Fortuyn Haarlem

Grote Markt 23 2011 RC Haarlem Nederland Kaart
31-232022991

Meer informatie over restaurant Fortuyn Haarlem

• : Parkeergelegenheid in directe omgeving. Alsmede in parkeergarage De Appelaar.

Maandag t/m zondag van 10.00 tot 01.00 uur
Let op: zaterdagen & zondagen nemen wij overdag geen reserveringen aan (met uitzondering op grote groepen). Vanaf 19.00 uur is dit wel mogelijk!
Wij kunnen helaas geen reserveringen aannemen op het terras.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima restaurant, gezellige sfeer en goed personeel!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk eten in een gezellige ambiance. Sommige hoofdgerechten wat aan de kleine kant voor de grote eters, maar kwalitatief goed!
Marny O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontvangst en eten was top. personeel zeer vriendelijk en erg gezellig. na het eten leek het ons wel fijn om nog even een drankje te doen op het terras. het was erg druk. geen enkel probleem, personeel zorgde voor een tafeltje. top!!! zou hier zeker terug gaan.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben gegeten met groep van 15 personen en een vast gesteld menu. Lekker gegeten. Service kan soms iets wat attenter in mijn mening. Water was voldoende aanwezig. Op laatst zelf de wijnen.bij schenken. Geen uitvraag naar dessert wijn gemiste kans denk ik. Koffie ronde moet nog komen kan geen oordeel over geven.
petra B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtig ingericht restaurant op een prachtige locatie. Personeel ontzettend vriendelijk, attent en kundig. Beslist een aanrader!
Henk-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Eten was prima voor elkaar. Het was erg druk maar de bediening was vlot en vriendelijk. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar, je kan zo ongeveer van het bord van de buren eten. Bord werd overigens bijna door de buren van de tafel gestoten
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Sfeervol, eten top zeer smakelijk.
Was er met 4 personen allemaal heerlijk verschillende gerechten gegeten.
Bediening verdient een pluim.
Wees gewaarschuwd: wij komen terug
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige inrichting vlotte enthousiaste bediening en goede prijs kwaliteit verhouding absoluut een aanrader.
Moon S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk en smakelijk .
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gezellig restaurant, gevarieerde kaart en leuke zitplekken. Prettige, aardige bediening! Leuk kaartje op tafel met reservering en een persoonlijk welkom (stuk leuker dan zo'n standaard met "gereserveerd")
Nick W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Samen met mijn partner geweest, op een zaterdagavond. Het eten was goed de entrecote en de Fortuyn burger waren beide heerlijk.

De bediening was een ramp.... Lang wachten op de drankjes en zelfs twee keer niets gekregen (stond ook niet op de rekening overigens, dus dat was wel weer netjes). Het eten bij de keuken moet lang wachten op uitserveren (wordt ondertussen warm gehouden met warmtelampen... ) Het keukenpersoneel heeft zich meermaals moeten verontschuldigen voor het vele drukken op de bel. Lekker gegeten maar de service is echt onder de maat.
Jannes V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken gezellige mensen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prettige bediening door een team waar weinig verloop in zit, dus geen onhandige vakantiekrachten e.d. Gerechten zijn van prima kwaliteit en worden fraai opgediend. Locatie is triple A met een zeer zonnig terras in de middag en avond!
Isabelle1503 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was goed, maar ik vind het armoedig dat ik tijdens het eten moest zitten op een kruk zonder leuning. Beetje raar, niet ontspannend ook. Niet goed dus.
leilani R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ondanks de drukte had het personeel voldoende aandacht voor ons en was het eten heerlijk. De josper oven is echt een verrijking en geeft een mooie smaak aan het eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We zijn wisselend enthousiast: voor een snel bezoek of iets kleins eten is het een prima restaurant, maar aantal gerechten vielen toch een beetje tegen. Al met al net een voldoende, maar geen uitschieter.
Gezellige sfeer, mooie locatie en mooi uitzicht, vriendelijke ontvangst
Voor een etentje is het hoge zitje niet zo comfortabel: het nodig niet uit om nog een gang te bestellen
Plateau Fortuyn als voorgerecht beviel ons uitstekend : presentaties, afwisseling, kwaliteit eten, hoeveelheid: echt een aanrader!
De Burger als hoofdgrecht viel tegen : broodje klef, koud en niet smaakvol en burger zelf had voor ons wat minder rood mogen zijn. Tip voor keuken: leg broodje ook even op de gril
De bijgerechten friet lekker, maar wel aan de prijs en witlof uit oven met citroen: heerlijk
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijke cote de boeuf gegeten. Goed stuk vlees en heerlijk bereid! Echt een aanrader!! Ook de bediening is erg vriendelijk
Quinten H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel gezellig, niet duur. Prima service
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gisteren in dit restaurant gegeten. We waren wat eerder dan de afgesproken tijd, maar er werd voor ons gelijk een tafeltje gezocht zodat we alvast konden plaats nemen. Er werd een karaat Haarlems water op tafel gezet, wat door mij zeer op prijs gesteld wordt omdat ik graag water drink en er van baal als ik daar het volle pond voor moet betalen. Het biertje van mijn man werd vergeten, maar dat kan gebeuren. We bestelden het plateau Fortuyn met diverse soorten kazen, vlees en vis. Heerlijk met vers brood en walnotenboom. Dit aten we op onze gereserveerde plek, heerlijk in een hoek. Het was druk, aar ondanks dat hadden de medewerkers oog voor de gasten. Als hoofdgerecht bestelden we de Taleggio burger met één portie friet (dat moest overal apart bij besteld worden a vier euro) en mayonaise. Verder kregen we er een aubergine uit de oven bij en rauwkost. Het smaakte prima. Voor drie witte biertjes, het plateau en twee keer de burgers met een friet moesten we 61,- euro afrekenen. Prima prijs voor een lekkere maaltijd.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goede sfeer, goede kwaliteit van de gerechten en prettige bediening.
Met elkaar praten is lastig, de geluidsdemping kan beter.