Fooddock

Zuiderzeestraat 2 7411 MC Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Fooddock

Welkom bij Fooddock, de eerste foodhal van Oost-Nederland. In onze historische silo schuif je gezellig aan om heerlijk te eten. Langs de kant vind je allerlei keukens met elk hun eigen specialiteit. Je vindt hier van alles: van duurzame sushi tot biologische frieten, traditioneel Indisch, frozen yoghurt en nog veel meer. Zo kan iedereen zijn favoriete gerechten proeven.

Als je reserveert houden we een tafel voor je vrij. Meld je bij binnenkomst bij de bar en één van onze collega’s zal je ontvangen.

Laat het je smaken!

Meer informatie over restaurant Fooddock

Vanaf de binnenstad loop je via de IJssel in 10 minuten naar Fooddock. Vanaf station Deventer kun je bus 56 of 81 nemen om bij het Havenkwartier te komen.
  • Kom je met de auto?
    Fooddock ligt dichtbij de binnenstad en is goed bereikbaar. Vanaf de A1 neem je afslag 23 (Deventer) en volg je de Zutphense weg tot je rechts de Zwarte Silo van Fooddock ziet. Wij vinden honden super leuk en lief, maar door onze open keukens mogen z
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 21:00 uur
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 23:00 uur
Zondag 12:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fooddock

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke plek om te eten. We waren met een groep van 12 en hadden een tafel gereseveerd. Dat was erg praktisch, buiten was een tafel geprepareerd met parasols erboven zodat we lekker in de schaduw zaten maar toch buiten. Verder was het handig dat iedereen afzonderlijk kon rondkijken, bestellen en betalen. Op die manier hoefden we aan het eind van de maaltijd niet de rekening te splitsen. Het merendeel van het eten was lekker, de wafels vielen goed in de smaak. Een gast in het gezelschap vond zijn biefstuk te doorbakken, maar dat is ter plekke opgelost.
Mariel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Niet alle restaurantjes zij even goed. Het Turkse eten was heerlijk. Fijne plek aan het water met voldoende schaduw
Hai Mariel! Bedankt voor je recensie. We zijn blij dat je hebt genoten bij Fooddock!
Geke P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker informeel eten. Het personeel is zeer vriendelijk. Heerlijke losse sfeer en buiten is het ook goed vertoeven.
Hai Geke! Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je genoten hebt :)
great7ven .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Na een paar jaar weer eens bij fooddock geweest. Er is niet veel veranderd, ongeacht de vermelding dat er gekeken gaat worden naar de ventilatie etc. etc.

Als je richting huis gaat ben je zelf zo gerookt als een makreel. De kwaliteit van voedsel maar vooral van bediening wisselt sterk van restaurant tot restaurant. Aan het einde bij de 'frietkraam' geweest, daar is de behandeling ver beneden pijl, ronduit onbeschoft, zeker gezien de forse prijs!

Dit was de laatste keer fooddock, hier kom ik nooit meer.

