Food & Winebar Brut

Korte Reke 1 4325 AM Renesse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Food & Winebar Brut

Bart H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
In een moderne, lounge achtige ambiance biedt Food & Winebar Brut heerlijke gerechten en uitstekende wijnen. Wij aten er vrijdag 27 mei, op ons verzoek, Oosterschelde kreeft. We proefden 3 verschillende gerechten van kreeft met bijpassende wijn en elke gang was een feest van smaak. De bediening is vriendelijk, kundig en zeer gepassioneerd over de wijn. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten met een goed glas wijn houd.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op een zonovergoten zondagavond hebben wij hier extreem genoten van een 5 gangen verassings menu. Eigenlijk het enige wat voor mij werkt, want ik kan nooooit kiezen. Zowel het eten als de wijn waren van super kwaliteit. De gerechten waten mooi op elkaar afgestemt en de bij geserveerde wijnen kwamen de prijs echt ten goede. Hoewel de dag heerlijk warm was, werd de avond toch al iets koeler. Dit werd opgemerkt. Het dak werd gesloten en het terras afgeschermd met glazen klapwanden. Zo zaten we op een heerlijk knus stekje uit te kijken op de bedrijvige straat.
Karla S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Al meerdere malen gegeten en gedronken bij wijnbar Brut, een sfeervolle zaak met
een heerlijk terras.
Je kan er binnenlopen voor een drankje met een lekker hapje, voor lunch of diner.
Altijd goed van smaak en leuk gepresenteerd. Niet alleen de wijnen zijn voortreffelijk maaar ook voor de bierliefhebber is er ook keuze genoeg. Bovendien staan er een aantal gin-tonics op de kaart die het proberen waard zijn. Kortom , wij komen hier heel erg graag! De bediening heeft echt kennis van de dranken en gerechten die hier op de kaart staan en is altijd vriendelijk. Een aanwinst voor Renesse.
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Voor de 2e keer bij Brut gegeten. Ronduit heerlijk gegeten en top wijntje. Zeer vriendelijke flexibele bediening en relaxte omgeving. We komen zeker terug.