Fooddock

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00

• Contant betalen niet mogelijk
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Hier laatst gegeten. Erg leuke ambiance; anders dan normaal! Prijs kwaliteit verhouding was goed. Service; is er niet.
Eerst gekozen voor de tapasplank. Deze was matig; de biefstuk reepjes waren droog en niet lekker. De curry was naar mijn smaak veel te pittig. De gamba's waren het formaat van NL'se garnalen.
Daarna de vleesspies van haas genomen. Deze was er goed! Lekker mals vlees en de boerenpatat ook erg goed gedaan.
Kortom, mooie sfeervolle locatie, met name voor gezelschappen met eten met verschillende smaken/voorkeuren!
Great7ven .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zich een prima locatie, het kan wel druk en rumoerig zijn. Het eten is wisselend per aanbieder, de kwaliteit is bij sommige aanbieders goed bij andere teleurstellend. (Cijfer zou dan tussen de 5,5 en 7,5 uitvallen. Gemiddeld op Redelijk.

De inrichting is leuk en heeft sfeer, qua geluidsdemping echter weer een verbeterpunt! Ook de afzuiging kan het na verloop van tijd niet meer aan. Voordeel is wel dat bij thuiskomst de bbq sferen meekomen.

Het is een leuk idee alleen werkt het niet altijd even praktisch, eten en drink erbij zorgt voor twee keer in de wachtrij te staan, of met drinken in de hand of met eten wat koud wordt. Als het drukker is geen echt succes.

