Foo Sing

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Toegankelijk voor rolstoelen
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Laat op Koningsavond hebben we hier nog een paar rondes sushi gegeten. De bediening was en bleef vriendelijk, ondanks dat wij al vrij snel de laatste waren die nog in het restaurant aan het eten waren. Het eten was over het algemeen ruim voldoende. De koude gerechten vond ik iets beter dan de warme gerechten. De prijs was in verhouding tot de kwaliteit. Dit was mijn eerste kennismaking met dit restaurant, een vervolg is zeker mogelijk als ik weer eens trek in sushi heb.
Rmertens3 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
lekker eten al meerdere keren geweest vooal de garnalen in knoflook en champignons erg goed. sushi wat aan de grote kant maar wel lekker en gelukkig geen tijdsdruk. nadeel cafe bezoekers van de Peper aan de overkant komen bij het raam zitten om te roken is geen best uitzicht.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Altijd heerlijk eten hier en vlotte, vriendelijke service. Een keer wat mindere tonijn gehad, toen we dit doorgaven vertelde ze dat dit door de pittige saus kon komen. Voor de zekerheid hebben ze direct nieuwe sushi gebracht.
Kalkman15 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Gister zijn we me ze twee ging eten , sushi is lekker en verse ook de warme gerechten zijn goed we eten daar regelmatig pesoneel is vriendelijk gaat zo door
Lisz1989 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Laatste keer dat wij er zijn gaan eten in een maand geleden. De sushi was redelijk maar de warme gerechten waren zeer slecht. De krokante kip was roze van binnen nadat wij melding hadden gemaakt van de roze kip werd er gezegd het vlees komt van de kippenpoot en kan daar roze zijn. We kregen een nieuw portie die op het andere portie werd gelegd. We hadden gebakken kipblokjes besteld en deze waren alleen maar stukjes vet met hier en daar een stukje normaal vlees er aan vast. De biefstuk blokjes waren allemaal blokjes met zeen er aan vast. Al met al geen tip. Wij zijn geen zeikers maar rauw kippen vlees moet je gewoon niet serveren!
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wederom op bezoek geweest bij Foo Sing, voor de vrijdagavond was het erg rustig. Bediening zoals altijd uiterst vriendelijk en vlot. Aan de kaart veranderd er niet zo veel maar alle bekende gerechtjes staan er op. Alles werd netjes en vlot gepresenteerd, inktvisspiesjes waren weer heerlijk. Wij blijven terugkomen!
Arie4Food ..
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
We komen hier zeer regelmatig. Eten is goed en gevarieerd, mooi gepresenteerd, snel en uiterst vriendelijk doch bescheiden geserveerd. Doorgaans heerlijk rustig. Vaak vrienden meegenomen die altijd weer aangenaam werden verrast door dit verstopte pareltje. De inrichting is eenvoudig en de muziek niet altijd passend, maar de totale ambiance is goed. Terecht een IENS topper in 2014.
LigeiaViktoria .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
De serveerster was erg vriendelijke, dus qua bediening geen op of aanmerkingen.
We waren de enige in het restaurant, dus we hadden het rijk voor ons alleen.
Het restaurant ziet er verder niet bijzonder uit, maar het is wel gezellig.
Het eten kan ik niet aanraden. De sushi maki rollen waren net zo groot als de inside out rollen en dat is niet bedoeling. In verhouding zat er dan weer te weinig zalm & komkommer in en was je eigenlijk gewoon een bonk rijst en zeewier aan het weg kauwen.
De rest van de sushi proefde ook niet vers, vooral de rijst proefde niet zo smakelijk doordat het een beetje hard was geworden.
De warme gerechten waren eigenlijk allemaal te zout.
Jammer, ik had het ze gegund!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Wij bestellen regelmatig de Bento Box (laten bezorgen) bij Foo Sing. Standaard zit hier witte rijst bij, 5 sushi's en naar keuze zalm, witvis, kip of krokante kip. Meestal nemen wij de krokante kip, echt lekker knapperig en met een verschrikkelijk lekkere saus erbij. Maar ook de zalm is erg lekker. Oh ja er zit ook nog wat koolsalade bij en dat alles onder de 10,--
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Nog steeds de beste all-you-can-eat sushi in Vlaardingen. Hoewel het even duurde voor we de eerste ronde ontvangen hadden (het leek wel of er problemen waren met de frituur?) liep het toch wel lekker. Zeer vriendelijke bediening die altijd netjes vertellen wat ze op tafel zetten en op tijd vragen of je nog wat wil drinken.
Henkie3131 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Heerlijke sushi gegeten bij Foo Sing. In het commentaar over de uistraling kan ik me niet vinden. Vooraal bij de vissenvijver zit je knus. Voor de echte Hollanders onder ons, is er ook Babi Pangang! Gerechten worden snel en vriendelijk geserveerd.

