Over het restaurant Fouquet

Cuisine de Marché

Fouquet staat al 21 jaar tot ver buiten Den Haag bekend om de grote gastvrijheid en de fijne ambiance. Met heel veel liefde, smaak en passie zetten ze hier de mooiste gerechten uit de Frans-mediterrane keuken op tafel. Cuisine de Marché noemen ze het, koken met dagverse en duurzame producten voor een onvergetelijk resultaat. Een fantastische eetervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fouquet

Maandag t/m zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Fouquet

Jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere, bijzondere, bijpassende wijnen (zelfs een Marokkaanse topper).
Vriendelijke en kundige bediening.
Echt aan te bevelen.
Lorenzo H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Leuk restaurant met zeer attente bediening. Werden vriendelijk ontvangen en al snel zaten we aan het aperitief. Vervolgens een halfuur niks (behalve de kaart), daarna volgde snel een lekkere amuse en lekker brood gevolgd door het voorgerecht. Tussen de verdere gerechten zat precies genoeg tijd, maar de amuse en brood hadden van ons iets eerder mogen komen. Bediening was vriendelijk, attent en snel met ruime kennis van gerechten en wijnen. Wel jammer dat je geen vaste ober hebt waardoor de "persoonlijke touch" er niet echt is. Voor sommige een minpunt voor andere een non-event. Maar alle beschikbare obers zullen je dus bedienen. Eten was heerlijk, met goede porties en zag er ook nog eens mooi uit. Wel een aanzienlijk verschil of je a la carte eet of voor het "menu de marché" gaat, dus waar die scheve verhouding precies vandaan komt konden we niet precies achterhalen. Al met al een heerlijke avond gehad met top bediening (en dat is tegenwoordig een zeldzaamheid), dus we gaan er zeker nog eens eten.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben hier het drie-gangenmenu genomen en dat was prima. Al vanaf binnenkomst hartelijk ontvangen, een lekkere amuse (klein pompoensoepje en bijzondere bitterbal) en vervolgens een geweldig driegangenmenu. Pittige rauwe tonijntartaar met bijzondere mayonaise, een mooi stukje kalfsvlees dat smolt op de tong en een dessert met een heerlijk stukje cheesecake. Zowel smaken als presentatie ruim boven het gemiddelde... voor een prima prijs. Bijzondere complimenten voor de bijzondere aandacht die een van ons kreeg die een behoorlijk afwijkend dieet volgt. Die kreeg een geweldig menu, compleet maar flink afwijkend. Heerlijk gegeten, direct weer geboekt....
Erik U.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke avond gehad met dank aan zorgzame keuken en zeer prettige bediening
Adriaan O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg goed gegeten, alledrie de gangen waren zeer goed van smaak. Voorgerecht van gerookte Schotse zalm was ook erg goed.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten. Deze keer een vier gangen diner met de juiste wijn erbij. We zijn al een paar maal eerder geweest en toch weten ze ons te verrassen een aanrader voor een ieder die verrast wil worden
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Hebben in het verleden meerdere malen uitstekend gegeten bij Le Fouquet. Deze keer had de kok kennelijk een off day. De coquilles waren flauw, de steak smakeloos en niet mals. Als nagerecht was ons aadrbeien met witte chocola toegezegd. I.p.v. daarvan kregen we aarbeien met bruine chocola, geen goede combinatie
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten! Echt heerlijk!
Wijnarrangement top
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Vanavond gegeten mey vrienden. We haddrn het menu du marché, wat kon worden aangepast naar smaak. Heerlijke wijn erbij en genoten!
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Met zijn vieren een heerlijke avond gehad. Wat zijn we verwend. Vanaf de amuse tot en met het dessert was het fantastisch. Laat je vooral verrassen door de keuken. Succes gegarandeerd.
Hubert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Uitstekend bij Fouquet gegeten. We hadden aansluitend een theatervoorstelling en de bediening heeft goed hierop gereageerd. Precies op de aangegeven tijd hadden wij heerlijk en zonder stress gegeten. Zeer attente bediening.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Zeer vriendelijke, gastvrije en correcte service. Het wijnarrangement sloot goed aan bij het verassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met de doorgegeven voedselallergieen. We komen zeker terug!
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We kwamen voor een gezellige avond met de familie, 9 personen. Zaten helemaal achterin, niet de leukste plek en in de ruimte naast ons zat een gezin met een heel jong kind, dat steeds aan het jengelen was.
De ontvangst was matig, het personeel onpersoonlijk. De amuse was erg lekker, maar het eten viel verder erg tegen. De tonijn korrelig, de steak te ver doorgebakken en de zwezerik in een dikke laag croute waardoor de smaak ver te zoeken was. Alles duurde eindeloos. We kwamen om half 8 en vertrokken na 3 gangen en een kop koffie pas na elven. Helaas dus zonder goed gevoel naar huis. Erg jammer, we komen denk ik niet meer terug, tenzij er echt wat gaat veranderen aan bovenstaande punten.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Smaakvol, geraffineerd en mooie presentatie.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goed eten, prima wijnarrangement en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst. Als aperitief Jupiler (beetje dorst) en witte wijn voor tafelgenote. Via Diningcity reservering gemaakt voor viergangen menu. Gevraagd naar ‘voorkeuren’, nee, wij laten ons graag verrassen. Als eerste twee heerlijke amuses (in prijs inbegrepen). Vervolgens een gerecht van rauwe tartaar van tonijn en een garnaal, uitstekend van smaak. Als tussen gerecht een stukje ‘aangeklede’ heilbot, eveneens uitstekend van smaak. Als hoofdgerecht reepjes vlees, eveneens met aantal bijgerechten, en ook heerlijk van smaak. Als afsluiting een dessert van chocoladecake uit de oven (beetje machtig) met heerlijk ijs en sinaasappel. Voor de bijbehorende wijn laten advisering door de bediening, bij de vis een witte wijn uit noord Italië (omgeving Venetië) en bij het vlees een super Rioja. Al met al een geslaagde avond door de vriendelijke bediening, redelijke prijs en de heerlijke gerechten.
Ilka .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Op 23 december, voordat de kerstdrukte toeslaat, gaan we nog even met z'n tweetjes genieten van het heerlijke eten bij Fouquet. We nemen zoals gewoonlijk het 4-gangen verrassingsmenu. Het mooie en het knappe hier is, dat als je een maand ervoor nog bent geweest, de chef en zijn mannen weten wat je de vorige keer gegeten hebt. Weer worden we verrast, en verwend tot op het bot. Bij iedere hap is het hmmmm en we zijn verwende eters, vinden we zelf. We komen weer tot de conclusie dat je echt hier moet zijn als je wil genieten. Vandaag eten we bij een bekend en gerenommeerd Haags restaurant in het Noordeinde. We rekenen 120€ af en zeggen teleurgesteld tegen elkaar: "Voor dit bedrag hadden we beter bij Fouquet kunnen gaan eten!" Tot snel weer!
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Nu voor de tweede keer gegeten, en geen geluk treffer het was heerlijk en gepast alles aanwezig voor een fijne diner avond.
Gerbrand K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Groepen zijn makkelijk, een kudde schapen, veel alcohol, Nederlanders zijn luid, en beleefdheid is een teken van zwakte. Al is het eten nog zo goed, met een grote groep kantoormensen is er geen pret meer. Verveling slaat om in ballorigheid en de sfeer voor de andere gasten is verloren. Dan kun je perfect koken, maar je krijgt de beleving niet meer goed. Als de volgende. Keer er een groep gereserveerd heeft, dan gaan we meteen weg. Naast Fouquet zit een pizzeria. 10 euro voor een pizza. Perfect voor een groep kantoorlui. Fouquet is geen plek voor een intiem diner. Zonde van het goede eten en van je geld.
Maggi M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ik was hier gisteren geweest met een groep college. Het viel beetje tegen.
We hebben redelijk lang gewacht voor ons gerechten, dat is niet niet erg. Iedereen heeft verschillende gerechten besteld, aantal van a la carte, aantal vangst van de dag, menu marche en 2 verrassing menu. Avond begon met wijntjes en amuse dat was prima. Voorgerechten worden zonder toelichting geserveerd. Toen we bediende vroeg voor wat meer informatie, kwamen ze achter dat ze het ook verkeerd serveerden. Twee personen aan tafel dat verrassing menu bestelde kregen geen uitleg bij hun eten en zijn de gerechten ook hetzelfde. Dat is niet erg, maar dat is volgens ons niet de concept van verrassingmenu dat mensen zelfde gerechten krijgen (nagerecht ook zelfde gerecht als a la carte).
Bediending vonden we redelijk afstandelijk. Vooral er wordt geen informatatie gemeld bij serveren van voor/hoofd en nagerechten.

De enige pluspunt van dit restaurant was de interieur dat oogt rustig was.