Four Seasons

Haringburgwal 3 1141 AT Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Four Seasons

Door de ligging van Four Seasons kunnen ze de vis zowat direct uit het IJsselmeer halen. Al is het niet alleen de versheid van de producten die bij dit restaurant hoog in het vaandel staat: ook de juiste garing en de beste bereidingswijze krijgen hun volste aandacht. Een authentieke Aziatische keuken met een vleugje Frankrijk. Een topcombinatie die het beste van twee culinaire werelden bij elkaar brengt! De bediening zorgt dat alles tot in de puntjes is verzorgd, het zal je aan helemaal niks ontbreken. Een ervaring om nooit meer te vergeten!

Meer informatie over restaurant Four Seasons

Dinsdag t/m Zaterdag 15:00 - 22:30
- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Four Seasons

Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was lekker, maar de porties mogen wel iets groter.
paultimmermansadvies .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een onprettige sfeer in het restaurant. Ongezellig.
Leek meer op een eetzaal.
Eten was niet geweldig en dus alles bij elkaar, sla dit restaurant over.
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super Peking eend. Goede gestoomde oesters. Tempura garnalen niet een echt tempura deeg. Dat moet heel bros en luchtig zijn en dit deeg was compact . De dubbele espresso voor 6 euro is belachelijk duur zonder friandices.
Wijn viognier prima.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kwamen eten met de AH actie wat in het beginsel geen probleem leek. De sushi's waren zalig, de eend en entrecote ook. De gamba's en coquilles haden iets meer op smaak gebracht kunnen worden want ze waren redelijk flauw. De desserts waren goed. Mooie zaak en niet te druk, ruim opgezet. De huiswijn is behoorlijk aan de prijs. Maar wat een afgang bij het afrekenen. Volgens de mijnheer waren onze bonnen vals en moest de rekening naar boven aangepast worden. Onze uitleg, wij hadden via de AH / Iens zomeractie 5 voorgedrukte gratis zegels gekregen, werd afgedaan als onwaar. Hoe gênant innemen klein stadje als Monnickendam. Onze familie was tot op het bod beledigd en ik schaamde mij dat ik Fourseasons had aangeraden. Gelukkig had mijn tante, die wij hadden uitgenodigd, zelf nog een bonnenboekje mee. Jammer dat er geen enkele ruimte was voor hand in eigen boezem of enige twijfel. Het lag aan ons, wij zouden 'creatief' zijn geweest met kopieën en knip/ plakwerk. Ja of anders lag het wel aan AH en Iens, daar moest het restaurant immers veel geld aan afdragen dus zijn hadden het recht niet om de actie zonder toestemming van Fourseasons aan te passen. We zijn met zijn 6en met hoofd omlaag afgedropen, wat een afgang, wat een aanfluiting en wat een vernedering. Nooit meer Fourseasons voor ons dus. Wij hebben bij thuiskomst de mail van AH en Iens naar het restaurant gestuurd om anderen deze afgang te besparen. Tip voor het restaurant, lees uw mail of check uw feiten voor u klanten onterecht beschuldigd.
Gary K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hele fijne maaltijd genoten met een goed glas wijn! Ook een lekker dessert ( wat niet gewoon is onder de Aziatische restaurants)!
Top!
Gerhardt K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. Fijn buiten op het terras gegeten. We komen vast en zeker nog eens als we weer in de buurt zijn.
Trudie P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke gerechten, verse ingrediënten. Er werd bij het toewijzen van de tafel rekening gehouden met de beperkte mobiliteit van een familielid. Vriendelijke bediening.
Wjf F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Weer eens leuk buiten gegeten bij Four Seasons.
Ik had gereserveerd buiten op het terras om 20.00.
We kwamen 20.10 aan, net op tijd om te voorkomen dat ons gereserveerde tafeltje aan iemand anders werd gegeven. Beetje jammer.
Eten is niet heel verfijnd, en de kaart volgens mij al heel lang hetzelfde, maar wel lekker.
We aten sushi en sashimi en daarna eend, en lam. De eend was erg lekker.
Wijnen redelijk voor de prijs (fles van de kaart)
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
het is een een leuke plek om zowel binnen als buiten te zitten!
als de tafeltjes buiten allemaal naar de boten zijn gericht dan wordt het uitzicht nog romantischer !!
