Fort Bronsbergen

Bronsbergen 25 7207 AD Zutphen Nederland Kaart

Over restaurant Fort Bronsbergen

Diner met uitzicht over het meer in Zutphen

Bij Fort Bronsbergen in Zutphen staat kwaliteit voorop. Of het nu een kopje koffie, een broodje gezond of een uitgebreid diner van meerdere gangen betreft. Het restaurant heeft een sfeervol interieur en er hangt een gemoedelijke sfeer. In de winter kan je genieten van een goed glas wijn om de open haard en in de zomer kan je vanaf het ruime terras genieten van het prachtige uitzicht over het meer.

Meer informatie over restaurant Fort Bronsbergen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Bettina D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening! Salade bronsbergen en geitenkaas salade waren heerlijk. Gezellige ambiance.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Sfeervol restaurant, eten was heerlijk en de ontvangst zeer gastvrij, ook de bediening was heel vriendelijk en proffessioneel !! Top komen zeker terug!!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Jammer alleen dat de garnituur (frietjes en salade) buiten het arrangement vielen. Voor de rest heerlijk gegeten. Goede porties.
Rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Erg lekker gegeten, grote porties (h)eerlijk eten (geen miniscule liflafjes) en een sfeervolle ambiance. Bediening is erg vriendelijk en voorkomend.
A.ton1 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Erg fijn restaurant. Mooie inrichting, zeer goede vriendelijke bediening en prima eten. Gewoon van de kaart. Het was niet onze eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn.
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goede service, vriendelijk personeel.
Leuk dat er een kinderhoek en kinderstoel was voor ons 1,5 jarige peutertje!
lekker gegeten ook.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten met partner in een gezellig restaurant, bediening was goed ,vriendelijk personeel , we waren zeer tevreden
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De waygu burger wil ik niet in een broodje hebben. Ook de groente kwam uit de diepvries; graag verse groente.
Als je van een vaste menukaart mag kiezen, dan moet je niet voor beide personen de frites, groente en sauzen betalen, want dit hoort bij het diner.
Als je van een vaste menukaart mag kiezen, dan moet alles voorradig zijn. Echter de crème brulée was niet meer voorradig. Gevolg een ander nagerecht coupe romanoff, waarvan het ijs zo diep ingevroren was, dat je de lepel bijna verboog.
Jammer, want vorig jaar was Fort Bronsbergen één van onze favorieten.
Jvanmoppes .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
op 'n zondagavond hier voor het eerst (met AH-actie) met zoon en schoondochter gegeten.
Entourage wel erg Van der Valk-achtig, maar ligging aan water prachtig.
Gerechten niet erg avontuurlijk, maar wel smakelijk en bediening erg vriendelijk en attent.
Prima avond gehad!
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Locatie ligt prachtig. Wel wat afgelegen. Vriendelijke mensen en goed eten. Zou normaal gesproken wellicht iets te duur voor ons zijn, maar op deze manier is het goed te doen.
Mieke1966 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de AH-actie hier gegeten, we mochten gewoon van de normale menukaart kiezen. De twee duurste voor-, hoofd- en nagerechten werden in rekening gebracht. Helaas moet je patat, sauzen (bij het vlees), groente en salade apart bestellen. Deze werden volledig in rekening gebracht, en daarnaast ook de drankjes natuurlijk. Al met al wordt het dan toch nog best prijzig. Maar het eten was ontzettend lekker, de bediening erg goed en we zaten op een hele leuke plek, vlak bij de open haard.
Wm.pelgrim .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Hartelijke ontvangst en bediening, heerlijk gegeten, mochten gewoon van de kaart kiezen, in niets merkbaar dat we gebruik maakten van de AH-voordeel bon
Ienke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bestelling tussendoor voor patatjes duurde wat lang.
Medewerker had dit blijkbaar vergeten door te geven aan de keuken.
Verder gezellig gegeten bij de open haard.
René V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima eten. Is zeer de moeite waard om het eens te proberen. Ligt op prima locatie en is makkelijk te bereiken, goede parkeer mogelijkheden. vriendelijk personeel.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Sfeervolle accommodatie. De bediening is vriendelijk en oplettend. Het eten was erg lekker, de borden zagen er prima verzorgd uit en zo aantrekkelijk dat het water je in de mond liep. Ik kom zeker terug.
W.joly .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
In september ook geweest voor AH menu, toen was er keuze uit 3 mogelijkheden(was goed). Nu kon men kiezen van de gehele kaart en waren alle gerechtjes afzonderlijk geprijsd. Nu moesten we voor de stroganoff saus apart 2,95 euro bijbetalen dat zat vorige keer al over de schnitzel heen voor de gewone schnitzel prijs. De groente was niet zo veel bijzonders, schaaltje met 80% plaatjes wortel en voor 20% bloemkool en broccoli.
Jasmijn P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
onvriendelijke bediening, geen passie voor wat er geserveerd werd, wilde ons geen tweede karaf kraanwater geven tenzij we nog een tweede drankje bestelden, voorgerechten waren voldoende, maar hoofdgerecht teleurstellend qua opmaak borden (bijvoorbeeld alleen groot stuk kip op verder leeg bord) en alleen groente/salade/frietjes als je deze apart bestelde (die in eerste instantie ook vergeten waren mee te geven, ober vroeg dit na ondanks dat we het wel hadden aangegeven). Groente bleek niet gaar, frietjes waren veel te zout.
Willie.lenselink .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben met de actie van de AH prima gegeten, we konden kiezen en dat is erg prettig. We werden vriendelijk ontvangen. Het voorgerecht was prima, de dames kozen voor de geitenkaassalade, het hoofdgerecht van ons (dames) was de tournedo, de heren hadden een schnitzel, dit alles prima. De friet en de groenten/salade moet apart besteld worden. Het nagerecht bestond voor de heren uit een sorbet en fruitsalade en wij hadden de dame blanche. De wachttijd tussen de gerechten was goed, niet te lang/kort.
Betty.lemmen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Viel erg tegen, vooral hoeveelheid frites en salade.
Geen goede saus bij vleesgerecht.
Niemand heeft iets gevraagd voor meer patates en salade te brengen.
Slagroom op het ijs was niet lekker.
Garnituur bij de vleesgerechten ontbrak, zeer karig allemaal.
Komen zeker niet terug bij dit restaurant.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Voorgerechten waren smakelijk, hoofdgerecht redelijk, creme brulee moet volgens ons warm zijn, was koud.
Verkeerde hoofdgerecht bij één persoon, wachten op goede, anderen gaan maar vast beginnen. Niet leuk, gecompenseerd met een gratis bakje patat en groenten. Aardig personeel, maar hadden het eigenlijk te druk.