FoodGallery

Stratumseind 77 5611 ER Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant FoodGallery

Wij zijn een eetcafe met lekkere, no-nonsense gerechten, goede wijnen en de betere biertjes. Iedere 6 tot 8 weken exposeren regionale kunstenaars hun werken bij ons. We hebben retro en vintage meubeltjes en accessoires.

kortom de moeite waard om eens een kijkje te komen nemen. Wij heten u van harte welkom op woensdag t/m zondag van 12:00 tot 21:00 uur. We zijn te vinden op: Stratumseind 77 5611ER Eindhoven.

Meer informatie over restaurant FoodGallery

• : diverse parkeergarages

woensdag t/m zondag: 12:00 tot 21:00 uur
maandag & dinsdag: gesloten

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant FoodGallery

Harry K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Super gezellig, geweldig eten en op deze avond super entertainment. Door de extra kachels wel gezellig, maar iets te warm.
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Het was gezellig met live jazz muziek. Volgens mij de eerste keer maar vriendelijk personeel en lekker gegeten.
Het was net als de jazz easy goung en relaxed.