Foodies Lab

Korte Molenstraat 13 2513 Den Haag Nederland Kaart
31-619045351

Over restaurant Foodies Lab

Comfort food op z'n best

Dit restaurant loop je, als je niet beter weet, zo voorbij. Eigenaar Ammar kookt gelukkig heel overtuigend. Met alleen de geur van zijn gerechten, krijgt hij onwetende klanten in een mum van tijd aan tafel. Traditionele comfort food gerechten uit de internationale keuken worden afgewisseld met experimentele, alles vers en huisgemaakt. Ammar houdt van jazz, de platen hangen aan de muur. Niet voor de sier, je kunt ze ook ter plekke beluisteren. De overdekte tuin is geschikt voor alle seizoenen.

Meer informatie over restaurant Foodies Lab

Maandag en Dinsdag 12:00 - 21:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

Voordelig
Jordi B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke tent! Niet zo groot maar wel gezellig! Erg lekker gegeten en het is ook niet te prijzig! Dus een win win situatie! (De verse ingrediënten proef je)
De kok en de gastheer denken erg met je mee en ze doen er alles aan om naar wens te laten verlopen!
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een fantastisch restaurantje. Alles klopt: de sfeer, de muziek, de gastvrijheid, maar vooral het eten. Alles wordt met liefde bereid en dat proef je, in alles. Van de boter bij het brood, de fantastische pizza (zó dun, zó lekker, diverse toppings) tot de zalige lasagna met stoofvlees waar veel uren werk in zit of de gorgonzolasaus bij het vlees, in een woord: Top! De smaken zijn op elkaar afgestemd en passen goed bij elkaar. Zeker een aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een ontdekking in dit achteraf straatje. Heerlijk gegeten. Uitstekende, ontspannen ontvangst. Korte kaart, maar met uiterst smakelijke gerechten, met zorg en toewijding bereid. Leuke huiskamer sfeer, door de gastheer, maar ook door de inrichting en de jazz muziek. Een aanrader!
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Geweldig lekker eten, zeker een aanrader om een keer langs te gaan. Service is ook top! Aankleding is simpel, maar hoort ook bij de sfeer. Nadruk ligt voornamelijk op het eten.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Verrassend in velerlei opzichten. Het is goed zowel qua kwaliteit van het eten, als qua variëteit, als qua vriendelijkheid van de mensen. En ook de prijs is vriendelijk.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Klein sympathiek restaurantje. Wij hadden vooraf de tabouleh salade en de flammekuchen met pittige worst als hoofd, beide heerlijk van smaak. Je proeft dat hier met aandacht en liefde gekookt wordt. De eigenaar is heel vriendelijk en doet het alleen op rustige avonden. Wij komen zeker een keer terug!
Cath O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hele fijne sfeer, goede service (super vriendelijk) en overheerlijk eten (of te wel 'help ik kan niet kiezen') en muziek (lekker op de achtergrond zonder dat je er over heen hoeft te schreeuwen) #kleinmaarfijn
A H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Huiselijke sfeer, snelle service en lekker eten. De kaart is alleen niet erg uitgebreid.
Ida K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wat een geweldig leuk huiskamer restaurant, de eigenaar kookt en doet zelf de bediening en alles wat uit de keuken komt smaakt super lekker! Zelden zulke heerlijke Brusschetta geproefd, spaghetti met truffel en gorgonzola echt verrukkelijk! Deze avond was er als extra desert Amaretto cake met walnoot, de slagroom wordt nog echt geklopt dus niks spuitbus!
Wij hebben genoten en komen zéker vaker in dit super restaurant!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Klein maar zeker aanrader. Leuke spontane bediening en heerlijk gegeten
Pizza vooraf en truffelpasta en zoete uitsmihter
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit restaurant voelt goed. Alsof het alleen voor jou bestaat. Alles goed afgewogen. Als je binnenkomt voelt je al: prima keuze.
Jouktje K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Verrassend lekker gegeten in dit kleine restaurantje
De prijs/kwaliteit is meer dan uitstekend.
Bijzonder vriendelijke eigenaar tevens de kok, met gastvrijheid hoog in het vaandel
We prijzen ons gelukkig dat we in de buurt wonen!
Megalimali .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk eten (goede prijs-kwaliteit verhouding). Het is leuk tentje met een goede sfeer. Als je in Den Haag bent is dit zeker een aanrader!
Hanjo D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijke lasagne en pizza gegeten. Leuke knusse sfeer, vriendelijke bediening en fijne muziek. Wij zullen zeker terug komen.
Jony H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De bediening was flexibel. We wilden van alles proberen en delen en daar ging de bediening in mee. Erg vriendelijke en behulpzame bediening bij de keuzes van de kaart, het klinkt allemaal heerlijk.
Gezellig tentje in een leuk straatje met een relaxte sfeer, echt een aanrader.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Sympatieke startende eigenaar die smaakvolle gerechten opdient. De pizza met dunne bodem en de lasagna met lam zijn prima. Snelle bediening en lekkere dagspecials. Het restaurant zelf heeft maar een paar tafels. Qua inrichting is er nog wel ruimte voor verbetering; daar is niet veel in geinvesteerd. Wel gezellige jazz/blues muziek. Al met al prima plekje om lekker, relatief snel, hapje te eten, maar niet voor je 'first date' om indruk te maken.
Sbouman .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Foodies Lab. Begonnen op het knusse terrasje aan de voorkant, geeindigd met een glas wijn aan een van de gezellig tafels binnen. Vriendelijke kok, die bijzonder lekkere specials op de kaart had staan.
Mehdia S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het eten is heerlijk, gevarieerd en met passie gemaakt. Heerlijke huisgemaakte ice tea en biologische softdrankjes.
Fantastische & authentieke sfeer, lekker rustig, heerlijke muziek op de achtergrond. Een echte aanrader voor een ieder die de drukte wil ontvluchten midden in het hartje van het stad.
Lauris B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben hier ontzettend lekker gegeten! De gerechten zijn simpel maar heerlijk van smaak. Naast de kaart waren er meerdere dagspecialiteiten te bestellen. De bediening was ook erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Eindelijk hier is gegeten! Lief klein pijpelaartje met liefde uitgekozen vintage meubeltjes. Ontspannen sfeer, jazz muziek en fijne bediening. De lasagna gemaakt van lam heeft een bereiding van 2 dagen en dan proef je. Een goede gedurfde mix van Italliaans en het midden oosten! Bravo ?