Four Seasons

Haringburgwal 3 1141 AT Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Four Seasons

Door de ligging van Four Seasons kunnen ze de vis zowat direct uit het IJsselmeer halen. Al is het niet alleen de versheid van de producten die bij dit restaurant hoog in het vaandel staat: ook de juiste garing en de beste bereidingswijze krijgen hun volste aandacht. Een authentieke Aziatische keuken met een vleugje Frankrijk. Een topcombinatie die het beste van twee culinaire werelden bij elkaar brengt! De bediening zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd, het zal je aan helemaal niks ontbreken. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Four Seasons

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30
- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Four Seasons

Arpad G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Brede keuze, prima gerechten, vers en smakelijk. Prima gelegenheid om intiem of zakelijk te dineren.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Echt een leuk restaurant, bediening en service. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. En ........................erg lekker!!
Hubert S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Good
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Eten was heerlijk
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Parkeren nagenoeg voor de deur. Eten was voortreffelijk en uitermate correct en vriendelijk personeel, we komen zeker weer terug.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zijn geen liefhebbers van sushisi. Plakkerig en zoet.
Ossenhaas en lamskoteletjes prima.Saus veel te zoet zijn. Weinig groenten, een misser.
Dessert met champagne citroenijs en wodka was heerlijk.
Niet voor herhaling vatbaar.
Heel Vriendelijke bediening.
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Four Seasons is een goed restaurant, waar we al diverse keren uitstekend hebben gegeten, ook deze keer, m.u.v. voorgerecht, 3 zeer kleine langoustines, zo jammer. Hoofd- en nagerecht in orde.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heel goed gegeten, gezellig restaurant en attente bediening. Zeker een adres om terug te komen.
Mooie lokatie aan de haven van Monnickendam
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Four seasons heeft een accurate bediening en de gerechten zijn prima.
Kortom: voor herhaling vatbaar!
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Het was erg prettig dat we uit de hele kaart konden kiezen. Gratis parkeren voor de deur. Ook buiten de AH actie een betaalbare aanrader.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was lekker, maar de porties mogen wel iets groter.
paultimmermansadvies .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een onprettige sfeer in het restaurant. Ongezellig.
Leek meer op een eetzaal.
Eten was niet geweldig en dus alles bij elkaar, sla dit restaurant over.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super Peking eend. Goede gestoomde oesters. Tempura garnalen niet een echt tempura deeg. Dat moet heel bros en luchtig zijn en dit deeg was compact . De dubbele espresso voor 6 euro is belachelijk duur zonder friandices.
Wijn viognier prima.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kwamen eten met de AH actie wat in het beginsel geen probleem leek. De sushi's waren zalig, de eend en entrecote ook. De gamba's en coquilles haden iets meer op smaak gebracht kunnen worden want ze waren redelijk flauw. De desserts waren goed. Mooie zaak en niet te druk, ruim opgezet. De huiswijn is behoorlijk aan de prijs. Maar wat een afgang bij het afrekenen. Volgens de mijnheer waren onze bonnen vals en moest de rekening naar boven aangepast worden. Onze uitleg, wij hadden via de AH / Iens zomeractie 5 voorgedrukte gratis zegels gekregen, werd afgedaan als onwaar. Hoe gênant innemen klein stadje als Monnickendam. Onze familie was tot op het bod beledigd en ik schaamde mij dat ik Fourseasons had aangeraden. Gelukkig had mijn tante, die wij hadden uitgenodigd, zelf nog een bonnenboekje mee. Jammer dat er geen enkele ruimte was voor hand in eigen boezem of enige twijfel. Het lag aan ons, wij zouden 'creatief' zijn geweest met kopieën en knip/ plakwerk. Ja of anders lag het wel aan AH en Iens, daar moest het restaurant immers veel geld aan afdragen dus zijn hadden het recht niet om de actie zonder toestemming van Fourseasons aan te passen. We zijn met zijn 6en met hoofd omlaag afgedropen, wat een afgang, wat een aanfluiting en wat een vernedering. Nooit meer Fourseasons voor ons dus. Wij hebben bij thuiskomst de mail van AH en Iens naar het restaurant gestuurd om anderen deze afgang te besparen. Tip voor het restaurant, lees uw mail of check uw feiten voor u klanten onterecht beschuldigd.
Gary K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hele fijne maaltijd genoten met een goed glas wijn! Ook een lekker dessert ( wat niet gewoon is onder de Aziatische restaurants)!
Top!
Gerhardt K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. Fijn buiten op het terras gegeten. We komen vast en zeker nog eens als we weer in de buurt zijn.
Trudie P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke gerechten, verse ingrediënten. Er werd bij het toewijzen van de tafel rekening gehouden met de beperkte mobiliteit van een familielid. Vriendelijke bediening.
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer eens leuk buiten gegeten bij Four Seasons.
Ik had gereserveerd buiten op het terras om 20.00.
We kwamen 20.10 aan, net op tijd om te voorkomen dat ons gereserveerde tafeltje aan iemand anders werd gegeven. Beetje jammer.
Eten is niet heel verfijnd, en de kaart volgens mij al heel lang hetzelfde, maar wel lekker.
We aten sushi en sashimi en daarna eend, en lam. De eend was erg lekker.
Wijnen redelijk voor de prijs (fles van de kaart)
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het is een een leuke plek om zowel binnen als buiten te zitten!
als de tafeltjes buiten allemaal naar de boten zijn gericht dan wordt het uitzicht nog romantischer !!
je zit rechtskijkend ingepakt door auto,s (jammer) Voor de ligging van het restaurant is het een mooie plek!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voorgerechten (sashimi en iberico zwijn) waren lekker, pekingeend ook maar hoofdgerecht met gamba's en coquilles wat flauw. Ook de open wijn (sauvignon en merlot) mag nog wel eens op kwaliteit beoordeeld worden.