Fong Shou

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
John R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het voordeel van familie in andere provincies is dat je restaurants in die provincies soms ook bezoekt. Zo bezochten we het Chinees restaurant Fong Shou in Vught. Dus togen we met z'n vieren naar Fong Shou, een rustig gelegen Chinees restaurant waar je lekker kunt eten voor een schappelijke prijs.
Als voorafje namen we soep; Wan Ton soep, kerriesoep en Soto Ajam. Allemaal lekker bereidt en lekker pittig maar niet te. En bereidt met verse ingrediënten.
Als hoofdgerecht namen we allemaal een Tipan gerecht. Deze gerechten worden bij je aan tafel klaargemaakt en ook allemaal weer bereidt met verse ingrediënten. Je mag zelf kiezen welke saus je erbij wilt en kan je het dus zo pittig maken als je zelf wilt. Daarbij kan je kiezen voor nasi, bami of witte rijst; gelukkig geen grote hoeveelheid, je kan altijd om meer vragen.
We hebben heerlijk gegeten van de Tipan gerechten, het is een echte aanrader. Er zit gelukkig genoeg groente bij de gerechten, wat bij andere Chinese restaurants wel eens anders is.

Je zit in een mooi Chinees restaurant, het was er niet druk (wij waren vroeg) maar bij het afhalen loopt het storm. Een teken dat deze Chinees goed bekend staat.
We zullen zeker nog eens terugkomen bij dit Chinees restaurant.
B B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hebben buiten gegeten dus over decor kan ik niet veel kwijt. De service is grandioos deze mensen weten hoe je gasten moet ontvangen niets is te veel. Zelfs het gratis kraanwater word regelmatig bijgeschonken in glas. Het koude water word geserveerd met takje mint en citroen. De prijs kwaliteit verhouding is in mijn beleving scheef. Voor wat je hier betaald verwacht je kleine portie;s maar nee wij konden het niet op. Het eten is heerlijk voorgerecht hoofdgerecht en 4 consumptie's en een karaf water zaten wij nog onder de €50 in Amsterdam betaal je meer. Dit is een topzaak gelegen op een mooie locatie
Rkraft .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Een van de betere chinese restaurants waar ik heb gegegeten. Originele mooie gerechtjes die prima zijn opgemaakt en met soms buitengewone smaken. Echt hoge kwaliteit. Ook goede bediening en lekker betaalbare huiswijnen. Alleen jammer dat het vaak leeg is binnen.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Het eten en de uitstraling van dit Chinees-Indisch restaurant is te kwalificeren als: doorsnee. Somber interieur. We hadden kippensoep vooraf en daarna varkensvlees, met cashewnoten en een knoflooksaus. Biertje tijdens de maaltijd en koffie na. Het was in orde, maar niets bijzonders. De drankjes waren in verhouding tot het eten iets duurder dan gewoonlijk. Wel een prettige, nette bediening.