Fonk

Strandweg 2 2586 JK Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fonk

Enmaro .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Al een paar keer heerlijk gegeten bij Fonk. Nu een keer asperges. Heerlijk! Bediening is attent en vriendelijk.
Restaurant en terras gezellig ingericht.
En Jack's patat (3x winnaar AD test) als heerlijke verrassing.
Ckn .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen week op een druk terras gezeten met mijn gezin.

De bediening was behoorlijk snel en loste zonodig een probleem zo snel mogelijk op!

Chapeau voor dit bedrijf! Ondanks de drukte toch snelheid en kwaliteit afleveren.

De prijzen zijn "strandtent" waardig en het eten was prijs-kwaliteit goed.
A M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Als kritisch meesterproever geef ik deze eet locatie een hoge score, zie ik; vooral in verhouding tot de hieronder toegewezen waarderingen. Ik kende deze strandtent niet, omdat ik een bijzonder sterke vooringenomen mening heb over de (eet)kwaliteit aan de Scheveningse boulevard. Maar gisteren werd ik hier uitgenodigd, en dat is mij niet tegengevallen: een attente bejegening door de relatief jonge vlotte bediening, prima rosé, en een bijzonder smakelijke, rijk gevulde, verse dus héérlijke Ceasar maaltijdsalade !! Ook mijn gastmensen genoten merkbaar van hun flinke(!) zeebaars, die rijk was aangevuld met frites en salade. Kortom, FONK doet mijn voorgenomen mening inmiddels aanzienlijk bijstellen.
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Uiterlijke schijn bedriegt zegt het spreekwoord, en dat is zeker van toepassing bij Fonk; mooie lokatie vriendelijk personeel en een eigentijdse inrichting. Maar dan het eten, een zielloze salade, smakeloze Gnocchi, opgewarmde saté, een hamburger waar je de wereldkampioenschappen kauwen mee wint, en heerlijke spareribs was onze score. Slechte prijs-kwaliteitverhouding dus, met een paar aandachtspunten qua keuken een zaak met potentie...
Zimm .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Wat een enorme teleurstelling!

We zaten op een prima plek aan het strand. Begonnen met twee biertjes en een portie bitterballen. Helaas arriveerden de bitterballen 5 minuten voor onze drankjes.Dat wil zeggen na 10 minyten de bitterballen en na 15! minuten de drankjes.

Vervolgens bestelden we ons hoofdgerecht waarbij op de menukaart vermeld stond dat hierbij frites en sla geserveerd zouden worden. Helaas waren ze onze bestelling vergeten en na 45 minuten kregen we de melding dat het spoedig zou arriveren en dat we twee drankjes van het huis zouden krijgen. We kozen voor twee glazen witte wijn.

Toen onze hoofdgerechten arriveerden bleken deze prima van smaak, echter zat er geen frites of sla bij. Ook dit waren ze vergeten. Nadat ik dat had aangekaart hebben we deze niet alsnog gekregen, nee het restaurant heeft zelf bedacht om deze helemaal niet meer te brengen, ook al betaalden we daar wel voor.

Voor deze misser werd onze portie bitterballen van de rekening gehaald.

Bij het afrekenen van deze troosteloze avond bleek inderdaad dat de bitterballen van de rekening waren gehaald. Net als de twee biertjes en niet de door ons gekozen glazen witte wijn.

Ik vond het een aanfluiting, de hele avond, de service. Ik heb geen goed woord over voor FONK.

Ik adviseer iedereen dan ook om ergens anders te eten, er zullen genoeg aangename plekken aan het strand zijn.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
afgelopen weken twee keer gegeten bij Fonk. Vriendelijk personeel. Serveerster kwam met dekens voor ons toen we buiten zaten omdat het binnen helemaal vol zat en het toch al wat frisjes was buiten. Eten erg lekker. Biefstuk goed gebakken. Spareribs waren lekker maar kunnen niet tippen aan die van onze slager. En erg prettig dat ze biologisch eten serveren.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Gezellige standtent in Scheveningen, ruime opzet, vriendelijk en betrokken personeel.
Een makreelsalade, heerlijk, maar of het makreel is, is mij niet duidelijk. De tournedos was na nog even te zijn nagebakken heerlijk. Ik heb mijn vlees het liefst medium/wel done, volgens de meeste chefs is dat een grove zonde! Zeker het aanraden waard.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Prima strandtent. Correcte bediening; drukke zomeravond en toch geen lange wachttijden is voor een strandtent in Scheveningen redelijk uniek.
De kinderen genoten van de Hamburger met goed vlees en garnering, vriendin van goede kipsaté en mijn entrecôte was eveneens goed bereid. Extra bonuspunt voor de knapperige, goudbruine frites!
Zoals gezegd: prima strandtent!
Pieter U.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
De kaart van Fonk is veelbelovend, heel veel biologisch en ook een acceptabele keus aan vegetarisch. Maar goed, bio is leuk, maar het gaat er om dat je lekker eet en de prijs/kwaliteitverhouding is gewoon niet ok. Het is een strandtent, ja, maar ook in een strandtent verwacht ik voor 8-9 euro voor een dessert iets echt lekker te krijgen en dat lukt Fonk gewoon niet.

