Four Rose's

7,1

Jouw recensie over het restaurant Four Rose's

hapa .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Men neme een blik bonen, verhit het, gooit er een handje ijsbergsla overheen en een kwakje guacamole, legt er een vooraf geprepareerde enchillada naast die vastgebakken zit aan het bord doordat die waarschijnlijk vooraf op het bord is opgewarmd in de oven en je hebt een mexicaans gerecht voor 14,40 euro. Smakelijk eten!
Mickie .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Blijft een prachtige zaak, sfeervolle moderne Mexicaan met altijd vriendelijke bediening! Al 20 jaar hetzelfde gerecht kunnen kiezen van de kaart. (Combo) en het voldoet altijd. Veel, warm, hoog op smaak. Ultimate comfortfood. Wat goed is is goed! En soms heb je gewoon ontzettend veel zin in gesmolten kaas, zure room en guacamole Haha Ook dit keer weer als tevreden gast het pand verlaten. Top
Tunguska .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mooie locatie in de binnenstad van Groningen. Restaurant is netjes en schoon.
Porties zijn aan de kleine kant. Ik had de enchillada en quesadilla, deze waren maar mager gevuld en bord was opgevuld met bonen en sla.
Als nagerecht churros, maar deze kwamen uit de diepvries en dus niet vers, jammer! Prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Personeel wel erg vriendelijk!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gisteravond met 7 personen gegeten bij dit restaurant. En ik moet zeggen dat ik positief verrast was. Vriendelijk personeel en een mooi pand.
1 van mijn tafelgenoten is een 'echte fijnproever' als het om steaks gaat en had behoorlijke eisen hoe ze deze wou hebben. Hier is perfect aan gehouden, chapeau voor de koks. Het Mexicaanse gedeelte was prima, maar zou ik nou niet zo snel nog een keer bestellen.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vanavond ben ik met een paar vrienden wezen eten bij Four Rose's. Ik ben er al verscheidene keren geweest en elke keer is het weer ongelooflijk lekker. Vanavond ook weer. Ik had Taco Carne en Enchillada Pollo. Kortom prima eten voor een goede prijs. Ik zal zeker nog eens terug komen.
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
met groep van 8 lekker gegeten en onderling wat uitgewisseld. prima keuken en ongedwongen sfeer. voor herhaling vatbaar.

Simon W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ongeveer 2 maand geleden hier met vader wat gegeten. Helaas sluit ik me aan bij de algemene teneur over het eten. Het is allemaal wel erg flauwtjes en heeft derhalve weinig met Mexicaans eten te maken. Misschien is dit een bewuste commerciële keuze, maar ik vermoed dat hierdoor veel mensen afhaken. Op zich geen probleem, het zit er altijd bomvol.

Qua uitstraling vond ik de 'oude' Four Rose's veel meer hebben. Waar wij zaten, was het onaangenaam flets qua belichting en was de plaatsing van tafeltjes ongezellig. De bediening daarentegen is uitstekend.

