Four Seasons

Haringburgwal 3 1141 AT Monnickendam Nederland Kaart

Over restaurant Four Seasons

Aziatische verfijning

Een authentieke Aziatische keuken met een vleugje Frankrijk. Een topcombinatie die het beste van twee culinaire werelden bij elkaar brengt! De bediening zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd, het zal je aan helemaal niks ontbreken. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Four Seasons

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30
- High Tea 12:00 - 16:00

Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Supergoed voorgerecht, enigszins tegenvallend hoofdgerecht en prima dessert. Vriendelijke bediening. De menukaart is zeer uitgebreid, echter de wijnkaart is toe aan vernieuwing, letterlijk en figuurlijk.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We lieten ons verrasse door de chef en dat is uitstekend gelukt. We hadden een vier gangen menu en het was geweldig lekker.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst,heerlijk gegeten! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie deze keer,keuze uit alles van de kaart. Aanrader!
Yvonne55 D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten. Het personeel was zeer vriendelijke. De inrichting is sfeervol. Voor de deur gratis parkeren. We hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie: vrije keuze uit de hele kaart.
Lida T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Jaren terug hier gegeten. Wachttijd was toen heel lang. En door de AH actie zijn we hier weer beland. En daar waren we blij om. Het was zo veel beter geworden met bediening. En dus wachttijd. En het belangrijkste: het eten was heerlijk. Gewoon a la carte. Heerlijke sushi en sashimi. Hoofdgerecht de keuze van de chef buiten de kaart om. En dessert voor mij kaneelijs met spekkoek. En eerlijk gezegd nog nooit zo lekker kaneelijs gegeten. We komen zeker terug.
Proefkonijntjes .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede ontvangst met een vlotte en correcte service. Prima eten, mooie presentatie op de borden. Leuke inrichting van het restaurant met heerlijke stoelen om wat langer te blijven zitten. Via ah actie gereserveerd, maar konden gewoon van het alc menu kiezen. Bij vertrek kregen wij te horen dat we nogmaals terug konden komen met dezelfde bon.
Dirrie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Gezellig restaurant,goed en lekker eten en je kunt zelf een menu samenstellen! De bediening is uitstekend! Waren hier met de AH korting maar konden gewoon van de kaart bestellen!
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met de AH restaurant actie kaart hier gegeten. Verrassend bij de oubollige uitstraling verwacht je niet een aziatische kaart. keurige bediening.
een leuke keuze aan gerechten, alleen voldeed de omschrijving van vers gebakken zeetong filet niet aan de droog gestoomde visrolletjes met zalm dat geserveerd werd.
De reactie kwam na het dessert, de zwart gestempelde zegelkaart werd op tafel gesmeten met de mededeling u kunt nog een keer terug komen en gebruik maken va de AH actie, geen coulance geen excuses, geen goedenavond. door de zeer onprofessionele houding van de restaurant manager zien ze ons nooit meer terug.
Loes.plekker .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was moeilijk een keuze te maken uit alle lekkere gerechten op de menukaart.
Het eten was voortreffelijk. De bediening professioneel en heel vriendelijk.
Ik ga er beslist nog een keer eten.
Debeeren .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben na 2 1/2 uur het restaurant verlaten voordat we het dessert konden bestellen. De bediening was zeer vriendelijk maar hadden het niet goed georganiseerd zodat het te lang duurde voordat de bestelling werd opgenomen/borden opgehaald werden.
Karin-veenman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Top gegeten. Bedieding top. Decoratie kan wel een aandachtspuntje gebruiken.
Dessert ook iets meer aandacht aan besteden. Maar verder alles top.
Shaheto .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De bediening was gewoon goed. Decor ietwat gedateerd maar gezellig. Het eten was in één woord grandioos. Sushi/sashimi als voorgerecht en ossehaasstukjes/st.jacobsschelpen/gamba's als hoofdgerecht. Alleen jammer dat er voor het dessert geen vanilleijs meer was! Maar dat werd "goedegemaakt" met een extra bolletje ander ijs.
Dollymulder .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten was voortreffelijk bediening zeker ook. Het eten prachtig geserveerd zeker een aanrader. Het restaurant op zich vond ik minder beetje smoezelig en oud als dit verfrist wordt zou het nog beter zijn.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Met AH actief naar four seasons in monnickendam geweest.
Eten lekker en bediening oké maar dan de rekening gevraagt wij hadden een bites een voor gerecht een hoofdgerecht en koffie en thee
Bij rekening is niet voorgerech't maar bte gerekende
We mochten a la carte van de kaart eten maar als je iets extra 's besteld in dit geval de bites wordt je gestraft
Op deze manier is korting op AH actief eigenlijk duurkoop.
Wij zijn nog al onbeschoft behandeld wat jammer is want te ik kom hier niet meer.
Kwaliteit prijs verhouding aan de dure kant.
Echt jammer want met reglement prijzen zou het een top restaurant zijn.
De bediening was perfect maar de meneer van de rekening echt onbeschoft heb je een probleem ergens mee wordt dit onprofessioneel opgelost.
Echt jammer
Sadejong .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant. Eten was goed van smaak. Ruime hoeveelheid. Bediening was heel vriendelijk en netjes.
Marjan104 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer verrasend goed gegeten, aan de buitenkant zie je het er niet vanaf. Ligging aan de oude haven van Monnickendam. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Frismi385 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Hier kan ik kort over zijn. Geweldige locatie en goed gegeten. Voordeel, geen vast menu dus zelf uitzoeken. Na 1700 uur kun je zonder blauwe schijf parkeren. Wil je een zeer goed restaurant, dan hoef je niet meer verder te zoeken.
Gerritkras .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Erg lekker gegeten, de bediening was fantastisch en het uitzicht op het water is prachtig. Niks meer aan doen. We komen graag nog een keer terug.
Lobsterbox .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Buitenkant is simpel maar binnen klopt alles. Vriendelijk personeel en fijne stoelen. Keuze is uitgebreid. Met een AH zegelkaart kun je alles van de kaart kiezen, het goedkoopste gerecht is dan gratis. Vond het eten wel zout. Omdat het erg druk was zijn we in totaal 3.5 uur binnen geweest maar dat was voor ons geen probleem. Komen we zeker terug!!