Glas champagne

Meer informatie over restaurant FONK

Tram 11 en 17 komen in de buurt van FONK. Vervolgens 5 tot minuten lopen.
  • : Op 1 minuut lopen is mogelijk te parkeren tegen betaling. Op maximaal 5minuten lopen is mogelijk gratis te parkeren.

Dagelijks 09.00 - 22.00 uur

9,1
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant FONK

Bas B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wat een gezellige en vooral authentieke zaak, hier kun je binnen en buiten heerlijk relaxed zitten. Jammer dat we het pas zo laat in het seizoen hebben ontdekt. In 2019 komen we terug voor de heerlijke borrelplank, lekkere wijntjes en vooral de gegrilde sardines en natuurlijk voor de gezelligheid. Top prijs/kwaliteit verhouding.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Op een hele mooie nazomerdag voor de lunch aangelegd met familie. De mensen van Fonk deden er alles aan om de dag tot een geweldig succes te maken. Boven verwachting!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Zoals altijd is het hier helemaal TOP! we eten vaak heerlijk brood vooraf en DE hamburger uiteraard...zelfs het roomboterkoekje bij de koffie is smullen. De menukaart is dit jaar ook heel leuk met allerlei lekkere hapjes . De bediening is ook heel voortreffelijk en Michiel en Maarten zorgen samen met de anderen dat het op rolletjes loopt. Echt klasse hoe deze zaak wordt gerund.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Kom er al jaren heel graag. Eten is altijd goed en de service is uitstekend. Vandaag heerlijke quiche gegeten met brood vers brood.
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Van de week gegeten met een groepje vrienden. Bediening was vriendelijk en de krabburger is absoluut een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Seline R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Zeer oplettende bediening en aardig.

Salade is erg lekker maar iets te duur, gemiddelde boulevard prijs is 12.50 euro en hier 14.50 euro.
Krabburger kan nog gepimpt worden maar het was smakelijk.

Sfeer was relaxt en ze hebben er lekkere banken.
Tamara A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Fonk is een fijne strandtent met bijzonder vrolijke bediening! Lekker genieten van een wijntje aan zee terwijl de kinderen kunnen spelen, genoeg vertier op het strand!
M D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteren op de eerste echt mooie dag van dit jaar weer eens teruggeweest bij Fonk. In de afgelopen jaren hebben we hier vaak gegeten. Dat we steeds terugkwamen geeft al aan dat we steeds tevreden waren. Helaas was dat dit jaar niet het geval. We weten niet of het aan een nieuwe chef ligt of aan het begin van het seizoen en onwennigheid van het personeel, maar het was niet voor herhaling vatbaar.

Prijs/kwaliteitverhouding is compleet zoek: 12 euro voor een patatje stoofvlees waarbij de friet zompig is en het vlees zuur, is echt te veel. Geen sla of iets erbij, alleen een bakje met friet en vlees (en niet heel veel vlees ook nog). Krabburger verbrand en niet lekker.

Grootste teleurstelling: in vorige jaren was er nog wel iets glutenvrijs te regelen/halen,zoals een gepofte aardappel en in een heel ver verleden zelfs gv frieten. Dit jaar is er bijna niets meer glutenvrij (alleen vis en roedjak, dacht ik uit mijn hoofd). Op de borrelkaart is helemaal niets zonder gluten.

Bediening is nog steeds super vriendelijk, maar ook erg warrig en laat.
Echt een super gemiste kans, want Fonk is een mooie tent met leuke mensen op een mooie plaats. Maar dit kon echt niet. Fonk, doe er wat mee!
Enmaro .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Al een paar keer heerlijk gegeten bij Fonk. Nu een keer asperges. Heerlijk! Bediening is attent en vriendelijk.
Restaurant en terras gezellig ingericht.
En Jack's patat (3x winnaar AD test) als heerlijke verrassing.
ckn .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Afgelopen week op een druk terras gezeten met mijn gezin.

