Meer informatie over restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Jouw recensie over het restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Merel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Super vriendelijk personeel, lekker eten. Je moet wel de frites en groenten apart bestellen wat het wel wat duurder maakt. Maar de kwaliteit is wel goed.
M.w. B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Matige, niet bepaald gastvrije ontvangst. We hadden een mooie tafel gevonden op het terras maar mochten daar niet met 2 personen gaan zitten omdat het een 4persoons tafel was. Even later streken daar 2 jongens neer die gewoon konden blijven zitten. Wij kregen een piepklein tafeltje waar ons eten nauwelijks op paste.
Sam R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Mijn vriendin vind het Chateaubriad kleinste portie en niet lekker, maar ik vind alles heel smaaklijk! Het grote Gin & Tonics zijn heerlijk!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Van het weekend lekker gedineerd bij Rex. Vooraf hadden we de steak tartaar gevolgd door heerlijke chateaubriand. De smaken zijn goed en de bediening is vriendelijk. We sloten af met koffie en friandises.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het broodje oosterse pulled chicken was heel erg droog. Ook geen sausje om dit beter te maken. De atjar die erbij geserveerd werd smaakte muf.
Jm E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Echt top gegeten nette service ging met een smile weg
Heerlijke gerechten we waren daar voor het 3 gangen theater menu
Als dit de standaard is kom ik zeker een keer terug om van de kaart te eten
Vivian P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super lekker eten en gezellige bediening, alleen een beetje prijzig, maar de kwaliteit is top!
johan P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
eten goed en lekker. en bediening vriendelijk. Het glaasje werd niet in rekening gebracht. De huiswijn was ook eerg lekker en goed van temperatuur. De inrichting verraste ons, omdat buiten het allemaal erg somber lijkt.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
jammer..... na een middag borrelen onder het genot van een bitter garnituur wilde we nog een
voorgerecht bestellen dit was alleen mogelijk als we een ook een hoofdgerecht namen.....jammer dat konden we niet op.dan niet dan maar naar huis.....
Claire_V .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Samen met een vriendin bij Rex gegeten. We komen hier wel vaker voor een lunch maar nooit voor het diner. Vooraf hadden we beiden de steak tartaar welke zeer goed op smaak is, gevolgd door een tournedos en frieten Vooraf hadden we een broodje van menno met olijfolie, boter en tapenade. Hierbij dronken we een fles chardonnay en sloten af met koffie. Prima gedineerd, wel wat aan de prijs. Maar dat wisten we uiteraard vooraf al.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Erg lekker eten goed op smaak en erg proffesioneel opgediend, super ! bediening leek gefrustreerd, maar kon ook door de drukte zijn geweest. Ik kom zeker weer een keer terug!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! De zalm op cederhout was fantastisch, ook de steak tartaar was heerlijk! Chateaubriand viel wat tegen, was wat droog aan de uiteinden. Service was prima, soms wat langzaam, wel zeer vriendelijk!
Familie J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen week hier wezen lunchen. De gerechten zijn prima. Helaas is de bediening onvriendelijk. Geen reactie bij binnenkomst, niet eens oogcontact. Terwijl er wel personeel bij de bar stond te kletsen. We zochten een tafel naast de keuken en toen was de opmerking 'Niet op het opgedekte gedeelte!' Sorry, maar daar liepen we nog niet eens.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima gegeten (lunch), met 5 volwassenen en 4 kinderen. Aangegeven dat we beperkt tijd hadden, maar daar werd heel netjes rekening mee gehouden, met wel de mededeling dat we dan liefst niet allemaal een omelet zouden bestellen. Voor kinderen zou er misschien tijdens de lunch iets meer keus kunnen zijn. Maar ze waren tevreden met de tosti!
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De kok had een perfect valentijn menu gemaakt, smaken waren goed op elkaar afgestemd en het smaakte verrukkelijk. Bediening was top we hebben er heel erg van genoten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het menu is enigszins beperkt, speciale AH kaart. (vorig jaar normale kaart). Maar voor beide toch goed keuze kunnen maken en prima voor elkaar. Bijgerechten (frites, aardappels, sla) moeten los bijbesteld worden en dan loopt het qua prijs aardig op. Maar met de AH kaart scoort het qua prijs/prestatie dan goed (zonder kaart zou ik zeggen, iets te duur). Speciaal biertje van de tap groot pluspunt.
Aanrader, met AH bon.
M.w. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten in een aangename omgeving. Men hield er rekening mee dat we op tijd in het nabijgelegen filmtheater wilden zijn.
wimkos .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden naar onze tafel gebracht toen er iets vervelends gebeurde.Er ligt parket op de vloer en een verhoging
die slecht te zien was,mijn vrouw viel heel hard op de vloer. Mijn vrouw wees de ober erop dat dit beter kan waarop de ober vertelde dat zij niet de eerste was. Verder werd dit goed gemaakt met een aperitief,we hebben er prima gegeten alleen verpeste dit wel de avond.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten met de AHactie.

Menu was uitgebreid genoeg met 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten

Vriendelijke en correcte bediening
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Uit speciaal voor de AH actie samengesteld menu moeten kiezen, dat vrij beperkt was.