Four Rose's

Meer informatie over restaurant Four Rose's

Lang
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ongeveer 2 maand geleden hier met vader wat gegeten. Helaas sluit ik me aan bij de algemene teneur over het eten. Het is allemaal wel erg flauwtjes en heeft derhalve weinig met Mexicaans eten te maken. Misschien is dit een bewuste commerciële keuze, maar ik vermoed dat hierdoor veel mensen afhaken. Op zich geen probleem, het zit er altijd bomvol.

Qua uitstraling vond ik de 'oude' Four Rose's veel meer hebben. Waar wij zaten, was het onaangenaam flets qua belichting en was de plaatsing van tafeltjes ongezellig. De bediening daarentegen is uitstekend.

Al met al een redelijk restaurant met gemiddelde prijzen, maar verwacht geen smaakwonderen.
Lena S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We mochten beneden gaan zitten, erg weinig sfeer daar. veel te veel licht, lijkt wel een snackbar.. Drinken kwam heel snel maar het eten duurde vervolgens erg lang. Tex Mex gehad, was redelijk.. De spies van lamsgehakt was naar mijn idee niet vers, dit had wel een erg onnatuurlijke vorm en was errrg zout. de enchilada was prima, lekker pittig. De patat vond ik wel te triest voor woorden, dunnen licht gele dingetjes zonder smaak en dan de mayo regelrecht uit een fabriek.. Zonde!! gewoon zelf lekkere aardappelpartjes ofzo maken!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De keuken open tot 22.30 dat zouden meer restaurants moeten doen! Mooi plekje bij het raam. De kaart kwam snel. Het eten was er ook vlot: mooie borden. Echt Mexicaans... aardige bediening.
Monicavanuden .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bediening erg vriendelijk. De zaak is superschoon. Maar het eten viel erg tegen. Kleine porties terwijl je toch een grote portie besteld. Smakeloos zonder extra's....
Dickmans .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
eten viel hier ontzettend tegen, vooraf hadden we 3 keer gevulde japaleno pepers welke wel lekker waren, als hoofdgerecht hadden onze 2 kinderen hadden spareribs, welke te droog waren om te eten, mijn vrouw en ik hadden beide de mexicaanse combo, smaakte wel redelijk maar was zeer weinig het bord werd opgevuld door bonen om het nog wat te laten lijken, maar na alles opgegeten te hebben hadden we nog echt honger, zijn op de terug weg naar huis nog langs een cafetaria geweest en daar wat gehaald om de honger te stillen.
Bediening was echter wel vriendelijk, daar niks op aan te merken,
maar komen hier helaas niet meer terug
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
22 april met 3 personen gegeten bij Four Roses in Groningen.
Bij binnenkomst werden we verwelkomt door de goedlachse eigenaresse, die ons doorverwees naar ons tafeltje bij het raam. Uit de uitgebreide menukaart een keuze gemaakt en ondertussen een lekker wijntje genomen. Na 10 minuten kregen we het voorgerecht al opgediend , een proeverijtje van allerlei kleine gerechtjes uit de Mexicaanse keuken. Vlot daarna ook het hoofdgerecht voorgeschoteld gekregen. We hebben erg lekker gegeten. Het restaurant is behoorlijk groot met een kelder, een begane grond en een verdieping. De toiletten zijn keurig netjes schoon, het hele restaurant is trouwens schoon. In verhouding weinig geld kwijt en de buik goed vol. Overal in het restaurant staan overigens grote bossen met verse rozen.
Wij komen graag nog eens terug.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Voor het eerst hier gegeten op aanraden van collega's. We hebben allemaal heerlijk gegeten en de prijs/kwaliteit/portiegroet is gewoon goed! Ik verkies Four Rose's vanaf nu zeker boven Cantina voor Mexicaans eten in de stad.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
holy moly, dit was echt heel slecht hoor. ik heb zelden zo belabberd gegeten, smakeloos, inspiratieloos en kwalitatief beneden alle peil, zo'n spijt heb ik zelden gehad. dit is een zaak die het niet gaat redden, wat een armoede. gegeten fajitas vis, hoop bombarie, maar in the end, smaak nog kraak, groot stuk gekweekte zalm en twee garnalen, saus uit een potje groente niet gaar en totaal zonder smaak....
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten spareribs met zwarte bonen en een combo van zwarte bonen met champignons en blauwe kaas en advocado en sla , bediening prima.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met vrienden hier gegeten en een geweldige avond gehad. Begonnen met de nacho's en gedeeld met z'n vieren. De vrienden gingen beiden voor een Burrito Verduras en wij voor een combo. Daarin een taco con carne, 2x enchilada con carne en een enchilada vega. Alles even lekker en mooi dat je zowel rijst als bonen krijgt. Eigenlijk paste het toetjes niet meer maar voor één toch nog de fudge en voor mij de torta de fandango, wat een ware verrassing was, zo lekker. Gelukkig ging de bediening meteen opruimen en kwam ze snel achterop met mijn smartfoon die ik had laten liggen .... nogmaals dank daarvoor.
Lifeandcooking .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Mijn favoriete restaurant in Groningen. Ik neem hier altijd de combo met een tortilla, taco en rundvlees. Alles wordt vers gemaakt en dat proef je. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. De cocktails zijn wel aan de prijs: voor een pina colada betaal je € 7,50. Eten is ook een beleving en dat vind ik hier zo leuk. Gezellige inrichting, nette bediening, lekker muziekje op de achtergrond, verse rozen op de bar en de eigenaresse maakt altijd even een praatje. Aanrader!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Kan me wel aansluiten bij voorgaande recensies dat de smaak van de gerechten vrij vlak is. Dat is jammer want met wat meer smaak zouden dus meer klanten terugkomen. Het is okay en daar is het mee gezegd. Wat wij vreemd vonden was dat we geen zure room kregen bij het combinatiegerecht, terwijl dat wel vermeld staat op de kaart. We vroegen ernaar en serveerster kwam terug met de mededeling: er hoort geen room op dit gerecht maar u kunt het als los bijgerecht bestellen. Ze plaatste het kommetje met room op tafel en zei: dit wordt extra op uw rekening gezet.
Heb het zojuist voor de zekerheid nog even opgezocht en het wordt duidelijk op menukaart op de website vermeld. Dit vinden we een onnodige slordigheid. Vandaar de zes voor de service. Ook was de bediening niet scherp. Drankjes die wel besteld maar vervolgens niet gebracht werden.
De prijs/kwaliteitverhouding vinden wij niet passend. Iets te hoog voor de waar die je voorgeschoteld krijgt. Het zit er wel gezellig! Eten een 6,5 en omdat we dat niet aan kunnen geven hebben we toch maar gekozen voor een 7 ipv een 6.
Schrijfmap .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het eten was op zich wel goed, maar de smaken mogen wel wat uitgesprokender wat mij betreft.