De bediening was behoorlijk snel en loste zonodig een probleem zo snel mogelijk op!

Chapeau voor dit bedrijf! Ondanks de drukte toch snelheid en kwaliteit afleveren.

De prijzen zijn "strandtent" waardig en het eten was prijs-kwaliteit goed.
a M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Als kritisch meesterproever geef ik deze eet locatie een hoge score, zie ik; vooral in verhouding tot de hieronder toegewezen waarderingen. Ik kende deze strandtent niet, omdat ik een bijzonder sterke vooringenomen mening heb over de (eet)kwaliteit aan de Scheveningse boulevard. Maar gisteren werd ik hier uitgenodigd, en dat is mij niet tegengevallen: een attente bejegening door de relatief jonge vlotte bediening, prima rosé, en een bijzonder smakelijke, rijk gevulde, verse dus héérlijke Ceasar maaltijdsalade !! Ook mijn gastmensen genoten merkbaar van hun flinke(!) zeebaars, die rijk was aangevuld met frites en salade. Kortom, FONK doet mijn voorgenomen mening inmiddels aanzienlijk bijstellen.
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Uiterlijke schijn bedriegt zegt het spreekwoord, en dat is zeker van toepassing bij Fonk; mooie lokatie vriendelijk personeel en een eigentijdse inrichting. Maar dan het eten, een zielloze salade, smakeloze Gnocchi, opgewarmde saté, een hamburger waar je de wereldkampioenschappen kauwen mee wint, en heerlijke spareribs was onze score. Slechte prijs-kwaliteitverhouding dus, met een paar aandachtspunten qua keuken een zaak met potentie...
Zimm .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Wat een enorme teleurstelling!

We zaten op een prima plek aan het strand. Begonnen met twee biertjes en een portie bitterballen. Helaas arriveerden de bitterballen 5 minuten voor onze drankjes.Dat wil zeggen na 10 minyten de bitterballen en na 15! minuten de drankjes.

Vervolgens bestelden we ons hoofdgerecht waarbij op de menukaart vermeld stond dat hierbij frites en sla geserveerd zouden worden. Helaas waren ze onze bestelling vergeten en na 45 minuten kregen we de melding dat het spoedig zou arriveren en dat we twee drankjes van het huis zouden krijgen. We kozen voor twee glazen witte wijn.

Toen onze hoofdgerechten arriveerden bleken deze prima van smaak, echter zat er geen frites of sla bij. Ook dit waren ze vergeten. Nadat ik dat had aangekaart hebben we deze niet alsnog gekregen, nee het restaurant heeft zelf bedacht om deze helemaal niet meer te brengen, ook al betaalden we daar wel voor.

Voor deze misser werd onze portie bitterballen van de rekening gehaald.

Bij het afrekenen van deze troosteloze avond bleek inderdaad dat de bitterballen van de rekening waren gehaald. Net als de twee biertjes en niet de door ons gekozen glazen witte wijn.

Ik vond het een aanfluiting, de hele avond, de service. Ik heb geen goed woord over voor FONK.

Ik adviseer iedereen dan ook om ergens anders te eten, er zullen genoeg aangename plekken aan het strand zijn.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
afgelopen weken twee keer gegeten bij Fonk. Vriendelijk personeel. Serveerster kwam met dekens voor ons toen we buiten zaten omdat het binnen helemaal vol zat en het toch al wat frisjes was buiten. Eten erg lekker. Biefstuk goed gebakken. Spareribs waren lekker maar kunnen niet tippen aan die van onze slager. En erg prettig dat ze biologisch eten serveren.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Gezellige standtent in Scheveningen, ruime opzet, vriendelijk en betrokken personeel.
Een makreelsalade, heerlijk, maar of het makreel is, is mij niet duidelijk. De tournedos was na nog even te zijn nagebakken heerlijk. Ik heb mijn vlees het liefst medium/wel done, volgens de meeste chefs is dat een grove zonde! Zeker het aanraden waard.