Ook het betaalsysteem komt niet echt betrouwbaar over, overal pinnen met een apparaat wat minder lijkt dan een rabo / abn internet scanner oid.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op zaterdagavond met z'n tweeën hier gegeten. We waren wat huiverig, maar zijn positief verrast. Het weer was goed, dus we zaten op het terras aan het water. Binnen wat het redelijk druk en daardoor flink wat lawaai. De akoestiek is niet optimaal. Je zit buiten aan picknicktafels. Niet heel comfortabel, maar het past bij de sfeer. Je moet het zien als borrelen met lekkers erbij. Het publiek varieert van groepen vrienden, stelletjes al dan niet met kinderen, jong en oud. Na even rondgekeken te hebben was het niet zo simpel te bedenken wat te gaan eten. De keuze is reuze. Je bestelt bij het restaurantje. De ene komt het vervolgens brengen, bij de ander krijg je het direct mee en bij weer een ander krijg je te horen dat het eten over 10 minuten klaar is en je het dan op kan halen. Drankjes haal je bij de centrale bar. Overal kan je pinnen. Achtereenvolgens hadden wij nasi rames, een plank met visspiezen, zacht broodje met stoofvlees, salade met kalkoen en daarna nog een gerecht met gegrilde kippendijen. Alles gedeeld en met diverse drankjes. Kwaliteit is prima. Het simpele broodje stoofvlees sprong er voor ons echt uit. Een smaakbom. Daarna ook nog twee stukken taart en koffie. Je bent niet goedkoper uit dan in een normaal restaurant, of je moet het bij een gerecht laten, het is weer eens wat anders zo.
LauraMensingh .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Met m'n neefje en zijn vriendin neergestreken. Wat een geweldig leuke locatie! Ongedwongen en bijzonder. Je haalt zelf je eten bij de verschillende foodkeukentjes (waarin altijd hele enthousiaste koks staan) en zit in het midden van de ruimte. De porties zijn bescheiden, waardoor het uitnodigt om er een soort picknick van te maken: mini hamburger; saté terriyaki; gegrilde vergeten groenten; crepes; Thaise salade; en nog een paar hapjes. Er zijn ook zitje in vintage sfeertje waar je met een bakje kunt hangen. Als ik in de buurt ben schuif altijd even naar binnen voor een snackje en drankje. Topper!
ThomW .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Ik ben enorm enthousiast over Fooddock! Het is anders, creatief, bruist en verrast iedere keer weer. Verwacht geen restaurant waar je gaat zitten en je laat bedienen. Je gaat op zoek naar je eigen gerechtjes in deze indoor markthal en gaat zitten aan de grote gemeenschappelijke tafels (of kleinere tafeltjes). Je haalt dus ook je eten rechtstreeks bij de bedenker/eigenaar/kok en dat zijn zonder uitzondering mensen die graag vertellen over (hun) eten. Ik heb een hekel aan het woord "eetbeleving" maar als het ergens op van toepassing is, dan is het hier.
JensHagen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heel modern concept in een ouderwets jasje. Meerdere restaurantjes in 1 gebouw waar je zelf de keuze kan maken waar je zin in hebt. Voor ieder wat wils dus. Om meerdere tentjes te testen is er met een grotere groep overal wat besteld. Al met al overal smakelijk eten en leuk opgediend. Echter springt de thai er enorm uit! Heerlijke thaise curry's en salades zoals ze horen te zijn. Alle smaken kloppen en het oogt mooi, een dikke 10. Hoewel de service verschilt per tentje natuurlijk, is de man die ons hielp bij de thai enorm vriendelijk. Je merkt dat hij met passie eten voor je klaarmaakt en het enorm waardeert als het goed bevalt.
Het interieur is modern, open en warm.
De drankjes worden geregeld bij de algemene bar in het midden van het restaurant, maar hier duurt het erg lang! Beetje jammer als je eten er ondertussen al is.
Erikte .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Fooddock is een echte aanwinst voor de stad. Ik ben nu een aantal keer geweest, fantastisch eten, informele sfeer in een mooi industrieel pand.
De geflipte kippen (biologisch), de hamburgers en het aziatische eten is enorm lekker. Ook heerlijk yoghurt ijs met toppings...
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Fooddock in Deventer is echt iets wat je vaak mist in een stad, verschillende kleine standjes met een diversiteit aan keukens en gerechten: Hollands (balkenbrij), Indonesisch, hamburgers, ijs, wafels etc. Foodtrucks in een oude loods. Maar niet alleen dat, de kwaliteit van het eten is uitzonderlijk hoog. Veel streekproducten en biologisch voedsel. Zelf heb ik heerlijke minibroodjes gehad met hamburger en vleesstoof, vers, mals, smaakvol. Van Mr Hapje. Ook teriyaki gehad en aziatische proeverij en een heerlijk yoghurtijs na. Prima plek om ongedwongen even te lunchen, zakelijk of privé.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Verrassende plek om in een oude graansilo te eten. Leuke plek, met veel verschillende eettentjes, dus voor ieder wat wils. En fijn dat het grotendeels biologisch is. Omdat je aanschuift aan de tafels, heb je niet veel privacy. Wel kun je daardoor nog eens verrassende ontmoetingen met anderen hebben. Het is een prima plek om met kinderen of met een groep te gaan eten. Wel is de ruimte nogal fris van temperatuur.
Wij kozen voor linzensoep en een proeverij van vooral groentes bij Lookcatering. Diverse kleinere gerechten zodat we ook lekker wat te proeven hebben. Het smaakt ons prima. Bij de koffie nemen we een yoghurtmuffin met sinaasappelsaus ook van Look, en een Jerom's appeltaartje van Vive La Crepe. Even warm gemaakt op de bakplaat, mmm...
We zien ook bij de andere tentjes nog allerlei lekkere gerechten, dus we komen hier nog wel weer terug.
Het eten wordt aan tafel gebracht en er wordt ook geregeld afgeruimd. Het personeel is enthousiast en attent. Prettig informeel sfeertje hier.
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Nu ook een Food Village in Deventer ! In een geweldig industrieel monument (graansilo) zijn tal van kraampjes met zeer uiteenlopende culinaire tradities vertegenwoordigd. Zoek je eigen plek tussen de banken en stoeltjes, allemaal heel basic, maar heel gezellig.
Wij genoten tot tweemaal toe intens van de Japanse, Javaanse, Midden-Oosterse en Indiaase aanbiedingen; ietsje minder van de Mexicaanse taco's met saus uit groothandelsflessen erover.
Door de bank genomen klasse eten voor redelijke prijzen. Alles moet vooraf bij ieder kraampje worden afgerekend, drankjes ook apart aan de bar. In theorie wordt alles binnen 4 minuten aan tafel gebracht, maar noch het een noch het ander werkt helemaal bij drukte. Maar wat een prachtige ambiance en een manier om op één avond op culinair avontuur te gaan.