Prijs kwaliteit is wel in verhouding, wij hebben er gegeten voor 45 euro en dat is dan prima voor wat je krijgt.

De nachoschotel is eentonig van smaak, dat is jammer!
Esmé V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Ik kom al jaren geregeld eten bij dit restaurant. Heerlijk Mexicaans eten, hoewel voor een student wel wat aan de prijs. Vooral de Mexicaanse combo sprak me aan, waarbij je twee gerechten kunt kiezen. De vegetarische fajita met blauwe kaas en avocado is erg lekker, en ook de toetjes kunnen op mijn goedkeuring rekenen. Dit blijft een vast adres.
Johannamaria54 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Met een groep van vijf personen hier gegeten. Service is prima, bediening let goed op en komt op tijd langs. Entourage, na de verbouwing van alweer enkele jaren geleden, heel smaakvol. Het eten zoals altijd: ruime porties; best lekker, maar niet heel subtiel. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. De margarita's ook.
Een goede plek voor een gezellig avondje
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Voor ons gezin man (50+), vrouw (40+) en 2 dochters (tieners) is
dit ons restaurant voor speciale gelegenheden.
Zondag 1 maart was het weer zover. Mijn verjaardag gevierd en deze keer
waren we met zijn 5-en aan t eten.
Eten is er eigenlijk altijd goed en ook deze keer werden onze kleine wensen (beetje meer van dit,
beetje minder van dat) gehonoreerd.

Wij creëeren ons eigen voorgerechten buffet met chips met kaas, quacamole,
poppers, quesodip, chorizo.
Hoofdgerechten vari"eren maar zoals altijd neem ik de spareribs.
Mixend gril, solo, combo, macho's todos, de tafel staat vol.
We proeven het eten van elkaar en zijn tevreden.
Lekker gekruid, goed warm en lekker mals vlees.

Nagerecht:
Chocoladetaart met slagroom. Machtig maar O zo lekker.

Daarbij drinken waarvan de verse jus en pina colada het
meest vermeldens waardig zijn.

En daarna maar weer hopen op een bijzondere gebeurtenis.
Pui Yeng F.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vol verwachting ben ik hier naar toe gegaan. Al jaren in Groningen, maar nog nooit geweest. Om me heen altijd hele positieve verhalen gehoord, dus ik was razend benieuwd. We waren met een grote groep collega's ivm een afscheid van een collega. We kregen een mooie tafel op de eerste verdieping toegewezen en al gauw verschenen de eerste chipjes en dips op tafel. Deze smaakten erg lekker!

Na 2 uurtjes hebben we het eten besteld. Ik had een Mexicaanse lasagne. Ik had hoge verwachting, helaas viel het toch iets tegen. Het was weinig spannend, beetje standaard en qua smaak ook niet heel bijzonder. Als je het gevoel krijgt dat je dit zelf lekkerder kan, dan gaat er volgens mij iets niet helemaal goed. De burrito's zagen er overigens wel heerlijk uit.

Niet slecht gegeten maar ook niet supergoed. Ik zou er in elk geval niet zo snel terugkeren.
Chaparita .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Vorige week woensdag hier gegeten met mijn vriend. We hebben verschillende voorgerechtjes genomen en dat was echt heerlijk. De quesodip is zo lekker, daar eet ik het bakje bijna bij op. En de guacamole is ook super! Het is vers gemaakt en dat proef je! Mijn vriend heeft nog een burrito genomen als hoofdgerecht, daar had ik helaas geen plek meer voor.
Bediening was erg oplettend en attent. En de barman hier maakt de beste mojito's van de stad! Echt aan te raden!
Als afsluiter nog een speciale koffie met chocoladefudge, ideaal als je geen plek meer hebt voor een dessert.
Kortom een superavond en hier kom ik zeker weten nog wel een keer terug.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Gisterenavond ben ik met mijn moeder samen wezen eten bij Four Rose's in Groningen. Het eten was heel lekker. Ik had een taco Carne en een enchilada Pollo, want ik ben gek op taco's en enchilada's. Ook was het een heel sfeervol restaurant. Ik zal er vast nog wel eens terug komen.
LienG .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Als ontzettende fans van tex mex hier gegeten. Gezellige sfeer en smaakvol ingericht. Zeer vriendelijke en aardige bediening. Lekker eten, maar niet heel bijzonder, smaken zouden wat minder vlak mogen.