Foodzie

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Al een paar keer onwijs lekker gegeten bij Foodzie. Taste of Italy is zeker een aandrader, het gebeurt niet vaak dat je in Nederland echt goede buffel mozzarella in een lunchroom vind! Service is onwijs top, vooral de jongen van wie ik denk dat hij de eigenaar is. Dat is er een die het snapt! Complimenten, ons zie je vaker terug!
A H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goed eten, goede service, ok geluidsniveau, maar belachelijk dat mensen met honden de lunchroom binnenkomen. Totaal niet hygiënisch.
Suzanne E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Pulled pork was heeeeeeerlijk, we hadden besteld via Deliveroo en het eten kwam onwijs snel en warm aan. Grote aanrader!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Prima tent voor een lunch. We bestelden twee broodjes, een carpaccio en de huisgemaakte tonijnsalade. Tonijnsalade was super, aan de carpaccio zat weinig smaak. Verder prima bediening en hippe uitstraling.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Foodzie is klaarblijkelijk een nog niet zo lang bestaande lunchroom maar het leek ons een ideale plek voor een lunch op weg van het centraal station naar het Mauritshuis. En dat bleek een goed voorgevoel. De kaart is niet heel bijzonder maar de gerechten worden met veel liefde bereid en zijn van een uitstekende kwaliteit. We hadden een tosti met kaas en tomaat, een baguette met tonijnsalade en de clubsandwich met kip en bacon. Allen voortreffelijk. De service is er uitstekend en Foodzie is dus een aanrader.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Hippe, trendy en aan te raden lunchroom.
Goede kaart. Uitgebreide keuzes aan broodjes, salades, ei-gerechten, soepen, yoghurt en taartjes. Voor ieder wat wils.
Service is netjes en snel. Zowel van drank als eten.
Aanrader.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Waar vroeger Douwe Egberts zat, is nu Foodzie voor ontbijt, lunch en vroege borrels, daar zij doordeweeks om 18.00 uur al sluiten.
Als je gaat lunchen, moet je geen haast hebben; de bediening en keuken heeft dat namelijk ook niet. Heb je wel de tijd en is het lekker weer, neem dan plaats achterin de kleine tuin en knabbel in alle rust de lekkere verse belegde broodjes, panini of tosti's op. Ruim belegd maar dat mag ook wel voor die prijzen. De balsamico over de baguette carpaccio is heel overdadig en overheerst nog net niet. Spoel de lunch weg met de heerlijke verse smoothies.
Voor de deur is trouwens ook een klein terrasje, maar dat ligt aan een drukke doorgaande weg.