Kwaliteit van de gerechten op redelijk gezet, dat omdat het sterk wisselt per restaurant, de yoghurt is prima, de friet is teleurstellend. De Chinees beviel goed enzovoorts.
Bedankt voor uw recensie en uw feedback. We gaan er zeker wat mee doen, het is altijd goed om te horen wat onze verbeterpunten zijn. We hopen u alsnog een keer te mogen verwelkomen bij Fooddock!
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuk concept. Jammer dat er minder keus in keukens is dan een tijdje terug.
Hai Desiree! Bedankt voor je recensie! Bij Fooddock wisselen er regelmatig keukens, maar er komt snel weer een nieuwe keuken bij om te proberen. Om op de hoogte te blijven kun je onze website en social media in de gaten houden, daar zullen we het aankondigen wanneer er een nieuwe smaakmaker bij is! :-D
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben genoten van de leuke gemoedelijke sfeer en de vriendelijkheid van het personeel
Hai Simone! Bedankt voor je recensie, we waarderen het erg dat je de service goed vindt bij Fooddock :).
Els T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Charmante, informele plek. Fijne sfeer. Mexicaanse tapas en mixed grill viel wat tegen. Sushi en dim sum redelijk goed.
Hai Els! Bedankt voor je recensie, we geven je feedback door aan de keukens! :).
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Erg gezellig en goed eten
Hey Stan! Bedankt voor je recensie, dat is leuk om te horen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Druk, daardoor rommelig
Hai Henk! Bedankt voor de feedback. We gaan er mee aan de slag! Hopelijk tot een volgende keer.
annemien M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuk concept! Ongedwongen van vele culturen kunnen eten.
Hai Annemien! Bedankt voor je recensie :). We zien je graag weer!
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Er hangt een hele fijne sfeer in Fooddock. Een aanrader!
Hey Manon! Bedankt voor je recensie, we zijn blij dat je genoten hebt bij Fooddock :-D
Corry D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Erg leuke locatie, afwisselende smakelijke gerechten uit diverse landen voor een betaalbare prijs. Wij komen zeker terug!
Hai Corry! Wat mooi om te horen dat je hebt genoten van de afwisselende keukens bij Fooddock :). Tot de volgende keer!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We waren met zijn drieën en vonden het een geweldig concept. Hebben veel geprobeerd en vinden het zeker voor herhaling vatbaar
Groet, Jeannette
Hai Jeanette! Bedankt voor je leuke recensie, we zijn blij dat je hebt genoten bij Fooddock!
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goed tentje en leuke sfeer. Jongen bij de bar reageerde erg leuk toen ik vertelde dat het mijn verjaardag was. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hai Suzanne! Bedankt voor je recensie en nog van harte gefeliciteerd! :)
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Op zondagmiddag in Fooddock gegeten met 9 vrienden. We kennen het format, dus wat dat betreft hebben we weinig uitleg nodig. Wat ons verbaasde was, dat als we bij 'kraampjes' uitleg vroegen over de gerechten, dat er dan weinig sportief gereageerd werd als we vervolgens nog even verder wilden kijken. Dat hoort toch bij het concept en zou niet tot 'zure reacties' mogen leiden. Het eten was goed en lekker, hoewel we er flink op moesten wachten. Dit terwijl het niet heel druk was.

De reden dat deze recensie toch een onvoldoende krijgt is de ventilatie. Inmiddels zijn we 10 dagen verder en word ik nog steeds misselijk van de geur uit mijn jas. Deze heeft beneden bij de toiletten gehangen en stinkt verschrikkelijk naar kookluchtjes en vettigheid! Tuurlijk, het was buiten koud en ventilatie kost veel energie, maar dit kan ook anders worden opgelost: Maak een 'garderobe-kast' waarin de jassen 'schoon' blijven, of doe iets aan recirculatie en ontgeuring. Hiervoor zijn prima oplossingen die nauwelijks energie kosten.
Hai Dick! Bedankt voor je recensie en feedback op de ventilatie. We zijn druk bezig met het optimaliseren van onze afzuiginstallatie en we gaan ervoor om dit optimaal te krijgen. We hopen je weer een keer weer te zien bij Fooddock!
Serge H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gastvrij ontvangen, originele en actieve ambiance. Veel keuze bij de diverse keukens. Leuk met familie en of vrienden.
MJH B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige, ongedwongen sfeer, Voor herhaling vatbaar....en ook leuk om even wat te drinken...stukje taart erbij!!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig en gevarieerd maar wel prijzig
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke onderscheidende opzet. Begeleiding vanuit "het concept" weinig of niet zichtbaar. De eetgelegenheden zijn allemaal kleine zelfstandigen. Dat is de charme, maar ook de valkuil als je ziet hoe weinig professioneel menigeen zijn/haar processen heeft georganiseerd. Lange wachttijden zijn het gevolg, evenals verkeerd uitgeserveerd eten (verkeerde tafel, want er is geen systeem voor). De prijzen zijn fors voor wat je er voor krijgt. Maar ... het is wel een andere opzet en dat is mooi. De sfeer was ook best goed. Als je tenminste een tafel in kan bemachtigen tussen de restaurantjes. De hal ernaast is inspiratieloos. De lamskoteletten maken weer veel goed. Die zijn erg goed van smaak. Als je de prijs niet te zwaar laat wegen zou je er zo nog een paar bestellen.
dianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We moesten wel lang wachten op het eten, en we zaten boven. Daar zaten we op de tocht.
Het is boven erg rumoerig en de damp van de gerechten trekt naar boven.