Minpuntjes:
Je moet zelf om een nieuw drankje vragen. En we hebben wel drie keer My heart will go on van Celine Dion gehoord
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Kwaliteit van het eten is zeer goed. Advies: eet niet te veel sushi om te beginnen, dit zijn nl slechts droge rijstballen met een minimum aan vis of vlees. Beter kun je ruim kiezen uit de andere heerlijkheden. Jammer dat men zo streng er op toeziet dat je alle gerechten opeet voordat je aan een nieuwe reeks begint, het lijkt wel een kleuterschool met een strenge juffrouw met bril. Het decor is vrij fantasieloos en niet echt gezellig. Maar de kwaliteit van het eten maakt alles weer goed.
Chicca1973 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Gisteravond voor het eerst met mijn man bij Foo Sing gegeten.
De gerechten waren heerlijk van smaak en goed warm. De bediening was netjes en je hoeft niet lang te wachten op alles.
Alleen jammer dat er geen muziek op stond, of misschien wel maar dan zo zacht dat wij het niet hoorde...
Verder een top avond gehad en we gaan zeker terug.
Een aanrader...
EenT .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Heerlijk gegeten bij dit restaurant.
Lieve serveersters die het beste voor je willen.
Oogt Chinees maar is nu Japans restaurant, dat kun je nog wel zien. Radio stond aan, niet heel erg gezellig.
Het eten was echt heerlijk!
Kalkman15 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Zaterdag met 6 pers voor de twee keer naar dit restaurant geweest.
Het sushi is maas en erg vers.
Warm gerecht is ook heel lekker.
Service is heel goed .
Blijf zo door gaan.

Selma V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Gisteren voor de 2e keer hier weer sushi gegeten. Het eten is erg lekker, de afwisseling van een aantal chinese gerechten is ook erg leuk. De sushi is ook echt vers en dat kan ik sommige andere sushi restaurants wel eens tegen vallen. De service is heel goed, snel en erg netjes en beleefd. Het decor, het is er best gezellig, maar je kan zien dat het een chinees is geweest. En ach eigenlijk is dat ook helemaal niet erg!
Ke L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Volgende mij de tweede sushi tent in vlaardingen maar voor mij met stip binnen op nummer 1. Heerlijke shusi gegeten hier en ook de afwisseling van Chinese dishes zijn een aanrader. Personeel is erg vriendelijk en snel.Een heerlijk restaurant voor een gezellige betaalbare hap.
Maisey C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
We zijn hier gaan eten met een Groupon deal. De sushi is lekker en de service is goed. Ze komen regelmatig langs om te vragen of je wat wilt drinken wanneer ze een leeg glas zien. Alleen sommige teppanyaki gerechten lagen iets te lang op de plaat.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Vrijdag bij Foo Sing geweest. Per toeval kwamen we er een aantal dagen daarvoor achter dat er in dat kleine steegje een all-you-can-eat-restaurant zat. Bij binnenkomst is te zien dat het vroeger een chinees restaurant is geweest maar dat heeft ook zo z'n charme. Zeer vriendelijk ontvangst en de bediening bleef de rest van de avond zeer behulpzaam, in tegenstelling tot sommige sushi-restaurants. Een ietwat kleinere kaart dan dat we gewend waren maar met een paar Chinese gerechtjes er op, wat voor de verandering wel weer een keer leuk was. Grote porties en goed klaargemaakt gerechtjes. Tussendoor werd de tafel goed opgeruimd wat ook weer anders is dan wat je in de meeste sushi-zaken ziet. Ons zie je zeker terug!
Chrissy67 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
We hebben afgelopen vrijdag sushi besteld, de sushi werd ruim op tijd bezorgd en was supervers en heel erg lekker! Dat gaan we vaker doen!!
Een puntje, contant betalen bij bezorgen als je spontaan zin heb in sushi kan wel eens lastig zijn... dus via de site bestellen en met ideal betalen zou wel heel handig zijn!