#food

Scheepsdalelaan 37 8000 Brugge België Kaart

Over het restaurant #food

BIJZONDER LUNCHEN OF DINEREN - Wanneer je een dagje wilt genieten van kunst, cultuur en geschiedenis, dan kan je altijd in Brugge terecht. Als je net even anders wil lunchen of dineren, dan zit je bij #food op de juiste plaats!

EIGENTIJDS MENU - Hier geen klassieke keuken of fastfood, maar tasty comfortfood. We serveren géén cola, géén frieten, maar wel een bijzonder aanbod voor zowel de carnivoor, de flexitariër of de vegetariër. Geniet van heerlijke burgers, glutenvrije penne, papillottes met zwarte quinoa of onze verrassende salades!

MOOI INTERIEUR - Gasten die restaurant #food binnenkomen, merken onmiddellijk dat ze niet in een klassiek restaurant terechtkomen: ruwe elementen, veel recycled stuff, maar vooral gezellig en warm.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant #food

Bus Brugge Simon Stevinplein (B1)
  • : Zilverpand

Lunch: van 12u tot 15u00 (behalve dinsdag en woensdag)
Diner: van 17u tot 20u00 (behalve dinsdag, woensdag en zondag)

• Card Meal voucher , MasterCard , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven