Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Fort Bronsbergen

Diner met uitzicht over het meer in Zutphen

Bij Fort Bronsbergen in Zutphen staat kwaliteit voorop. Of het nu een kopje koffie, een broodje gezond of een uitgebreid diner van meerdere gangen betreft. Het restaurant heeft een sfeervol interieur en er hangt een gemoedelijke sfeer. In de winter kan je genieten van een goed glas wijn om de open haard en in de zomer kan je vanaf het ruime terras genieten van het prachtige uitzicht over het meer.

Meer informatie over restaurant Fort Bronsbergen

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Fort Bronsbergen

Bert T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima gegeten op een mooie plek. Het nagerecht ‘chocolade’ zou death by chocolate’ kunnen heten, erg lekker
Wijnie W. N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
De ontvangst en bediening was prima. Het eten zo als altijd voortreffelijk
jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prachtige locatie aan het meer. Bediening was zeer vriendelijk en oplettend. Eten smaakte heel goed. Met zorg bij elkaar gekozen smaken, echt lekker. Prima hoeveelheden ook. Zeker een restaurant om terug te komen.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten was erg goed verzorgd en smaakte heerlijk!
De bediening zeer vriendelijk.
geachte mevrouw Kamphuis
dank voor de recensie
leuk dat jullie er weer waren en graag tot ziens!
Gillian D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
geachte Gillian
dank voor de fijne beoordeling en graag tot ziens
Dide S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijke Pulled chicken en malse tournedos. Prima bediening .dessert meest heerlijke monchou taartje ooit.hoop snel op terras weer want je kunt hier prachtig buiten eten
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Eten was heerlijk personeel erg vriendelijk .kom beslist weer
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima eten, lekker en goede kwaliteit.
Echter, we waren met en ah resaurant bon, en vonden het nu het geld waard. Maar de prijzen zoals die op de kaart staan, dat vonden wij het niet waard.
Het stuk vlees bv was goed, maar klein. Zeker niet de 200 gram die er op de kaart stond. Zullen dan ook niet zo snel zonder korting hier gaan eten. Daarvoor is de prijs/kwaliteit/kwantiteit gewoonweg niet goed genoeg voor.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede en correcte ontvangst. Vriendelijke bediening in een rustige en ruime omgeving.
Het eten smaakte heerlijk. En de extra chocoladesaus bij de Dame Blanche was van harte welkom. :-)Zeker een aanrader, en ik kom zeker nog eens terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
goede ontvangst, lekker gegeten, maar indien je niet met een actie komt, is het redelijk aan de dure kant. Voorgerecht met zalm lekker hoofd gerecht met spareribs lekker, nagerecht sorbert heerlijk.
j B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Vonden het gek dat je, naast je gekozen hoofdgerecht, apart patates, groenten en salade moest bestellen (dacht dat dat toch bij een normaal diner hoort!).
Verder lekker gegeten in leuke gelegenheid maar door de apart te bestellen en af te rekenen patates, groenten en salade toch wel te prijzig. Eenmalig bezoek dus!
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst en behandeling aan tafel. Voldoende keuzemogelijkheden en keurig tempo van bedienen.
De bediening zou misschien wel iets aan de kleding kunnen doe. Mag iets stijlvoller.
Al met al een plek om terug te komen. De lokatie lijkt ons vanwege het uitzicht vooral in de zomer erg aangenaam.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten . ,Fantastische ,accomodatie. Gezellig , Sfeervol ,zou zeker weer gaan eten met familie vrienden of colega,'s. Geef een 10
wagenaar.y .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Fort Bronsbergen bij Zutphen ligt op een prachtige locatie. Zomers een mooi terras. Heerlijk geluncht, garnalen kroketjes en irish steak, ijstoetje was te grote hoeveelheid, maar wel lekker. Leuke, vriendelijke bediening, aangenaam verblijf.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Goed verzorgd Een seniorenmenu zou ook tot de mogelijkheden moeten horen
Nu blijft er veel ongebruikt
Goede ervaringen bij Bronsbergen
Betsy L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Konden met de AH actie kiezen uit de gehele kaart, ruime keuze. O.a. garnalenkroketjes, tournedos en spareribs waren uitstekend. We waren met 3 kleine kinderen van 1 tot 4 jaar. Zij konden ook spelen in een speelhoek, waar me met onze tafel vlakbij zaten, het was erg goed geregeld. We komen zeker nog eens terug om iets anders van de kaart te eten.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH-restaurantactie. We konden ruim kiezen uit de kaart welk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht we wilden. Je kunt ook 2 voorgerechten i.p.v. nagerecht nemen. Ondanks drukte door een familiebijeenkomst komst in ander restaurantgedeelte, gescheiden door bijzondere draadlamellengordijnen, was ontvangst heel hartelijk en hondvriendelijk. We kregen zelfs een ruime hoektafel op een mooie plek, zodat onze hond onder de tafel kon. Dat is in menig restaurant wel anders; vaak op de minst ongunstige en tochtige plek. Restaurant heeft een warme en luxe interieuruitstraling met zeer goede meubilair en hoog zitcomfort.
het eten werd zeer fraai opgediend en was bijzonder lekker. Wat we alleen jammer vonden dat het bijgerecht daggroenten;, die we apart bestelden, niet proefde dat het direct van het land kwam. We kregen een mix van broccoli en bloemkoolroosjes en geribbelde wortelstukje; had helaas weinig smaak en was teveel al dente. Na dit gemeld te hebben blijkt het dat men in een ander seizoen, wel groenten van directe moestuin (gelegen vlakbij't restaurant) serveert.
Al met al is dit restaurant zeer aanbevelenswaardig en komen we zeker terug, in een ander seizoen:)
info507 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg gezellig en sfeervol ruime tafels, vriendelijk / oplettend personeel en eten zoals je mag verwachten van deze locatie.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Het was erg druk, waardoor we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. Maar zonder dat we daar iets van gezegd hadden, kregen we voor dit "ongemak" excuses en een drankje van het huis aangeboden; top! Het overheerlijke eten maakte het wachten meer dan goed. En ondanks de drukte bleef het personeel aandacht voor iedereen houden, vriendelijk en correct. Een aanrader dus!
tricola .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk personeel, goede ontvangst.
Je kon kiezen van de normale kaart.
Eten prima, meer dan voldoende,
Prijs/kwaliteitverhouding goed.
Gezellige avond gehad.