Fortuyn Haarlem

Grote Markt 23 2011 RC Haarlem Nederland Kaart
31-232022991

Meer informatie over restaurant Fortuyn Haarlem

• : Parkeergelegenheid in directe omgeving. Alsmede in parkeergarage De Appelaar.

Maandag t/m zondag van 10.00 tot 01.00 uur

• Engels gesproken
Moon S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellig restaurant, gevarieerde kaart en leuke zitplekken. Prettige, aardige bediening! Leuk kaartje op tafel met reservering en een persoonlijk welkom (stuk leuker dan zo'n standaard met "gereserveerd")
Nick W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Samen met mijn partner geweest, op een zaterdagavond. Het eten was goed de entrecote en de Fortuyn burger waren beide heerlijk.

De bediening was een ramp.... Lang wachten op de drankjes en zelfs twee keer niets gekregen (stond ook niet op de rekening overigens, dus dat was wel weer netjes). Het eten bij de keuken moet lang wachten op uitserveren (wordt ondertussen warm gehouden met warmtelampen... ) Het keukenpersoneel heeft zich meermaals moeten verontschuldigen voor het vele drukken op de bel. Lekker gegeten maar de service is echt onder de maat.
Jannes V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken gezellige mensen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prettige bediening door een team waar weinig verloop in zit, dus geen onhandige vakantiekrachten e.d. Gerechten zijn van prima kwaliteit en worden fraai opgediend. Locatie is triple A met een zeer zonnig terras in de middag en avond!
Isabelle1503 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was goed, maar ik vind het armoedig dat ik tijdens het eten moest zitten op een kruk zonder leuning. Beetje raar, niet ontspannend ook. Niet goed dus.
leilani R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ondanks de drukte had het personeel voldoende aandacht voor ons en was het eten heerlijk. De josper oven is echt een verrijking en geeft een mooie smaak aan het eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We zijn wisselend enthousiast: voor een snel bezoek of iets kleins eten is het een prima restaurant, maar aantal gerechten vielen toch een beetje tegen. Al met al net een voldoende, maar geen uitschieter.
Gezellige sfeer, mooie locatie en mooi uitzicht, vriendelijke ontvangst
Voor een etentje is het hoge zitje niet zo comfortabel: het nodig niet uit om nog een gang te bestellen
Plateau Fortuyn als voorgerecht beviel ons uitstekend : presentaties, afwisseling, kwaliteit eten, hoeveelheid: echt een aanrader!
De Burger als hoofdgrecht viel tegen : broodje klef, koud en niet smaakvol en burger zelf had voor ons wat minder rood mogen zijn. Tip voor keuken: leg broodje ook even op de gril
De bijgerechten friet lekker, maar wel aan de prijs en witlof uit oven met citroen: heerlijk
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijke cote de boeuf gegeten. Goed stuk vlees en heerlijk bereid! Echt een aanrader!! Ook de bediening is erg vriendelijk
Quinten H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel gezellig, niet duur. Prima service
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren in dit restaurant gegeten. We waren wat eerder dan de afgesproken tijd, maar er werd voor ons gelijk een tafeltje gezocht zodat we alvast konden plaats nemen. Er werd een karaat Haarlems water op tafel gezet, wat door mij zeer op prijs gesteld wordt omdat ik graag water drink en er van baal als ik daar het volle pond voor moet betalen. Het biertje van mijn man werd vergeten, maar dat kan gebeuren. We bestelden het plateau Fortuyn met diverse soorten kazen, vlees en vis. Heerlijk met vers brood en walnotenboom. Dit aten we op onze gereserveerde plek, heerlijk in een hoek. Het was druk, aar ondanks dat hadden de medewerkers oog voor de gasten. Als hoofdgerecht bestelden we de Taleggio burger met één portie friet (dat moest overal apart bij besteld worden a vier euro) en mayonaise. Verder kregen we er een aubergine uit de oven bij en rauwkost. Het smaakte prima. Voor drie witte biertjes, het plateau en twee keer de burgers met een friet moesten we 61,- euro afrekenen. Prima prijs voor een lekkere maaltijd.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goede sfeer, goede kwaliteit van de gerechten en prettige bediening.
Met elkaar praten is lastig, de geluidsdemping kan beter.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij waren hier nog nooit geweest, het eerste dat opvalt als je binnenkomt is een warmte van gezelligheid en gastvrijheid. Het interieur en de bediening kloppen bij elkaar. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht. De kaart is goed en de gerechten zijn zeker op nivo. Eigenlijk niets op aan te merken. Gewoon een lekkere zaak om te komen.
caroline B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen vrijdag erg lekker gelunched bij Fortuyn. Prima kaart, zeer vriendelijke bediening en leuke entourage. Aanrader!
Bastiaan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Erg sfeervol tentje met zeer attente bediening. Toen we buiten stonden, verwachtten we dat het vrij duur zou zijn, maar de prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Superleuk restaurant, hele leuke bediening en heerlijk eten. De toetjes zijn 'to die for'!
René K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer teleurstellende kwaliteit van eten en onwijs duur.

Groentenburger was louter een burgerbroodje met gegrilde smaakloze groenten erop. Hot dog voor €18,50 was nog minder smaakvol dan de gemiddelde €2,- hot dog. Vragen over het gerecht worden niet op prijs gesteld door de bediening. 1 Bijgerecht is een aubergine. Die was niet verkeerd maar wij moesten 1 aubergine wel met 4 delen terwijl 1 persoon dit ook zou krijgen. Als we om nog een aubergine vragen wordt er stilzwijgend €4,50 op de bon bijgeschreven.
Pijnlijk om te zien dat een dergelijke tent met deze geleverde kwaliteit wegkomt.
Waarschijnlijk ligt het aan de prima inrichting, dubieuze beoordelingen en de toplocatie
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Na goeie verhalen hier gereserveerd. Bij binnenkomst bleek ons tafeltje recht in de gang naast de keuken te staan. We zaten op enkele meters van de koks en konden alles zien. Niet een hele rustige plek, en het viel ons bovendien op hoe vaak de serveersters langslopen en niet zien dat er borden klaarstaan om uitgeserveerd te worden.
We hadden vooraf brood besteld, dat was niet doorgekomen. We kregen direct ons hoofdgerecht en ook een bijgerecht was niet doorgekomen. Dat moest later worden gebracht. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht waren onze glazen leeg en we hebben tien minuten moeten wenken voor deze weer gevuld werden.
De burger was prima, het konijn wat smakeloos en de frietjes hadden ook wel wat langer gemogen. Na het dessert zijn we snel weggegaan omdat de gril begon te roken en we toch onze kleding wilden redden van de geur.
Nu hadden we dit bij een doorsnee hamburgertent nog wel acceptabel gevonden. Maar voor deze prijs en de vroege reservering hadden we helaas echt meer verwacht.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijke bediening, en ook voor een snelle hap kun je hier goed terecht. Het konijn was wel wat aan de droge kant.
Christiaan K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De Fortuyn burger en Chimay burger vielen tegen. De smaak was wel prima maar het broodje te klein, geen of nauwelijks een sausje en de bijgerechten nodigden niet uit om op te eten.

Veel keuze in bier van de tap en goede wijnkaart