Foyer Restaurant Club Rex

Groest 23 1211 CZ Hilversum Nederland Kaart
31-356319529

Over restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Zien en gezien worden

In een voormalige bioscoop in art-deco stijl kun je dagelijks terecht voor een heerlijk diner, de perfecte cocktail en een goed glas wijn. De vlees- en visgerechten van de Mibrasa-grill zijn aanraders! Je weet niet wat je proeft, zo lekker. Het terras is bij zonnig weer een echte hotspot in Hilversum. Een plek waar je zo tot in de laatste uurtjes blijft hangen.

Meer informatie over restaurant Foyer Restaurant Club Rex

Kockje .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Hier met drie personen gegeten met de AH bon. Beperkte keuze in menu, maar prima. Prijs kwaliteit verhouding is een klein beetje zoek. Omdat je alles apart moet bestellen (salade, friet, gepofte aardappel) wordt het toch relatief duur. Gerechten smaakte prima maar niet bijzonder.
Marja.hoving .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prijs/kwaliteitsverhouding klopt helaas niet. Ook was het jammer dat de drankjes vrij hoog geprijsd waren, zodat het nog een dure maaltijd werd. Ondanks de kortingscoupon.
Zalina D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
uitstekende service, heel attent. super lekker eten- we gingen met AH actie.
rond 23 uur komen er jongeren mensen, zeker voor de disco, word wat drukker.

kom zeker terug en echt een aarader.
Kampvlug .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ook dit jaar weer met de AH restaurantactie heerlijk gegeten bij Rex Foyer. De keuze was iets beperkter dan vorig jaar maar voor ieder van ons zat er iets lekkers bij. Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht en er hangt een gezellige sfeer. Absoluut weer voor herhaling vatbaar.
L.chami .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Was erg lekker eten maar vond het prijzig, zeker gezien het een actie betreft. Nu zonder side dishes ook 35 euro pp. Dus met side dishes duurder dan bij een ander restaurant zonder actie. Wel erg vriendelijke bediening!
Sharusharu .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was zeer prima: de steak was precies goed (medium-rare, heerlijk mals en zacht en goed op temperatuur), de seizoensgerechten maakten het tot een mooie balans, de sashimi vooraf was ook smakelijk en lekker zacht, en het toetje van creme brulee was ook verrassend. Service was heel correct en vriendelijk, en de presentatie van de gerechten was ook leuk gedaan.

Verbeterpuntje: we zaten binnen om aan de rokers buiten te ontsnappen. Echter stond de pui wel open: heerlijk, zo'n avondbriesje naar binnen. Maar misschien kunnen jullie een oplossing bedenken dat de mensen binnen ongestoord van hun gezelschap en lekkere smaken kunnen genieten zonder de vieze lucht van buiten.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We aten hier via de AH Iens aktie; hier was een aparte kaart voor, met helaas een zeer beperkte keuze. Ondanks dat hebben we heerlijk gegeten ! Vooraf een zeer royale Geitenkaas salade, alles even vers. Als hoofdgerecht 2 x de Bavette Steak : een mooi botermals stukje Rundvlees. De Crème Brulée viel een beetje tegen: ietwat flauw van smaak.....
Uitstekende wijn en vriendelijke bediening, die alles goed in de gaten hield, terwijl de meeste gasten buiten op het terras zaten.
Sylvia792 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben met de ah actie hier lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We hadden keus uit een ah kaart, stonden prima gerechten op. Wel redelijk prijzig, alle side dishes moest je er los bij kopen.
Laura_woppenkamp .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vorige 2 x lekkerder gegeten dan gisteravond. Voorgerecht was heel lekker. Hoofdgerecht was verbrand. Toetje heb ik niet kunnen eten want er werd niet bij vermeld dat er noten in zaten. Helaas heb ik een allergie. Ik miste wel echt een broodje vooraf. Verder leuke avond gehad.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
gastvrije ontvangst door attente, opgewekte bediening. Lekker gegeten. De speciale kaart voor deelnemers aan de AH Restaurantactie bood voor ons voldoende keuze.
Ellen_Iep .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik heb heerlijk gegeten ... Sashimi was heel vers en smakelijk, de black angus lekker mals en precies goed gebakken. Frites was niet heet, maar dat vergeef ik ze ... De bediening was zeer attent en vriendelijk zonder opdringerig te zijn.
Marny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was super lekker. Wat jammer is, is dat je voor patat en salade extra bij moet betalen en best veel voor klein bakje salade.
Het personeel vonden wij niet zo prettig. Ze zijn niet klantgericht, duurt lang voor je geholpen wordt en nadat we klaar waren met eten keek er niemand meer na ons om. Na 20 minuten besloten we de rekening te vragen en zijn ergens anders koffie gaan drinken. Daar zouden ze zeker wat asn moeten doen.
Hoijoie .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met de AH restaurantactie bij de Rex geweest, ze hadden een speciale kaart laten drukken hiervoor, leuk dat het helemaal in de huisstijl was! Vooraf had ik Sashimi van tonijn en zalm, heerlijk vers, zacht en met lekkere huisgemaakte garnering en saus. Hoofd was steak, erg lekker, leuk gepresenteerd. Dessert sprak ons niet zo aan dus dat hebben we over geslagen, dat was gelukkig geen probleem. Enige verbeterpunt van de service zou zijn dat ze goed advies hadden kunnen geven over bijpassende wijn en verbeterpunt van decor is dat de bank niet zo comfortabel zat - een beetje te laag voor bij het tafeltje. Al met al wel een succes, we gaan zeker nog eens.
LukasA .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prima geholpen, leuke kaart speciaal voor de actie met voor ieder wat wils. Vlotte bedieing en heerlijke gerechten. Aan te raden.
Nick-scholten1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Via de AH restaurant actie hebben we de keuze gemaakt bij het prachtige Club Rex te gaan eten. Zoals verwacht was het eten uitstekend. Daar was niks op aan te merken. Het keuze menu van de AH actie was uitgebreid en de prijs was fair.

De service had een aantal beginnersfoutjes waarbij er een keer saus werd vergeten. Bij mensen die naast ons zaten te eten werd zelfs het voorgerecht en hoofdgerecht door elkaar gehaald en een vlieg in het ijs. Veder was de bediening heel vriendelijk en ze loste alles per direct keurig op.

Wij komen zeker terug.
Zn N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Uitstekend gegeten bij Rex met de AH actie. Beperkt menu, maar voldoende keuze om iets lekkers uit te kiezen. Ook met dieetwensen weten ze prima rekening te houden. Geen vaste bediening aan tafel, wat met een dieet wel onhandig is, omdat je alles elke keer opnieuw uit moet leggen, dat is nog een verbeterpuntje. Verder prima ervaring en wij komen nog eens terug.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Lekkere geitenkaassalade gegeten, terras is altijd in het zonnetje. De wijn is kwalitatief erg goed. Ook loop om pp een vrijdagavond te borrelen.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker gegeten, Albert Hein menu. Goede smaken en prima omgeving. Ribs waren heerlijk mals.
Zeker nog een keer daar eten.