Fooddock

Zuiderzeestraat 2 7411 MC Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Fooddock

Welkom bij Fooddock, de eerste foodhal van Oost-Nederland. In onze historische silo schuif je gezellig aan om heerlijk te eten. Langs de kant vind je allerlei keukens met elk hun eigen specialiteit. Je vindt hier van alles: van duurzame sushi tot biologische frieten, traditioneel Indisch, frozen yoghurt en nog veel meer. Zo kan iedereen zijn favoriete gerechten proeven.

Als je reserveert houden we een tafel voor je vrij. Meld je bij binnenkomst bij de bar en één van onze collega’s zal je ontvangen.

Laat het je smaken!

Meer informatie over restaurant Fooddock

Vanaf de binnenstad loop je via de IJssel in 10 minuten naar Fooddock. Vanaf station Deventer kun je bus 56 of 81 nemen om bij het Havenkwartier te komen.
  • Kom je met de auto?
    Fooddock ligt dichtbij de binnenstad en is goed bereikbaar. Vanaf de A1 neem je afslag 23 (Deventer) en volg je de Zutphense weg tot je rechts de Zwarte Silo van Fooddock ziet. Wij vinden honden super leuk en lief, maar door onze open keukens mogen z
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 21:00 uur
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 23:00 uur
Zondag 12:00 - 21:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fooddock

Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
leuke plek om lekker te eten
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super leuk!
Renske C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heel leuk concept, alleen viel het eten tegen..
Hai Renske, bedankt voor je recensie. We vinden het jammer om te horen dat het eten tegenviel. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@fooddock.nl met daarin wat er precies tegenviel en bij welke keuken je hebt gegeten? Dan kunnen we met je feedback aan de slag. :)
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
het was echt heel leuk maar onze kleding stonk wel heel erg naar vet na deze avond...
Hai Monique, bedankt voor je recensie! Dit is inderdaad een probleem waar we al een langere tijd mee worstelen. We hebben veel maatregelen genomen om de geuroverlast te verminderen, maar deze hebben nog niet genoeg geholpen. We zijn nu aan het oriënteren op een compleet nieuw afzuigsysteem, dus we hopen snel overal geurvrij te kunnen eten! In ons Pakhuis kun je in ieder geval wel altijd geurvrij eten!
Kyra N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk gedaan. Ongedwongen. Voor ieder wat wils zonder het massale van all you can eat.
Hi Kyra! Bedankt voor je recensie, hopelijk tot gauw! :-D
John N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima gelegenheid om een familiefeestje te houden met genoeg keus voor iedereen!
Hai John, bedankt voor de leuke recensie! We hopen jou en je familie snel weer te verwelkomen :).
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gezellige middag gehad met familie
Hai Marieke! Bedankt voor je recensie, we hopen jou en je familie snel weer te verwelkomen! :)
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk plekje met voor ieder wat wils. Door de opstelling ontstaan er soms spontaan leuke contacten, maar je kunt ook prima rustig met je eigen gezelschap communiceren. Drankjes en gerechten wel aan de prijs.
Hai Saskia! Bedankt voor je recensie en de feedback!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuke plek om te eten. We waren met een groep van 12 en hadden een tafel gereseveerd. Dat was erg praktisch, buiten was een tafel geprepareerd met parasols erboven zodat we lekker in de schaduw zaten maar toch buiten. Verder was het handig dat iedereen afzonderlijk kon rondkijken, bestellen en betalen. Op die manier hoefden we aan het eind van de maaltijd niet de rekening te splitsen. Het merendeel van het eten was lekker, de wafels vielen goed in de smaak. Een gast in het gezelschap vond zijn biefstuk te doorbakken, maar dat is ter plekke opgelost.
Hai Rob! Bedankt voor je uitgebreide recensie. We zijn blij dat je hebt genoten!
Mariel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Niet alle restaurantjes zij even goed. Het Turkse eten was heerlijk. Fijne plek aan het water met voldoende schaduw
Hai Mariel! Bedankt voor je recensie. We zijn blij dat je hebt genoten bij Fooddock!
Geke P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker informeel eten. Het personeel is zeer vriendelijk. Heerlijke losse sfeer en buiten is het ook goed vertoeven.
Hai Geke! Bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je genoten hebt :)
great7ven .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Na een paar jaar weer eens bij fooddock geweest. Er is niet veel veranderd, ongeacht de vermelding dat er gekeken gaat worden naar de ventilatie etc. etc.

Als je richting huis gaat ben je zelf zo gerookt als een makreel. De kwaliteit van voedsel maar vooral van bediening wisselt sterk van restaurant tot restaurant. Aan het einde bij de 'frietkraam' geweest, daar is de behandeling ver beneden pijl, ronduit onbeschoft, zeker gezien de forse prijs!

Dit was de laatste keer fooddock, hier kom ik nooit meer.

Kwaliteit van de gerechten op redelijk gezet, dat omdat het sterk wisselt per restaurant, de yoghurt is prima, de friet is teleurstellend. De Chinees beviel goed enzovoorts.
Bedankt voor uw recensie en uw feedback. We gaan er zeker wat mee doen, het is altijd goed om te horen wat onze verbeterpunten zijn. We hopen u alsnog een keer te mogen verwelkomen bij Fooddock!
Desiree K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Leuk concept. Jammer dat er minder keus in keukens is dan een tijdje terug.
Hai Desiree! Bedankt voor je recensie! Bij Fooddock wisselen er regelmatig keukens, maar er komt snel weer een nieuwe keuken bij om te proberen. Om op de hoogte te blijven kun je onze website en social media in de gaten houden, daar zullen we het aankondigen wanneer er een nieuwe smaakmaker bij is! :-D
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben genoten van de leuke gemoedelijke sfeer en de vriendelijkheid van het personeel
Hai Simone! Bedankt voor je recensie, we waarderen het erg dat je de service goed vindt bij Fooddock :).
Els T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Charmante, informele plek. Fijne sfeer. Mexicaanse tapas en mixed grill viel wat tegen. Sushi en dim sum redelijk goed.
Hai Els! Bedankt voor je recensie, we geven je feedback door aan de keukens! :).
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Erg gezellig en goed eten
Hey Stan! Bedankt voor je recensie, dat is leuk om te horen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Druk, daardoor rommelig
Hai Henk! Bedankt voor de feedback. We gaan er mee aan de slag! Hopelijk tot een volgende keer.
annemien M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuk concept! Ongedwongen van vele culturen kunnen eten.
Hai Annemien! Bedankt voor je recensie :). We zien je graag weer!
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Er hangt een hele fijne sfeer in Fooddock. Een aanrader!
Hey Manon! Bedankt voor je recensie, we zijn blij dat je genoten hebt bij Fooddock :-D