Bediening was prima en zeer vriendelijk, het was dan ook regenachtig en totaal niet druk. Onvoldoende voor de service was vanwege de 10% administratie-opslag voor het op rekening betalen. Ouderwets en inhalig.
Philip1900 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Hier al meerdere keren gegeten afgelopen zomer en deel de vorige meningen absoluut niet. Fonk heeft een mooie kaart met verse vis en biologisch vlees. Vooral de lamsbout is een aanrader.
Mirandadefouw .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Tijdens een wandeling op de boulevard en op zoek naar een gezellige strandtent viel mijn oog op Fonk,robuuste uitstraling,frisse kleuren rood en paars,gezellige ruime zitjes niet dat "hoeveel tafels krijg ik op 1 m2 gedoe".De kaart was ook een blije verrassing,geen doorsnee strandeten maar mooie gerechtjes met veel biologische produkten.Ik nam voor de lunch een dikke snee bruin biologisch brood met roseval aardappelen en forel..heerlijk! De bediening was heel vriendelijk en het eten werd snel bezorgd terwijl het terras toch voor 2\3 vol zat.
Ik heb hier een heerlijke middag gehad en kom zeker nog eens terug.
EvaLouise67 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Geluncht op een donderdag, de bio hamburger was een geperste vleesmassa, smaakte niet naar bio rundvlees Blonde Aquitane volgens de kaart. Ik kreeg het gevoel een supermarkt burger te eten, bah. De frietjes hebben er extra bijbesteld deze hebben überhaupt geen bio-uitstraling, wel groter dan normaal en daarom niet lang genoeg gebakken. De bediening en de keuken erg langzaam, terras was voor een 5e gevuld met 5 man personeel die het niet voor elkaar kregen bestellingen op te nemen en te serveren. Het terras was opgedeeld, meestal was er niemand van de bediening te zien. Wij hebben ongeveer een uur op ons eten gewacht, zo gezegd een foute burger en een salade teriyaki beef die er goed uitzag. Decoratie ok.
Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Kon Fonk eerst niet vinden op iens, maar nu ik het toevallig tegenkwam wil ik graag het volgende delen.
Ons eten is meerdere keren teruggestuurd naar de keuken omdat het niet mogelijk bleek te zijn om een tonijnsteak medium te bereiden. Ook waren er problemen met de saté en pannenkoek. De saté miste een stokje en het duurde twee keer om het zonder pindasaus te krijgen. De pannenkoek kon eerst niet omdat het van de lunchkaart was die overigens wel op tafel lag, toen kon het wel, en uiteindelijk toch weer niet. Frappant detail is dat de hond van de mensen naast ons, eerder water kreeg dan wij ons drankje. Het meisje dat ons bediende was heel aardig en vriendelijk en deed haar uiterste best om ons te helpen.
De decoratie is vergane glorie van het ooit toffe Brunotti, de toiletten waren werkelijk smerig te noemen. Ik hoop ontzettend dat ik deze zomer kan genieten bij Fonk. Het zit op een prachtige lokatie in Scheveningen en heeft naar mijn mening alles in zich om een goed lopende tent te zijn. Goed personeel de keuken in en een beetje investeren in de aankleding zal mij een vaste klant maken!
Jim .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Het vroegere Brunotti is weer op de goede weg. Na een tweetal dramatische jaren qua service en eetkwaliteit, doen de nieuwe eigenaren sinds dit seizoen erg hun best. Ze zijn ook erg actief in de regio. Eten op het strand blijft helaas vaak minder goed dan elders, maar het uitzicht op zee maakt bijna alles goed. Het uiterlijk is nog een beetje een rommelige verzamelig van de oude Brunotti stijl met nieuwe rood-paarse accenten, maar dat zal na een goede zomer met voldoende inkomsten wellicht worden opgepakt. De bediening is aardig, bereidwillig en opgewekt. Soms nog wel een foutje met tafels tellen en wat laat met het brengen van het nieuwe drankje, maar je merkt de goede wil en progressie erg goed. Eten is voor een strandtent prima, maar zeker niet spectaculair: kipsateh (E14,50) en een biologische hamburger (E16,50)smaakten goed (maar hoe moeilijk kan het zijn) en het waren forse porties. De biefstuk bij de buren zag er ook erg goed uit. En veel biologische producten. Hou vol!