Al met al een redelijk restaurant met gemiddelde prijzen, maar verwacht geen smaakwonderen.
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We mochten beneden gaan zitten, erg weinig sfeer daar. veel te veel licht, lijkt wel een snackbar.. Drinken kwam heel snel maar het eten duurde vervolgens erg lang. Tex Mex gehad, was redelijk.. De spies van lamsgehakt was naar mijn idee niet vers, dit had wel een erg onnatuurlijke vorm en was errrg zout. de enchilada was prima, lekker pittig. De patat vond ik wel te triest voor woorden, dunnen licht gele dingetjes zonder smaak en dan de mayo regelrecht uit een fabriek.. Zonde!! gewoon zelf lekkere aardappelpartjes ofzo maken!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De keuken open tot 22.30 dat zouden meer restaurants moeten doen! Mooi plekje bij het raam. De kaart kwam snel. Het eten was er ook vlot: mooie borden. Echt Mexicaans... aardige bediening.
monicavanuden .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bediening erg vriendelijk. De zaak is superschoon. Maar het eten viel erg tegen. Kleine porties terwijl je toch een grote portie besteld. Smakeloos zonder extra's....
dickmans .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
eten viel hier ontzettend tegen, vooraf hadden we 3 keer gevulde japaleno pepers welke wel lekker waren, als hoofdgerecht hadden onze 2 kinderen hadden spareribs, welke te droog waren om te eten, mijn vrouw en ik hadden beide de mexicaanse combo, smaakte wel redelijk maar was zeer weinig het bord werd opgevuld door bonen om het nog wat te laten lijken, maar na alles opgegeten te hebben hadden we nog echt honger, zijn op de terug weg naar huis nog langs een cafetaria geweest en daar wat gehaald om de honger te stillen.
Bediening was echter wel vriendelijk, daar niks op aan te merken,
maar komen hier helaas niet meer terug
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
22 april met 3 personen gegeten bij Four Roses in Groningen.
Bij binnenkomst werden we verwelkomt door de goedlachse eigenaresse, die ons doorverwees naar ons tafeltje bij het raam. Uit de uitgebreide menukaart een keuze gemaakt en ondertussen een lekker wijntje genomen. Na 10 minuten kregen we het voorgerecht al opgediend , een proeverijtje van allerlei kleine gerechtjes uit de Mexicaanse keuken. Vlot daarna ook het hoofdgerecht voorgeschoteld gekregen. We hebben erg lekker gegeten. Het restaurant is behoorlijk groot met een kelder, een begane grond en een verdieping. De toiletten zijn keurig netjes schoon, het hele restaurant is trouwens schoon. In verhouding weinig geld kwijt en de buik goed vol. Overal in het restaurant staan overigens grote bossen met verse rozen.
Wij komen graag nog eens terug.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten op aanraden van collega's. We hebben allemaal heerlijk gegeten en de prijs/kwaliteit/portiegroet is gewoon goed! Ik verkies Four Rose's vanaf nu zeker boven Cantina voor Mexicaans eten in de stad.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
holy moly, dit was echt heel slecht hoor. ik heb zelden zo belabberd gegeten, smakeloos, inspiratieloos en kwalitatief beneden alle peil, zo'n spijt heb ik zelden gehad. dit is een zaak die het niet gaat redden, wat een armoede. gegeten fajitas vis, hoop bombarie, maar in the end, smaak nog kraak, groot stuk gekweekte zalm en twee garnalen, saus uit een potje groente niet gaar en totaal zonder smaak....
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten spareribs met zwarte bonen en een combo van zwarte bonen met champignons en blauwe kaas en advocado en sla , bediening prima.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met vrienden hier gegeten en een geweldige avond gehad. Begonnen met de nacho's en gedeeld met z'n vieren. De vrienden gingen beiden voor een Burrito Verduras en wij voor een combo. Daarin een taco con carne, 2x enchilada con carne en een enchilada vega. Alles even lekker en mooi dat je zowel rijst als bonen krijgt. Eigenlijk paste het toetjes niet meer maar voor één toch nog de fudge en voor mij de torta de fandango, wat een ware verrassing was, zo lekker. Gelukkig ging de bediening meteen opruimen en kwam ze snel achterop met mijn smartfoon die ik had laten liggen .... nogmaals dank daarvoor.
lifeandcooking .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Mijn favoriete restaurant in Groningen. Ik neem hier altijd de combo met een tortilla, taco en rundvlees. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. De cocktails zijn wel aan de prijs: voor een pina colada betaal je € 7,50. Eten is ook een beleving en dat vind ik hier zo leuk. Gezellige inrichting, nette bediening, lekker muziekje op de achtergrond, verse rozen op de bar en de eigenaresse maakt altijd even een praatje. Aanrader!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Kan me wel aansluiten bij voorgaande recensies dat de smaak van de gerechten vrij vlak is. Dat is jammer want met wat meer smaak zouden dus meer klanten terugkomen. Het is okay en daar is het mee gezegd. Wat wij vreemd vonden was dat we geen zure room kregen bij het combinatiegerecht, terwijl dat wel vermeld staat op de kaart. We vroegen ernaar en serveerster kwam terug met de mededeling: er hoort geen room op dit gerecht maar u kunt het als los bijgerecht bestellen. Ze plaatste het kommetje met room op tafel en zei: dit wordt extra op uw rekening gezet.
Heb het zojuist voor de zekerheid nog even opgezocht en het wordt duidelijk op menukaart op de website vermeld. Dit vinden we een onnodige slordigheid. Vandaar de zes voor de service. Ook was de bediening niet scherp. Drankjes die wel besteld maar vervolgens niet gebracht werden.
De prijs/kwaliteitverhouding vinden wij niet passend. Iets te hoog voor de waar die je voorgeschoteld krijgt. Het zit er wel gezellig! Eten een 6,5 en omdat we dat niet aan kunnen geven hebben we toch maar gekozen voor een 7 ipv een 6.
H H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het eten was op zich wel goed, maar de smaken mogen wel wat uitgesprokender wat mij betreft.

Prijs kwaliteit is wel in verhouding, wij hebben er gegeten voor 45 euro en dat is dan prima voor wat je krijgt.

De nachoschotel is eentonig van smaak, dat is jammer!
Esmé V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Ik kom al jaren geregeld eten bij dit restaurant. Heerlijk Mexicaans eten, hoewel voor een student wel wat aan de prijs. Vooral de Mexicaanse combo sprak me aan, waarbij je twee gerechten kunt kiezen. De vegetarische fajita met blauwe kaas en avocado is erg lekker, en ook de toetjes kunnen op mijn goedkeuring rekenen. Dit blijft een vast adres.