Foyer Restaurant Club Rex

Groest 23 1211 CZ Hilversum Nederland Kaart
31-356319529

Over het restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Zien en gezien worden

In een voormalige bioscoop in art-deco stijl kun je dagelijks terecht voor een heerlijk diner, de perfecte cocktail en een goed glas wijn. De vlees- en visgerechten van de Mibrasa-grill zijn aanraders! Je weet niet wat je proeft, zo lekker. Het terras is bij zonnig weer een echte hotspot in Hilversum. Een plek waar je zo tot in de laatste uurtjes blijft hangen.

Meer informatie over restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Jouw recensie over het restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
jammer..... na een middag borrelen onder het genot van een bitter garnituur wilde we nog een
voorgerecht bestellen dit was alleen mogelijk als we een ook een hoofdgerecht namen.....jammer dat konden we niet op.dan niet dan maar naar huis.....
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Erg lekker eten goed op smaak en erg proffesioneel opgediend, super ! bediening leek gefrustreerd, maar kon ook door de drukte zijn geweest. Ik kom zeker weer een keer terug!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! De zalm op cederhout was fantastisch, ook de steak tartaar was heerlijk! Chateaubriand viel wat tegen, was wat droog aan de uiteinden. Service was prima, soms wat langzaam, wel zeer vriendelijk!
Familie J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen week hier wezen lunchen. De gerechten zijn prima. Helaas is de bediening onvriendelijk. Geen reactie bij binnenkomst, niet eens oogcontact. Terwijl er wel personeel bij de bar stond te kletsen. We zochten een tafel naast de keuken en toen was de opmerking 'Niet op het opgedekte gedeelte!' Sorry, maar daar liepen we nog niet eens.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima gegeten (lunch), met 5 volwassenen en 4 kinderen. Aangegeven dat we beperkt tijd hadden, maar daar werd heel netjes rekening mee gehouden, met wel de mededeling dat we dan liefst niet allemaal een omelet zouden bestellen. Voor kinderen zou er misschien tijdens de lunch iets meer keus kunnen zijn. Maar ze waren tevreden met de tosti!
Roel R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
De kok had een perfect valentijn menu gemaakt, smaken waren goed op elkaar afgestemd en het smaakte verrukkelijk. Bediening was top we hebben er heel erg van genoten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het menu is enigszins beperkt, speciale AH kaart. (vorig jaar normale kaart). Maar voor beide toch goed keuze kunnen maken en prima voor elkaar. Bijgerechten (frites, aardappels, sla) moeten los bijbesteld worden en dan loopt het qua prijs aardig op. Maar met de AH kaart scoort het qua prijs/prestatie dan goed (zonder kaart zou ik zeggen, iets te duur). Speciaal biertje van de tap groot pluspunt.
Aanrader, met AH bon.
m.w. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten in een aangename omgeving. Men hield er rekening mee dat we op tijd in het nabijgelegen filmtheater wilden zijn.
wimkos .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We werden naar onze tafel gebracht toen er iets vervelends gebeurde.Er ligt parket op de vloer en een verhoging
die slecht te zien was,mijn vrouw viel heel hard op de vloer. Mijn vrouw wees de ober erop dat dit beter kan waarop de ober vertelde dat zij niet de eerste was. Verder werd dit goed gemaakt met een aperitief,we hebben er prima gegeten alleen verpeste dit wel de avond.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten met de AHactie.

Menu was uitgebreid genoeg met 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten

Vriendelijke en correcte bediening
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Uit speciaal voor de AH actie samengesteld menu moeten kiezen, dat vrij beperkt was.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gisteravond met mijn gezelschap hier gegeten. Op aanraden hier gereserveerd. Iets rommelig ontvangst, maar is ruimschoots goed gemaakt gedurende avond. Prachtig uitzicht vanaf onze tafel die tegen de prachtig open keuken stond. Mooi schouwspel en goed gegeten. Bijzonder dat het is gevestigd in zo'n prachtig gebouw. Wij komen zeker weer een keer langs.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We waren wat aan de vroege kant voor de lunch, dus het was nog vrijwel leeg. Of het daardoor kwam, of door het gesprek van de bediening onderling (er werd het nodige geklaagd), maar de dame die de kaart bracht (nadat we daarom moesten vragen) en die bestelling kwam opnemen was onvriendelijk op het horkerige af. Daarna hebben we haar niet meer gezien: de blonde dame die daarna met het eten kwam en de jongeman waarbij ik heb betaald waren allervriendelijkst.
En de lunch zelf? Gewoon goed, niks bijzonders. Wel erg aan de zoute kant.
Kockje .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fantastisch eten .we hebben er van genoten!.prima wijn.Goede en ook vriendelijke bediening, mooie ambiance. Gezellig sfeertje
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met de AH aktiebon gaan eten, 2e menu gratis, wel beperkt menu, maar kwalitatief zeer goed. Ook zeer vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar, score 9
marije N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Hier met drie personen gegeten met de AH bon. Beperkte keuze in menu, maar prima. Prijs kwaliteit verhouding is een klein beetje zoek. Omdat je alles apart moet bestellen (salade, friet, gepofte aardappel) wordt het toch relatief duur. Gerechten smaakte prima maar niet bijzonder.
marja.hoving .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prijs/kwaliteitsverhouding klopt helaas niet. Ook was het jammer dat de drankjes vrij hoog geprijsd waren, zodat het nog een dure maaltijd werd. Ondanks de kortingscoupon.
Zalin D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
uitstekende service, heel attent. super lekker eten- we gingen met AH actie.
rond 23 uur komen er jongeren mensen, zeker voor de disco, word wat drukker.

kom zeker terug en echt een aarader.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ook dit jaar weer met de AH restaurantactie heerlijk gegeten bij Rex Foyer. De keuze was iets beperkter dan vorig jaar maar voor ieder van ons zat er iets lekkers bij. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht en er hangt een gezellige sfeer. Absoluut weer voor herhaling vatbaar.
l.chami .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was erg lekker eten maar vond het prijzig, zeker gezien het een actie betreft. Nu zonder side dishes ook 35 euro pp. Dus met side dishes duurder dan bij een ander restaurant zonder actie. Wel erg vriendelijke bediening!