Fox Horeca

Winterswijkseweg 13 7134 NB Vragender Nederland Kaart

Menu's

Diner buffet 32.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit een dinerbuffet

Over het restaurant Fox Horeca

Helemaal weg van buffetten? Dan is dit de plek om af te spreken! Gezellig restaurant in de Achterhoek waar gastvrijheid een nieuwe invulling krijgt. Voor een vast bedrag kun je zó aanschuiven. Ambachtelijk bereide gerechten die allemaal smaakvol en aantrekkelijk op je liggen te wachten. Geen ‘zoek het maar uit’-buffet, maar vriendelijk personeel dat je voorziet van de randvoorwaarden. Beetje chic mag, dus krijg je je drankjes geserveerd en hoef je het vuile serviesgoed niet zelf af te ruimen!

Meer informatie over restaurant Fox Horeca

• : Privé parkeerplaats

Vrijdag 17:00 - 22:00 uur ( À la carte dineren)
    Zaterdag 17:00 - 22:00 uur ( Dinerbuffet)
    Zondag 12:30 - 15.30 uur ( Brunchbuffet)
    Zondag 16.30 - 21.00 uur (Dinerbuffet)

Maandag t/m donderdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Fox Horeca

Hettie V.
    • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
    We moesten erg lang wachten op ons drinken , jammer !
    Miranda K.
    • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
    In één woord Fantastisch ! Mooie accommodatie, eten was meer dan perfect! En het personeel zeer gast vriendelijk! Kortom een dikke 9 hebben ze zeker verdient!
    André T.
    • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
    Een avondje Fox is er een om naar uit te kijken. We waren er zaterdag voor de zesde keer, en dit was zeker niet de laatste !!!!
    Jolanda G.
    • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
    Bij fox is het altijd tot in de puntjes goed geregeld.
    Dit komt mede doordat de eigenaren Ton en Danièlle zelf ook meedraaien op de werkvloer en scherp zijn tot in de puntjes niets ontgaat hen.
    Vriendelijkheid tot in den top1
    pukkie00 .
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
    Heerlijk gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en heel gevarieerd. Personeel was ook super vriendelijk en zeer gastvrij. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen. Ze hebben zelfs koekjes gebakken. Heerlijk ontspannen avondje uit.
    Wim En Dianne O.
    • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
    Aardige gastvrouw, de aankleding van de loungeroom vond ik wat kil. Met wat grote planten , dingen aan de muur en warmere kleuren kan je al een warmere sfeer creeeren.
    Eten was heerlijk! Dranken aan de prijs.
    John D.
    • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
    Wij komen elk jaar 1 keer hier vanuit Giesbeek, dus een eindje rijden. Maar of we weer gaan weten we niet. De reden is dat we het minder vonden en zeker de keuzes bij het hoofdgerecht. Dan kijk je naar de prijs kwaliteit verhouding en dan kunnen we ook dichter bij huis blijven.
    Bea A.
    • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
    Helaas zaten wij alleen in het restaurant. Dat was niet gezellig. Maar kan het restaurant niets aan doen. Eten was prima de muziek een beetje eentonig.
    Hester G.
    • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
    Heerlijk genoten, geweldig ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Kinderen hebben ook een heerlijke middag gehad. Wij komen zeker weer terug.
    Ria H.
    • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
    Kwaliteit van de kok kan beter, de kant klaar gerechten waren prima maar de ter plekke bereide producten waren flauw, weinig smaakvol, biefstuk te rauw. Daarentegen was de gastvrouw super attent en gastvrij. Qua prijs had ik hoger niveau gerechten verwacht.
    B.
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
    erg mooi ingericht en alleen jammer dat alle borden en bestek vol watervlekken zaten, het eten was best oke maar we vonden het niet bijzonder, vooral het desssert leek veel kant en klaar
    Jeroen L.
    • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
    Zeker een aanrader voor een leuke avond met lekker eten.
    Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.
    Johan A.
    • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
    Het was een goed en fijne middag/avond. De muziek vond ik teleurstellend, het was allemaal nep artiesten. Doe dan originele artiesten i.p.v. dit nep gedoe. Verder was alles goed en voldoende, alleen wel een beetje jammer dat er heel veel vliegen in het restaurant waren. Op de buurtafel zaten er zelfs een paar bij in het eten, geen lekker gevoel
    renate.ketelaar .
    • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
    Prima eten, leuk en gezellig restaurant, prima service. Door de drankjes (die er nog bijkomt) loopt de prijs wel op. Koffie, thee en een kan water zou ik bij een brunch erbij doen.
    Gert W.
    • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
    We werden gezellig ontvangen, en netjes naar de plaats gebracht. De Bediening was perfect, en het eten was overheerlijk ! Veel Keus en vriendelijk personeel !
    U zult ons beslis terug zien, we waren allen voldaan !
    Hartelijk Dank daar voor .
    Vriendelijke Groeten Fam. Wentink
    Anouk R.
    • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
    Jammer dat er bij het kinderbuffet niks in de bakken zat waardoor onze dochter niks zelf kon pakken. Ze kwamen wel 1x netjes aan tafel wat brengen maar hierdoor heeft ze wel minder gegeten.
    Dorien V.
    • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
    Wederom uitstekend gegeten bij Fox, erg genoten van het VIP-arrangement, mooie verrassing was dat het asperges seizoen weer is aangebroken, de gerechten met asperges waren super lekker.
    Sfeer is altijd ongedwongen en prettig.
    Sharon D.
    • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
    Helemaal perfect op alle punten
    Dorien V.
    • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
    Altijd goed bij fox. Voor elk wat wils, alle gerechten zijn top. Sfeer is ongedwongen. De perfecte plek voor een fijne avond met goed eten en als afsluiter even bijkomen in de loungehoek We komen er graag weer terug
    Judith O.
    • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
    Goed geholpen en eten was erg lekker. Zijn wel apparte gerechtjes. Als je niet veel lust kan je er beter niet heen gaan