Fox Horeca

Winterswijkseweg 13 7134 NB Vragender Nederland Kaart

Menu's

Diner buffet 32.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit een dinerbuffet

Over het restaurant Fox Horeca

Helemaal weg van buffetten? Dan is dit de plek om af te spreken! Gezellig restaurant in de Achterhoek waar gastvrijheid een nieuwe invulling krijgt. Voor een vast bedrag kun je zó aanschuiven. Ambachtelijk bereide gerechten die allemaal smaakvol en aantrekkelijk op je liggen te wachten. Geen ‘zoek het maar uit’-buffet, maar vriendelijk personeel dat je voorziet van de randvoorwaarden. Beetje chic mag, dus krijg je je drankjes geserveerd en hoef je het vuile serviesgoed niet zelf af te ruimen!

Meer informatie over restaurant Fox Horeca

• : Privé parkeerplaats

Vrijdag 17:00 - 22:00 uur ( À la carte dineren)
    Zaterdag 17:00 - 22:00 uur ( Dinerbuffet)
    Zondag 12:30 - 15.30 uur ( Brunchbuffet)
    Zondag 16.30 - 21.00 uur (Dinerbuffet)

Maandag t/m donderdag gesloten

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Fox Horeca

renate.ketelaar .
    • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
    Prima eten, leuk en gezellig restaurant, prima service. Door de drankjes (die er nog bijkomt) loopt de prijs wel op. Koffie, thee en een kan water zou ik bij een brunch erbij doen.
    Gert W.
    • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
    We werden gezellig ontvangen, en netjes naar de plaats gebracht. De Bediening was perfect, en het eten was overheerlijk ! Veel Keus en vriendelijk personeel !
    U zult ons beslis terug zien, we waren allen voldaan !
    Hartelijk Dank daar voor .
    Vriendelijke Groeten Fam. Wentink
    Anouk R.
    • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
    Jammer dat er bij het kinderbuffet niks in de bakken zat waardoor onze dochter niks zelf kon pakken. Ze kwamen wel 1x netjes aan tafel wat brengen maar hierdoor heeft ze wel minder gegeten.
    Dorien V.
    • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
    Wederom uitstekend gegeten bij Fox, erg genoten van het VIP-arrangement, mooie verrassing was dat het asperges seizoen weer is aangebroken, de gerechten met asperges waren super lekker.
    Sfeer is altijd ongedwongen en prettig.
    Sharon D.
    • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
    Helemaal perfect op alle punten
    Dorien V.
    • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
    Altijd goed bij fox. Voor elk wat wils, alle gerechten zijn top. Sfeer is ongedwongen. De perfecte plek voor een fijne avond met goed eten en als afsluiter even bijkomen in de loungehoek We komen er graag weer terug
    Judith O.
    • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
    Goed geholpen en eten was erg lekker. Zijn wel apparte gerechtjes. Als je niet veel lust kan je er beter niet heen gaan
    Sonja K.
    • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
    Heerlijk gegeten allemaal met veel aandacht bereid!!!
    Gerrie G.
    • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
    Door dat het een familiedag was met Pasen waren er erg veel kinderen zoals wel verwacht. Het was mede daardoor erg rumoerig en de ruimte en inrichting Reduceerde dit geluid ook niet. Tevens zijn de tafels erg ruim wat wel prettig is met het eten , maar door deze grootte zijn je gasten aan de overkant van de tafel niet te verstaan. Terwijl niemand van ons slechthorend is. Alleen met de persoon naast je kon je een gesprek voeren. Wel jammer voor een familie etentje.
    Tony B.
    • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
    We komen hier enkele keren per jaar en elke keer wordt je met open armen ontvangen. De bediening is spontaan en ze hebben snel door hoe de gast behandeld wil worden.
    Het eten is altijd goed en door de wisselende kaarten is geen enkele keer hetzelfde.
    Petje af voor Daniëlle en haar team.
    Josephine A.
    • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
    Wij zaten aan een middel hoge tafel: perfect! De stoelenieuwe, je kon er prima op zitten maar ze waren Tot op de draad versleten. Dat was echt een aanfluiting!!!! En een afknapper. ..
    maria_onstenk .
    • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
    fijne middag gehad, aardige mensen, goed gegeten, mooi restaurant, de service m.b.t. glutenvrij willen eten kan beter. dat je recensie meer dan 120 tekens moet zijn is ook niet handig, als je iets kwijt wilt moet je er wat bij verzinnen om je recensie geplaatst te krijgen.
    dat moedigt niet aan.
    Mirjam K.
    • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
    We zijn al meerdere keren bij Fox geweest en het is altijd prima verzorgd. Ze houden goed me je wensen rekening en er is in overleg veel mogelijk.
    Eten was weer heel lekker. Voorgerechten buffet was wat veranderd en met wat nieuwe gerechten. Hoofdgerechten waren heerlijk! Dessert zag er ook verzorgd uit en smaakte heel goed.
    Bediening zoals altijd heel vriendelijk.
    Lena H.
    • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
    We hebben heerlijk gegeten. Alleen jammer dat de gamba's in frituur worden gebakken. De smaak van de gamba is bijna weg.
    Theo B.
    • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
    Al vaak met de familie hier genoten van diner en/of brunch. Ook dit keer weer zeer geslaagd bij de brunch. Altijd een prima ontvangst, jassen worden aangenomen. ruime keuze ui koude en warme gerechten. Ook de activiteiten voor de kinderen zijn altijd zeer geslaagd.
    Derrie H.
    • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
    Heerlijk eten. Heel veel keus.
    Regelmatig wisseling gerechten.
    Super gezellig vriendelijke medewerkers.
    Komen zeker nog eens terug
    Marloes L.
    • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
    Al jaren favoriet. Modern, mooie combi zelfbediening en service aan tafel, genoeg te doen voor kinderen.
    Michel A.
    • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
    Gisteren avond was het de 6de keer dat wij bij fox wolterink hebben gegeten en dat is niet voor niets. Het is ons favoriete restaurant. Gr Michel arendsen
    ria S.
    • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
    wij hadden de pech dat er die avond een feestje was; dus harde muziek op de achtergrond. t is nl een grote ruimte.
    voor een gezellig avondje uit eten is het mij te massaal (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
    f.schlief .
    • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee