Fouquet

Javastraat 31 A 2585 AC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Fouquet

Cuisine de Marché

Fouquet staat al 21 jaar tot ver buiten Den Haag bekend om de grote gastvrijheid en de fijne ambiance. Met heel veel liefde, smaak en passie zetten ze hier de mooiste gerechten uit de Frans-mediterrane keuken op tafel. Cuisine de Marché noemen ze het, koken met dagverse en duurzame producten voor een onvergetelijk resultaat. Een fantastische eetervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fouquet

Maandag t/m zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Fouquet

Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ik snap niet dat deze zaak niet elke avond voller zit: prijs/kwaliteit verhouding is ongeëvenaard! Heerlijk 4 gangen menu gegeten (topper: ravioli van gamba) met
wijnarrangement (topper: de verdego Castello de Medina). Mooie smaken, goede produkten en zeer prettige mensen in keuken en bediening.
Wij blijven terukomen!
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een goed restaurant met prettige bediening en een plezierige sfeer.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Hier gegeten met vrienden. Gereserveerd voor 19:30 uur en moesten een half uur wachten op de dranken en de kaart. Vervolgens werd telkens weer iets vergeten, water, een apart besteld glas wijn. Na meer dan een uur kwam er een voorgerecht. Op de vraag, wat de zwarte materie op mijn bord was, kreeg ik als antwoord "Oh dat is zeker van het plafond gevallen". Bij het hoofdgerecht was met de frites vergeten, die kwam toen iedereen zijn gerecht al op had." kortom een zeer teleurstellende avond voor veel te veel geld. €.70,00 p.p. Nooit meer !!
Mila T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het was heerlijk eten en drinken.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goeie Franse keuken, gaat de klassieke kant op. Lekkere black angus, prima zeebaars. goede bijpassende wijnen, maar niet spectaculair. Het dessert gemaakt van o.a. koffie was verrassend lekker. Prima avond.
Janine R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige bediening
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wederom een geweldige avond gehad bij Fouquet. Gekozen voor het 5 gangen menu met alles er op en er aan. Personeel heeft veel kennis van het eten en de wijnen. Heerlijke ontspannen gezellige avond gehad. Wij komen snel weer terug!!
H.G. E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Het eten was uitstekend, het duurde echter lang voor gevraagd werd of we een keuze gemaakt hadden.
We kregen de indruk dat dat (mede) kwam doordat er een groot gezelschap in een andere ruimte zat.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne, rustige omgeving.
Henri G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijke keuken met een goede bediening, in de juiste ambiance. Erg goede wijnen. Gelegen aan de sfeervolle denneweg. Goed om hier neer te strijken na het doorstruinen van de gezellige winkeltjes.
De tafel van Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Kerstdiner 2017 bij Fouquet was wat ons betreft geslaagd. Leuke gerechten, goede wijnen en prima bediening.
Er werd vlot en adequaat gereageerd op speciale dieetwensen. Al met al een gezellige avond.
Patricia D.
vrij duur, maar kwaliteit is ok.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten bij Fouquet. Vriendelijke bediening, goede gerechten prima wijn. Een aanrader voor wie lekker wil eten zonder teveel poespas.
Lauge N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gerechten met fantasie samengesteld.
strelitski.godelieve S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere, bijzondere, bijpassende wijnen (zelfs een Marokkaanse topper).
Vriendelijke en kundige bediening.
Echt aan te bevelen.
Lorenzo H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Leuk restaurant met zeer attente bediening. Werden vriendelijk ontvangen en al snel zaten we aan het aperitief. Vervolgens een halfuur niks (behalve de kaart), daarna volgde snel een lekkere amuse en lekker brood gevolgd door het voorgerecht. Tussen de verdere gerechten zat precies genoeg tijd, maar de amuse en brood hadden van ons iets eerder mogen komen. Bediening was vriendelijk, attent en snel met ruime kennis van gerechten en wijnen. Wel jammer dat je geen vaste ober hebt waardoor de "persoonlijke touch" er niet echt is. Voor sommige een minpunt voor andere een non-event. Maar alle beschikbare obers zullen je dus bedienen. Eten was heerlijk, met goede porties en zag er ook nog eens mooi uit. Wel een aanzienlijk verschil of je a la carte eet of voor het "menu de marché" gaat, dus waar die scheve verhouding precies vandaan komt konden we niet precies achterhalen. Al met al een heerlijke avond gehad met top bediening (en dat is tegenwoordig een zeldzaamheid), dus we gaan er zeker nog eens eten.
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben hier het drie-gangenmenu genomen en dat was prima. Al vanaf binnenkomst hartelijk ontvangen, een lekkere amuse (klein pompoensoepje en bijzondere bitterbal) en vervolgens een geweldig driegangenmenu. Pittige rauwe tonijntartaar met bijzondere mayonaise, een mooi stukje kalfsvlees dat smolt op de tong en een dessert met een heerlijk stukje cheesecake. Zowel smaken als presentatie ruim boven het gemiddelde... voor een prima prijs. Bijzondere complimenten voor de bijzondere aandacht die een van ons kreeg die een behoorlijk afwijkend dieet volgt. Die kreeg een geweldig menu, compleet maar flink afwijkend. Heerlijk gegeten, direct weer geboekt....
Erik U.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke avond gehad met dank aan zorgzame keuken en zeer prettige bediening
Adriaan O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg goed gegeten, alledrie de gangen waren zeer goed van smaak. Voorgerecht van gerookte Schotse zalm was ook erg goed.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten. Deze keer een vier gangen diner met de juiste wijn erbij. We zijn al een paar maal eerder geweest en toch weten ze ons te verrassen een aanrader voor een ieder die verrast wil worden