Fortuyn Haarlem

Grote Markt 23 2011 RC Haarlem Nederland Kaart
31-232022991

Meer informatie over restaurant Fortuyn Haarlem

• : Parkeergelegenheid in directe omgeving. Alsmede in parkeergarage De Appelaar.

Maandag t/m zondag van 10.00 tot 01.00 uur
Let op: zaterdagen & zondagen nemen wij overdag geen reserveringen aan (met uitzondering op grote groepen). Vanaf 19.00 uur is dit wel mogelijk!
Wij kunnen helaas geen reserveringen aannemen op het terras.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Fortuyn Haarlem

AlidaRobin .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Leuk en ongedwongen sfeer, lekker eten
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en hele fijne sfeer! Kortom een aanrader!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima service, kwaliteit van het eten en mooie ambiance (begroeide wand). Wel vind ik het fijn als bedienend personeel Nederlands spreekt.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten is perfect. Mede door goed advies van het personeel.
Het minpuntje is dat de tafeltjes in het achterste gedeelte iets te krap op elkaar staan waardoor je bij het uit manoeuvreren met je bibs over de tafel van de buren schuift.

Een dikke aanrader!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Qua gelegenheid kan je er zowel met vrienden, partner, familie als zakelijk terecht! Het is namelijk een vrij groot restaurant dat ver doorloopt naar achteren.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was erg druk, wat natuurlijk te verwachten is op een vrijdagavond. Daardoor miste ik helaas wel een stukje service. Verder was het prima! Vis cataplana was echt heerlijk en de wijn (op advies van de serveerster) was ook lekker.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Door de drukte werd ons hoofdgerecht lauw geserveerd. De aubergine uit de Josper was een beetje smakeloos. Heerlijke soep van de dag en prima bediening.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten,hele mooie tent.
En geweldig om te zien dat het personeel helemaal geen stres heeft
Leroy V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het voor en hoofd was prima. Alleen het nagerecht (scroppino) was gesmolten citroen ijs. Er zat weinig tot geen prosecco of vodka in. Tevens had me partner ook een dessert besteld wat pas 10 minuten later kwam. Verder vriendelijke bediening. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima verzorgd!!
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk geluncht, veel keus qua gerechten. Erg leuk om met 5 aan een ronde tafel te zitten!
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Vriendelijk personeel en heerlijk voedsel. Echt een aanrader!
Helene K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
de Vega burger was echt slecht
rest ok en lekker wijn
tHENKyou .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Al vaker in de zomer op het terras vertoefd (als laatste in de zon), maar nog niet binnen gegeten. Mede door het grote aanbod in Haarlem. Al wel vaak goede verhalen gehoord en nu kwam het er eindelijk van.
Mooie locatie, mooi interieur, ondanks de hogere kruk/stoelen, zaten ze erg goed (is elders wel eens anders).
Behoorlijke bedrijvigheid voor de dinsdagavond, wat een goed teken is natuurlijk.
Leuke vlotte bediening, fijne gerechten op de kaart en daarnaast nog een specialty kaartje.
Coquilles opgesmuld met de ogen dicht. Ook de begeleidende garnalen-bitterbal in 4-en gesneden want wilden zo lang mogelijk van de smaak genieten
De tournedos uit de speciale oven was perfect. De eendeborst ook erg smaakvol. Tip: de eendeleverkrullen portie mag de helft minder zonder afbreuk te doen aan het gerecht.
Dessert ook heerlijk. Presentatie is ook een plaatje.
Al met al dus een heerlijke avond en we zullen Fortuyn dan ook aanraden en als de gelegenheid zich voordoet weer zelf naar binnen gaan.
mathijstuynman .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker en ontspannen eten aan de prachtige Grote Markt van Haarlem. Prima wijn en vlotte bediening, maar beetje kleine porties.
Ren D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Sfeervol en leuke bediening met veel aandacht voor de klant
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Sfeervolle ambiance. Vrij veel tafels en wat lawaaiig, maar de vriendelijke bediening, vlotte service en het heerlijke eten maken dat allemaal weer goed. Prima restaurant.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het was lekker . Alles naar wens
Rina S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Interessante kaart, ik koos voor de coquilles met een bitterballetje van garnaaltjes en daarna voor de eendenbout met eendeleverkrullen. Daarbij een salade en een gevulde aubergine. Alles zag er prachtig uit. Het restaurant is betrekkelijk groot, wij zaten in het heerlijk rustige achterste gedeelte, de tuinkamer. Erg vriendelijke en relaxte bediening.