Fort Bronsbergen

Bronsbergen 25 7207 AD Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Fort Bronsbergen

Diner met uitzicht over het meer in Zutphen

Bij Fort Bronsbergen in Zutphen staat kwaliteit voorop. Of het nu een kopje koffie, een broodje gezond of een uitgebreid diner van meerdere gangen betreft. Het restaurant heeft een sfeervol interieur en er hangt een gemoedelijke sfeer. In de winter kan je genieten van een goed glas wijn om de open haard en in de zomer kan je vanaf het ruime terras genieten van het prachtige uitzicht over het meer.

Meer informatie over restaurant Fort Bronsbergen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dide S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijke Pulled chicken en malse tournedos. Prima bediening .dessert meest heerlijke monchou taartje ooit.hoop snel op terras weer want je kunt hier prachtig buiten eten
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Eten was heerlijk personeel erg vriendelijk .kom beslist weer
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede en correcte ontvangst. Vriendelijke bediening in een rustige en ruime omgeving.
Het eten smaakte heerlijk. En de extra chocoladesaus bij de Dame Blanche was van harte welkom. :-)Zeker een aanrader, en ik kom zeker nog eens terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
goede ontvangst, lekker gegeten, maar indien je niet met een actie komt, is het redelijk aan de dure kant. Voorgerecht met zalm lekker hoofd gerecht met spareribs lekker, nagerecht sorbert heerlijk.
j B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vonden het gek dat je, naast je gekozen hoofdgerecht, apart patates, groenten en salade moest bestellen (dacht dat dat toch bij een normaal diner hoort!).
Verder lekker gegeten in leuke gelegenheid maar door de apart te bestellen en af te rekenen patates, groenten en salade toch wel te prijzig. Eenmalig bezoek dus!
BBmetR .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst en behandeling aan tafel. Voldoende keuzemogelijkheden en keurig tempo van bedienen.
De bediening zou misschien wel iets aan de kleding kunnen doe. Mag iets stijlvoller.
Al met al een plek om terug te komen. De lokatie lijkt ons vanwege het uitzicht vooral in de zomer erg aangenaam.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten . ,Fantastische ,accomodatie. Gezellig , Sfeervol ,zou zeker weer gaan eten met familie vrienden of colega,'s. Geef een 10
wagenaar.y .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fort Bronsbergen bij Zutphen ligt op een prachtige locatie. Zomers een mooi terras. Heerlijk geluncht, garnalen kroketjes en irish steak, ijstoetje was te grote hoeveelheid, maar wel lekker. Leuke, vriendelijke bediening, aangenaam verblijf.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goed verzorgd Een seniorenmenu zou ook tot de mogelijkheden moeten horen
Nu blijft er veel ongebruikt
Goede ervaringen bij Bronsbergen
Betsy L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Konden met de AH actie kiezen uit de gehele kaart, ruime keuze. O.a. garnalenkroketjes, tournedos en spareribs waren uitstekend. We waren met 3 kleine kinderen van 1 tot 4 jaar. Zij konden ook spelen in een speelhoek, waar me met onze tafel vlakbij zaten, het was erg goed geregeld. We komen zeker nog eens terug om iets anders van de kaart te eten.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH-restaurantactie. We konden ruim kiezen uit de kaart welk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht we wilden. Je kunt ook 2 voorgerechten i.p.v. nagerecht nemen. Ondanks drukte door een familiebijeenkomst komst in ander restaurantgedeelte, gescheiden door bijzondere draadlamellengordijnen, was ontvangst heel hartelijk en hondvriendelijk. We kregen zelfs een ruime hoektafel op een mooie plek, zodat onze hond onder de tafel kon. Dat is in menig restaurant wel anders; vaak op de minst ongunstige en tochtige plek. Restaurant heeft een warme en luxe interieuruitstraling met zeer goede meubilair en hoog zitcomfort.
het eten werd zeer fraai opgediend en was bijzonder lekker. Wat we alleen jammer vonden dat het bijgerecht daggroenten;, die we apart bestelden, niet proefde dat het direct van het land kwam. We kregen een mix van broccoli en bloemkoolroosjes en geribbelde wortelstukje; had helaas weinig smaak en was teveel al dente. Na dit gemeld te hebben blijkt het dat men in een ander seizoen, wel groenten van directe moestuin (gelegen vlakbij't restaurant) serveert.
Al met al is dit restaurant zeer aanbevelenswaardig en komen we zeker terug, in een ander seizoen:)
info507 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg gezellig en sfeervol ruime tafels, vriendelijk / oplettend personeel en eten zoals je mag verwachten van deze locatie.
tricola .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk personeel, goede ontvangst.
Je kon kiezen van de normale kaart.
Eten prima, meer dan voldoende,
Prijs/kwaliteitverhouding goed.
Gezellige avond gehad.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Het was erg druk, waardoor we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. Maar zonder dat we daar iets van gezegd hadden, kregen we voor dit "ongemak" excuses en een drankje van het huis aangeboden; top! Het overheerlijke eten maakte het wachten meer dan goed. En ondanks de drukte bleef het personeel aandacht voor iedereen houden, vriendelijk en correct. Een aanrader dus!
C. B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Fort Bronsbergen. Alleen kwam mijn vriend er naar het 2e alcoholvrije biertje dat de biertjes ruim 3 maanden over datum waren. Hier melding van gemaakt. Ober reageerde erg laconiek en schoof de schuld in de schoenen van de leverancier en zei dat mijn vriend er niet ziek van zou worden. De biertjes werden ook gewoon in rekening gebracht, wel bedankte hij ons voor de 'tip'. Niet echt de service die ik zou verwachten.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
Er staan vele heerlijke gerechten op de kaart, dat je genoodzaakt ben om nog eens terug te komen.

Echt een aanrader.
Gretinus en Geertje A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, accommodatie was mooi aangekleed, vriendelijke gastheer/gastvrouw, bediening uitstekend, het eten was lekker en vooral het toetjes was een hoogtepunt.
Riekie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijk personeel dat je naar de plaats brengtGoede informatie als je vragen hebt
We hebben erg lekker gegeten voor een nette prijs
We komen er zeker nog eens terug
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Geen speciaal AH actie menu. Gewoon kiezen van de kaart. Verrassend: voorgerecht nacho's. Gerechten smaakte prima en porties waren ruim voldoende. Zeer tevreden dus.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Je kunt kiezen uit een samengestelde kaart waar genoeg keuze op stond. Het voorgerecht, garnalenkroketten, waren heerlijk. Als hoofdgerecht bestelde mijn partner een Irish steak. Er werd niet gevraagd naar de gewenste gaarheid en het steakmes miste. Ik had de slibtong die helaas niet gefileerd was. De serveerster hielp mij wel met het fileren, maar een gefileerde slibtong op de kaart was misschien beter geweest. De smaak was wel goed bij beide hoofdgerechten. De bijgerechten zaten niet bij het menu in, die moesten we dus extra erbij bestellen ( en betalen). Mijn ervaring is dat die altijd bij het gerecht inbegrepen zitten. In de nagerechten zat over ijs in. Lekker als je daar van houd, ik helaas niet.