je zit rechtskijkend ingepakt door auto,s (jammer) Voor de ligging van het restaurant is het een mooie plek!
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voorgerechten (sashimi en iberico zwijn) waren lekker, pekingeend ook maar hoofdgerecht met gamba's en coquilles wat flauw. Ook de open wijn (sauvignon en merlot) mag nog wel eens op kwaliteit beoordeeld worden.
bentevs .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een oosters restaurant dat niet helemaal over de top de uitstraling ervan heeft, een goede verassing voor een keer. Je ziet deze elementen wel terug komen door hier en daar een boeddha maar het is niet overheersend. Het restaurant heeft ook veel moderne kunst met sterke belichting. We hebben gecombineerd gegeten, het begon met 8 stuks sushi rolls 4 met zalm en 4 met tonijn. Het was wat aan de dikke kant gesneden waardoor het een grof mondgevoel gaf, jammer. Als hoofdgerecht hadden we beide de kreeft, deze was heerlijk en bijna tot in perfectie bereid. De gember maakte het gerecht ook helemaal af. Voor het dessert hadden we nog de chocolade soufflé maar deze was niet heel speciaal. Over het geheel wel tevreden maar er moet nog wel gewerkt worden aan het zetten van de puntjes op de I.
regendruppel .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Er is bijna niks vegetarisch te bestellen maar voor de rest was het eten erg goed van smaak .
Ook een beetje vreemd is dat je de bami of nasi appart moet bestellen en het kost dan gemiddeld 5 euro voor een bakje . Voor mij genoeg maar voor grote eters niet !
stoet01 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
gereserveerd via AH restaurantactie maar toen wij de kaart zagen toch besloten voor het 4 gangen verrassingsmenu van de kok te gaan. Lekker gegeten vooral de crispy duck, op ons verzoek 1 v/d 4 gangen, was lekker crispy. Wijnkaart was pittig niet verwacht bij dit restaurant.
Anita E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben genoten van hele mooie en heerlijke gerechten, prachtig om te zien en ontzettend lekker. De bediening was goed , ik vond de tijden tussen de gangen wel lang. Al met al hebben wij er drie en een half uur gezeten.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede locatie, personeel helaas minder. Na het drinken werd de menukaart zonder een woord op tafel gelegd. Vervolgens werd pas na drie kwartier na binnenkomst de bestelling opgenomen. Geen warm welkom wat je verwacht in een goed restaurant. Nadat we betaald hadden, werden we ook niet netjes uitgelaten. Het personeel stond al weer achterin het restaurant. Wij gaan regelmatig uit eten en wat betreft gastvrijheid stond deze keer onderaan. Jammer, want het eten is fantastisch!
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Supergoed voorgerecht, enigszins tegenvallend hoofdgerecht en prima dessert. Vriendelijke bediening. De menukaart is zeer uitgebreid, echter de wijnkaart is toe aan vernieuwing, letterlijk en figuurlijk.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We lieten ons verrasse door de chef en dat is uitstekend gelukt. We hadden een vier gangen menu en het was geweldig lekker.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst,heerlijk gegeten! Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie deze keer,keuze uit alles van de kaart. Aanrader!
Yvonne55 D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk Aziatisch fusion restaurant. Fijne kaart met ook kleine hapjes en sushi. Leuke gerechtjes ook om te delen al zijn sommige dingen zo lekker dat je ze voor jezelf wilt houden! Wij kwamen met de AH kortingskaart maar mochten toch uit de hele kaart kiezen! Sterker nog, bij het afrekenen werd ons verteld dat we nog een keer met korting mochten komen eten! Gaan we zeker doen. Vriendelijke attente bediening. Bij het noemen van de wijnen wordt vermeld welke duurder is, heel prettig. Grote pluspunten: het eten en de gastvrijheid. Heel klein minpuntje : de akoestiek. Maar een hele dikke aanrader!!
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten. Het personeel was zeer vriendelijke. De inrichting is sfeervol. Voor de deur gratis parkeren. We hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie: vrije keuze uit de hele kaart.