Fox Horeca

Winterswijkseweg 13 7134 NB Vragender Nederland Kaart

Menu's

Diner buffet 32.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit een dinerbuffet

Over het restaurant Fox Horeca

Helemaal weg van buffetten? Dan is dit de plek om af te spreken! Gezellig restaurant in de Achterhoek waar gastvrijheid een nieuwe invulling krijgt. Voor een vast bedrag kun je zó aanschuiven. Ambachtelijk bereide gerechten die allemaal smaakvol en aantrekkelijk op je liggen te wachten. Geen ‘zoek het maar uit’-buffet, maar vriendelijk personeel dat je voorziet van de randvoorwaarden. Beetje chic mag, dus krijg je je drankjes geserveerd en hoef je het vuile serviesgoed niet zelf af te ruimen!

Meer informatie over restaurant Fox Horeca

jbw_rauwerdink .
    • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
    Max B.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    inmiddels voor de 5/6 keer wezen eten bij Fox, het personeel is altijd even vriendelijk en gastvrij. Het eten was wederom heerlijk! zeer geslaagde en leuke avond gehad!
    Kerstin D.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Mooi restaurant. Personeel vriendelijk. Gezellige sfeer en goed eten. Goede kwaliteit en leuk zo'n Italiaans thema met virtuele bril????
    Jolandi B.
    • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
    Zeer goed, erg gastvrij. Lekkere gerechten.
    Een tip, het zou fijn zijn als het toetjes buffet en broodjes / salade buffet gekoeld zouden zijn.
    Anita S.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Geen opmerking. We hebben heerlijk gegegeten en en fijne bediening
    Gea S.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
    Heerlijk avondje uit met verrukkelijk eten
    Mollemanhof N.
    • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
    Prima gegeten met de familie, wij hebben genoten. Jammer dat de hele parkeerplaats was afgesloten i.v.m. buitenactiviteiten voor de kinderen, ik heb gekeken maar er was niet veel aan activiteiten te ontdekken misschien een idee om de halve parkeerplaats af te sluiten, nu moesten wij echt zoeken naar een plek om 3 auto's te parkeren, alles stond vol.
    Ineke G.
    • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
    Prima restaurant met een fijne sfeer en vlotte bediening. Eten was erg lekker. Ook de extra gang met een virtual reality bril in de aangrenzende ruimte was erg leuk om mee te maken. De toetjes vonden we wat teleurstellend. Ze waren erg zoet, met name de verschillende bavaroises in de glaasjes. Een volgende keer zouden we eerder een extra gang van de voor- of hoofdgerechten nemen. We komen zeker nog een keer terug.
    Wilma B.
    • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
    We hebben een familie etentje gehad en komen hier al 10 jaar het zag er weererg verzorgd uit en alles was even lekker het personeel erg vriendelijk wij zijn het er allemaal over eens dat het weer uitstekend was
    Fam florij,mehri,broekmaat
    José T.
    • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
    Vanavond op uitnodiging van broer en schoonzus (38 jarige huwelijksdag) bij Fox gegeten. Was hier nog nooit eerder geweest....Eten TOP! Personeel TOP! Aankleding en sfeer in het restaurant TOP! Erg leuk stukje vuurwerk op een bord met kleine gebakjes voor het 28 jarig echtpaar was ook aan gedacht! Je voelt je echt een gast bij Fox. Een heerlijke avond gehad.....dank U wel. Groetjes José
    ajleppink .
    • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
    Lekker eten en genoeg keuze. Gezellig en mooi ingericht restaurant. Alles wordt goed uitgelegd en ze variëren de gerechten. Top.
    Tony B.
    • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
    We komen hier al sinds een jaar of 5 en elke keer is het weer echt uit eten gaan.
    Leuke ontvangst door Daniëlle en het eten is erg goed. Er is voor elk wat wils en het eten is afwisselend en per seizoen verschillend. Rustig personeel dat goed in de gaten heeft wanneer ze nodig zijn.
    We hebben al meerdere familieleden en vrienden hier mee naar toe gesleept en die waren allemaal laaiend enthousiast.
    Ook zeer geschikt met kleine kinderen, want het meisje in het gekleurde pak zorgt voor een goede opvang. De kinderen lopen letterlijk en figuurlijk met haar weg.
    Jelle M.
    • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
    Fox is een buffet restaurant, waar de voor-en hoofdgerechten direct klaar worden gemaakt. De keuze is zeer verassend en kwalitatief zeer goed. Aanrader is o.a. De verse paste gemaakt in een uitgeholde parmezaanse kaas.
    Ideaal restaurant om met een groep naar toe te gaan inclusief vermaak voor de kinderen.
    Antonchristiaan .
    • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
    Vooral met kinderen een super zaak om te gaan eten!
    De voor- en nagerechten echt top en de hoofdgerechten ook prima.
    Vriendelijk personeel en ook om met een groep te eten perfect.
    Een aanrader dus!