Meer informatie over restaurant FoodAnDrink

Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Bij FoodAnDrink in Zuidland gegeten. Je betaalt in dat restaurant voor alle hoofdgerechten een vaste prijs: 18,50 euro. De gegrilde biefstuk van de haas was dun, maar mooi mals en precies goed gebakken. Het mosselpotje met zalm was wat aan de waterige kant, waardoor het meer op een mosselsoep leek. De smaak was echter prima. Ook de erbij geserveerde frites vielen in de smaak. Minpuntje: de hoeveelheid groente is wel erg karig. Dat zou voor die prijs best beter kunnen. Bij de koffie de heerlijke zelf gebakken appeltaart en ook de sorbet was voortreffelijk. Uiterst vriendelijke bediening in een eenvoudig, maar niet ongezellig ingerichte ruimte. Prima restaurant voor een eenvoudige hap tegen een redelijke prijs.
GHHeijden .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We zijn met z'n vieren wezen eten op zaterdagavond. Het was gezellig druk in de zaak, vrijwel alle tafels waren bezet. Leuk en lekker waren de 'broodjes van het huis' en kruidenboter vooraf. Prima bediening ook, de broodjes kwamen vlot en de drankjes ook. Als voorafje namen drie van ons carpaccio en eentje koos de champignons met noten en honing. De carpaccio vonden we iets te zout, maar de champignons waren heerlijk. Na het voorgerecht hebben we erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Onze tafelgenoten waren vol lof over de Kingklipfilet. Wij hadden de BBQ steak. Bij de steak was het rugzeen niet zorgvuldig verwijderd daarom hebben we allebei iets van het vlees laten staan. We sloten af met diverse soorten ijs. Het nagerecht was lekker en kwam vlot na het hoofdgerecht. De koffie was prima.
Bedankt voor de mooie recensie, we willen er wel even op wijzen dat de BBQ steak met rugzeen en een randje vet wordt geserveerd, omdat de steak gemaakt is van Entrecote. Wellicht een goed een idee dit vooraf te vermelden bij de gast.
Esther .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We eten hier regelmatig en eigenlijk altijd goed. Hoofdgerechten staan op een groot krijtbord en wisselen regelmatig. Broodjes vooraf zijn erg lekker! Grote aanwinst is het nieuwe terras aan het water, lekker plekje om te zitten. Vriendelijke bediening.
Gillemo .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Een leuke zaak van een leuk stel.
Heel origineel brood dat ze serveren!
De chef had als voorgerecht huisgesneden carpaccio en in bourbon gegaarde gamba's voor ons bereid.
We hadden aangegeven dat we de gerechten wilden delen wat geen enkeltje probleem was.

De hoofdgerechten mri entrecote en gamba's (nogmaals met andere bereiding) waren opnieuw erg lekker.
Hoewel de eerste toch iets lekkerder waren, dit zal wel door de drank komen die bij de 1e versie was toegevoegd was.

Het was een leuke ervaring en ook op de dinsdag zal dit restaurant ook nog gezellig vol!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Bij foodandrink met 7 man gegeten:
alles in orde!
Bediening erg goed en vriendelijk, eten dik in orde.
Kaart is niet heel uitgebreid (hoeft ook niet) maar voldoende gevarieerd.
We komen terug.