Fort Bronsbergen

Bronsbergen 25 7207 AD Zutphen Nederland Kaart

Over het restaurant Fort Bronsbergen

Diner met uitzicht over het meer in Zutphen

Bij Fort Bronsbergen in Zutphen staat kwaliteit voorop. Of het nu een kopje koffie, een broodje gezond of een uitgebreid diner van meerdere gangen betreft. Het restaurant heeft een sfeervol interieur en er hangt een gemoedelijke sfeer. In de winter kan je genieten van een goed glas wijn om de open haard en in de zomer kan je vanaf het ruime terras genieten van het prachtige uitzicht over het meer.

Meer informatie over restaurant Fort Bronsbergen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten . ,Fantastische ,accomodatie. Gezellig , Sfeervol ,zou zeker weer gaan eten met familie vrienden of colega,'s. Geef een 10
wagenaar.y .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Betsy L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Konden met de AH actie kiezen uit de gehele kaart, ruime keuze. O.a. garnalenkroketjes, tournedos en spareribs waren uitstekend. We waren met 3 kleine kinderen van 1 tot 4 jaar. Zij konden ook spelen in een speelhoek, waar me met onze tafel vlakbij zaten, het was erg goed geregeld. We komen zeker nog eens terug om iets anders van de kaart te eten.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH-restaurantactie. We konden ruim kiezen uit de kaart welk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht we wilden. Je kunt ook 2 voorgerechten i.p.v. nagerecht nemen. Ondanks drukte door een familiebijeenkomst komst in ander restaurantgedeelte, gescheiden door bijzondere draadlamellengordijnen, was ontvangst heel hartelijk en hondvriendelijk. We kregen zelfs een ruime hoektafel op een mooie plek, zodat onze hond onder de tafel kon. Dat is in menig restaurant wel anders; vaak op de minst ongunstige en tochtige plek. Restaurant heeft een warme en luxe interieuruitstraling met zeer goede meubilair en hoog zitcomfort.
het eten werd zeer fraai opgediend en was bijzonder lekker. Wat we alleen jammer vonden dat het bijgerecht daggroenten;, die we apart bestelden, niet proefde dat het direct van het land kwam. We kregen een mix van broccoli en bloemkoolroosjes en geribbelde wortelstukje; had helaas weinig smaak en was teveel al dente. Na dit gemeld te hebben blijkt het dat men in een ander seizoen, wel groenten van directe moestuin (gelegen vlakbij't restaurant) serveert.
Al met al is dit restaurant zeer aanbevelenswaardig en komen we zeker terug, in een ander seizoen:)
info507 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg gezellig en sfeervol ruime tafels, vriendelijk / oplettend personeel en eten zoals je mag verwachten van deze locatie.
tricola .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk personeel, goede ontvangst.
Je kon kiezen van de normale kaart.
Eten prima, meer dan voldoende,
Prijs/kwaliteitverhouding goed.
Gezellige avond gehad.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Het was erg druk, waardoor we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. Maar zonder dat we daar iets van gezegd hadden, kregen we voor dit "ongemak" excuses en een drankje van het huis aangeboden; top! Het overheerlijke eten maakte het wachten meer dan goed. En ondanks de drukte bleef het personeel aandacht voor iedereen houden, vriendelijk en correct. Een aanrader dus!
C. B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Fort Bronsbergen. Alleen kwam mijn vriend er naar het 2e alcoholvrije biertje dat de biertjes ruim 3 maanden over datum waren. Hier melding van gemaakt. Ober reageerde erg laconiek en schoof de schuld in de schoenen van de leverancier en zei dat mijn vriend er niet ziek van zou worden. De biertjes werden ook gewoon in rekening gebracht, wel bedankte hij ons voor de 'tip'. Niet echt de service die ik zou verwachten.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
Er staan vele heerlijke gerechten op de kaart, dat je genoodzaakt ben om nog eens terug te komen.

Echt een aanrader.
Gretinus en Geertje A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, accommodatie was mooi aangekleed, vriendelijke gastheer/gastvrouw, bediening uitstekend, het eten was lekker en vooral het toetjes was een hoogtepunt.
Riekie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijk personeel dat je naar de plaats brengtGoede informatie als je vragen hebt
We hebben erg lekker gegeten voor een nette prijs
We komen er zeker nog eens terug
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Geen speciaal AH actie menu. Gewoon kiezen van de kaart. Verrassend: voorgerecht nacho's. Gerechten smaakte prima en porties waren ruim voldoende. Zeer tevreden dus.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Je kunt kiezen uit een samengestelde kaart waar genoeg keuze op stond. Het voorgerecht, garnalenkroketten, waren heerlijk. Als hoofdgerecht bestelde mijn partner een Irish steak. Er werd niet gevraagd naar de gewenste gaarheid en het steakmes miste. Ik had de slibtong die helaas niet gefileerd was. De serveerster hielp mij wel met het fileren, maar een gefileerde slibtong op de kaart was misschien beter geweest. De smaak was wel goed bij beide hoofdgerechten. De bijgerechten zaten niet bij het menu in, die moesten we dus extra erbij bestellen ( en betalen). Mijn ervaring is dat die altijd bij het gerecht inbegrepen zitten. In de nagerechten zat over ijs in. Lekker als je daar van houd, ik helaas niet.
R V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima. Lekker gegeten. Tournedos was uitstekend! Patat en sla redelijk. Vreemd dat dit apart besteld moet worden.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten met mijn moeder op een prachtige locatie. Hef personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.Gelijk weer geboekt om te komen eten met mijn man.
Wijnie W. N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het restaurant was prima en de ontvangst hartelijk. De gerechten waren uitstekend bereid . Er was zorg aan besteed.
De bediening was ook uitstekend. Ik kom hier geregeld en raad het ook aan een ieder aan.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk, en de bediening warm en uitstekend.
Bediening van, was snel, prima.
Voor herhaling vatbaar, en geef het zeker door aan vrienden.
Met dank. Ben Bremmer * De Paragnost *
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer keurige ontvangst, de voor- hoofd en nagerechten waren heerlijk, de voorgerechten van de zalm en de kaas waren lekker en ruim voldoende de hoofdgerechten van kip, schnitzels en spareribs waren genoeg en heerlijk, de nagerechten, dames blanche en sorbets waren echt lekker.
De stoelen en tafels zijn ruim en de stoelen zitten voortreffelijk, krijg tenminste geen houtenkont. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader, wij zullen hier vaker blijven komen. Men maakt geen verschil met de normaal betalende gasten of de gasten die via de AH aktie komen. Onze complimenten hiervoor.
elly1141 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was prima alleen raar dat je bij je vlees geen saus groente of aardappels kreeg
Moest je er apart bij bestellen en apart betalen
Vond dat nogal aandelen prijzige kant
En je kon alleen maar patat bestellen en geen gebakken aardappelen vond dat een gemiste kans
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prachtige accommodatie, porties waren goed en vrij groot.
Goede en vriendelijke bediening.