Foodies

Service8,3/10
Decor8/10
Fostar103 . Meesterproever (13 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Laatst voor het eerst eten gehaald bij Foodies! Wat een feest! Al het eten word er vers gemaakt. Ik had merques worstjes, met aardappel gratin en salade. Het is zo lekker en vers, daar kunnen de meeste traiteurs een puntje aanzuigen.
Haal vaak eten en bestel vaak, maar zo vers en gezond als bij foodies heb ik het niet eerder gehad!!
Martinusvo . Fijnproever (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hier vanavond besteld. Helaas ondanks de goede recensies een teleurstellende ervaring. Het eten kwam bijna een uur later dan toegezegd en was daardoor ook lauw. Eten was wel smakelijk, maar door het lange wachten en niet nagekomen toezeggingen is dit eens en nooit weer.
Andrea B. Meesterproever (10 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Geweldige traiteur, met altijd ruime keuze uit heerlijke gerechten. Vis, vlees, vega, pasta, salade - alles even lekker. Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding. We halen wel eens iets uit tijdgebrek, of voor een vergadering bijvoorbeeld. Altijd lovende reacties van alle mee-eters.
PhilC . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Super leuke zaak!!
Speciale eigenaar:-)
Lekkere gerechten, goed concept, aanwinst voor de buurt !
Miriam B. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wat de maaltijden van Foodies onderscheidt van overige traiteurs en restaurants is het feit dat de maaltijden altijd voorzien zijn van veel verse groenten. In Amsterdam betekent eten halen in de meeste gevallen helaas: een bak vol rijst / pasta en dan creatief op zoek in die massa naar de groente.
Foodies is uniek wat betreft de heerlijke hoeveelheid verse en lekkere groenten.

Wat ook erg fijn is: door de vele groente-gerechten is er veel genoeg keuze voor vegetariers.
Het eten ziet er prachtig uit, verzorgd, duidelijk met liefde en plezier klaargemaakt.
Het is lastig een menu te kiezen bij Foodies want je wil alles proberen....
Heerlijke desserts ook aanwezig!
Foodies is onze absolute nummer 1!
Maya S. Expertproever (9 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Wij halen hier al jaren geregeld af. De gerookte en gebakken zalm is favoriet bij mij alsook mijn dochter van 8 en ook de lamsbout in geroosterde/gepofte knoflookjus is top! De porties zijn groot genoeg dat we er gemakkelijk met 2 volwassenen en een kind van kunnen eten. Je krijgt ruime hoeveelheid groenten en saus. De gevulde speculaas zou hij het hele jaar door moeten maken, niet normaal hoe lekker!
Rozamunda . Expertproever (8 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Ik eet hier vaak de stoof, heel erg lekker. Dacht dat het kwam omdat ik zoveel trek had maar het eten is na nog een keer proberen gewoon heel goed gekruid en gemaakt met goede ingrediënten. Ga zeker ook nog de andere gerechte proberen. Hoop dat de prijzen niet omhoog gaan want dat is het voor mij iets te prijzig om vaak af te halen.
Smulpaap45 . Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Goeie prijzen en veel keuze uit verschillende dingen. Kwaliteit die je van een goed restaurant verwacht, maar dan wel lekker thuis oppeuzelen!
Antonie E. Meesterproever (64 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Eén van de betere traiteurs. En zeer betaalbaar, zeker de dagschotel. Helemaal top zijn de taarten (die helaas regelmatig op zijn). Bijvoorbeeld de worteltaart of lemon-cheesecake. Ook de sfeer is in orde, met een open keuken om de verrichtingen van de eigenaar/kok te volgen.
Clemens G. Meesterproever (10 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
wij halen regelmaatig eten bij foodies.
Het is lekker en gezond
.vooral de vis en de stamppotten
de mensen zijn heel aardig.
groetjes Mylee (9 jaar)