Foyer Restaurant Club Rex

Groest 23 1211 CZ Hilversum Nederland Kaart
31-356319529

Over het restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Zien en gezien worden

In een voormalige bioscoop in art-deco stijl kun je dagelijks terecht voor een heerlijk diner, de perfecte cocktail en een goed glas wijn. De vlees- en visgerechten van de Mibrasa-grill zijn aanraders! Je weet niet wat je proeft, zo lekker. Het terras is bij zonnig weer een echte hotspot in Hilversum. Een plek waar je zo tot in de laatste uurtjes blijft hangen.

Meer informatie over restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
mbol1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten in een aangename omgeving. Men hield er rekening mee dat we op tijd in het nabijgelegen filmtheater wilden zijn.
wimkos .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden naar onze tafel gebracht toen er iets vervelends gebeurde.Er ligt parket op de vloer en een verhoging
die slecht te zien was,mijn vrouw viel heel hard op de vloer. Mijn vrouw wees de ober erop dat dit beter kan waarop de ober vertelde dat zij niet de eerste was. Verder werd dit goed gemaakt met een aperitief,we hebben er prima gegeten alleen verpeste dit wel de avond.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten met de AHactie.

Menu was uitgebreid genoeg met 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten

Vriendelijke en correcte bediening
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Uit speciaal voor de AH actie samengesteld menu moeten kiezen, dat vrij beperkt was.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gisteravond met mijn gezelschap hier gegeten. Op aanraden hier gereserveerd. Iets rommelig ontvangst, maar is ruimschoots goed gemaakt gedurende avond. Prachtig uitzicht vanaf onze tafel die tegen de prachtig open keuken stond. Mooi schouwspel en goed gegeten. Bijzonder dat het is gevestigd in zo'n prachtig gebouw. Wij komen zeker weer een keer langs.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We waren wat aan de vroege kant voor de lunch, dus het was nog vrijwel leeg. Of het daardoor kwam, of door het gesprek van de bediening onderling (er werd het nodige geklaagd), maar de dame die de kaart bracht (nadat we daarom moesten vragen) en die bestelling kwam opnemen was onvriendelijk op het horkerige af. Daarna hebben we haar niet meer gezien: de blonde dame die daarna met het eten kwam en de jongeman waarbij ik heb betaald waren allervriendelijkst.
En de lunch zelf? Gewoon goed, niks bijzonders. Wel erg aan de zoute kant.
Kockje .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fantastisch eten .we hebben er van genoten!.prima wijn.Goede en ook vriendelijke bediening, mooie ambiance. Gezellig sfeertje
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met de AH aktiebon gaan eten, 2e menu gratis, wel beperkt menu, maar kwalitatief zeer goed. Ook zeer vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar, score 9
marije N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Hier met drie personen gegeten met de AH bon. Beperkte keuze in menu, maar prima. Prijs kwaliteit verhouding is een klein beetje zoek. Omdat je alles apart moet bestellen (salade, friet, gepofte aardappel) wordt het toch relatief duur. Gerechten smaakte prima maar niet bijzonder.
marja.hoving .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prijs/kwaliteitsverhouding klopt helaas niet. Ook was het jammer dat de drankjes vrij hoog geprijsd waren, zodat het nog een dure maaltijd werd. Ondanks de kortingscoupon.
Zalina D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
uitstekende service, heel attent. super lekker eten- we gingen met AH actie.
rond 23 uur komen er jongeren mensen, zeker voor de disco, word wat drukker.

kom zeker terug en echt een aarader.
kampvlug .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ook dit jaar weer met de AH restaurantactie heerlijk gegeten bij Rex Foyer. De keuze was iets beperkter dan vorig jaar maar voor ieder van ons zat er iets lekkers bij. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht en er hangt een gezellige sfeer. Absoluut weer voor herhaling vatbaar.
l.chami .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was erg lekker eten maar vond het prijzig, zeker gezien het een actie betreft. Nu zonder side dishes ook 35 euro pp. Dus met side dishes duurder dan bij een ander restaurant zonder actie. Wel erg vriendelijke bediening!
Sharusharu .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was zeer prima: de steak was precies goed (medium-rare, heerlijk mals en zacht en goed op temperatuur), de seizoensgerechten maakten het tot een mooie balans, de sashimi vooraf was ook smakelijk en lekker zacht, en het toetje van creme brulee was ook verrassend. Service was heel correct en vriendelijk, en de presentatie van de gerechten was ook leuk gedaan.

Verbeterpuntje: we zaten binnen om aan de rokers buiten te ontsnappen. Echter stond de pui wel open: heerlijk, zo'n avondbriesje naar binnen. Maar misschien kunnen jullie een oplossing bedenken dat de mensen binnen ongestoord van hun gezelschap en lekkere smaken kunnen genieten zonder de vieze lucht van buiten.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We aten hier via de AH Iens aktie; hier was een aparte kaart voor, met helaas een zeer beperkte keuze. Ondanks dat hebben we heerlijk gegeten ! Vooraf een zeer royale Geitenkaas salade, alles even vers. Als hoofdgerecht 2 x de Bavette Steak : een mooi botermals stukje Rundvlees. De Crème Brulée viel een beetje tegen: ietwat flauw van smaak.....
Uitstekende wijn en vriendelijke bediening, die alles goed in de gaten hield, terwijl de meeste gasten buiten op het terras zaten.
sylvia792 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben met de ah actie hier lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We hadden keus uit een ah kaart, stonden prima gerechten op. Wel redelijk prijzig, alle side dishes moest je er los bij kopen.
laura_woppenkamp .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vorige 2 x lekkerder gegeten dan gisteravond. Voorgerecht was heel lekker. Hoofdgerecht was verbrand. Toetje heb ik niet kunnen eten want er werd niet bij vermeld dat er noten in zaten. Helaas heb ik een allergie. Ik miste wel echt een broodje vooraf. Verder leuke avond gehad.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
gastvrije ontvangst door attente, opgewekte bediening. Lekker gegeten. De speciale kaart voor deelnemers aan de AH Restaurantactie bood voor ons voldoende keuze.
Ellen_Iep .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb heerlijk gegeten ... Sashimi was heel vers en smakelijk, de black angus lekker mals en precies goed gebakken. Frites was niet heet, maar dat vergeef ik ze ... De bediening was zeer attent en vriendelijk zonder opdringerig te zijn.