Four Seasons

Haringburgwal 3 1141 AT Monnickendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Four Seasons

Door de ligging van Four Seasons kunnen ze de vis zowat direct uit het IJsselmeer halen. Al is het niet alleen de versheid van de producten die bij dit restaurant hoog in het vaandel staat: ook de juiste garing en de beste bereidingswijze krijgen hun volste aandacht. Een authentieke Aziatische keuken met een vleugje Frankrijk. Een topcombinatie die het beste van twee culinaire werelden bij elkaar brengt! De bediening zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd, het zal je aan helemaal niks ontbreken. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Four Seasons

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30
- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Four Seasons

Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Via de AH actie hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten! Vers en smaakvol. Geen gedoe met aangepast menu. Gewoon van de kaart voor-, hoofd- en nagerecht, waarbij de goedkoopste gerechten van elke gang van de rekening worden gehaald.
Wij komen zeker terug!
Lidia S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was heerlijk,
Je kon a la carte bestellen, met AH restaurantbon,
Ben blij dat ik er geweest ben,
Wij komen zeker terug
R R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Voor het eerst hier gegeten, en bij binnenkomst meteen een vriendelijk ontvangst. De menukaart is wat eenvoudig van opzet, en is opgedeeld in diverse prijs categorieën. Daarnaast was er de mogelijkheid om wat bijgerechten te nemen, zoals rijst of bami. De door ons gekozen voor, hoofd en nagerecht waren netjes verzorgd en alle ruim voldoende van smaak. Het bedienende personeel was ook erg vriendelijk en de tijdsduur tussen de opeen volgende gerechten was ook voldoende. Prijs kwaliteit verhouding is hier wat hoger dan gemiddeld maar niet overdreven duur. Hier dus lekker relaxed en smaakvol van de gastvrijheid van dit restaurant gebruik gemaakt. Wat ons betreft zeker voor een herhaling vatbaar.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Hier terecht gekomen via AH restaurant actie en de keuze van de hele kaart zonder die vaak vervelende AH beperking. Fantastisch gegeten, heerlijke gerechten, mooie wijn. Was genieten! Aanrader, voor herhaling.
Lida T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Vanavond gegeten met de AH 3-gangen menubon. Gewoon a la carte en/of special van de dag. Alles was overheerlijk. En goede wijnkaart en vlotte bediening. We gaan snel weer heen.
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
het 4 gangenmenu was lekker, vooral de eerste en tweede gang. vond de 4 gangen niet helemaal op elkaar afgestemd. Sla bij hoofdgerecht paste niet bij het gerecht.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs bovendien elke week een aanrader buiten de kaart om. Echt een aanrader.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Met de AH restaurantactie met 11 personen hier van de kaart gegeten en echt iedereen heeft genoten. Van oa de heerlijke sushi, de lamsrack, zeebaars en ossenhaas, alles was heerlijk. Bediening erg vriendelijk en creatief met het bedenken van alternatieven bij een persoon met allergieën. Wij hebben een heerlijk en gezellig avondje uit gehad en komen zeker nog een keer terug.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten in fijne ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Ik had al meerdere keren positieve reacties over Four Seasons gelezen, maar er zelf nog nooit gegeten. Met de IENS actie was het leuk dit eens uit te proberen. We warden zeer positief verrast. Zowel qua eten (het was echt heerlijk), alsook qua ambiance (heel gezellig) en bediening (super vriendelijk).
Hilde F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk eten, persoonlijke bediening en prachtige plek in Monnickendam! Een aanrader!
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een heerlijk verrassingsmenu gegeten!
Cjj T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Om dit restaurant te leren kennen hebben we gebruik gemaakt van de AH-actie. Je kunt a la carte kiezen. Wij kozen voor de tonijn en de zalm als voorgerecht en als hoofdgerecht voor de steak incl noodles. Alles werd geserveerd met bijpassende dressing en smaakte prima. De bediening is vlot en vriendelijk. In de buurt is voldoende parkeergelegenheid.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat een Klassezaak, GENOTEN
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ik was positief verrast met het eten, de sfeer en de service! Het is wel lastig parkeren in de buurt van het restaurant.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
In Four Seasons heerst een prettige atmosfeer. De bediening was snel, vriendelijk en correct. Zowel hoofdgerecht als dessert waren prima
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten en de bediening was weer perfect (zoals altijd).
Jeannine B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben het 4-gangen verrassing menu gekozen wij vinden het een aanrader.
Goede en zeer vriendelijke bediening. Tafeltjes zijn ruim opgezet.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018